Şimdi Ara

Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
10 Kayıtlı Üye (5 Mobil) ve 55 Misafir (22 Mobil) - 38 Masaüstü27 Mobil1 iOS9 Android
254.696
Cevap
2.008
Favori
12.009.243
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Dijital İndirme Kampanyaları >> Steam >> Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    335 Mesaj
    Beyler The Bureau, Mafia II ve X-Com collection isteyen ses etsin, ayrıca elinde dead space 2 olan varsa takas yapabilirim.

    Not: X-Com Collection içinde Apocalypse, Enforcer, Interceptor, Terror From the Deep ve Ufo Defense var. Hepsinin keyleri ayrı.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun
    _____________________________
    Ryzen 7 1700X | GTX 1070 | G.Skill TridentZ




  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cellchook

    Beyler The Bureau, Mafia II ve X-Com collection isteyen ses etsin, ayrıca elinde dead space 2 olan varsa takas yapabilirim.

    Not: X-Com Collection içinde Apocalypse, Enforcer, Interceptor, Terror From the Deep ve Ufo Defense var. Hepsinin keyleri ayrı.

    Ses etsinden kastın bedava vermekse XCOM collection alabilirim
    _____________________________
    Steam: Noexcite
    League of Legends: Quadran (TR) - Capponi (West)
    Origin: Noexcite
  • Binbaşı
    1194 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun

    Ben sinirli bir isyan göremedim. Mesela bende borderlands kutulu var ama steam'e ekleyemiyorum, ayrıca gelse goty gelir diye bir bekleyiş vardı.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun

    Ben sinirli bir isyan göremedim. Mesela bende borderlands kutulu var ama steam'e ekleyemiyorum, ayrıca gelse goty gelir diye bir bekleyiş vardı.

    "Humble Bundle sanki ıslattı sonra bir tokat attı, resmen kaldım sayfada :/"
    "resmen çöp"
    "Borderlands nerde ya hani "
    _____________________________
    Ryzen 7 1700X | GTX 1070 | G.Skill TridentZ




  • Binbaşı
    1194 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun

    Ben sinirli bir isyan göremedim. Mesela bende borderlands kutulu var ama steam'e ekleyemiyorum, ayrıca gelse goty gelir diye bir bekleyiş vardı.

    "Humble Bundle sanki ıslattı sonra bir tokat attı, resmen kaldım sayfada :/"
    "resmen çöp"
    "Borderlands nerde ya hani "

    İnsanlar onları yazarken yüz ifadeleri bile değişmemiştir eminim. Sinir olduğunu sanmıyorum yani.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun

    Ben sinirli bir isyan göremedim. Mesela bende borderlands kutulu var ama steam'e ekleyemiyorum, ayrıca gelse goty gelir diye bir bekleyiş vardı.

    "Humble Bundle sanki ıslattı sonra bir tokat attı, resmen kaldım sayfada :/"
    "resmen çöp"
    "Borderlands nerde ya hani "

    İnsanlar onları yazarken yüz ifadeleri bile değişmemiştir eminim. Sinir olduğunu sanmıyorum yani.

    Memnum ya da mutlu olmakdıkları belli, ama.
    _____________________________
    Ryzen 7 1700X | GTX 1070 | G.Skill TridentZ




  • Yarbay
    3995 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androalphus

    quote:

    Orijinalden alıntı: IG

    Ne sinirli millet var ya...
    Zaten o kadar ucuza o kadar güzel oyun aldınız.. ekstra oyunları istedikleri şey çıkmayınca hemen HB'ye isyan
    Sizi memnum etmek münkün değil galiba

    Şu bütün paket 1 dolar olsaydı ve ekstra oyun olarak tekrar XCOM Complete Pack verseler yine memnum olmazdınız kesin, Borderlands'im nerde diye şikayet edersiniz galiba
    Borderlands'i o kadar seviyorsanız, Steam yaz indirimlerinde alsaydınız işte İlla Humble Bundle'ımı bekleyeceksiniz, zaten 4 yıllık bir oyun

    Ben sinirli bir isyan göremedim. Mesela bende borderlands kutulu var ama steam'e ekleyemiyorum, ayrıca gelse goty gelir diye bir bekleyiş vardı.

    "Humble Bundle sanki ıslattı sonra bir tokat attı, resmen kaldım sayfada :/"
    "resmen çöp"
    "Borderlands nerde ya hani "

    İnsanlar onları yazarken yüz ifadeleri bile değişmemiştir eminim. Sinir olduğunu sanmıyorum yani.

    Memnum ya da mutlu olmakdıkları belli, ama.

    O değilde sanırım bu oyunlar benden yaşlı olabilir

    Edit: Oh değilmiş rahatladım ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expo-9009 -- 15 Temmuz 2014; 22:30:55 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Tomb Raider $4.99

    Tomb Raider: Survival Edition $6.24 USD

    ne fark var arkadaşlar ?

    up
    _____________________________
  • Teğmen
    181 Mesaj

    Beyler bi problemim var geçen hafta 2k bundle almıştım yanlız
    The Darkness II
    The Bureau: XCOM Declassified
    BioShock
    BioShock 2
    Mafia II
    Spec Ops: The Line

    Bundle Purchases bölümünde hepsi gözüküyor?
    https://imagizer.imageshack.us/v2/315x840q50/910/798da7.jpg

    steam profilimde gözükmüyor ne yapmam lazım?
    https://imagizer.imageshack.us/v2/767x666q90/913/cb64d4.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetf26 -- 15 Temmuz 2014; 23:11:10 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Artash39
    _____________________________
    Developer




