Şimdi Ara

STAREX YAKITI NASIL DÜŞÜRÜLE BİLİR...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
28.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • STAREX 100BG LİK ARACIN YAKITINI EN SONUN DA DÜŞÜRE BİLDİM ARACIN ÖNCE ÖZEL SERVİSTE SUPAP AYARLARINI YAPTIRDIKTAN SONRA POMPACIYA GÖTÜRÜP ENJEKTÖR AYAR VE TEMİZLİGİ YAPTILAR SONRA POMPADAN MAZOT AYARINI KISTILAR VE ARAÇ YAKITI FARK ETTİ 1 DEPODA ÇEYREK DEPO KAR KALDI AYRICA ÇEKİŞİ DÜŞÜYOR ONU DA SÖYLEYEYİM FROMDA BAKTIMDA SERVİSLER DE KİT VAR MIŞ 300 YTL YE DOGRUMU TAKTIRAN VAR MI?



  • Bizim bir tanıdıkta vardı Starex minibüs. Çok yaktığından şikayet ediyodu. Hemde dizel bu araçlar...
    Daha sonra sattımı yoksa duruyor mu bilmiyorum.
  • hocam 140bg olanları az yakıyo dıye duydum acaba dogrulıuk payı varmıdır bendede 100 sv var bıtane deyıstırmelıyımde
    quote:

    Orjinalden alıntı: gakko23

    STAREX 100BG LİK ARACIN YAKITINI EN SONUN DA DÜŞÜRE BİLDİM ARACIN ÖNCE ÖZEL SERVİSTE SUPAP AYARLARINI YAPTIRDIKTAN SONRA POMPACIYA GÖTÜRÜP ENJEKTÖR AYAR VE TEMİZLİGİ YAPTILAR SONRA POMPADAN MAZOT AYARINI KISTILAR VE ARAÇ YAKITI FARK ETTİ 1 DEPODA ÇEYREK DEPO KAR KALDI AYRICA ÇEKİŞİ DÜŞÜYOR ONU DA SÖYLEYEYİM FROMDA BAKTIMDA SERVİSLER DE KİT VAR MIŞ 300 YTL YE DOGRUMU TAKTIRAN VAR MI?
  • eski tci motorların yakıtı fazla

    ama yeni crdi ler o kadar yakmıyo
  • 140 lıklar 100 lüklerden çok az yakıyor ..değiştirme biraz daha idare et derim ocak 2008 e kadar
    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay

    hocam 140bg olanları az yakıyo dıye duydum acaba dogrulıuk payı varmıdır bendede 100 sv var bıtane deyıstırmelıyımde
    quote:

    Orjinalden alıntı: gakko23

    STAREX 100BG LİK ARACIN YAKITINI EN SONUN DA DÜŞÜRE BİLDİM ARACIN ÖNCE ÖZEL SERVİSTE SUPAP AYARLARINI YAPTIRDIKTAN SONRA POMPACIYA GÖTÜRÜP ENJEKTÖR AYAR VE TEMİZLİGİ YAPTILAR SONRA POMPADAN MAZOT AYARINI KISTILAR VE ARAÇ YAKITI FARK ETTİ 1 DEPODA ÇEYREK DEPO KAR KALDI AYRICA ÇEKİŞİ DÜŞÜYOR ONU DA SÖYLEYEYİM FROMDA BAKTIMDA SERVİSLER DE KİT VAR MIŞ 300 YTL YE DOGRUMU TAKTIRAN VAR MI?






  • Merhabalar.

    Buj aracın 100HP otomatik vites full donanımlısını almak istiyorujm (sıfır km) Ankarada 21.000YTL ye veriyorlar. Otomatik kujllanan ve yakıt tüketimini bilen var mı?
  • fazla yakar 100hp ler...140 bg al derim....ama size tavsiyem bekleyin ocak 2008 e kadar...niye dersen aşağıdaki linklere bakkkk...

    http://forum.donanimhaber.com/m_13979074/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_13772602/tm.htm


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Merhabalar.

