Şimdi Ara

Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
350
Cevap
10
Favori
143.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-


    yoksa ssangyong kiadan hyundai dan 10 gomlek kaliteli üstün araç..





    Sadecediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AssistForte -- 27 Şubat 2009; 18:12:15 >
  • Ssangyong firması battı şuanda üretim yok.Çinli bir firma almak istiyormuş
  • daha kötü olur inşallah. bana çektirdiklerinin ahı tuttu :))) haram para bi şekilde çıkacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    daha kötü olur inşallah. bana çektirdiklerinin ahı tuttu :))) haram para bi şekilde çıkacak.

    daha kötü olmuş olsa senin eline ne gececek anlamdım. ben alalı 2-3 ay kadar zaman oldu vede arabadan oldukça memnnum verdiğim parayı hak eden bir araç bence..
    şahsuvaroğlu merkezine gittim oradaki çalışanlar benimle cok ilgilendiler sağolsunlar ve hatta oğlen molasında yemek bile ısmarladılar bana. arabanın turbosundan ses geliyordu diye gittim bizim peder mazot alırken eski arabaki alışkanlıktan olsa gerek normal mazot koymustu araca EGR sistemi tıkanmış onu temizlediler gözümün önünde vede turbodaki ses kesmiş olmasına rağmen sırf benim içim rahat olsun diye turboyuda değiştirdiler. gitmişken birde aracıma cruise control taktırdım orada. (araç actyon sport 6 A/T)

    bana gore bir kaç eksi yönü var o ayrı tabi arka çamurluklar park ederken kaldırımlara çok takılıyor (görüyorumki herkeste bu sorun var) araç 140 ı geçtikten sonra biraz asfalt sesini içeri alıyor (büyük ihtimalle lastiklerdendir) birde virajlarda direksiyonu toplayınca arabada az bir sürat varsa kolay toparlamıyor (bunun sebebide büyük ihtimalle lastik yanaklarını cok olmasından kaynaklanıyor). keşke birde araçta yol bilgisayarı vede actyonlardaki gibi standart olarak gps sistemi standart olsaydı ozaman tadından yenmezdi.




  • fabrikası kapanan bir markanın yedek parça stoğu hakkında ne söylersiniz?
    belli bir zaman sürecinde üretilecek miyedek parçalar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    fabrikası kapanan bir markanın yedek parça stoğu hakkında ne söylersiniz?
    belli bir zaman sürecinde üretilecek miyedek parçalar?

    ozaman sizin dediğinize göre bakarsak opel de alınmaz volvoda (volvo çinlilere satış aşamasında çünkü) bankalar sonuçta opelin iflasını istedi
  • senin daha kolay anlayabileceğin şekilde sorayım o zaman.

    ssanyoung,opel ve de volvo sahipleri ileride yedek parça bulmakta zorluk yaşayacak mı?
    fabrikası batan,kapanan,el değiştiren vs.. markaların yedek parça üretimi hakkında ne biliyoruz?
    bunları öğrenmek istedim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: onerbey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 11 Mart 2009; 15:57:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    senin daha kolay anlayabileceğin şekilde sorayım o zaman.

    ssanyoung,opel ve de volvo sahipleri ileride yedek parça bulmakta zorluk yaşayacak mı?
    fabrikası batan,kapanan,el değiştiren vs.. markaların yedek parça üretimi hakkında ne biliyoruz?
    bunları öğrenmek istedim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: onerbey



    ben yanlış anladım ozaman kusura bakmayın.
    üretimi durmuş olan fabrikaların yada el degiştirmiş olan fabrikaların üretilmiş modele yedek parça desteği devam etmesi gerektiğini biliyorum yanılıyorda olabilirm. misal üretimi durmuş olan rover marka arabaya sahip bir arkadasım yedek parcdan yana pek bir sıkıntı cekmiyor.
    ssangyong da motor parcalarından yana sıkıntı cekilmyecegini düşünüyorum çünkü mercedesin C serisi arabalarında kullanınlan motorun birebir aynısı kullanıldıgını biliorum tabiki mercedesteiflas bayragını cekmezse
    açıkcası şu zamanda hiç kimse benim arabamın fabrikası saglam demesin iflas etmez demesin neyin ne olacağı şu zamanda belli degil ....




