Şimdi Ara

Steam Bağlantı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
2
Favori
62.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    2 gündür Steam'de sorun mu var. Şöyle ki 2 gündür mağazaya bağlanamıyorum topluluk sayfasına da girmiyo internet sitesi de baya uzunca bekledikten sonra sadece text olarak açılıyo. İki arkadaşımda denedi az önce bağlanmıyo mağazaya sorun tek bende mi var birde bu sorunu nasıl çözücem?

    Bu arada Hata kodu 118 yazıyo bazen. İnternette aradımda çoğunluğu yabancı dilde çözümler birkaçında işte hosts dosyasını kontrol edin proxy ayarlarını kurcalayın falan filan yan işe yarar birşey yok. iPad den girmeyi denedim sayfa yarısına kadar yüklendi gözüküyo ama yine açılmıyo.



  • aynı sorun benede var steamı kaldırdım tekrar kuramıyorum siteye giriyorum olmuyor .
  • Geçen gün bende steam'i silip geri yükleyim dedim sildikten sonra tüm oyunlar gitti şimdi 20-30gb oyun indirmem gerek :D. Ama sorunu hala çözemedim dns ayarlarından dolayı olur diye cevap yazmışlar proxy ile girebiliyorum steam veya foruma ordan baktım dns değiştirdim yine olmadı. Eğer çözüm bulursam yazarım buraya.
  • Aynı sorun son bir kaç aydır bendede vardı, ama steame fazla zaman ayıramadığım için acil çözme ihtiyacı hissetmemiştim ama malum oyun sezonu geliyor, bugün vakit buldum.
    Sorunla uydunette karşılaşıyorum, telekom fiberde, ttnet adsl de veya turkcell 3g de sorun olmuyor.
    Sorun DNS sorunuda değil, ip çözülüyor ama ping dışında hiç bir bağlantı kurulamıyor. pingin dönme süresine bakılırsada ping uydunetten dönüyor (10-20 ms arası), steam serverlerine gitmiyor bile.

    sorunun çözümü hosts dosyasına

    68.142.118.254 cdn.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.steampowered.com

    68.142.118.254 cdn.store.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.store.steampowered.com

    68.142.118.4 storefront.steampowered.com
    68.142.118.254 storefront.steampowered.com

    eklemek, bunları eklediğiniz halde tam açılmıyorsa daha yardımcı olabilirim.
    eğer bir süre sonra bu ipler çalışmayı durdurursa,

    208.111.128.x adresini kullanabilirsiniz, x yerine 1-9 arası bir rakam yazmanız gerekiyor. en iyi bağlantı 6 ve 7
    ----
    kısaca hosts dosyası editlemek:
    1. (windows 7 ve 8 kullananlar için, xp de gerek yok) notepadi sağ tıklayıp yönetici olarak açın.
    2. dosya->aç üzerinden c:\windows\system32\drivers\etc klasörüne gelin, 64bit 32bit sistem aynı karışıklık olmasın.
    3. dosya aç pencereinde sağ altta dosya türü seçimi var *.txt seçili, tüm dosyaları seçin
    4. dosya listesinde "hosts" diye uzantısız bir dosya var onu açıp en altına yukarıda yazdığım kısmı kopyalayıp yapıştırın.
    5. kaydedip kapatın.
    6. windows tuşu + r ye basın, çalıştır penceresi gelecek. tırnaklar olmadan "cmd" yazıp entere basın.
    7. açılan commandl ine penceresinde yine tırnaksız "ipconfig/flushdns" yazın.

    sorunun çözülmüş olması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quadraxas2

    Aynı sorun son bir kaç aydır bendede vardı, ama steame fazla zaman ayıramadığım için acil çözme ihtiyacı hissetmemiştim ama malum oyun sezonu geliyor, bugün vakit buldum.
    Sorunla uydunette karşılaşıyorum, telekom fiberde, ttnet adsl de veya turkcell 3g de sorun olmuyor.
    Sorun DNS sorunuda değil, ip çözülüyor ama ping dışında hiç bir bağlantı kurulamıyor. pingin dönme süresine bakılırsada ping uydunetten dönüyor (10-20 ms arası), steam serverlerine gitmiyor bile.