    Buj aracın 100HP otomatik vites full donanımlısını almak istiyorujm (sıfır km) Ankarada 21.000YTL ye veriyorlar. Otomatik kujllanan ve yakıt tüketimini bilen var mı?




  • araçlarınızda dizel performans modülü ile hem güç artışı ayrıca yakıt tasarrufu sağlayabilirsiniz

    bu amaçla hakan ustadanda bilgi alabilirsiniz

    linki veriyorum kazasız belasız sürüşler


    http://forum.donanimhaber.com/m_14107204/tm.htm buradan hakanustaya pm atıp bilgi alabilirsinz
  • 140HP olanı hem abs, klima yok hemde 26 civarında. Aslında beni cezbeden otomatik ve donanımı. Ayrıca fiyatı. Öğretmenim ve ikinci el bir araç yerine sıfır almak mantıklı geliyor. Daha önce 1.9JTD doblo kullandım. Gerçekten güzel bir araçtı. Bende iken şehir dışı ortalama 6lt, şehir içi 7.5lt yakıyordu. 140HP olanı bana biraz fazla gelir gibi. Pazartesi otomatiği test edeceğim. Bakalım ne olacak.
  • linklere baktınızmı?boşunamı yazdık onları
  • Linklerin hemen hemen hepsini kontrol ettim. Gerçekten güzel bilgiler var. Ancak benim alacağım otomatik olanı. Ayrıca bu aracın 100 km'de (linklere göre) 8 ila 16litre arası yaktığı söyleniyor. Ayrıca hep transporter ile kıyaslanmış. Ancak transporterin 130HP olanı çok pahalı. Ekonomik olanı var (sanırım 31.000YTL) oda 1.9 litre motor ve 86HP. Yaklaşık aynı ağırlıkta olduklarına göre, 100hp olana motoru zayıf derseniz, 86HP 1.9 transporter hiç yerinden oynamıyordur. Opel movano 1.9 tdi denemiştim. Bana göre hantal gelmişti araç.

    Bu nedenle aracı daha çok 86HP olan transporter ile kıyaslarsak nasıl bir sonuç alabiliriz? Ayrıca bu segmentte opel ve renault modelleride var. Bu araçlara göre iyi mi bir araç ki, sadece trasporter ile kıyaslanmaktadır bu araç?
  • aman aman sakın 130 luk transporter alıyım falan deme!

    ne alırsan al onu alma ben kurtulana kadar neler çektim....

    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Linklerin hemen hemen hepsini kontrol ettim. Gerçekten güzel bilgiler var. Ancak benim alacağım otomatik olanı. Ayrıca bu aracın 100 km'de (linklere göre) 8 ila 16litre arası yaktığı söyleniyor. Ayrıca hep transporter ile kıyaslanmış. Ancak transporterin 130HP olanı çok pahalı. Ekonomik olanı var (sanırım 31.000YTL) oda 1.9 litre motor ve 86HP. Yaklaşık aynı ağırlıkta olduklarına göre, 100hp olana motoru zayıf derseniz, 86HP 1.9 transporter hiç yerinden oynamıyordur. Opel movano 1.9 tdi denemiştim. Bana göre hantal gelmişti araç.

    Bu nedenle aracı daha çok 86HP olan transporter ile kıyaslarsak nasıl bir sonuç alabiliriz? Ayrıca bu segmentte opel ve renault modelleride var. Bu araçlara göre iyi mi bir araç ki, sadece trasporter ile kıyaslanmaktadır bu araç?




  • Hemen hemen tüm linkleri inceledim.

    Doblo 1.9JTD kullanmıştım. Araç şehir iinde 7.5lt (8 demezdi), şehir dışında 6.5lt civarında yakardı. 90km'yi geçince aracın yakıt tüketimi inanılmaz değişirdi. 190km hızı görür, benim diyen arabayla kapışırdı.

