Şimdi Ara

SPOTİFY ★★★ANA KONU★★★ (179. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.423
Cevap
319
Favori
253.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • recepural kullanıcısına yanıt
    Selam; hala geçerliyse katılmak isterim.
  • 6 aylık ya da yıllık 1 kişilik aile üyeliği arıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar var olan yerlerin tamamı alındı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,


    1 yıllık yeri olan varsa katılmak isterim. Teşekkürler.

  • Arkadaşlar merhaba. Spotify'da yaşadığım bana göre büyük bir sorun var! Baya araştırdım ŞikayetVar da şikayet oluşturdum ama henüz bir sonuca ulaşamadım. Benzer bir durumu yaşayan ya da fikir verebilecek birileri çıkarsa memnun olurum.


    Bir süredir telefonuma hesabınızda bakiye olmadığı için (banka hesabı) 17.99 TL bilmem ne ücreti kesilemedi (firma ismi yazmıyor mesajlarda) şeklinde mesaj geliyordu. Ben bunun Netflix olduğunu düşünüyordum. Çünkü kesinti yapıldı mesajı hiç gelmiyor. Sadece kesinti yapılamadığına dair mesaj geliyordu. Bugün ise banka hesabını kontrol ettiğimde 17.99 TL Spotify için ücret kesildiğini gördüm. Son 3 aylık hesap hareketini kontrol ettiğimde ise düzenli olarak Spotify tarafından ücret kesildiğini gördüm. Mevcut hesaplarımın hepsi Free hesap. Yani parası ödenmiş olmasına rağmen premium kullanmıyormuşum!


    Mevcut tüm Spotify ve mail hesaplarımı kontrol ettim. Hiçbirinde böyle bir üyelik (premium) mevcut değil. Spotify üzerinden yardım almak istedim ama sadece mail ve kullanıcı adı ile işlem kabul ediyor. Hadi unuttuğum bir hesap olduğunu düşünsek (ki yoktur ama neyse) şifre sıfırlamada o hesap ismini ya da mailini istiyor. Yani oradan da bir yol alamadım. Aile bireylerinden ise benden başka Spotify ya da benzeri dijital içerik kullanan hiçkimse yoktur. Benden izinsiz aileden bilgilerimi kullanacak kimse olmadığı için (yine de hepsine durumu anlattım bilgisi olan yoktur) acaba hesap mı çalındı diye düşündüm. Onda da şöyle birşey var; Spotify (buraya kart bilgisi girdiğimi hatırlamıyorum), Netflix, Amazon, Hepsiburada dışında hiçbir firmaya kart bilgisi vermedim. Bu işlemleri ise pcden değil her zaman telefondan yapıyorum (3D Secure vs. kullanıyorum).


    Acaba bu kesintinin hangi hesaba istinaden yapıldığını nasıl bulabilirim? Unuttuğum (pek ihtimal vermiyorum çünkü senelerdir aynı mailleri ve tel.no'yu kullanıyorum) bir hesap olduğunu düşünürsek ona eldeki banka bilgileri ya da telefon no ile nasıl ulaşabilirim? Veya sizlerin bir önerisi var mı? (Banka ile zaten görüşeceğim ama şu an işimden dolayı müsait olamadığım için uzun uzun telefonda vakit geçirme şansım yok. Malumunuz bankalar teslim almış gibi baya uzatıyorlar).


    Biraz uzun oldu ama hatırladığım kadarıyla ayrıntı vermek amacında olduğum için uzadı.


    Şimdiden ilgi gösteren arkadaşlara teşekkürler...





  • Wani W kullanıcısına yanıt
    hocam spotify a mail atın , yada kart bilgileniniz ile yeni bir deneme hesabı açın sonra iptal edin .yaşadığınız ilginç bi durum belki hesap açtınız sonra sonra farklı bi mail de değiştirmiş olabilirsiniz
  • VLX kullanıcısına yanıt
    Yer var pm den konuşalım isterseniz
  • bugra_091 kullanıcısına yanıt
    Yer var pm
  • Aile Hesabında Yer Mevcut 👾👾
  • quote:

    Orijinalden alıntı: annaX

    hocam spotify a mail atın , yada kart bilgileniniz ile yeni bir deneme hesabı açın sonra iptal edin .yaşadığınız ilginç bi durum belki hesap açtınız sonra sonra farklı bi mail de değiştirmiş olabilirsiniz

    Dediğiniz gibi başka Spotify hesabı ile aynı kartı kullandım. Yine kesinti yaptı ve Premium üyelik aktif oldu. O zaman aynı kart ile birden fazla hesap açılabiliyormuş. Bu bence sıkıntılı bir durum. Normalde başka platformlarda bu kart kullanılıyor başka kart kullanın gibi uyarılar alıyordum bunda öyle bir durum olmadı.


    Şimdi yeni premium üyeliği iptal ettim. Ücret iadesi yapmadı. Üyelik alırken anında kesti. Onu da vermezse artık komple kartı kapattıracağım. Çünkü Spotify'a zaten yazdım, şikayetvar'da şikayet oluşturdum. Herhangi bir iletişim kuramadım maalesef. Bakalım bi kaç güne çözüm sunmazlarsa yapacak birşey yok, giden para gitti artık. Banka hesabını kapatıp kurtulacağız artık.


    Ya da bu Spotify yurtdışı kesim mi yapıyor ücreti? Banka kartını yurtdışı ve sanal alışverişe kapatma var mı acaba? Yoksa iş çıkarttı durduk yere. Gerçi 3-4 aydır kesiyormuş zaten habersizce onu nasıl yapacağız cidden içinden çıkamadım.





  • 1 kisilik yer ariyorum

  • Siyahsever06 kullanıcısına yanıt
    Ben deneyebilirim aralıkta aile uyesisin dedi ve reddettiydi halbuki 12 ay dolmuştu nasıl hesaplıyor anlamadım
  • Siyahsever06 kullanıcısına yanıt
    Selamlar 🖖 ben katılabilirim
  • annaX kullanıcısına yanıt

    1 kişilik yer arıyorum

  • Kadro eksiği kalan şartları pm atsın 6 ay 1 yıl farketmez.

  • Doldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kısır Hamide -- 19 Şubat 2021; 23:47:4 >
  • 6 aylık 1 senelik aile paketi arıyorum bir kişilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylık 5 tl dan 6 aylık aile paketi arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yer arayanlar 1 yıllık tercih yazabilir ödemeler peşin lütfen her ay 5 TL toplamak zor oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapsLockTR kullanıcısına yanıt
    mesaj atılmıyor
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.