  • MERHABA
    ACTYON SPORTS almak için baya araştırma yaptım. Tüm yazılanları okudum.(Yorum yazan herkese teşekkür ederim çok faydalı oldu) Ve Bugün 4x2 6A/t bayaz bir aracı fimamıza aldık.
    2 şubat tarihi ile Fabrika üretim e devam etmekte. Mayıs ayı içerisimde binek modelleri Türkiye de satışa çıkacak. Ayrıca Tokyo otomobil fuarında bu yıl Hibrit araçları da görücüye çıkıyor.
    Camlı bagaj kapama, cruıse control, park sensörü ve camlara güvenlikli film kaplama yaparak cuma akşamı teslim edecekler. Bu fiyata daha uygun bir araç bulmak mümkün değil. Umarım hayırlısı olur.
  • Hayırlı olsun arkadaşım... :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: ERENDC1

    MERHABA
    ACTYON SPORTS almak için baya araştırma yaptım. Tüm yazılanları okudum.(Yorum yazan herkese teşekkür ederim çok faydalı oldu) Ve Bugün 4x2 6A/t bayaz bir aracı fimamıza aldık.
    2 şubat tarihi ile Fabrika üretim e devam etmekte. Mayıs ayı içerisimde binek modelleri Türkiye de satışa çıkacak. Ayrıca Tokyo otomobil fuarında bu yıl Hibrit araçları da görücüye çıkıyor.
    Camlı bagaj kapama, cruıse control, park sensörü ve camlara güvenlikli film kaplama yaparak cuma akşamı teslim edecekler. Bu fiyata daha uygun bir araç bulmak mümkün değil. Umarım hayırlısı olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERENDC1

    MERHABA
    ACTYON SPORTS almak için baya araştırma yaptım. Tüm yazılanları okudum.(Yorum yazan herkese teşekkür ederim çok faydalı oldu) Ve Bugün 4x2 6A/t bayaz bir aracı fimamıza aldık.
    2 şubat tarihi ile Fabrika üretim e devam etmekte. Mayıs ayı içerisimde binek modelleri Türkiye de satışa çıkacak. Ayrıca Tokyo otomobil fuarında bu yıl Hibrit araçları da görücüye çıkıyor.
    Camlı bagaj kapama, cruıse control, park sensörü ve camlara güvenlikli film kaplama yaparak cuma akşamı teslim edecekler. Bu fiyata daha uygun bir araç bulmak mümkün değil. Umarım hayırlısı olur.

    hayırlı vede ugurlu olsun Allah kaza vermesin....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpello

    hehe çarpışma testlerini izledim ben titsen binmem o arabaya



    Çarpışme testi için link verebilir misin?Bizde izleyelim.


    geçen internette ararken crash testlerini gördüm. genel dayanıklılık idare eder. link:

    http://mx.truveo.com/Crash-Test-2006-2010-Ssangyong-Actyon-Tradie-NCAP/id/1373742498




  • bende gecen sene 1-2 ay kadar kyronla seyahat ettim. arac 2.0 dizel A/t di. Inanin cok performansli bir alet , icide cok modern tasarima sahip ve fonksiyonel. ozellikle bardakliklar , gozluk bolmeleri , vs vs vs

    gayet keskin bir viraja tirsa tirsa arkadas surerken aceleden dolayi 160 la ve arkadan itis modunda girmemize ragmen arac oldugu gibi yola yapisti sanki ve rahat bir sekilde viraji aldi.

