Şimdi Ara

Stardew Valley Resmi Türkçe Dil Desteği (Android ve iOS için de Türkçe!) (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.456
Cevap
38
Favori
101.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, son Türkçe dil eklentisi üzerinde böyle bir çeviri hatası ile karşılaştım. [spoiler=2689857578]
    Stardew Valley Resmi Türkçe Dil Desteği (Android ve iOS için de Türkçe!)
    [/spoiler]
    Sözcükler ve sözcük öbekleri farklı satırlardan mı geliyor? Bu cümle nasıl bu kadar devrik olabiliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Herkese merhaba, son Türkçe dil eklentisi üzerinde böyle bir çeviri hatası ile karşılaştım. [spoiler=2689857578]
    Stardew Valley Resmi Türkçe Dil Desteği (Android ve iOS için de Türkçe!)
    [/spoiler]
    Sözcükler ve sözcük öbekleri farklı satırlardan mı geliyor? Bu cümle nasıl bu kadar devrik olabiliyor?

    Görevlerin random oluşturulabilmesi için cümlenin bir kısmı bir textten diğer kısmı öbür textten alınıyor. Bu yüzden böyle olmuş. En yakın zamanda bakıp düzelteceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf0808


    quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Herkese merhaba, son Türkçe dil eklentisi üzerinde böyle bir çeviri hatası ile karşılaştım. [spoiler=2689857578]
    Stardew Valley Resmi Türkçe Dil Desteği (Android ve iOS için de Türkçe!)
    [/spoiler]
    Sözcükler ve sözcük öbekleri farklı satırlardan mı geliyor? Bu cümle nasıl bu kadar devrik olabiliyor?

    Görevlerin random oluşturulabilmesi için cümlenin bir kısmı bir textten diğer kısmı öbür textten alınıyor. Bu yüzden böyle olmuş. En yakın zamanda bakıp düzelteceğim.

    Anladım. Teşekkür ederim, cevap ve ekibin emekleri için. Elinize sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keamle


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf0808


    quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Herkese merhaba, son Türkçe dil eklentisi üzerinde böyle bir çeviri hatası ile karşılaştım. [spoiler=2689857578]
    Stardew Valley Resmi Türkçe Dil Desteği (Android ve iOS için de Türkçe!)
    [/spoiler]
    Sözcükler ve sözcük öbekleri farklı satırlardan mı geliyor? Bu cümle nasıl bu kadar devrik olabiliyor?

    Görevlerin random oluşturulabilmesi için cümlenin bir kısmı bir textten diğer kısmı öbür textten alınıyor. Bu yüzden böyle olmuş. En yakın zamanda bakıp düzelteceğim.

    Anladım. Teşekkür ederim, cevap ve ekibin emekleri için. Elinize sağlık.

    Hocam baktım aslında düzgün bir cümleymiş ama "Sardalya" ve "bu akşam kırmızı sek bir şarabın yanına meze olması" cümlelerinin yer değiştirmesi gerekli. O zaman mantıklı oluyor. Bir arkadaş bunu değiştirmeyi unutmuş herhalde. Düzeltilmiş dosyayı atayım ben yine de:

    https://drive.google.com/open?id=0B-Zqb25B-owqUTZGT2UtN2ZlVUU




  • Oyunda 2. sene yaz ayı 12. güne kadar geldim. Oyuna türkçe yama ile girmeye çalıştığımda, yükleden kayda tıklıyorum. Yükleniyor... deyip oyunu yeniden başlatıyor. Nasıl bir hata oldu anlamadım. Oyunun dilini ingilizce yapınca sorunsuzca giriyor oyuna.

    Hata Kodu şu şekilde:
    [spoiler=6361041929]
    [13:44:36 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:44:36 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:44:36 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:44:36 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:44:36 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [13:47:30 TRACE Console.Out] gameMode was 'titleScreenGameMode (0)', set to 'loadingMode (6)'.
    [13:47:30 TRACE Console.Out] getLoadEnumerator('Feruzbey_162729314')
    [13:47:32 TRACE Console.Out] gameMode was 'loadingMode (6)', set to 'selectGameScreen (9)'.
    [13:47:32 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:47:32 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:47:32 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:47:32 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:47:32 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [/spoiler]
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Oyunda 2. sene yaz ayı 12. güne kadar geldim. Oyuna türkçe yama ile girmeye çalıştığımda, yükleden kayda tıklıyorum. Yükleniyor... deyip oyunu yeniden başlatıyor. Nasıl bir hata oldu anlamadım. Oyunun dilini ingilizce yapınca sorunsuzca giriyor oyuna.

