|
SSC Tuatara, 508.72 km/s ile dünyanın en hızlı otomobili oldu
-
-
Jeremy abimizin eline verin bir tane de bizde izleyelim :D :D
-
Şu hızda bir sağ sol yapım dese 850 takla atar.. 532 Kmh hıza ulaşınca iyi havalanıp uçmamış.
-
Yere bassın diye arabanın tamamı ters kanat gibi yapmışlar zor ama 120 ile gidermende bir sağ bir sol yap yine takla atarsında 10-15 tane anca.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu tarz araçlardaki down-force (yere basma kuvveti) o kadar yüksektir ki, araç hızlandıkça yere uyguladığı basınç artar. 2 tonluk bir aracın 500km/h ile giderken yere uyguladığı basınç 30 tona kadar çıkar, böyle bir durumda da havalanmasını bekleyemeyiz. Zaten aerodinamik olarak bu araçlar yüksek hızlar için tasarlanıyor.
-
Bassa daha giderdi niye çekti ki :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle saçma ivmeleniyor ki sanki 540-550 km/s hızları görecek biraz daha bassa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlginç olan, Caterpillar'ın "78 litrelik"
"YETMİŞ SEKİZ LİTRE"
V16 motoru 2100 hp güç üretiyor.
https://www.forconstructionpros.com/equipment/fleet-maintenance/diesel-engines/product/21111158/caterpillar-cat-caterpillar-3516e-78liter-v16-industrial-engine
Bu 5,9 litrelik V8 de 1750 beygir güç üretiyor... İlginç.
Acaba verimlilik yüzdeleri nedir bu iki motorun?
-
532yi görünce bu kadar yeter deyip gazdan çekti herhalde. O nasıl ivme.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Oha yarım saate Ankara'dayım
Markete gider gibi evden çık 1 saate git gel :)
-
Tuatara, Chiron Super Sport 300+ ve Regera üçü bir arada, 100-400 km/h rolling yapsalardı çok zevkli olurdu.
-
Benim bildiğim kadarıyla, silindir odalarında ki sıkıştırma oranı ve çift turbo olması sebebiyle. Bakınız f1 de 1.6 motor vardı en son hatırladığım kadarıyla. V6 hemde. 15k devire kadar çıkabiliyor. Artık motorda büyüklük değil teknoloji devri anlaşılan.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yarım saate Ankaradayım diyen arkadaş yanılmıyorsam 12 Dk'da depo boşalıyordu Bugatti'de. bunun da farklı olacağını sanmıyorum. Benzincide geçireceğin vakit yoldakinden daha uzun olur.
Bu tarz araçlar bu açıdan çok verimsiz. Ve mantıksız da.
En hızlı benimki. İyi de kardeş sadece 12 dakika tutabiliyorsun kendini. Şey yani araban o kadar gidiyo bir depo ile, yanlış anlama olmasın...
-
hammonda ver ve parçalanmasını izle
-
asphaltta bile çok iyi paraydı
-
koenigsegg 'ten bir cevap bekliyorum.
-
O Yollarda Babannem de Yapar. Sıkıyorsa Gelip İskenderun Yollarında Bassın :)))
-
30 ton demiş :D yavaş salla da saçın başın dağılmasın
-
Hiç beklemediğim bir otomobil üreticisinden geldi cevap...
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bugatti ve Konisek arasındaki 250 km hızdan başlayan roll yarışını izlediğimden beri artık 1.6 motorla yaptığım hız denemeleri anlamını yitirdi. :)
Bu acı bana yeter, daha fazla deşmeyin. :)
Bu tarz araçlardaki down-force (yere basma kuvveti) o kadar yüksektir ki, araç hızlandıkça yere uyguladığı basınç artar. 2 tonluk bir aracın 500km/h ile giderken yere uyguladığı basınç 30 tona kadar çıkar, böyle bir durumda da havalanmasını bekleyemeyiz. Zaten aerodinamik olarak bu araçlar yüksek hızlar için tasarlanıyor.
|
Öyle saçma ivmeleniyor ki sanki 540-550 km/s hızları görecek biraz daha bassa. |
Bassa daha giderdi niye çekti ki :)
|
koenigsegg 'ten bir cevap bekliyorum.
|
hammonda ver ve parçalanmasını izle |
Bugatti ve Konisek arasındaki 250 km hızdan başlayan roll yarışını izlediğimden beri artık 1.6 motorla yaptığım hız denemeleri anlamını yitirdi. :) Bu acı bana yeter, daha fazla deşmeyin. :) |
30 ton demiş :D yavaş salla da saçın başın dağılmasın
|
Benzer içerikler
- whatsapp yabancı numaralara kapatma
- instagram yazı tipi değiştirme
- facebook dondurma
- arcane 2. sezon
- gizli hikaye izleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X