Şimdi Ara

Spor Toto Süper Lig l 30.Hafta l BEŞİKTAŞ - FENERBAHÇE l 20.04.14 l 19:00

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
617
Cevap
1
Favori
13.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234...14...31
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk defa maç takip konusu açıyorum, hayırlı olması dileğiyle






    GS'ye bağlı aslında her şey. Sivas maçından mağlup ayrılırsa Beşiktaş asılır bu maça. Beraberlik bile bizim için yeter diyorum.



    _____________________________


  • Konu biraz erken olmuş sanki
    Önlerden yerleşelim
    _____________________________
  • Beraberlik çok iyi olur.Berabere kalıp şamp. kendi sahamızda ilan edelim
    _____________________________
  • Olaysız ve küfürsiz maç olması dileğiyle.. Skor tahminim : 2-3
    _____________________________
  • Çok ciddiyim, yenileceğimiz düşünüyorum. Sene başından beri açık şekilde yenileceğimizi düşündüğüm tek maç da bu.
    _____________________________
  • Afyondan gelip kalbimi takımımla aynı sahada paylasacagım mücadele. En son gittiğim maç ligin ilk yarısındaki Beşiktaş-Galatasaray maçıydı. Umarım o macın aksine hem adil hem de olaysız, güzel, seyir zevki yüksek bir maç olur.
    _____________________________
    Steam: Le Tissier
  • 3-1 yeniliriz.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 3 YERİZ.
    _____________________________
  • Bende aynısını açmıştım sildiler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Antalya maçını kazanırsak, Beşiktaş'ın yenmesini isterim.
    _____________________________
  • Şampiyonluk maçımız olabilir, önlerden.
    _____________________________
  • Şimdiden başarılar beyler.

    FB-BJK derbileri çok zevkli geçiyor genelde.Yine güzel,olaysız ve futbolun konuşulduğu bir maç olur umarım.Tahminim bizim kazanacağımız yönünde.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora T.

    Şimdiden başarılar beyler.

    FB-BJK derbileri çok zevkli geçiyor genelde.Yine güzel,olaysız ve futbolun konuşulduğu bir maç olur umarım.Tahminim bizim kazanacağımız yönünde.

    Kesinlikle haklisin bulundugum yerde tek digiturk olan kahvehane var tüm Fb maclarina pederi gönderiyorum yalniz dedim kismetse bjk macina Ben gitcem niye dedi
    Dedim sezonun en seyir zevki olan maclar onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • Şampiyonluk turu atabiliriz bu maç sonunda. Biz de yer kapalım bari.
    _____________________________
    With a good script, a good director can produce masterpiece. With the same
    script, a mediocre director can produce a passable film. But with a bad script even a good director
    can't possibly make a good film. For truly cinematic expression, the camera and the microphone
    must be able to cross both fire and water. The script must be something that has the power to do this."

    Akira Kurosawa
  • önlerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arka tarafa ilerleyelim beyler.
    _____________________________
  • Antalyayı yenersek şampiyonluk maçımız olabilir. Yerimizi alalım.
    _____________________________
  • Önlerden.
    _____________________________
    Kaybetmeyi öğren, yoksa kazanmayı çok ciddiye alırsın..
  • Sampiyonluk macimiza onlerden yerleselim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Su sandalyeyi de ben kapayim.
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3600 + Scythe Fuma 2 | MSI B450 Tomahawk MAX | Sapphire Nitro+ 5700 XT 8gb | G.SKill Trident Z Neo 8x2gb ddr4 3600 mhz CL16 | LG 27GL850-B 27" UltraGear QHD 144hz Nano IPS HDR10 1ms | Samsung 970 Evo Plus | Cooler Master MB511 650w 80+| Plantronics RIG 500 PRO 50mm | Corsair K68 | SteelSeries Rival 710 | SteelSeries Qck Heavy Large
  • 
Sayfa: 1234...14...31
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.