    sorunun çözümü hosts dosyasına

    68.142.118.254 cdn.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.steampowered.com

    68.142.118.254 cdn.store.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.store.steampowered.com

    68.142.118.4 storefront.steampowered.com
    68.142.118.254 storefront.steampowered.com

    eklemek, bunları eklediğiniz halde tam açılmıyorsa daha yardımcı olabilirim.
    eğer bir süre sonra bu ipler çalışmayı durdurursa,

    208.111.128.x adresini kullanabilirsiniz, x yerine 1-9 arası bir rakam yazmanız gerekiyor. en iyi bağlantı 6 ve 7
    ----
    kısaca hosts dosyası editlemek:
    1. (windows 7 ve 8 kullananlar için, xp de gerek yok) notepadi sağ tıklayıp yönetici olarak açın.
    2. dosya->aç üzerinden c:\windows\system32\drivers\etc klasörüne gelin, 64bit 32bit sistem aynı karışıklık olmasın.
    3. dosya aç pencereinde sağ altta dosya türü seçimi var *.txt seçili, tüm dosyaları seçin
    4. dosya listesinde "hosts" diye uzantısız bir dosya var onu açıp en altına yukarıda yazdığım kısmı kopyalayıp yapıştırın.
    5. kaydedip kapatın.
    6. windows tuşu + r ye basın, çalıştır penceresi gelecek. tırnaklar olmadan "cmd" yazıp entere basın.
    7. açılan commandl ine penceresinde yine tırnaksız "ipconfig/flushdns" yazın.

    sorunun çözülmüş olması lazım.


    Ben ttnet adsl abonesiyim (mecburen). Konuda belirttiğim gibi bağlanamıyodum. Ama dns ayarlarını adresi otomatik al dediğim anda steam bağlantı sorunu çözülüyo tekrar dns adresi girdiğimde anında yine sorun oluyo. Bu yüzden ihtiyacım olmadıkça dns adresini otomatik yapıyorum. Yazdığınız yöntemi, sorunu hala çözememiş arkadaşlar varsa denemeleri gerek hatta deneyen olursa sonucu yazabilir böylece diğerlerine de yardımcı olmuş olur.

    Cevabınız için teşekkürler.

    Son olarak Oyungezer'in sitesinde benzer bi çözüm yayınlanmış buda denenebilir.

    1- WINDOWS/SYSTEM32/DRIVERS/ETC klasörüne girin

    2- HOSTS dosyasını göreceksiniz. Bu dosyanın bir uzantısı yok, Notepad ile açın.

    3- Dosyanın altına şu satırları ekleyin:

    87.248.217.254 cdn.steamcommunity.com
    87.248.217.254 media.steampowered.com
    87.248.217.254 cdn.store.steampowered.com
    87.248.217.254 cdn.steampowered.com
    87.248.217.254 cloud.steampowered.com
    87.248.217.254 cloud-2.steampowered.com

    Dosyayı kaydedip çıkın. (Eğer kaydetmez ise, Notepad'i ADMINISTRATOR olarak açın, bu şekilde açtığınız Notepad içinden HOSTS dosyasını açarak değişiklik yapın, şimdi kaydedecektir)

    4- Bilgisayarı yeniden başlatın ve Steam'i açın. Geçmiş olsun, hastanız iyileşti.



    Kaynak:http://oyungezer.com.tr/haberler/41-firmalar-ve-yapimcilar/10945-steam-sorununun-cozumu

    Edit: Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaym1n -- 12 Ekim 2012; 14:28:06 >