    Ama bu ve bunun gibi araçlarda hep motorlarının fazla olduğu düşüncesindeyim. Zira araçların kasa profili ve yürüyen aksamları hep ticari kaygılar ön planda tutularak hazırlanmış araçlardır. Sizlerinde her fırsatta belirttiği gibi, starex veya diğerleri hep boşken arkaları zıplayarak giderler. Eğer bu şekilde sert bir amortisöre sahip değilseler, yük taşıyamazlar, yada yüklü konumda yol tutuşları inanılmaz derecede bozulacaktır.

    Benim daha çok aradığım, bu aracın ticari şekili göz önünde bulundurularak yapılan sürüş özellikleri. 1800kg civarında 5 metre boyunda 1.9metre yüksekliğinde bir aracın tam gaz kullanımlarında değil hyundai, alman mercedes olsa 10lt altında yakması mümkün değildir zaten. Zira doblo ile şehir içinde 7.5ltire yakarken, uzun yolda (Adana-Ankara) 8lt (tempolu) yaktığımda olurdu. Bu nedenle, çok yakması, aracı çok fazla zorlayarak kullanıldığında mı oluşuyor, yoksa, şehir içinde makul süratlerde, ideal vites oranlarında şehir dışında 100-110km hızlarda da bir türlü tüketimi düşmüyor mu? onu öğrenmek istiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Hemen hemen tüm linkleri inceledim.

    Doblo 1.9JTD kullanmıştım. Araç şehir iinde 7.5lt (8 demezdi), şehir dışında 6.5lt civarında yakardı. 90km'yi geçince aracın yakıt tüketimi inanılmaz değişirdi. 190km hızı görür, benim diyen arabayla kapışırdı.

    Ama bu ve bunun gibi araçlarda hep motorlarının fazla olduğu düşüncesindeyim. Zira araçların kasa profili ve yürüyen aksamları hep ticari kaygılar ön planda tutularak hazırlanmış araçlardır. Sizlerinde her fırsatta belirttiği gibi, starex veya diğerleri hep boşken arkaları zıplayarak giderler. Eğer bu şekilde sert bir amortisöre sahip değilseler, yük taşıyamazlar, yada yüklü konumda yol tutuşları inanılmaz derecede bozulacaktır.

    Benim daha çok aradığım, bu aracın ticari şekili göz önünde bulundurularak yapılan sürüş özellikleri. 1800kg civarında 5 metre boyunda 1.9metre yüksekliğinde bir aracın tam gaz kullanımlarında değil hyundai, alman mercedes olsa 10lt altında yakması mümkün değildir zaten. Zira doblo ile şehir içinde 7.5ltire yakarken, uzun yolda (Adana-Ankara) 8lt (tempolu) yaktığımda olurdu. Bu nedenle, çok yakması, aracı çok fazla zorlayarak kullanıldığında mı oluşuyor, yoksa, şehir içinde makul süratlerde, ideal vites oranlarında şehir dışında 100-110km hızlarda da bir türlü tüketimi düşmüyor mu? onu öğrenmek istiyorum.


    100-110 la gidersen starex en fazla 7 litre falan yakar.




  • geçen sene 100 lük den almıştık km de 35 ykr yakıyorduk, lpg siz şahini olan arkadaşım dalga geçiyordu ben senden az yakıyorum die
    minibüs orj. di boya, kaza, darbe hiç bişey yoktu yolda arkamdan vurmuşlardı bagaj kapağı, tampon haşat oldu yaptırırken sanayide müşterisi çıktı hemen verdik kurtulduk
  • 100 lükler fazla yakar
    ama bide şunu düşün o ağırlıktaki kasaya turbosuz normal dizel ve 2,5 100 bg lik güçsüz bir motor takılırsa yakacağı yakıt tabiki fazla olur kasayı kaldıramayınca zorlanacak fazla yakacak bide yük atarsan kendini taşıyamayan motor dahada fazla yakacak...
    ama 140 bg likler crdı(common rail turbo dizel)oldukları için daha az yakıyorlar ....


