Şimdi Ara

Sportive de Çığ Gibi Büyüyen İndirim Kampanyası Başladı! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
10.313
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çığ gibi büyüyen adı uymamış kampanyaya, sportive in hakkını verelim, indirim yaptı mı gerçekten yapıyor, son dönemde epey ürün aldım. Alışveriş tutarı arttıkça indirim oranı da artsaydı çığ meselesi çözülürdü. % 20 den başlayıp 25 e çıkartsaydınız mesrla?? 100/20.....1000/250

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Dijital dünyada, e-ticaret ile satış yapmak istiyorsanız bilmelisiniz ki insanların fiyat araştırması yapabileceği birçok imkan var. E bizim fiyatlarımız zaten uygun diyorsanız gelin bakalım

    Asics AMPLICA modeli amazonda sepette 205 TL'ye düşüyor. Sizin "ÇIĞ GİBİ BÜYÜYEN İNDİRİM" inizle 220 TL'ye alınabiliyor.
    https://www.sportive.com.tr/asics-amplica-t825n-001
    https://www.amazon.com.tr/Asics-Erkek-Koşusu-Ayakkabısı-Numara/dp/B07D1KY43F

    Puma Roma modeli amazonda sepette 164 TL'ye düşüyor. Sizin "ÇIĞ GİBİ BÜYÜYEN İNDİRİM" inizle 180 TL'ye alınabiliyor
    https://www.sportive.com.tr/roma-classic-puma-white-peacoat
    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B06XFHV9BD/

    Örnekler çoğaltılabilir. Görünüşe göre "ÇIĞ GİBİ BÜYÜYEN" tek şey sizin kârınız. 2 günlük montta çıkan sorunda dahi kanunlara aykırı şekilde "İade alamayız ama tamir yapabiliriz" diyerek insanları 16 gün boyunca üründen mahrum bırakmanız, tamir etseniz dahi 2 günlük ürünün tamir olmuş şekilde teslim alınacak olması da cabası
    https://www.sikayetvar.com/sportive/sportive-16-gundur-urun-incelemede

    Sokaktan geçerken mağazanıza uğrayan ve doğru dürüst araştırma yapma imkanı olmayan, ilk gördüğünü alacak bilinçsiz insanlara satış yapabilirsiniz. Bu forum o yerlerden biri değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cohannan -- 16 Ocak 2019; 14:21:42 >




  • dragotreis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederiz, bir sonraki kampanya dönemimizde yorumlarınızı göz önünde bulunduracağız
  • cohannan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, seçmiş olduğunuz ürünler Çığ gibi büyüyen kampanyamıza dahil değildir. Sepette indirim görecek ürünlere ise şu linkten kolayca ulaşabilirsiniz. https://www.sportive.com.tr/sezon-urunleri


    Şikayet yapmış olduğunuz konuyla ilgili de gerekli aksiyonlar alınmış durumdadır.

    Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.
  • Sportive Türkiye kullanıcısına yanıt
    Kampanyanıza dahil değilse daha da kötü piyasanın çok üzerinde demektir. 16 gün bekleterek, 2 günlük sorunlu ürünü iade almayarak plaza dilinde "aksiyon aldığınızı" türkçesiyle gerekli eylemlerde bulunduğunuzu görebiliyorum. Değerli görüşler satın alana kadar önemli sanırım, satın aldıktan sonraki çıkan sorunlarda daha çok mağdur etmek için uğraşmışsınız. Bir de nasıl bir "aksiyon aldığınızı" merak ettim alan kişinin alternatif bir montu yoksa(ki aldığına göre ihtiyacı var) 16 gün boyunca o insanın üşüyerek kışı geçirmesinin "aksiyonunu nasıl aldınız?" Zaman makinesiyle mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cohannan -- 16 Ocak 2019; 14:40:9 >
  • Çığın altında kaldım acil yardım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip ettiğim Skechers NAMPA / ÜRÜN KODU: 77156 BLK

    https://www.sportive.com.tr/outlet-erkek-gunluk-ayakkabi/ 439,00 TL indirimle 339,00 TL

    Küçük bir araştırma ile aynı ayakkabıyı hepsiburadada 296 TL'ye bulabiliyorum. Çığ gibi indirim yapıyorsunuz ama fiyatlar yukarıda hala tavsiyem bu fiyat politikalarınızı acil değiştirin burada konu açıyorsunuz fakat buradaki kurtlara yediremezsiniz üzgünüm. Satışınızı mağazaya gelen ve gerçekten indirim var sanan piyasadan bir haber müşterilerinize yapın bence .

