Şimdi Ara

[SS] Hepsiburada Rezilliği! (Elmacık Bilgisayar)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
9.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
118 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEPE EDIT:

    BUGÜN İTİBARİ İLE PENTA ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ YAPIP BANA TESLİM ETTİ.
    ELMACIK VE HEPSİBURADA İSE HALA YAPTIKLARI PİŞKİNLİKLE DURUYOR.
    TEKRAR SÖYLÜYORUM, İKİSİNİ DE TAVSİYE ETMİYORUM.

    BURADAN PENTA'YA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    BENZER DURUMDA KENDİNİZ UĞRAŞMAK DURUMDASINIZ.

    ÜST EDIT:

    Arkadaşlar ürün bana geri kargolandı.
    Bu sırada Hepsiburada'dan gelen mesaj aşağıdadır.

    Bunun yanında Seagate Europe ile iletişime geçtim.
    Kendileri durum hakkında en kısa zamanda beni bilgilendireceklerini söylediler.


    "Merhaba Muhammed Bey,

    Yasal haklarınız tarafınızca saklıdır.

    18****** nuamralı siparişinizde yer alan Seagate BarraCuda 2TB 7200RPM 256MB Sabit Disk ST2000DM008 isimli ürününüz için konu hakkında tarafınıza 46***** numaralı kayıt üzerinden gerekli bilgilendirme sağlanmıştır.

    Ürününüzün iade olması için yetkili servis raporu olması gerekmektedir. Servis raporu olmadan işlem sağlanamamaktadır.

    Satıcı firması Hepsiburada olmayan ürünlerin servis işlemleri bizim tarafımızdan yapılmıyor. Ürününüzün onarım işlemleri için garanti belgesinde yer alan teknik servisle iletişime geçmenizi rica ederiz.

    İyi günler dileriz."
    _______________________

    Merhaba arkadaşlar;

    Durumu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıdım.
    Yine de başkalarının mağdur olmaması için elimden gelen bütün sosyal platformlara taşımaya karar verdim.
    ___________
    Aldığım Ürün: Seagate BarraCuda 2TB 7200RPM 256MB Sabit Disk ST2000DM008
    Aldığım Satıcı: ELMACIK BİLGİSAYAR BİLİŞİM VE REKLAMCILIK TİC. VE SAN. LTD. ŞTİ.
    Aracı Firma: Hepsiburada.com

    ___________

    Pandemi döneminde işlerimi hızlandırmak için yeni bir bilgisayar toplamaya karar verdim.
    SSD kapasitesi yetersiz kalınca sisteme bir HDD eklemeye karar verdim.

    Dolayısıyla "Seagate BarraCuda 2TB 7200RPM" adlı üründe karar kılarak, "Hepsiburada" üzerinden "Elmacık" adlı satıcıdan ürünü "479,39TL" karşılığında satın aldım.

    Ürün Adana'dan bana "PTT Kargo" ile gönderildi.
    Ürünü "9 Mayıs 2020 - 11:32"de teslim aldım.
    Ürünü alırken kargo poşetinde sorun olup olmamasına dikkat ettim.

    Kargo poşetini açtığımda ürünün kutusunun olmadığı ve balonlu poşete sarılarak gönderildiğini gördüm.
    Daha önce bir arkadaşımdan da benzer bir durumu duymuştum. Bu yüzden çok üzerinde durmadım.
    Ürünün fotoğraflarını çekerek deneme faslına geçmeye karar verdim.

    HDD'yi bilgisayara taktığımda, disk kafa sesi ve sürtünme sesleri duydum.
    Hiç vakit kaybetmeden Hepsiburada firmasını aradım.
    11:48'de görüşmeyi yaptım ve iade talebimi bildirerek kargo kodu aldım.
    O gün Cumartesi olduğu için Pazartesi günü ürünü kargo firmasına iade ettim.

    Ertesi gün olan "12.05.2020"de ürün satıcı firma olan "Elmacık Bilgisayar"a teslim edildi.
    14.05.2020 tarihinde ise firma tarafından iade talebim reddedildi.

    Hepsiburada ile görüşmem sonucu red nedeninin "Ürün üzerinde darbeler olamsı." olduğu tarafıma beyan edildi.

    Fotoğraflar ektedir.

