|
Sözleşme imzalandı: Endonezya, Bayraktar Kızılelma satın alıyor
-
-
Endonezya gibi 1-2 ülke daha olsa , savunma sanayi bu kaynaklar ile çok daha büyük projeleri daha kolay bir şekilde ortaya koyar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ F E N E R B A H Ç E -
Endonezya’ya ne zaman 30 milyar hibe edeceğiz peki?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Esselamün aleyküm ve rahmetullah sübhanallah elhamdülillah Allahu ekber %100 yerli ve milli bataryasından motorlarına ledlerinden yazılımına her şeyin %100 yerli ve milli olduğu başka bir araç yok diğer ülkelerin uçakları hep toplama sağdan soldan alınmış parçalarla uçak yapıyorlar hepsi fasa hüso bizimki %100 yerli ve milli elbette bizimkini alacaklardı 2028 yılına burada ne kaldı Allahu ekber
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ of course I am NEEDED -
Şöyle yerli ve milli diyoruz ama ilk seri general motor olarak çıkacak galiba motorları yanlış hatırlamıyorsam AMA yine de mükemmel bir haber helal olsun tek kelime ile nereden nereye.
İnşallah devamı gelecek. İspanya da patlatır bence. Hayırlı olsun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
enayilere kakaladık. Çin den parça alıp monte etselerdi çok daha ucuza maal olurdu :)
-
belki anlaşma içeriğinde yerli motor da dahildir. 2028 yılına daha çok var
-
Olabilir belki de ama erken blok da gm diye biliyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Uzaylilar gelip uçak yaptik deseler Endonezya mutabakat imzalar. Kaç ülkeyle imza atıp vazgeçtiğini eli kalem tutan herkes biraz arastirsa görür. Bu haberler artık periyodik olarak 6 ayda bir pompalaniyor. Buyuk yatirim, Türkiye cazibe merkezi işte gordunuz dediler, Byd, chery de imzaladi, ne oldu? Zaten akpye yakin tum kaynaklara 5-10 dk içinde ayni anda pompalanir böyle haberler alıştık. İnananlara da büyük geçmiş olsun Allah şifalar versin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 6 Mayıs 2026; 14:24:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
-
Kızılelma su an ukrayna motorları kullanıyor ama yakında baykar kendi motorlarını geliştirdiği gibi tai nin de motoru hizmete girecek...
-
Endonezya alıp teslimatları yapmadan aldı sayılmaz.
-
Sürekli hangi belediye hangi metresiyle eğleniyor haberlerini görmek iyice mide bulandırmaya başlamıştı.
-
Uşak belediyesi hibe edecekmiş.
_____________________________ BMW 320i First edition M Sport -
1- ortak proje yürütülüyor.
2- 1 yıl önce zaten açıklanmış bir olay.
Neden “aynı haber!” Şimdi yeniden Manşetlere verildi?!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ radyoterapi-radyasyon güvenliği soruları cevaplanır. -
Ağlarken sessiz olur musunuz lütfen
-
Sen monte edip daha ucuza kakalasana kanka
-
Endonezya nın sicili bozuk diye biliyorum. Heryerden birşeyler alıyor kağıt üstünde. Bu bizim aletlere kaçıncı girişi.
Ai a a sordum
Dassault Rafale savaş uçakları (Fransa’dan)
F-15EX Eagle II planı (ABD’den)
KF-21 Boramae projesine ortaklık (Güney Kore ile)
Denizaltılar ve fırkateynler
Uzun menzilli radar ve hava savunma sistemleri
İHA/SİHA tarafında da ciddi ilgi
herkese alırız girelim demiş. Ama bunlar büyük paralar. Bu paralarda endonezyada yok sanki.
-
30 milyar değil 30 milyon beyefendi! Devlet bunu yapıp 1 verirken 10 kazanır,her büyük devlet bunu yapar ve 30 milyon dolar verdiği ülke(somali) sana füze testlerin için alan vermiş,petrol doğalgaz anlaşması imzalamış hava,kara,deniz üssü vs. vermiş bir ülke beyefendi! 30 milyon sana 30 milyar olarak döner merak etme ama sizin daha sayılarla aranız pek iyi değil bunu anlamınızı beklemiyorum tabi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Tabi efenim! Amerikan pilotları youtıbe kanalında o yüzden öve öve bitiremiyorlar, senin gibi düşünememişler,Sen bir görüş kendileriyle temu dan siparişi geçsinler hemen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
|
Endonezya’ya ne zaman 30 milyar hibe edeceğiz peki?
|
|
30 milyar değil 30 milyon beyefendi! Devlet bunu yapıp 1 verirken 10 kazanır,her büyük devlet bunu yapar ve 30 milyon dolar verdiği ülke(somali) sana füze testlerin için alan vermiş,petrol doğalgaz anlaşması imzalamış hava,kara,deniz üssü vs. vermiş bir ülke beyefendi! 30 milyon sana 30 milyar olarak döner merak etme ama sizin daha sayılarla aranız pek iyi değil bunu anlamınızı beklemiyorum tabi |
|
Uşak belediyesi hibe edecekmiş. |
|
Ağlarken sessiz olur musunuz lütfen
|
|
Esselamün aleyküm ve rahmetullah sübhanallah elhamdülillah Allahu ekber %100 yerli ve milli bataryasından motorlarına ledlerinden yazılımına her şeyin %100 yerli ve milli olduğu başka bir araç yok diğer ülkelerin uçakları hep toplama sağdan soldan alınmış parçalarla uçak yapıyorlar hepsi fasa hüso bizimki %100 yerli ve milli elbette bizimkini alacaklardı 2028 yılına burada ne kaldı Allahu ekber
|
Benzer içerikler
- warband mobile
- instagram takipçi gizleme
- youtube arka planda oynatma iphone
- whatsapp mesaj gelmiyor
- çeviri programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