    Saygılar.

    https://www.hepsiburada.com/skechers-nampa-erkek-deri-spor-ayakkabi-77156-blk-p-HBV00000EEY9F




  • Sportive Türkiye kullanıcısına yanıt
    konu açılmışken nacizane bir de tavsiyede bulunayım;

    artık dünya sanal dünya, şimdiki gençler de canavar gibi.. her yere ulaşımları var. herkesin de beklentisine cevap vermek zor ona da kabul. foruma konu açarak indirim duyurunca iş biraz farklılaşıyor haliyle. buralarda muhatap olma durumuyla karşılaşıyorsunuz, yaptığınız kampanya da beklentileri karşılamıyorsa böyle tartışmalar çıkıyor.

    "madem buraya konu açtınız (klavye delikanlılığı da moda oldu artık maalesef iyice) istediğimi istediğim gibi yazarım" mantığıyla,

    "kampanyamız bu şekilde, uygun bulan alsın" ın ortasını bulmak lazım.

    yani eleştiren olumlu eleştirecek, şurada şu ürün daha uygun, veya zaten şu ürünü şu fiyata satıyordunuz, kampanyalı fiyatı yine şu" gibi denebilir.

    kampanyayı yapan da ciddi manada bir kampanya yapacak ki kafası rahat olsun, alıcı da memnun olsun. satışlar da tatmin eder zaten bu durumda.

    ben mağazanızdan piyasada 700 liraya satılan raketi 395 e aldım. böyle bir indirime kimse itiraz edemez mesela. aynı şekilde piyasadaki fiyatı belli olan ürünü de kampanya diye aynı veya daha yüksek fiyata satmak da işi karıştırıyor.

    özetle karşılıklı yapıcı olunursa her şey kolay olur




  • Galatasaray ürünlerini sepete ekliyorum ama yine de indirim olmuyor. Hem Sezon ürünü hem de anasayfadaki linkten gittiğim zaman da sonuç değişmedi. Sepette indirimsiz fiyatlar geçerli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şakaydı hocam o , birazcık eleştiri yüklü 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sportive'den alışveriş yapın. 2020'de kapınızda!
  • Almak istediğim ayakkabı sitede 250, İstanbul Hilltown mağazasında 280 lira idi. Sebebini sordum, mağazalar istediği fiyata satış yapar, site bizi bağlamaz dediler.



    Bu doğru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Herkesin kararına kesinlikle saygılı olduğumu üzerine basarak söylemekle birlikte alacağınız ürüne acil ihtiyacınız yoksa sportive'den uzak durulmasını hatırlatmak için konuya geldim. Zira geçtiğimiz günlerde kızım için almış olduğum spor ayakkabı tecrübesinde kendileriyle ilgili biraz sıkıntılarım oldu. Sahip olduğu hak/hakları bilen bir tüketici olmasam süreç daha da farklı şekilde gerçekleşebilirdi. Kısaca anlatmak gerekirse alışverişim aşağıdaki şekilde oldu.

    1. GÜN - Kızıma spor ayakkabı aldım. (Sitelerinde hiçbir üründe ne zaman kargoya verileceği ile ilgili bir bilgi yok. Bunu sonradan öğrendim, aşağıda anlatacağım.)

    4. GÜN - Alışverişimin 4. gününde ürünün kargoya verilmediğini gördüm. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede; ürünlerin kargoya teslim sürelerindeki maksimum sürenin 5 iş günü olduğunu, konuyla ilgili hiçbir şey yapamayacağını öğrendim. Kesinlikle ürün tedariğini, tahmini kargo teslim sürelerini kısaltma yönünde bir işlem yapamayacaklarını, o "maksimum" dedikleri süre sonunu beklemem gerektiğini söylediler. Ben de websitelerinin "footer" denilen alt menüsünden kontrol ederek bu bilgiye ulaştım. Daha önce de dediğim gibi ürünlerin bulunduğu sayfada herhangi bir kargoya teslim süreleri mevcut değil. Yeni koymuşlarsa bilemem, zira az daha hukuki sürecin başlayacağı bir yola doğru adım atmıştık kendileriyle.

    5. GÜN - Alışverişimin 5. günü öğlen saatlerinde de ürünün kargoya verilmediğini öğrenince tekrar müşteri temsilcisi ile görüşme ihtiyacı hissettim. Aldığım cevap yine aynı kibarlıkta(!) idi, beklemem gerektiği yönünde kuru bir bilgi ile telefonu kapattım. (Bu arada belirtmem gerekiyor; 4. günde de, 5. günde de yaptığım görüşmelerde ürün tedariğinin hızlandırılması talebimle ilgili kayıt açtırdım.)

    5. GÜN SON DAKİKALAR - Müşteri olarak ne yaptıysam yardımcı olmayacak şekilde bir yaklaşıma sahip bir firma için beyan ettikleri sürenin bitmesini beklerden bir de ne göreyim. Sipariş sayfamda sipariş durumu güncellenerek "Faturalandı" ibaresiyle karşılaştım. Herhalde birazdan kargoya verilir beklentisiyle bugün de geçti.

