Şimdi Ara

Söylenti: Gears of War 4 ile Scalebound da PC Yolunda

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
116
Cevap
1
Favori
1.241
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Oyun Haberleri >> Söylenti: Gears of War 4 ile Scalebound da PC Yolunda
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9729 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Müesses Nizam



    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eskhioyuncu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...

    Valla ben senin forumdaki kankalarini tanimiyorum arti olarak o sahislara neden inaniyim? Resim ile ispatlamazsan hayal kurdugunu düsünmeye devam edicem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.
  • Yarbay
    9729 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Müesses Nizam



    Steam ID imzamda var, gir profilimize bak, ne o öyle görmemişler gibi buraya resim mi koyalım illaki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eskhioyuncu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Steam ID imzamda var, gir profilimize bak, ne o öyle görmemişler gibi buraya resim mi koyalım illaki?

    Yooo onun görmemislikle alakasi yok.Biri senden sistemini görmek istiyor yani bir istek üzerine resim koymak görgüsüzlük olmaz.Koy abicim bakaim ne var elinde.
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.
  • Yarbay
    9729 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Müesses Nizam



    Valla kardeş kusura bakma uğraşamam ben, ister inan, ister inanma, o senin sorunun...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eskhioyuncu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla kardeş kusura bakma uğraşamam ben, ister inan, ister inanma, o senin sorunun...

    NFS olayinda sak diye koydun resimleri bundan neden bu kadar erindin? Galiba nedenini anladim
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    xbox ne olacak şimdi bu konsolun hiç oyunu kalmadı o zmn rekabet her zmn iyidir bu 2 taraf içinde çok kötü bi gidişat
    |
    |
    _____________________________
    psn : kzmakca
    steam : darthmazrim
  • Yarbay
    9729 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Müesses Nizam



    Bir oyundan ekran görüntüsü koymakla, mal varlığının dökümünü resimle ispat için böyle bir şey yapmak bana göre aynı şey değil. Ha çok ısrar ediyorsan özelden atayım akşam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OldReview -- 12 Şubat 2016; 10:56:01 >
    |
    |
    eskhioyuncu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2953 Mesaj
    Herşeyi anlarım da konsolu alma nedeni oyunları pc'ye getireceğini son anda söyleyen firmayı savunanları anlayamıyorum. Konsol sahiplerine atılmış büyük bir kazık bu durum. Sony'de nintendo'da yapsa yine aynısını yazardım yok böyle birşey. Yahu tabi ki her oyun her cihaza çıksın bana göre ama exc. Diye yıllarca reklamını yap sonra aynı gün pc içinde çıkartıcaz de. Vay b ama ben duruma çok sevindim beni xbox almaktan kurtardı ve pc'min yanına ps4 seçmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım. Yanina bir de nintendo nx alabilrsem oldu bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 12 Şubat 2016; 11:03:46 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu


    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...

    Valla ben senin forumdaki kankalarini tanimiyorum arti olarak o sahislara neden inaniyim? Resim ile ispatlamazsan hayal kurdugunu düsünmeye devam edicem

    Ben kendisiyle gerek steam gerek konsol coop oyun oynayıp hergün muhabbet ediyorum. Talep ettiğin olay komik. Kaldıki biz resimlerinide gördük biliyoruz. Adamdaki teknolojik cihazları sen ömrün boyunca çalışsan asgari ücretinle belki alırsın. Bu arada fake hesabınlada gir yorum at kalabalık görünsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Outlaw-E -- 12 Şubat 2016; 11:09:30 >
    _____________________________
    Steam ID : Outlaw-E
    Psn : EkinTR
    Xbox Live : EkinTR





  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu


    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...

    Valla ben senin forumdaki kankalarini tanimiyorum arti olarak o sahislara neden inaniyim? Resim ile ispatlamazsan hayal kurdugunu düsünmeye devam edicem

    Ben kendisiyle gerek steam gerek konsol coop oyun oynayıp hergün muhabbet ediyorum. Talep ettiğin olay komik. Kaldıki biz resimlerinide gördük biliyoruz. Adamdaki teknolojik cihazları sen ömrün boyunca çalışsan asgari ücretinle belki alırsın. Bu arada fake hesabınlada gir yorum at kalabalık görünsün.

    Tamam ben onun sahip oldugu ekipmanlari ömrümce calissam alamam dogru amma ve lakin bunu görmek istiyorum ve hic bir komik tarafida yok.Senin gibi sahislar referanssa vay haline adamin.Öbür hesabimla Xbox'a giydirmekle mesgulüm bakabilirsin
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Bir oyundan ekran görüntüsü koymakla, mal varlığının dökümünü resimle ispat için böyle bir şey yapmak bana göre aynı şey değil. Ha çok ısrar ediyorsan özelden atayım akşam...