  • Yüzbaşı
    898 Mesaj

    Mağazada oyunun aşağı kısımına indiğiniz zaman da görebilirsiniz. :)

    Survival Edition includes:

    * Digital 32-page mini art book compiled by TOMB RAIDER’S Art Director Brian Horton
    * 10 downloadable tracks from TOMB RAIDER’s atmospheric soundtrack
    * Digital double sided map of the game’s mysterious island setting and the iconic cover image
    * Digital comic - Tomb Raider: The Beginning
    * "Guerilla Skin" in-game outfit
    * Three in-game weapons from "Hitman: Absolution" for use in "Tomb Raider": The Silverballer, Agency SPS 12, and HX AP-15
    |
    |
    KARTALIZMA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    181 Mesaj
    yardımcı olabilir misiniz? humblebundle hesabınada mail attım daha önce bu tarz problemler yaşayan oldu mu?
    _____________________________
    Developer
  • Yarbay
    12302 Mesaj
    Klasik X-Com oyunları küçümsenecek oyunlar değildir yalnız hatta bu ne biçim oyun diyen çoğu arkadaş eminim zorluğundan dolayı oyunun yarısına gelemez.
    |
    |
    _____________________________

    STEAM ID
    ORIGIN:Bandoper
    uPlay: Bandoper32
    PSN:bandoper
  • Yüzbaşı
    335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Serious Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: cellchook

    Beyler The Bureau, Mafia II ve X-Com collection isteyen ses etsin, ayrıca elinde dead space 2 olan varsa takas yapabilirim.

    Not: X-Com Collection içinde Apocalypse, Enforcer, Interceptor, Terror From the Deep ve Ufo Defense var. Hepsinin keyleri ayrı.

    Ses etsinden kastın bedava vermekse XCOM collection alabilirim

    Evet bedava vermek, ama belirttiğim gibi dead space 2 varsa elinizde takas da olur.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1617 Mesaj
    Arkadaşlar cs:go indirimi varmı bildiğiniz? Veya steam ne zaman indirime gider bir bilgi mevcut mu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    "Hiçbir şeye, sırf inanmak istediğin için inanma. Bir şeye inanmak, onu gerçek yapmaz. Fikirleri, gözlem ve deneylerden elde edilen kanıtlarla test et. Çok beğendiğiniz bir fikir, iyi kurgulanmış bir testi geçemiyorsa yanlıştır. Yola devam et. Kanıtlar sizi nereye götürüyorsa oraya gidin. Elinizde hiç kanıt yoksa, peşin yargıda bulunmayın. Belki en önemli kural da şudur:
    Unutmayın; yanılıyor olabilirsiniz!"
    -Neil deGrasse TYSON

  • Yüzbaşı
    511 Mesaj
    Elimde flash rebundle ın non bta kismi var isteyen varsa 2k bundle in non btasiyla takaslayabilirim.
    http://i.hizliresim.com/1j4RZp.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuckuss -- 15 Temmuz 2014; 23:40:45 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1481 Mesaj
    Arkadaşlar bir şey soracağım tam olarak uygun yer değil ama biraz alakası var. :D
    Benim hesabımda oyunlarım vardı ama wallet sistemini ne kullandım, ne de para yükleyip steamde harcadım. Kod aldırıyorum arkadaşa onu kullanacağım pazarın aktif olması için ama şöyle bir sorunum var. Bir oyun almam gerekir mi pazarı kullanmaya başlamam için? Uyarısında son alışverişin üzerinden 30 gün geçince açılır diyor. Bir de oyun kodu girsem almak yerine (beleş oyunlardan mesela :D) olur mu? Olmazsa bu konuyla alakalı olan kısma geçeyim en ucuz en iyi ne var şu aralar?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    11484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: slc73

    Tomb Raider tekrar indirimde. Yaz indirimlerinde almamıştım. Oyun güzelse alcam, yorumu olan var mı?
    http://store.steampowered.com/app/203160/

    Muhteşem bir oyun. Kesinlikle almaya değer. Hele bu fiyat ile kesinlikle almaya değer. Ben Kasım-Aralık indiriminde 10 dolarken almıştım. 4.99 doları göreceğini bilsem almaz beklerdim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11484 Mesaj
    X-COM serisinin eklenen oyunlarını isteyen varsa gift olarak gönderebilirim. Bu gün verilen oyunlar benim ilgimi çekmedi ama ilgisini çeken varsa vereceğim.

    X-COM: Apocalypse
    X-COM: Enforcer
    X-COM: Interceptor
    X-COM: Terror from the Deep
    X-COM: UFO Defense
    _____________________________
  • Çavuş
    53 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetf26

    Beyler bi problemim var geçen hafta 2k bundle almıştım yanlız
    The Darkness II
    The Bureau: XCOM Declassified
    BioShock
    BioShock 2
    Mafia II
    Spec Ops: The Line

    Bundle Purchases bölümünde hepsi gözüküyor?
    https://imagizer.imageshack.us/v2/315x840q50/910/798da7.jpg

    steam profilimde gözükmüyor ne yapmam lazım?
    https://imagizer.imageshack.us/v2/767x666q90/913/cb64d4.jpg

    Steami kapatığ baştan aç bi istersen?
    _____________________________




Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
emek server
bankalar.org
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.