    6. GÜN - Sipariş sayfasında "Faturalandı" olarak aynen duran siparişimle ilgili tekrar bir telefon görüşmesi yaptım. Artık böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışı olan bir firmadan ürün almak istemediğimi, siparişimin iptal edilerek ürün bedelinin tarafıma iade edilmesini istediğimi belirttim. Daha önce hiçbir şekilde yardımcı olmayan müşteri temsilcisi beni yine şaşırtmadı ve Faturası kesilen bir ürünle ilgili iade işlemi yapamayacaklarını, o ürünün kargoya verilmekten başka çareleri olmadığını söyledi. Ben de bütün bu olanlar üzerine kesinlikle o ürünün kargoya teslim edilmesini istemediğimi, bana beyan ettikleri yasal süre zarfında ürünü kargoya teslim etmedikleri için hukuki yollara başvursam her türlü sıkıntıyla karşılaşacakları yönünde bir eposta attım kendilerine. Ancak bu epostaya cevap olarak "Siparişiniz hazırlanmış olup Mng Kargo Firmasına tarafınıza gönderilmek üzere teslim edilmiştir." şeklinde bir yanıt aldım.

    7. GÜN - Tüketici olarak yasal hakkımı açıkça belirtir bir şekilde kendilerine eposta ile cevap verdim. Bu eposta içeriğini aşağıda direk olarak paylaşıyorum. Ancak bu aşamadan sonra sonuç alabildim. Açıklama gereksinimine bile ihtiyacım olmayan yasal hakkımda bile sıkıntı çıkarmaya çalıştıkları için kendilerine teşekkür ediyorum. E-ticaret hayatlarında başarılar dilerim.


    SONUÇ: Dinsizin hakkından imansız gelir!

    quote:

    Sayın ilgili,

    Bir önceki epostamda da belirttiğim üzere müşterinin mağduriyeti üzerine yapmış olduğu şikayetteki talebini de dikkate almadığınız ve kargoyu yola çıkararak bir kere daha mağdur ettiğiniz için teşekkür ediyorum. Bundan sonraki süreç yasal hakkımı aramam şeklinde olacak. Bugün itibariyle iade talebime olumsuz yanıt vermenizden dolayı; bugünden başlayarak kargonun adresime ulaşması, kargo şubesinde 3 gün beklemesi, ardından kargonun tekrar tarafınıza ulaşması için geçecek takribi 9-10 günlük süre zarfında oluşacak yasal faiz ve avukat masraflarımı karşılamak durumunda kalacağınızı özellikle belirtmek istiyorum. Firmanızın bu siparişteki sorunu sadece gecikme değil, müşteri memnuniyetini hiçe sayarak dalga geçici bir üslupla hareket edişiniz ve müşterinin sorunu çözme çabasıyla size ulaşması esnasında alay edercesine sergilemiş olduğunuz tavırlarınızdır. Bilmenizi isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Almak istediğim ayakkabı sitede 250, İstanbul Hilltown mağazasında 280 lira idi. Sebebini sordum, mağazalar istediği fiyata satış yapar, site bizi bağlamaz dediler.



    Bu doğru mu?
    Hemen tüm markalarda durum ayni. Mağaza her zaman internetten pahali. Buraya kadar gelmişsin kaziklamadan gondermeyiz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 279a satılan bazen 195e düşen son zamlarla 329a çıkan nike runallday %6 indirimle 329a düşmüş. Floda 20 tl çekle 175e düşen ayakkabıya bak sen.
  • Çığ büyüsün de öyle bakarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samsunum55 -- 17 Ocak 2019; 22:23:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Espark mağazasına gittim haftasonu Eskişehirde, Dechathlon daki trekking pantalonlarının kalıplarını beğenmeyince bir de buraya bakayım dedim. Sadece colombia var fiyatı 1000 tl falan 900'e düşmüş kasa da %10 mu ne varmış. Tamam marka da satın da uygun şeyler de olsun şu mağazada. Atlama ipi dışında alışveriş yapmadım şimdiye kadar. Kendi sportive ürünleri yok denecek kadar az espark'da. Zaten haftasonu gitsem bile esparkta yürüyecek yer yokken mağaza bomboş, nefes almak için giriyorum bazen mağazaya
  • sku kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun..

    benzer durum (hatta 2 durum) bana da oldu. yine piyasaya göre gayet iyi fiyatı olan bir üründü ama stok son 1 adet görünüyordu. siparişi verdik beklemeye başladık. stoklarda olmadığı için ürün yok diye aradılar.. biraz sitem ettik ama yapacak bir şey yoktu.

