Şimdi Ara

Spor yay hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İmzamdaki aracı kullanıyorum , Focus3 16' jant var üzerinde biraz basmayı istiyorum 35 mm düşünüyorum , ancak baktığımda bir çok ürün marka var açıkcası çok pahalı bir şey istemiyorum , apexi H&R Eibach gönül ister ki Eibach almak ama biraz pahalı diğer ürünlerden kullanan var mı özellikle konforda çok fark var mı?
    Teşekkürler



  • Spor yay taktıktan sonra hiçbir araçtan konfor bekleme. Yollarda seke seke gidersin. Eibach gibi markalar iyidir ama onun fiyatının yarısına alabileceğin matkalar var. Onları da değerlendir. 35 mm bana biraz fazla gibi geldi. Daha önce 35 mm kısaltman bir arkadaş varsa daha detaylı anlatabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    Spor yay taktıktan sonra hiçbir araçtan konfor bekleme. Yollarda seke seke gidersin. Eibach gibi markalar iyidir ama onun fiyatının yarısına alabileceğin matkalar var. Onları da değerlendir. 35 mm bana biraz fazla gibi geldi. Daha önce 35 mm kısaltman bir arkadaş varsa daha detaylı anlatabilir.

    Evet tam yarı fiyatına satılan markalar var bende bunların kullanıcı yorumlarını merak ediyorum
  • eibach prokit sıfırı 400-600 lira arası nesi, pahalı?
    ucuz iş istiyorsan sanayiye gidip yaptırabilirsin ya da mevcut yaylara soğuk pres yaptır.
  • Focus 2 aracımda Eibach 3.5 cm yay kullanıyorum. Konfor düşüyor. Ama yol tutuş muazzam. Bazı virajlara 4 bin devirle giriyorum (hızı abartmadan) en ufak kayma yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim fikrim 16 jant bi araca yakışmaz boşuna konforunu bozarsın. ha 17-18 jant olur spor gosteren sade modifikasyonlar olur yay takarsın yoksa bagajı yüklü şahinler gibi durur bence kalın lastik düşük araba falan.Genc biri olarak görüşüm bu tercih sizin :)
  • Vakti zamanında araştırdığım kadarıyla konfordan en az ödün vereni Eibach iken arkadan Vogland ve HR geliyordu.
    Eibach prokit aldım. 1 küsür yıldır kullanıyorum. Lastiklerim 225/45/17 seke seke gitme gibi bir durum kesinlikle yok. Yayda karar kıldıysan Eibach önerilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Vakti zamanında araştırdığım kadarıyla konfordan en az ödün vereni Eibach iken arkadan Vogland ve HR geliyordu.
    Eibach prokit aldım. 1 küsür yıldır kullanıyorum. Lastiklerim 225/45/17 seke seke gitme gibi bir durum kesinlikle yok. Yayda karar kıldıysan Eibach önerilir.

    Büyük ihtimal Eibach olucak ama diğer markalarda kafamı karıştırmıyor değil , arkadaşın dediği gibi kalın lastikte yay nasıl durur merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Vakti zamanında araştırdığım kadarıyla konfordan en az ödün vereni Eibach iken arkadan Vogland ve HR geliyordu.
    Eibach prokit aldım. 1 küsür yıldır kullanıyorum. Lastiklerim 225/45/17 seke seke gitme gibi bir durum kesinlikle yok. Yayda karar kıldıysan Eibach önerilir.

    Büyük ihtimal Eibach olucak ama diğer markalarda kafamı karıştırmıyor değil , arkadaşın dediği gibi kalın lastikte yay nasıl durur merak ediyorum.

    Kendi arabamda Eibach prokit 17 inç jant ve 215 taban kullanıyorum. Sekme falan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Vakti zamanında araştırdığım kadarıyla konfordan en az ödün vereni Eibach iken arkadan Vogland ve HR geliyordu.
    Eibach prokit aldım. 1 küsür yıldır kullanıyorum. Lastiklerim 225/45/17 seke seke gitme gibi bir durum kesinlikle yok. Yayda karar kıldıysan Eibach önerilir.