    Hata Kodu şu şekilde:
    [spoiler=6361041929]
    [13:44:36 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:44:36 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:44:36 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:44:36 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:44:36 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [13:47:30 TRACE Console.Out] gameMode was 'titleScreenGameMode (0)', set to 'loadingMode (6)'.
    [13:47:30 TRACE Console.Out] getLoadEnumerator('Feruzbey_162729314')
    [13:47:32 TRACE Console.Out] gameMode was 'loadingMode (6)', set to 'selectGameScreen (9)'.
    [13:47:32 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:47:32 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:47:32 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:47:32 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:47:32 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [/spoiler]
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Hocam özelden ya da buradan kayıt dosyanızı atabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Oyunda 2. sene yaz ayı 12. güne kadar geldim. Oyuna türkçe yama ile girmeye çalıştığımda, yükleden kayda tıklıyorum. Yükleniyor... deyip oyunu yeniden başlatıyor. Nasıl bir hata oldu anlamadım. Oyunun dilini ingilizce yapınca sorunsuzca giriyor oyuna.

    Hata Kodu şu şekilde:
    [spoiler=6361041929]
    [13:44:36 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:44:36 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:44:36 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:44:36 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:44:36 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [13:47:30 TRACE Console.Out] gameMode was 'titleScreenGameMode (0)', set to 'loadingMode (6)'.
    [13:47:30 TRACE Console.Out] getLoadEnumerator('Feruzbey_162729314')
    [13:47:32 TRACE Console.Out] gameMode was 'loadingMode (6)', set to 'selectGameScreen (9)'.
    [13:47:32 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:47:32 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:47:32 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:47:32 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:47:32 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [/spoiler]
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Hocam sorun hala devam ediyorsa şunu indirip deneyebilir misiniz?

    http://www118.zippyshare.com/v/MIqJDfuH/file.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf0808


    quote:

    Orijinalden alıntı: keamle

    Oyunda 2. sene yaz ayı 12. güne kadar geldim. Oyuna türkçe yama ile girmeye çalıştığımda, yükleden kayda tıklıyorum. Yükleniyor... deyip oyunu yeniden başlatıyor. Nasıl bir hata oldu anlamadım. Oyunun dilini ingilizce yapınca sorunsuzca giriyor oyuna.

    Hata Kodu şu şekilde:
    [spoiler=6361041929]
    [13:44:36 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:44:36 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:44:36 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:44:36 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:44:36 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [13:47:30 TRACE Console.Out] gameMode was 'titleScreenGameMode (0)', set to 'loadingMode (6)'.
    [13:47:30 TRACE Console.Out] getLoadEnumerator('Feruzbey_162729314')
    [13:47:32 TRACE Console.Out] gameMode was 'loadingMode (6)', set to 'selectGameScreen (9)'.
    [13:47:32 ERROR Console.Out] System.IndexOutOfRangeException: Dizin, dizi sınırlarının dışındaydı.
    konum: StardewValley.Dialogue.parseDialogueString(String masterString)
    konum: StardewValley.Dialogue..ctor(String masterDialogue, NPC speaker)
    konum: StardewValley.NPC.tryToRetrieveDialogue(String preface, Int32 heartLevel, String appendToEnd)
    konum: StardewValley.NPC.updateDialogue()
    konum: StardewValley.NPC.reloadSprite()
    konum: StardewValley.SaveGame.loadDataToLocations(List`1 gamelocations)
    konum: StardewValley.SaveGame.<>c.<getLoadEnumerator>b__51_3()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke()
    konum: System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    [13:47:32 TRACE Console.Out] setGameMode( 'titleScreenGameMode (0)' )
    [13:47:32 TRACE Console.Out] CleanupReturningToTitle()
    [13:47:32 TRACE SMAPI] Content manager '(generated instance)' disposed, disposing assets that aren't needed by any other asset loader.
    [13:47:32 ERROR SMAPI] An error occured in the base update loop: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Verilen anahtar sözlükte yoktu.
    konum: System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.<DisposeFor>b__29_0(String key, Type type) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.InvalidateCache(Func`3 predicate, Boolean dispose) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 258
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SContentManager.DisposeFor(ContentManagerShim shim) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SContentManager.cs içinde: satır 300
    konum: StardewModdingAPI.Framework.ContentManagerShim.Dispose(Boolean disposing) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\ContentManagerShim.cs içinde: satır 47
    konum: StardewValley.Game1.CleanupReturningToTitle()
    konum: StardewValley.Game1.Update(GameTime gameTime)
    konum: StardewModdingAPI.Framework.SGame.Update(GameTime gameTime) D:\source\_Stardew\SMAPI\src\StardewModdingAPI\Framework\SGame.cs içinde: satır 614
    [/spoiler]
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Hocam sorun hala devam ediyorsa şunu indirip deneyebilir misiniz?