    diğerinde piyasada 600-700 dolaylarında fiyatı olan ürünü 365 liraya aldık. bunda stok 2 idi ikisini de aldık. 2-3 gün sonra haber geldi ki ürün stoklarda kalmadı özür 20 tl indirim kuponu verdik size kullanın. yine sitemkar olduk zira ülke genelinde o fiyata tek üründü. hatta yurt dışından benzer bir şey alacakken bunları aldık diye iptal ettik, o fırsatı da kaçırmış olduk. size olduğu gibi faturalandı diye de mail geldi ama.. dedim herhalde bir hata oldu, bekleyim de arayım düzeltsinler derken hoop baktık ürünler kargoyla kapıya gelmiş..

    daha sportive i tanımazken araştırdığımda benzer sorunlardan bahsediliyordu. geç kargolama /son 1-2 stok görünen ürünlerde sorun olabileceği gibi vs.. çok büyük toptancı oldukları için böyle sorunlar olabilir diyorlardı. neredeyse 2500 tl lik alışveriş yaptım toplamda ben bu dediklerim dışında sorun yaşamadım. umarım sizinki de çözülür..


    ha konu açılmışken bir de yalıspordan bahsedeyim.. ben de onlardan muzdaribim.. oradan da 400 er tl civarı 4 alışveriş yaptım ilk üçünde sorun yoktu. tamamında picodi indirim çeki kullandım. son siparişteki iki ürün ile ilgili aradılar, ürünlerin birisini temin edemiyoruz diğerinde sorun var, hiç göndermeyelim.. aa dedim ne kadar güzel satıcı tavrı, hatalı ürünü göndermiyorlar, sağolun vs. dediler ki ürünlerin toplamı 60-70 tl civarı, o kadar bir ürün beğenin gönderelim.. iyi dedim, siteye baktım, eşofman altı lazım diyordu eşim, beğendik bir iki tane, baktık yakındaki mağazada var, gidelim deneyelim.. denedik bir tane beğendik, aradım ertesi gün şu ürünü beğendik, dediler o olmaz.. neden olmaz? outlet mağazadan seri sonu ürün beğenmişsiniz. dedim olsun ne var? olmazmış, indirim sezon ürünlerinde geçerliymiş.. yahu dedim başka yalıspora mı gidiyor para? o da siz bu da siz.. kaldı ki alacağım ürün daha pahalı, üstünü de vereyim.. olmaaaaz. çek kullanmışsınız sezon. yahu sezon olunca 3 e katlıyor fiyatlar... olmaaaz.. (mağazaya da o kadar zor zamanda, o kadar zor durumda gittik ki, bir an önce bitsin diye). dedim hadi siteye bir daha bakayım.. bakıyorum bakıyorum yok... çok pahalı ürünler.. yine aradılar, dediler ne yaptınız.. dedim bulamıyorum pahalı er şey.. iade edin o zaman dedim. benim ürünlerin toplamı diyelim 50 lira, çekin sayesinde bana gelmiş 40 liraya, 40 lira iade edin bitsin. yook olmaz.. yahu dedim benim online yaptığım alışveriş 10 binleri buluyor, n11 dahil, boyner, trendyol vs.. orada da benzer durum oluyor, indirimli hali neyse iade ediyorlar.. yoook olmaz.. tenis topuydu ürünlerden bir tanesi, dedim ki tamam kardeşim, ben yalısporu biliyorum, köklü firma, size güveniyorum.. bana iki ktu top gönderin, ne zaman gönderirseniz gönderin. beklerim ben. yoook olmaz.. firmalarında stok yoksa bir daha gelmezmiş.. (ben bunu bilmeliyim sanki). yok outlet mağazaya gitmişim de oradan niye bulmuşum.. ulan uluslararası alışveriş yaptım defalarca ilk defa böyle saçma kuralı sizde gördüm.. ukala ukala diyor ki birisi de mağazaya kadar niye gitmişim de, evde oturduğum yerden bir tıkla seçermişim... hayatımdaki ilk online alışverişimi orada yapmışım da sanki acemiyim.. sizin prosedür saçma ötesi..

    az kaldı ama, bir toptan iade edeceğim ürünleri.. zoraki ürün seçtiriyorlar yaw.. arkadaşlara söyledim bakın da varsa bir şey alalım, buluyoruz bir şeyler, 50 tl, aynı ürünün başka rengi sezon değil diye 30 tl.. adam diyor ki ya niye alayım... haklı sonuna kadar..

    özetl yalı spordan çek falan kullanacaksanız dikkat..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragotreis -- 18 Ocak 2019; 4:18:2 >




  • LGatakan kullanıcısına yanıt
    ☺️☺️☺️☺️☺️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Reklam parası verip kampanya yapıp parasıyla rezil olmak, hahahahahahhaha :D :D
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.