Şimdi Ara

Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]

9 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 25 Misafir (19 Mobil) - 13 Masaüstü21 Mobil
247.841
Cevap
1.885
Favori
11.575.238
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Dijital İndirme Kampanyaları >> Steam >> Steam ve Tüm Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1778 Mesaj

    Estağfurullah hocam acınacak durumda değilsin tabiiki. Bende geçtim o yoldan, mesajında çok samimi geldi öyle içimden geldi işte.
    |
    |
    LossPain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Steam: nevrastt

    Origin: 1Nevrast
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: andelip

    Paypal ilemi alınmıyor?Yoksa wallet satışımı kalktı?Çünkü hem wallet satışı hala var:

    http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=steam+wallet

    Hemde paypal ile hala ödeme kabul ediyor:

    http://yardim.gittigidiyor.com/alici-rehberi/odeme-secenekleri
    quote:

    Orijinalden alıntı: andelip

    Paypal ilemi alınmıyor?Yoksa wallet satışımı kalktı?Çünkü hem wallet satışı hala var:

    http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=steam+wallet

    Hemde paypal ile hala ödeme kabul ediyor:

    http://yardim.gittigidiyor.com/alici-rehberi/odeme-secenekleri

    Hocam ödemede sadece kart ile öde seçeneği var.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3366 Mesaj

    tokenların o kadar düşmesinin sebebi bence yeşil takımın fark atması. 19 dolar seviyelerine çıktı, saat 01.00 den sonra yeşil takımın kazanacağı belli olunca millet elimde kalacak korkusuyla sürekli fiyat kırarak sattı. 2. günki gibi bi tane rakibi olsaydı bu kadar düşmezdi.
    yine çekişmeli bi yarış olursa tekrar 15-20 dolar arasına yükselir bence

    7 dolardan mor aldım bi tane ben. mor yarışın uzağında kalmaz inşallah
    |
    |
    FeykimÇok kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2868 Mesaj

    Hocam sen yeşillerden ne kadar kazandın ? Dünde yazmıştım gözüm var gibi anlaşılmasın benimde alıp satasım varda.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GATIRCAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Origin ID:Powergs19

    Steam ID:https://steamcommunity.com/profiles/76561198049333597/
  • Yarbay
    2377 Mesaj
    Ben mavi takımdayım. Ne alıp ne kazandığın konusunda bilgim yok. Açıklayabilir misiniz?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    tokenların o kadar düşmesinin sebebi bence yeşil takımın fark atması. 19 dolar seviyelerine çıktı, saat 01.00 den sonra yeşil takımın kazanacağı belli olunca millet elimde kalacak korkusuyla sürekli fiyat kırarak sattı. 2. günki gibi bi tane rakibi olsaydı bu kadar düşmezdi.
    yine çekişmeli bi yarış olursa tekrar 15-20 dolar arasına yükselir bence

    7 dolardan mor aldım bi tane ben. mor yarışın uzağında kalmaz inşallah
    quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    tokenların o kadar düşmesinin sebebi bence yeşil takımın fark atması. 19 dolar seviyelerine çıktı, saat 01.00 den sonra yeşil takımın kazanacağı belli olunca millet elimde kalacak korkusuyla sürekli fiyat kırarak sattı. 2. günki gibi bi tane rakibi olsaydı bu kadar düşmezdi.
    yine çekişmeli bi yarış olursa tekrar 15-20 dolar arasına yükselir bence

    7 dolardan mor aldım bi tane ben. mor yarışın uzağında kalmaz inşallah

    ben 8 dolardan pembe aldım bakalım nolacak bir tanede mavi alasım var ama kısmet enparadan alınca yine %50 indirimden yararlanabiliyormuyuz?
    _____________________________
    Paylaşım evrenseldir.




  • Yarbay
    11836 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayar94

    Arkdaşlar max payne 3 yuzde 70 indirimde daha da düşme ihtimali var mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayar94

    Arkdaşlar max payne 3 yuzde 70 indirimde daha da düşme ihtimali var mı?

    O oyunun 5,99$'ın altını göreceğini pek sanmıyorum ki bu fiyat da gayet iyi şu an. Daha önce de bu seviyeye inmişti en fazla.
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayar94

    Arkdaşlar max payne 3 yuzde 70 indirimde daha da düşme ihtimali var mı?

    O oyunun 5,99$'ın altını göreceğini pek sanmıyorum ki bu fiyat da gayet iyi şu an. Daha önce de bu seviyeye inmişti en fazla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayar94

    Arkdaşlar max payne 3 yuzde 70 indirimde daha da düşme ihtimali var mı?