    benden gecer not aldi bu arac gercekten kuvvetli , yolu iyi tutan ve konforlu bir arac.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: efsun_d


    quote:

    Orjinalden alıntı: Challenger.55


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpello

    hehe çarpışma testlerini izledim ben titsen binmem o arabaya



    Çarpışme testi için link verebilir misin?Bizde izleyelim.


    geçen internette ararken crash testlerini gördüm. genel dayanıklılık idare eder. link:

    http://mx.truveo.com/Crash-Test-2006-2010-Ssangyong-Actyon-Tradie-NCAP/id/1373742498

    görebildiğim kadarıyla hiçde fena değil.tek hava yastığı olması sonucu kötü etkiler. neden tek hava yastıklı modeli test ettiler acaba?
    actyon sportsun ağırlığından dolayı bundan farklı sonuç çıkabilir ama çokda kötü çıkacağını sanmam.




  • Tüm Okuyanlara merhaba
    Aracı aldığımdan beri 40 gün kullandım 5,100 km yol yaptım. yarın 5000 ilk bakımı için servise gideceğim.
    bu zaman zarfında araçımdan çok memnun kaldım. Tabiki bu memnuniyet nekadar para ödeyerek nasıl bir araç ve donanım sahibi olmanız ile ilgili. Bu araç için ödediğim (A/T 2WD 33,000 Tl) rakam ile bu özelliklere sahip bir araç almak pek mümkün değil. Önceki aracım mıtsubishi carisma 1,6 GLX idi.. Kesinlikle actyon sports u kullanmak çok daha rahat. Kıyaslama yaparken ödenen para ile sahip olduklarıma ve daha fazlasına sahip olmak için nekadar daha ödeyeceğime bakarak bu aracı aldım, asla pişman değilim.Çarpışma testlerinden bahsedilmiş bu fiyata alınabilecek hiçbir araç bu testlerde daha iyi bir performans vermez.
  • Musso sahibinden de fiyatlarına bakıyorum ki genelde o yaşlardaki suvlar dizel değil benzinli ve motorlar çok büyük o yüzden pek tutulmadığını düşünüyorm ve fiyatlar her firmada bu civarda oluyor ancak bu araç 2.9 dizel
  • Kyron nu geçen hafta tuzla bayiinden aldım Almadan önce oldukça araştırma yaptım özellikle hyundai santa fe,chevrolet captiva kia sorento arasında uzun süre düşündüm .En sonunda her açıdan kyron nun üstün olduğunu gördüm.Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum,motor ve şanzımanın yani alt yapısının Mercedes olması sürüş dinamiğini mükkemel kılmış.Yol sesi az değil hiç yok ,Sanki yoldan bağımsız bir hava yastığı üzerinde hareket ediyorsun hissi mevcut.Motor dizel olmasına rağmen çoğu dizelden sessiz ve atak.Sadece rölantide dizel olduğunu hatırlıyorsunuz bağaj hacmi 1220 lt rakiplerinden bariz üstün.Arazi kabilliyetiyle de diğer rakiplerinden ayrılıyor.Diğer rakipleri off road değil soft road katogorisine giriyorlar.Kaşka kuga rav 4 gibi.
    ayrıntılı inceleme :
    http://forum.donanimhaber.com/m_32053255/tm.htm