    Tamam hocam özelden at sorun yok.
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.
  • Yarbay
    8312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu


    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...

    Valla ben senin forumdaki kankalarini tanimiyorum arti olarak o sahislara neden inaniyim? Resim ile ispatlamazsan hayal kurdugunu düsünmeye devam edicem

    Ben kendisiyle gerek steam gerek konsol coop oyun oynayıp hergün muhabbet ediyorum. Talep ettiğin olay komik. Kaldıki biz resimlerinide gördük biliyoruz. Adamdaki teknolojik cihazları sen ömrün boyunca çalışsan asgari ücretinle belki alırsın. Bu arada fake hesabınlada gir yorum at kalabalık görünsün.

    Tamam ben onun sahip oldugu ekipmanlari ömrümce calissam alamam dogru amma ve lakin bunu görmek istiyorum ve hic bir komik tarafida yok.Senin gibi sahislar referanssa vay haline adamin.Öbür hesabimla Xbox'a giydirmekle mesgulüm bakabilirsin

    Teknolojik mağazada boş gamepad kovalamana gerek yok. İstediğin özel bir oyun varsa söyle canlı yayın yapalım sende izlersin. Bi katkımız olacaksa bizden mutlusu olamaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Steam ID : Outlaw-E
    Psn : EkinTR
    Xbox Live : EkinTR





  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR


    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu


    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Valla hiç resim, mesim uğraşamam. Forumda beni tanıyan arkadaşlara sor sana anlatırlar, var mı, yok mu diye...

    Valla ben senin forumdaki kankalarini tanimiyorum arti olarak o sahislara neden inaniyim? Resim ile ispatlamazsan hayal kurdugunu düsünmeye devam edicem

    Ben kendisiyle gerek steam gerek konsol coop oyun oynayıp hergün muhabbet ediyorum. Talep ettiğin olay komik. Kaldıki biz resimlerinide gördük biliyoruz. Adamdaki teknolojik cihazları sen ömrün boyunca çalışsan asgari ücretinle belki alırsın. Bu arada fake hesabınlada gir yorum at kalabalık görünsün.

    Tamam ben onun sahip oldugu ekipmanlari ömrümce calissam alamam dogru amma ve lakin bunu görmek istiyorum ve hic bir komik tarafida yok.Senin gibi sahislar referanssa vay haline adamin.Öbür hesabimla Xbox'a giydirmekle mesgulüm bakabilirsin

    Teknolojik mağazada boş gamepad kovalamana gerek yok. İstediğin özel bir oyun varsa söyle canlı yayın yapalım sende izlersin. Bi katkımız olacaksa bizden mutlusu olamaz.

    Tesekkür ederim amma ve lakin ben sadece ekipmanlari görmek istiyorum.Görgüsüzlük yapmak oluyor ve buna kalkismak istemiyoruz diyorsaniz PM den yollayabilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.




  • Binbaşı
    1456 Mesaj
    Konuya bak pc ni gosterseneye donmus.

    Sanki adam ferrarim var demis

    Yanmaktan nereye saldiracagini sasirir oldular



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    MINE CRAFT 4K EDITION ONLY ON XBOX ONE X
  • Binbaşı
    1549 Mesaj
    Eskiden buralarda oyunlar tartşılırdı.
    |
    |
    _____________________________
    Praise The Sun!
    Psn : akabeyss
  • Yarbay
    9729 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Müesses Nizam



    Özelden yolladım, bakarsın artık, hala tatmin olmuyorsan imzamda PSN ve Steam kullanıcı isimlerim mevcut, eklersin kendi gözlerinle görürsün...
    |
    |
    eskhioyuncu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    21378 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eskhioyuncu

    Hocam teknik incelemesi var. XO versiyonunun bi cok teknik kismi PC High ayarda özellikle kaplamalar.

    Ne high'ı arkadaş.Xboxone bu.. XBOXONE+ESRAM+CLOUD+DX12 ile very ultra, 32x aa, 120 fps, 4k...Lütfen xboxone'ı bu kadar düşürmeyelim.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not

    Eee hocam eger bu bir yalansa git teknik incelemeyi yapan kisileri sucla beni degil. Git NX Gamer ve DF incelemelerine bak bakiyim ne diyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GT_55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PS4 de 90p ile BF1 keyfi yaşıyor.
  • Yarbay
    4337 Mesaj
    1080P/30FPS'yi zor veren konsol 60FPS mi verecek? Komik.
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_79311947/f_//tm.htm
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.