DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Steam ve Dijital Oyun Fırsatları [ANA KONU]
16 Kayıtlı Üye, 6 Misafir Kullanıcı, 6 Mobil Kullanıcı  ( 6 Mobil Cihaz  )
202.803
Cevap
1.557
Favori
7.921.389
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Dijital İndirme Kampanyaları >> Steam >> Steam ve Dijital Oyun Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2385 Mesaj
      21 Mart 2017 00:35:38
      Konuyla alakası yok ama bir süredir aşk acısı çekiyordum hatta çiçek alıp barışmayı deneyecektim (benim suçum yok, tamamen onun alınganlığı ve gereksiz tribi) Baktım indirim var gömdüm çiçek parasını ne aşk acısı kaldı ne bi şey.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Social Club: AltaiPWN
      BattleTag: MetalPWN#2122
      Steam: m3talpwn
    • Binbaşı
      1171 Mesaj
      21 Mart 2017 02:01:54
      Steam üzerinde mafya vari bildiğiniz oyun var mı? Yani tam olarak nasıl anlatsam bilmiyorum ama bir karakter yaratıp şehirleri iş yerlerini ele geçirebileceğimiz aynı zamanda polislerlede uğraşabildiğimiz strateji oyunlarındaki gibi teknoloji geliştirme ağacına sahip bir oyun mevcut mu?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      PSN: KuteKavun
      #SONY #PS4 #XPERIA Z2 #KAVUN #TAKOYAKI #WATANABE #ANIME
    • Yüzbaşı
      567 Mesaj
      21 Mart 2017 02:43:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: KuteKavun

      Steam üzerinde mafya vari bildiğiniz oyun var mı? Yani tam olarak nasıl anlatsam bilmiyorum ama bir karakter yaratıp şehirleri iş yerlerini ele geçirebileceğimiz aynı zamanda polislerlede uğraşabildiğimiz strateji oyunlarındaki gibi teknoloji geliştirme ağacına sahip bir oyun mevcut mu?

      http://store.steampowered.com/app/208520/

      Tam dediginiz gibi degil ama bi inceleyin isterseniz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1818 Mesaj
      21 Mart 2017 03:42:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: KuteKavun

      Steam üzerinde mafya vari bildiğiniz oyun var mı? Yani tam olarak nasıl anlatsam bilmiyorum ama bir karakter yaratıp şehirleri iş yerlerini ele geçirebileceğimiz aynı zamanda polislerlede uğraşabildiğimiz strateji oyunlarındaki gibi teknoloji geliştirme ağacına sahip bir oyun mevcut mu?

      Mafia serisinin bu konuda eşleniği, benim bildiğim, sadece Godfather the Game I ve II var. İkisi de Mafia I-II'nin yanından geçemez ama Mafia III'den kaliteli oyunlardır. Dediğiniz aktiviteler de oyunda bulunmaktadır. Yannız steamde mevcut değil oyunlar, yanlış hatırlamıyorsam EA games yayınlamıştı, originde olabilir.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Tavsiye etmiyorum: ahmetcodek - (Hredius) - (sözünde durma yetisine sahip değil, anlaşma yapmadan önce 2 kere düşünün)
    • Yüzbaşı
      914 Mesaj
      21 Mart 2017 07:34:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: nako8

      titanfall 1 multisi nasıl iş görürmü almayı düşünüyorum :)

      Elimdeki oyunları gördün. Fps olarak cod2 den sonra multisinden en çok keyif aldığım 2. Oyun oldu.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      3410 Mesaj
      21 Mart 2017 08:03:14

      https://www.bundlestars...80&mc_eid=cf88c69c09



      Mortal kombat xl 9$ daha düşük satan var mı?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      İnsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan kork!

      Necip Fazıl Kısakürek
    • Teğmen
      131 Mesaj
      21 Mart 2017 08:22:15

      steam üzerinde yok, hatırladığım kadarıyla teknoloji ağacı da bulunmuyor ama gangsters 2 seni memnun edebilir.
      eski bir oyun, win7-10 çalıştırır mı bilmiyorum ama youtube'da videoları vardır bir incele istersen



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      KuteKavun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      21 Mart 2017 10:51:13

      daha düşük satan yok ama yine de pahalı hocam steam 20 liraya verdiğini hatırlıyorum kış indirimlerinde bence yaz indirimlerini bekleyebilirsin yada satın alabilirsin.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Storm Raider kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Gigabyte 990FXA UD3 Rev3, AMD FX 8350, Corsair 16 GB DDR3 1866, MSi GTX 1050ti 4G, Seasonic 1250W 80 Gold, Samsung 750Evo 250GB, Samsung 1TB 7200RPM, Cooler Master Hyper 212Evo, Aerocool Strike X Black, Asus VG245H Gaming, Logitech G213, Logitech G502 PS RGB, Xbox One Wireless Gamepad, SteelSeries Mouse Mini Pad
    • Teğmen
      117 Mesaj
      21 Mart 2017 10:54:37