  • Teşekkürler quadraxas2, sayende sorunum çözüldü.. Ben de uzun bir süredir mağaza'ya giremiyordum.. Çözüm de aramamıştım İnternetten.
    Süpersin.
  • Arkadaşlar ben de Mac'te bu sorunu çözemiyorum.Tekrar kurdum olmadı.Host dosyası olmadan nasıl çözerim lütfen yardım.
  • Bi steam indireyim dedim, olmuyor, @Zaym1n sağolasın, bu host eklentisi sorunu çözdü gibi, şu an hızla çalışıyor. Yalnız neden blocklu sitelere girer gibi böyle şeylerle uğraşmak zorundayız legal bi oyun indirmek için onu anlamadım...
  • Steam ağ bağlantısıyla alakalı sorundan dolayı bağlanmıyorsa;
    1- Bağlantı kontrolü(internete bağlımısın veya başka bir oyun serveri ile bağlantı kurabiliyor musun?(Origin vb.))
    2-Modem ayarlarıyla oynadıysanız modemi resetleyin(Modem ayarlarında bazı değisiklikler torrent,steam gibi uygulamaların ağ bağlantısı kurmasını engelleyebiliyor)
    3-Bağlantıda sorun yoksa DNS ayarlarını ''otomatik olarak çeç'' yap
    4-Güvenlik duvarı Steam' ı engeliyormu onu konrol et eğeer engelliyorsa izin ver

    İnternette arayarak bulduklarım.Artık buralardan yola çıkarak birşeyler yapın....
  • Hocam 2 yıl olmuş konu :) Fakat bilgilendirme için teşşekkürler.
  • Bende hata kodu 130 sorunu vardı.
    Çözümü için;
    -Windows tuşu + r komutuyla çalıştır'ı açın.
    -inetcpl.cpl yazın.
    -Bağlantılar sekmesine gelin.
    -Yerel Ağ(LAN) ayarları bölümünden yerel ağ butonuna tıklayın.
    -Ara sunucu bölümündeki "Yerel ağınız için bir proxy kullanın" seçili ise seçili değil yapın.
    -Steamde sayfayı yenileyin.

    Sorunun çözülmüş olması lazım.
  • Arkadaşlar ben de de bu sorun oldu, ben steam de çıkış verdim ve yeniden giriş yapdım sorun çözüldü...(çıkış vermek için yukarıda en solda steam den çıkış yapa bilirsiniz)
  • arkadaşlar modemi kapatın 2 dk bekleyin geri açı düzeliyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quadraxas2

    Aynı sorun son bir kaç aydır bendede vardı, ama steame fazla zaman ayıramadığım için acil çözme ihtiyacı hissetmemiştim ama malum oyun sezonu geliyor, bugün vakit buldum.
    Sorunla uydunette karşılaşıyorum, telekom fiberde, ttnet adsl de veya turkcell 3g de sorun olmuyor.
    Sorun DNS sorunuda değil, ip çözülüyor ama ping dışında hiç bir bağlantı kurulamıyor. pingin dönme süresine bakılırsada ping uydunetten dönüyor (10-20 ms arası), steam serverlerine gitmiyor bile.

    sorunun çözümü hosts dosyasına

    68.142.118.254 cdn.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.steampowered.com

    68.142.118.254 cdn.store.steampowered.com
    68.142.118.4 cdn.store.steampowered.com

    68.142.118.4 storefront.steampowered.com
    68.142.118.254 storefront.steampowered.com

    eklemek, bunları eklediğiniz halde tam açılmıyorsa daha yardımcı olabilirim.
    eğer bir süre sonra bu ipler çalışmayı durdurursa,

    208.111.128.x adresini kullanabilirsiniz, x yerine 1-9 arası bir rakam yazmanız gerekiyor. en iyi bağlantı 6 ve 7
    ----
    kısaca hosts dosyası editlemek:
    1. (windows 7 ve 8 kullananlar için, xp de gerek yok) notepadi sağ tıklayıp yönetici olarak açın.
    2. dosya->aç üzerinden c:\windows\system32\drivers\etc klasörüne gelin, 64bit 32bit sistem aynı karışıklık olmasın.
    3. dosya aç pencereinde sağ altta dosya türü seçimi var *.txt seçili, tüm dosyaları seçin
    4. dosya listesinde "hosts" diye uzantısız bir dosya var onu açıp en altına yukarıda yazdığım kısmı kopyalayıp yapıştırın.
    5. kaydedip kapatın.
    6. windows tuşu + r ye basın, çalıştır penceresi gelecek. tırnaklar olmadan "cmd" yazıp entere basın.
    7. açılan commandl ine penceresinde yine tırnaksız "ipconfig/flushdns" yazın.

    sorunun çözülmüş olması lazım.


    Sene 2018 bağlantı yok hatasıyla COD BO2 den atıyordu halloldu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.