    quote:

    Orjinalden alıntı: BySerkan

    geçen sene 100 lük den almıştık km de 35 ykr yakıyorduk, lpg siz şahini olan arkadaşım dalga geçiyordu ben senden az yakıyorum die
    minibüs orj. di boya, kaza, darbe hiç bişey yoktu yolda arkamdan vurmuşlardı bagaj kapağı, tampon haşat oldu yaptırırken sanayide müşterisi çıktı hemen verdik kurtulduk




  • Arkadaşlar dün 100hp uzun şase otomatik starex denemesi yaptım. İlk kalkışta oldukça hantal geldi ama sonradan güzel açılıyor. Daha önce düz viteslisini denemiştim, ara hızlanmalarda düz vitese göre daha iyi hızlanıyor. Şu anda ay sonunu bekliyorum. Maddi sorunumu halledince kısmetse almak istiyorum. Çünkü hem vites geçişleri çok rahat ve güzel bir araç. Ah birde sizden onay alabilsem.....
  • BEN DE 2005 100BG SATAREX VAR KISA ŞASE ORTALAMA 100KM DE 10LT YAKIYO 60 LT İLE 650 KM YAPIYORUM

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanov


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Hemen hemen tüm linkleri inceledim.

    Doblo 1.9JTD kullanmıştım. Araç şehir iinde 7.5lt (8 demezdi), şehir dışında 6.5lt civarında yakardı. 90km'yi geçince aracın yakıt tüketimi inanılmaz değişirdi. 190km hızı görür, benim diyen arabayla kapışırdı.

    Ama bu ve bunun gibi araçlarda hep motorlarının fazla olduğu düşüncesindeyim. Zira araçların kasa profili ve yürüyen aksamları hep ticari kaygılar ön planda tutularak hazırlanmış araçlardır. Sizlerinde her fırsatta belirttiği gibi, starex veya diğerleri hep boşken arkaları zıplayarak giderler. Eğer bu şekilde sert bir amortisöre sahip değilseler, yük taşıyamazlar, yada yüklü konumda yol tutuşları inanılmaz derecede bozulacaktır.

    Benim daha çok aradığım, bu aracın ticari şekili göz önünde bulundurularak yapılan sürüş özellikleri. 1800kg civarında 5 metre boyunda 1.9metre yüksekliğinde bir aracın tam gaz kullanımlarında değil hyundai, alman mercedes olsa 10lt altında yakması mümkün değildir zaten. Zira doblo ile şehir içinde 7.5ltire yakarken, uzun yolda (Adana-Ankara) 8lt (tempolu) yaktığımda olurdu. Bu nedenle, çok yakması, aracı çok fazla zorlayarak kullanıldığında mı oluşuyor, yoksa, şehir içinde makul süratlerde, ideal vites oranlarında şehir dışında 100-110km hızlarda da bir türlü tüketimi düşmüyor mu? onu öğrenmek istiyorum.


    100-110 la gidersen starex en fazla 7 litre falan yakar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Arkadaşlar dün 100hp uzun şase otomatik starex denemesi yaptım. İlk kalkışta oldukça hantal geldi ama sonradan güzel açılıyor. Daha önce düz viteslisini denemiştim, ara hızlanmalarda düz vitese göre daha iyi hızlanıyor. Şu anda ay sonunu bekliyorum. Maddi sorunumu halledince kısmetse almak istiyorum. Çünkü hem vites geçişleri çok rahat ve güzel bir araç. Ah birde sizden onay alabilsem.....


    100 beygirlik sakın alma tamam sessiz uzun ömürlü motor ama çook yakıyor.

    Valla ne yap et 140 lık bul.
  • bende 2004 tci var km de 202 ile 212 arasında değişio tabi uygun kullanımda eğer gazlamış olursan 275 ile 290 a kadar cıkıo bende buda normal
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.