    Büyük ihtimal Eibach olucak ama diğer markalarda kafamı karıştırmıyor değil , arkadaşın dediği gibi kalın lastikte yay nasıl durur merak ediyorum.

    Photoshop ile bakılabilir. Aracın 3 cm civarı alçalmasından sebep sürtmelere karşı biraz daha dikkat etmekten başka sıkıntı yok.
  • Konforu en az etkileyen Eibach Pro-Kit modelidir.Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Spor yay hakkında

    Düşündüğüm 16' replica jant
     Spor yay hakkında

    Photoshop yapabilicek arkadaş varsa gerçekten çok iyi olur.
    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Konforu en az etkileyen Eibach Pro-Kit modelidir.Tavsiye ederim.

    Aynen. Benimkinin konforu yaya rağmen iyi. Altını iki kez falan sürttüm o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Konforu en az etkileyen Eibach Pro-Kit modelidir.Tavsiye ederim.

    Aynen. Benimkinin konforu yaya rağmen iyi. Altını iki kez falan sürttüm o kadar.

    Aradaki farklı göz ardı edip Eibach almak daha mantıklı sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Konforu en az etkileyen Eibach Pro-Kit modelidir.Tavsiye ederim.

    Aynen. Benimkinin konforu yaya rağmen iyi. Altını iki kez falan sürttüm o kadar.

    Aradaki farklı göz ardı edip Eibach almak daha mantıklı sanırım

    Aynen öyle. Senin araba ecoboost hemde. Acayip zevkli olur yay ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3.5 cm eibach taksam acaba fazla mi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bildiğim ve a3 üne takanları tanıyorum / gördüm.söylediklerine göre tam olarak düşürmüyormuş arabayı.H&R en iyi düşüren diye söylüyor çoğu kişi.

    Ayrıca konfordan en az ödün veren eibach'dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Benim bildiğim ve a3 üne takanları tanıyorum / gördüm.söylediklerine göre tam olarak düşürmüyormuş arabayı.H&R en iyi düşüren diye söylüyor çoğu kişi.

    Ayrıca konfordan en az ödün veren eibach'dır.

    Aşırı düşürmesini istemiyorum zaten sonuçta jantlarım 16" çamurlukla arayı biraz azaltsın yeterli konfor olarak herkes eibach diyor ikinci el buldum bir tane büyük ihtimal onu alıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Benim bildiğim ve a3 üne takanları tanıyorum / gördüm.söylediklerine göre tam olarak düşürmüyormuş arabayı.H&R en iyi düşüren diye söylüyor çoğu kişi.

    Ayrıca konfordan en az ödün veren eibach'dır.

    Aşırı düşürmesini istemiyorum zaten sonuçta jantlarım 16" çamurlukla arayı biraz azaltsın yeterli konfor olarak herkes eibach diyor ikinci el buldum bir tane büyük ihtimal onu alıcam

    Bende ondan bahsediyorum işte.Eibach tam düşürmüyor diğerlerine göre.aradığınız özellikler eibach'da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Benim bildiğim ve a3 üne takanları tanıyorum / gördüm.söylediklerine göre tam olarak düşürmüyormuş arabayı.H&R en iyi düşüren diye söylüyor çoğu kişi.

    Ayrıca konfordan en az ödün veren eibach'dır.

    Aşırı düşürmesini istemiyorum zaten sonuçta jantlarım 16" çamurlukla arayı biraz azaltsın yeterli konfor olarak herkes eibach diyor ikinci el buldum bir tane büyük ihtimal onu alıcam

    Bende ondan bahsediyorum işte.Eibach tam düşürmüyor diğerlerine göre.aradığınız özellikler eibach'da

    peki ön ve arka eşit mi basılıyor acaba eibach te




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.