    Tarafımca ürüne zarar verecek hiçbir davranışta bulunmamış;
    Ürünü elimde toplasanız 20 dakika bile tutmamış olmama rağmen üründe darbeler olduğu söyleniyor.
    __________________________

    14.05.2020 Tarihinde tekrar Hepsiburada'yı arayarak bilgi istedim.
    Ardından görüştüğüm N**** bey, ürünün fotoğraflarını sisteme yüklememi istedi.
    Gerekli yüklemeyi yapıp beklemeye başladım.
    Bunun yanında yukarıda anlattığım durumları yazılı olarak Mesajlar kısmında Hepsiburada'ya da belirttim.
    __________________________

    15.05.2020 Tarihinde mailime "Talebiniz Sonuçlandı" mesajı geldi.
    Derin bir oh çektim derken ikinci bir red haberi ile karşılaştım.

    "Merhaba M****** Bey, 181****** numaralı siparişinizde yer alan Seagate BarraCuda 2TB 7200RPM 256MB Sabit Disk ST2000DM008 üründe darbe izleri mevcut olması sebebiyle iade alınamadı. Belirtilen ürün gruplarında ürünün yetkili teknik servis raporu olması durumunda iade talebiniz karşılanabilir.

    İade olarak gönderdiğiniz ürün adresinize kargo firması ile tekrar gönderilecektir. İade koşullarını web sitemizde yardım sayfalarından veya buradan (https://www.hepsiburada.com/yardim/iade-ve-iptal-kosullari-22) inceleyebilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz."

    Maili alır almaz Hepsiburada'yı arayıp,

    "Ben sıfır bir ürün alıyorum, ürün bozuk geliyor. Anında ürünü geri kargoluyorum. Ama siz benden ürünü servise vermemi, tamir edilebilecek durumdaysa tamirini, değilse iadesinin yapılacağını söylüyorsunuz." dedim.

    Ne yazık ki Ö**** hanım maildeki yazıyı tekrar etmekten başka bir şey yapmadı ve ardından telefon suratıma kapandı.

    Tekrar aradığımda yine N**** Bey ile karşılaştım. Durumu kendisine tekrar anlattım.
    Hepsiburada'nın Elmacık Bilgisayar ile birlik olup beni dolandırdığını anlattım.

    Kendisi yeniden bir talep açtı.
    Sonuçlanacak mı?
    Tabi ki sonuçlanacak.
    Üçüncü reddimi yiyeceğim.
    ____________________________

    Kısacası ELMACIK BİLGİSAYAR'A GÜVENMEYİN!
    Müsait zamanımda firma hakkında eriştiğim tüm yorumları buraya taşıyacağım.
    Hepsiburada'nın daha önce yaşanmış olaylara rağmen Elmacık bilgisayarı hala bünyesinde tutması da güvenlik mekanızmalarının iyi işlemediği anlamına gelir.
    ____________________________

    Elmacık Bilgisayar Bilgilerini buraya yazıyorum ki Google'da aratılınca arkadaşlar bu konuyu görsün.
    https://elmacik.com/
    Elmacık Bilgisayar Bilişim Ltd. Şti.
    Telefon ve Faks: 0850 885 0393
    ADANA
    _____________________________

    En kısa zamanda konuyu YouTube, Twitter, Ekşi Sözlük gibi platformlarda da dillendireceğim.
    Bu firma başkalarını da aynı duruma düşürmesin diye kendime bunu misyon edindim.

    Saygılar.

    [SS] Hepsiburada Rezilliği! (Elmacık Bilgisayar)
    [SS] Hepsiburada Rezilliği! (Elmacık Bilgisayar)[SS] Hepsiburada Rezilliği! (Elmacık Bilgisayar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirreddot -- 1 Haziran 2020; 17:39:23 >



  • https://forum.donanimhaber.com/n11-elmacik-adli-magaza-dikkat-edit-6-geldi--143071391

    Benzer duruma düşen başka bir üyemiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hbdan aldığım Apple AirPods pro ayıplı gelmiştir ve ayıplı olduğuna dair Apple’dan dan rapor alınmıştır iadesi için ama 1 aydir hb cozmuyor bu sorunu bende yasal süreci başlatacağım kesinlikle hb denen basiretsiz firmadan Apple ürünlerini almanızı tavsiye etmiyorum .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BogazınYargıcı kullanıcısına yanıt
    Sorun şu ki başka aracı firmalarda da aynı durumları yaşadım. Ürünler bozuk geldi, geri gönderdim ama hiç biri firmanın yapması gereken şeyleri bana yüklemedi.

    Sizin durumunuzda da servis raporunu Hepsiburada'nın alması gerekir bence.
    Çünkü ben bunun için para ödüyorum bu aracılara.

    Sizin de işiniz kolaylıkla çözülür umarım.

    Yorumunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnandırıcı gelmeyen nokta nedir hocam?

    Harddisk'i lüks tüketim kategorisine sokmak sizce de biraz yanlış değil mi?