    http://www118.zippyshare.com/v/MIqJDfuH/file.html

    Hocam özveriniz için teşekkürler, Özelden yazdım ama size ulaşmamış galiba. Ben oyunu İngilizce yapıp 2 gün oynadım. Sonra tekrar Türkçe yaptım ve girdim. Sorun ortadan kalktı. Şuan o şekilde devam ediyorum.




  • Yama başarımları kapatıyor mu?
  • hocam merhaba, güncellemlerle düzenlemelerle elimde 3 adet dosya oldu. çeviri halen devam ediyor mu? tek bir dosya olarak son hali vs var mı elinizde kafam karıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf0808


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0ket

    şimdi bu yama tam olarak bittimi? ilk sayfadaki hangi linki indermek lazım sadece güncellemeyi indirsek yetermi?

    Yama tam olarak bitmedi. Hala bir kaç hata var. Ama en stabil haline getirdik şu an. Hataları da gördükçe düzeltiyoruz.

    Kurulum için de sıfırdan kurulum yapacaksanız ilk sayfadaki iki dosyayı da indirmeniz gerek. İlk önce 28 Haziran.zip adlı dosyanın içindekileri Stardew Valley klasörüne atacaksınız. Sonra Content.zip adlı dosyanın içindekileri Stardew Valley klasörünün içine atacaksınız.

    Eğer önceden yamayı kullandıysanız sadece güncelleme dosyası olan Content.zip adlı dosyanın içindekileri Stardew Valley klasörüne atmanız yeterli.

    Eğer yapamazsanız ilk sayfada video da var. Oradan da bakabilirsiniz.

    @Darion hocam burada yazdıklarımı yaparsanız sıkıntı olmaz.




  • emeğinize sağlık devamını bekliyoruz
  • Oyunu satın almayı düşünüyorum; sorumu mazur görün Yama sorunsuz çalışıyor dimi? Bazı akadaşlar sorun yaşadıklarını söylemiş; Yamanın son durumu nedir acaba, ona göre satın almayı düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9856402CE -- 25 Kasım 2017; 8:6:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oksobiss

    Oyunu satın almayı düşünüyorum; sorumu mazur görün Yama sorunsuz çalışıyor dimi? Bazı akadaşlar sorun yaşadıklarını söylemiş; Yamanın son durumu nedir acaba, ona göre satın almayı düşünüyorum..

    Hocam modsuz oynarsanız sıkıntısız çalışır muhtemelen. Bir let's player vardı. 2. yılın sonuna kadar gidebilmişti. Bence satın alın. Satın almaya değer bir oyun çünkü.
  • Oyunu şimdi satın aldım en güncel yama linki hangisi arkadaşlar? Modsuz sade bir oyun oynayacağım.


    Düzenleme:Hallettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnei -- 25 Kasım 2017; 22:1:48 >
  • Öncelikle yamada emeği geçen herkesin emeğine çabasına sağlık...
    Ben 3. Yıl Sonbahar mevsimindeyim oyunla ilgili sorun yaşamadım, ama sanırım bana özel bir bug oldu oyunda. İnternetten araştırım kimsede böyle bir sorun yok, sorun şu; dışarıya 12 adet ağaç diktim bütün ağaçlar 3x3 kuralına uygun şekilde dikildi, hepsi normal bir şekilde büyüdüler. Yanlız aradan 2 sene geçmesine rağmen hiç bir ağaç kendi mevsiminde meyve vermedi, ben de çözümü ağaçları seraya dikmekle buldum. Seraya diktiğim ağaçların hepsi meyve veriyor. Böylelikle meyve sorununu çözmüş oldum. Böyle bir sorun yaşayan var mı?
  • 1. Yıl Sonbahar 4 gecesi normal olarak ekin ektiğim marketten alışveriş yapıp yattığım zaman oyundan atıyor, fakat hızlı bir şekilde 4. sabah uyanıp geri uyudugumda oyundan atmıyor bilginize
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    witcher gibi mi oldu yoksa bu arkadaşların yaması mı eklenecek?
  • Witcher gibi muhtemelen. Hatta ben yine aynı ibibiklerin yaptığını düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.