    O oyunun 5,99$'ın altını göreceğini pek sanmıyorum ki bu fiyat da gayet iyi şu an. Daha önce de bu seviyeye inmişti en fazla.

    Bu oyunu bende bekliyorum 30 hazirana kadar 5,99'da kalacak. Flash sale filan girmezse 30 haziranda o fiyattan alcam artık.
    |
    |
    _____________________________
    Steam: nevrastt

    Origin: 1Nevrast




  • Binbaşı
    1489 Mesaj

    8,95 dolara aldım ben.
    |
    |
    Ayyufa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Steam: igneli7
    Psn: igneli
  • Yarbay
    2051 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C1E9C52E6

    quote:

    Orijinalden alıntı: nasilyapsam

    quote:

    Orijinalden alıntı: AVSEQ01.DAT

    Papers, Please oyunun steamdeki %50 indirimini (4,99$) beğenmeyenler burdan alsın:

    Papers, Please 2,99$ (3 saat sonra kampanya bitiyor.)
    https://www.humblebundle.com/store/p/papersplease_storefront

    Oyun çok basit geldi hocam. Oynadıysanız yorumunuzu alabilir miyim?

    Ben de yoğun övgüler üzerine dün kampanya kapsamında alıp oynadım, çok beğendim.

    İncelemeleri okumanı, Google'dan araştırıp yorumları okumanı, sözlük sitelerini okumanı öneririm.

    Oyunda hayalî bir Doğu Bloğu ülkesine gişe memuru olarak atanıyoruz ve kıt kanaat maaşla ailemize bakmak asıl amacımız. Gişe memurluğu da kolay değil, her gün çeşit çeşit insanla muhattap oluyorsun. Politik nedenlerden ötürü sadece bazı ülkelerden geçiş serbest. Ayrıca, terörist saldırı gibi vakalardan dolayı ülkeler arası geçiş gittikçe zorlaşıyor. Daha katı kontroller yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bu da oyunun gittikçe zorlaşmasına neden oluyor. Yaptığınız hatalı geçişler maaşınızdan kesilmesine neden oluyor, bu da eve daha az para götürmeniz demek. Bu da ailenizde sağlık sorunları ve açlığı getiriyor. Rüşvet bile var oyunda ki bu amaç doğrultusunda başvurmuyor değilsiniz.

    Grafikleri çok eski, boyutu çok küçük, senaryo basit gibi; ama bunlara aldanmayın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: teoska

    quote:

    Orijinalden alıntı: nasilyapsam

    quote:

    Orijinalden alıntı: AVSEQ01.DAT

    Papers, Please oyunun steamdeki %50 indirimini (4,99$) beğenmeyenler burdan alsın:

    Papers, Please 2,99$ (3 saat sonra kampanya bitiyor.)
    https://www.humblebundle.com/store/p/papersplease_storefront

    Oyun çok basit geldi hocam. Oynadıysanız yorumunuzu alabilir miyim?

    Ben de yoğun övgüler üzerine dün kampanya kapsamında alıp oynadım, çok beğendim.

    İncelemeleri okumanı, Google'dan araştırıp yorumları okumanı, sözlük sitelerini okumanı öneririm.

    Oyunda hayalî bir Doğu Bloğu ülkesine gişe memuru olarak atanıyoruz ve kıt kanaat maaşla ailemize bakmak asıl amacımız. Gişe memurluğu da kolay değil, her gün çeşit çeşit insanla muhattap oluyorsun. Politik nedenlerden ötürü sadece bazı ülkelerden geçiş serbest. Ayrıca, terörist saldırı gibi vakalardan dolayı ülkeler arası geçiş gittikçe zorlaşıyor. Daha katı kontroller yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bu da oyunun gittikçe zorlaşmasına neden oluyor. Yaptığınız hatalı geçişler maaşınızdan kesilmesine neden oluyor, bu da eve daha az para götürmeniz demek. Bu da ailenizde sağlık sorunları ve açlığı getiriyor. Rüşvet bile var oyunda ki bu amaç doğrultusunda başvurmuyor değilsiniz.

    Grafikleri çok eski, boyutu çok küçük, senaryo basit gibi; ama bunlara aldanmayın.

    Zaten aklımdaydı almak, dün 3$'a görünce aldım hemen Surgeon Simulator ile birlikte. Her ne kadar başarısız olsam da oyun çok eğlenceliydi, her taraf COD kopyası oyun kaynarken böyle oyunlara ihtiyaç var. Yalnız oyunun tekrar oynanabilirliği pek yok sanırım, yaşanan olaylar aynı, karşına çıkan tipler aynı?