    Eğitim bile bilgisayar üzerinden yapılırken, harddisk bir lüks değil, ihtiyaç durumuna gelmiştir.

    Vakit ayırdığınız için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bu süreç beni yıprattı inanın , devamlı hb den alışveriş yapmama rağmen satıcı hepsiburada olmasına rağmen 1 aydir sonuc belli değil , adamlar bir dünya urun aldım ve ürünü ayıplı olduğuna dair rapor var adamların hiç umurunda değil . Teşekkür ediyorum dikkat edelim bu basiretsiz ve insanların haklarını hiçe sayan firmalardan uzak durmanızı tavsiye ediyorum , eğer Amazon tr den almış olsaydin satıcı Amazon olmak kaydı ile bu sorunu cozmuslerdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haddiskin neresi lüks

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    iboyu birak kendi kendine oynasin. Ona göre herşey lüks. Kurumsal firmalar dışında esnaftan fazla birşey almayin çogu milleti düdükleme peşindedir piyasaya bilen zaten bunlardan alişveriş yapmaz.Kendi hakkini aramaz isen düdükler bunlar. Thh vermek en iyisi geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BogazınYargıcı kullanıcısına yanıt
    Ben de yaklaşık bir haftadır bu sürecin içindeyim.
    Dediğiniz gibi çok yıpratıcı bir durum.
    Biz bu paraları kolay kazanmıyoruz ama bu tür satıcılar kolayca yiyor.
    Hayırlısı olsun demekten başka çare bulamıyorum.

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    Ne olursa olsun 5 TL lik üründe olsa kimse kimsenin hakkını yiyemez hocam hakkınızı arayın , bu sahtekarlar olduğu sürece mahkemeler boş kalmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    Adam troll direk blokla cevap verme. Herkese aynı şeyi yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cingozzz -- 15 Mayıs 2020; 15:7:31 >
  • TeslanınKalfası kullanıcısına yanıt
    Kendisi trollmüş hocam.
    Blokladım ben.

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok haklısınız hocam.
    Bundan sonra internetten alışveriş yaparken üçe beşe bakmayıp kurumsaldan alacağım.
    Gerçi HB'de sözde kurumsal ama köpeğin önüne yem eder gibi beni zor durumda bıraktılar.

    THH'ye Elmacık'ı şikayet ettim.
    Pazartesi günü de HB'yi şikayet edeceğim.

    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cingozzz kullanıcısına yanıt
    Blokladım hocam.
    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
    Ben de acaba benim göremediğim bir noktayı mı gördü diye düşünmüştüm :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirreddot

    Blokladım hocam.
    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
    Ben de acaba benim göremediğim bir noktayı mı gördü diye düşünmüştüm :)
    Evine TV alan adama bile aynısını yazmış. Bu arada kardeşim HB eskisi gibi değil. Eskiden kendisi satardı kurumsaldı. Şimdi merdivenaltı dükkanlar bile HB'de sanal dükkan açabiliyor. iyi cılkı çıktı olayın.
  • Ben hepsi buradada çalıştım müşteri hizmetlerinde boşuna aramayın müşteri hizmetlerini tek isleri musteriyi oyalamak ilgili departmana durumunuzu aktariyorum yetkili arkadaşlar sorununuzu halledicek deyip yalan atmaktır aynini işim gereği bende yaptim çünkü mümkünse alışveriş yapmamanizi öneririm hepsi buradadan gitti gidiyor ve n11 daha güvenli oradan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hakkını araman çok doğru olmuş kardeşim, aynısı benim de başıma gelmişti başka bir sitede. THH ve siteyle yaptığım uzun görüşmeler sonucunda, yaklaşık 45 günde benim aleyhime sonuçlanmıştı süreç.
  • Rammercan R kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Peki siz bu süreçte nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?
    Müşteri hizmetleri dediğiniz gibi oyalıyor beni.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok üzüldüm. Arkadaşı da seagate barracuda alması için ben yönlendirmiştim. Malum hangi site en uygunu ise oradan alınmasını tavsiye ediyoruz.
    Ülkede maalesef Türkçe konuşmasını bilemeyen satıcılar mevcut. Acilen tüketici hakem heyetine durumu bildir e devlet üzerinden şikayetçi ol.

    Kargo evraklarını faturaları vb sakla kenarda dursun. İnsanları hep parasıyla rezil ediyorlar hemde vaktini çalıyorlar. Ülkede bu konulara büyük yaptırım gelmesi gerekiyor.

    Umarım kısa sürede çözülür sorunun. Yapabileceğim birşey varsa mutlaka haber et.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.