      evet hocam 5 dolara satılıyor titanfall almayı düşünüyorum zaten originde season pass ücretsiz oluyor bütün ek paketleri filan. origin her ay ücretsiz oyun veriyor titanfallı verirmi diye de düşünüyorum.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Xallez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Gigabyte 990FXA UD3 Rev3, AMD FX 8350, Corsair 16 GB DDR3 1866, MSi GTX 1050ti 4G, Seasonic 1250W 80 Gold, Samsung 750Evo 250GB, Samsung 1TB 7200RPM, Cooler Master Hyper 212Evo, Aerocool Strike X Black, Asus VG245H Gaming, Logitech G213, Logitech G502 PS RGB, Xbox One Wireless Gamepad, SteelSeries Mouse Mini Pad
    • Yarbay
      3410 Mesaj
      21 Mart 2017 10:56:45

      Yurtta sıkılıyoruz kol var oynayacak oyun kalmadı fifa vs sıktı gmaile bundlestar mesaj atınca iyiyse alayım dedim başka oyun bakarız o zaman...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      nako8 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      İnsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan kork!

      Necip Fazıl Kısakürek
    • Binbaşı
      1171 Mesaj
      21 Mart 2017 10:58:25

      @Gezmeyi Seven Adam Hocam bayağı yakın birşey gibi çok teşekkür ederim attım hemen listeye.

      @Hakimichi-kun Mafia serilerinide oynamadım ama hep duyuyordum 1-2'de bu tarz bişi bulabilir miyim peki yoksa sadece senaryo üzerine mi?

      @alican456 hocam oyunun videolarını izledim de cidden benim dediğimi böyle yapmışlarda o yıllarda bırakmışlar gibi.

      Aslında bu tarz dediğim gibi oyun yapsalar bence tutar oyun piyasasında eksik buldum gibi hissediyorum.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Bahsedilenler: alican456 , Hakimichi-kun , Gezmeyi Seven Adam
      _____________________________


      PSN: KuteKavun
      #SONY #PS4 #XPERIA Z2 #KAVUN #TAKOYAKI #WATANABE #ANIME
    • Yüzbaşı
      914 Mesaj
      21 Mart 2017 14:02:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: nako8

      evet hocam 5 dolara satılıyor titanfall almayı düşünüyorum zaten originde season pass ücretsiz oluyor bütün ek paketleri filan. origin her ay ücretsiz oyun veriyor titanfallı verirmi diye de düşünüyorum.

      Hocam oyun şuan zaten origin access de bulunuyor. 4 € ya Üyelik alırsan titanfall dan cok daha fazlasına sahip olursun.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • IOS Beta Tester
      8029 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Straight Edge


      21 Mart 2017 15:51:55
      İndirimde kaldırılan paketi eklemişler. http://store.steampowered.com/bundle/575/


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      269 Mesaj
      21 Mart 2017 16:13:43

      İşleri güçleri hainlik.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Nerevarine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1818 Mesaj
      21 Mart 2017 16:34:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rurounius

      İşleri güçleri hainlik.

      İndirim zamanı 30 liradan playstore sattı zaten paketi, steam kaldırmış olsa ne olur.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Tavsiye etmiyorum: ahmetcodek - (Hredius) - (sözünde durma yetisine sahip değil, anlaşma yapmadan önce 2 kere düşünün)
    • Yüzbaşı
      269 Mesaj
      21 Mart 2017 16:41:36

      Elbet de bir şey olmaz. Direkt olarak zaten ilgilenmediğim bir mevzu. Ama bu memlekette haine hain derler


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Hakimichi-kun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1109 Mesaj
      21 Mart 2017 16:44:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: Nerevarine

      İndirimde kaldırılan paketi eklemişler. http://store.steampowered.com/bundle/575/

      ben geçen yaz indiriminde 18,75'e almıştım yanlış hatırlamıyorsam.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      185 Mesaj
      21 Mart 2017 16:47:57

      Town of Salemde mafya rolleri var, onu oynayın.

      Şaka bir yana bu konuda çok fazla oyun bulmak mümkün değil. Mafia II tavsiye ederim. Size mafya olduğunuzu fazlasıyla hissettirecek güzel bir yapım.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Bahsedilenler: KuteKavun
      _____________________________



      This is Kadıköy! There is no way out!

      STEAM: Northener1907
    • Teğmen
      120 Mesaj
      21 Mart 2017 16:53:57
      beyler başka bi ülkenin steamı üzerinden oyun alabiliyor muyuz? örneğin bizde satılar 220 liralık oyun çin steaminde 100 liraya denk geliyor? vpn kullanarak çin üzerinden hesap açıp çin üzerinden alsak ödeme vs işlemlerde sıkıntı çıkar mı? ayrıca daha önce deneyen var mı? oyularda dil seçeneği sıkıntısı oluyor mu?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Çavuş
      77 Mesaj
      21 Mart 2017 17:07:43

      Vpn ile önceden oyun aktiflestirebiliyorduk ama şimdi olmuyor fakat dlc leri hala yapabilirsiniz


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      KaçakHavaSoluyanAdam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.