|
Animasyon. ilk sezon iyiydi. kısa kısa bölümler. karakterlerin geçmişlerine değiniyor. bence idare eder... |
|
_____________________________
"Sürekli savaşların yaşam kanunu olduğu bu dünyada, savaşmak istemeyen yaşam hakkına sahip değildir." Adolf HİTLER
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