  • Bu hafta kendi aracımda sorun oldugu için dayıma ait olan Kyron ile İzmir'den Kuşadasına gidip gelmek zorunda kaldım.Zorunluluk diyorum sebebi daha önce hep manuel vitesli ve görece küçük araçlar kullanmamdı.Suv sınıfındaki diger araçları bilemiyorum ancak heybeti,yol tutuşu,boyutuna ragmen başta küçük buldugum motorundan beklemedigim bir performans sergiledi.Şehiriçinde SUV kullanmanın sadece gösterişten ibaret oldugunu düşünürken bir anda aklımdaki önyargıları sildi.Kesinlikle sahip olunası bir araç oldugunu kabullenmeye başladım.Donanım anlamında pahalı rakiplerinden eksileri olabilir ancak direksiyon başına geçtiginiz anda tahta oturmuş hissine kapılıyorsunuz.Dayımın da aracını çok sevdigi belli önceki aracı Freelander idi arazi gezileri dışında (kendisi inşaat müh. ) kullanındıgına şahit olmazdım, Kyron 11 ay gibi sürede 85000 km'lere gelmiş. Servisi nasıldır bilemiyorum ama birçok firmanın satış sonrası hizmetini!! bildigimden artık yadırgamıyorum bile, Sonraki aracımı C5 gibi bir sedan şeklinde planlarken bir anda aklımı karıştırdı :)




  • Merhaba Arkadaşlar:
    Ssangyong Actyon Sport 4x2 niyetlendim ve bir süredir tüm forumları okudum. Gördüğüm kadarıyla Yeni nesil Ssangyong'lar ile ilgili olara sahipleri 2 grupta toplanıyor. Sahip olup mutlu olanlar ve sahip olup mutlu olan ve servisten şikayetçi olanlar. Forum'dan bir arkaş da düşük bir hızda 25cm'lik bir kaldırıma çıkmış ve sonuçta 35milyarlık arabaya 34 milyar masraf çıkarmışlar lanet okuyordu (detaylarına fazla girmedi) ...

    Ama görüşler farklı ve beğeniler doğal olarak subjektif. Benim buradaki arkadaşlardan ricam servis masraflarını ve süreçleri biraz daha detaylı verebilirlerse daha yönlenirici olur. Bazı arkadaşlar çok net ve sipesifik bilgiler sunmuşlar onlara sanırım hepimiz özellikle çok teşekkür ediyoruz.

    20-30 bin km üzerinde kullananlar mesela Details arkadaşımızın "dayısının" (11 ayda 85000km) yorumları bence altın değerinde... Vakit ayırırsa sevinecek çok kişi var.

    Bu tür tecrübeleri ince detaylarına kadar paylaşmak (kötü olsa dahi) insanlarda bu markaya olan ilgiyi arttıracak ve daha tutulan bir araç haline getirecektir. Hiç eleştirilmemesi veya detayların paylaşılmaması bir belirsizlik yaratacağından markaya daha fazla zarar verecektir. Ama kötü yönler bilinirse "çözümleri bulunabilir (orjinal serviste veya sanayide)" ya da aksaklıkların, aracın sağladığı faydalardan daha az olduğu durumda bu kötü yönler "göze alınabilir". Böylelikle bu güzel araç daha çoğalır ve 2. el değeri artar ve kullanıcı talepleri daha ciddiye alınır.

    Sonuçta çok farklı zevklere ve detaylara dikkat eden insanların zevk aldığı veya almayı düşündüğü bir araç. Bence bu markayı kullananlar ve almayı düşünenler diğerlereinden daha yakın ve omuz omuza durmalıdır diye düşünüyorum.




  • Selamlar,

    5 Mayıs 2009 dan beri Actyon Sports 6/A kullanıyorum 5.000 km bakımını bugün yaptırdım. Araçla 5.500 km yaptım ve nasıl yaptığımı da hala anlamadım. Aracı kullanmak inanılmaz keyifli. Büyük araçlara karşı ön yargım vardı fakat gerek motor performansı gerekse konforu hele bu paraya başka markalardan alınacağını sanmıyorum. Arka lastiklerde makas yerine yay kullanılması sürüş keyfini katlamış ve gerçek bir SUV sağlanmış.
    Vahşi görünüşünü yumşatmak için araca ön ızgara taktırdım ve süper oldu.
    Bayi deki arkadaşların yardımseverliklerini de unutmamak gerek.
    Aracı düşünen arkadaşlar eminimki test sürüşünden sonra kafalarındaki bütün sorular anında kaybolacaktır.
    Hoşçakalın
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.