  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    6 dolar da fena bir fiyat değil. Multisi nasıl acaba bir bilgin var mı?
    |
    |
    teoska kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba.Ben Summer Sale'dan Skyrim aldım ama oyun indirirken bu hatayı alıyorum.Tekrardan devam etmeye başladığımda 4-5 saniye indiriyor daha sonra yine aynı hatayı veriyor.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
    NOT:Steam'ı silip baştan yükledim,Steam güncel,Steam'ın destek sayfasında önerdiği her şeyi yaptım,Steam'ı aç-kapa bilgisayarı/interneti aç-kapa gibi şeyleri denedim.
    _____________________________
  • Yarbay
    3366 Mesaj

    @Brolaf
    7 şer dolara 2 tane almıştım, toplam 33 e sattım. bugünde 7 dolara mor aldım bi tane. mor takım boş değil, dün oyunun başlarında çok çaldılar morlardan, şevkleri kırıldı bugün gene bastırır inşallah

    @TiRaNTx
    eşya alınca %50 yapıyor mu tam emin değilim ama büyük ihtimal yapıyodur. ben önce steam hesabına yükleyip ordan alışveriş yapıyorum

    edit: 6.8 e bot koyduydum. buraya yazarken bot 1 tane daha mor token almış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GATIRCAN -- 22 Haziran 2014; 17:47:06 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TiRaNTx , Brolaf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    311 Mesaj

    Yoğunluk olduğundandır büyük ihtimal.
    |
    |
    RHN397 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1752 Mesaj
    Burdan bana oyunu hediye eden AVSEQ01.DAT adlı arkadaşa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Ve paper, please adlı oyunda denied basma işlemi başlamıştır!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    239 Mesaj
    Yeşiller kudurmuş fark atmış resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LiveAndDieOnThisDay -- 22 Haziran 2014; 17:46:35 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mart Kedisi

    Burdan bana oyunu hediye eden AVSEQ01.DAT adlı arkadaşa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Ve paper, please adlı oyunda denied basma işlemi başlamıştır!
    quote:

    Orijinalden alıntı: LossPain

    Burdan bana oyunu hediye eden AVSEQ01.DAT adlı arkadaşa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Ve paper, please adlı oyunda denied basma işlemi başlamıştır!

    Keyifli oyunlar hocam
    _____________________________
    Steam: nevrastt

    Origin: 1Nevrast




  • Binbaşı
    1116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    @Brolaf
    7 şer dolara 2 tane almıştım, toplam 33 e sattım. bugünde 7 dolara mor aldım bi tane. mor takım boş değil, dün oyunun başlarında çok çaldılar morlardan, şevkleri kırıldı bugün gene bastırır inşallah

    @TiRaNTx
    eşya alınca %50 yapıyor mu tam emin değilim ama büyük ihtimal yapıyodur. ben önce steam hesabına yükleyip ordan alışveriş yapıyorum

    edit: 6.8 e bot koyduydum. buraya yazarken bot 1 tane daha mor token almış
    quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    @Brolaf
    7 şer dolara 2 tane almıştım, toplam 33 e sattım. bugünde 7 dolara mor aldım bi tane. mor takım boş değil, dün oyunun başlarında çok çaldılar morlardan, şevkleri kırıldı bugün gene bastırır inşallah

    @TiRaNTx
    eşya alınca %50 yapıyor mu tam emin değilim ama büyük ihtimal yapıyodur. ben önce steam hesabına yükleyip ordan alışveriş yapıyorum

    edit: 6.8 e bot koyduydum. buraya yazarken bot 1 tane daha mor token almış

    bende 9.24 gözüküyor hocam sen nasıl aldın yahu çözemedim valla
    _____________________________
    Paylaşım evrenseldir.




  • Çavuş
    42 Mesaj

    Yani herkes aldığı için indirmede yoğunluk mu vardır diyorsunuz hocam?
    |
    |
    tlg_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1752 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AVSEQ01.DAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: LossPain

    Burdan bana oyunu hediye eden AVSEQ01.DAT adlı arkadaşa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Ve paper, please adlı oyunda denied basma işlemi başlamıştır!

    Keyifli oyunlar hocam

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: AVSEQ01.DAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: LossPain

    Burdan bana oyunu hediye eden AVSEQ01.DAT adlı arkadaşa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Ve paper, please adlı oyunda denied basma işlemi başlamıştır!

    Keyifli oyunlar hocam

    Eyvallah hocam amacıma ulaştım hapishaneye attılar
    _____________________________




Reklamlar
kolayoto.com
Canlı Tv izle
Bey Azura
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.