Şimdi Ara

SOUNDBAR [ANA KONU] (910. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33.191
Cevap
468
Favori
1.632.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
76. Sırada  bugün en iyi #14
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozcan69 O kullanıcısına yanıt
    2 de kalsın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • VoLTySoN V kullanıcısına yanıt

    Olmaz maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • I.K. kullanıcısına yanıt
    Eyvallah demek Arka ve önler aynı ayarda kalacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcan69 -- 1 Ağustos 2021; 21:57:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhabalar;
    Sony Xh9096 kullanmaktayım küçük bir odada…Hdmi 2.1 ile bağlayarak (Dolby Atmos dektekli) kaliteli bir soundbar arayışındayım…(Ps5 ile de kullanılacaktır.)

    Sony HTG700 3.1 Kanal 400W
    Lg SN7Y 3.1.2 Kanal 380W

    İki soundbar arasında 100TL fark var….Açıkçası Sonyi deneyimleyemedim ( biraz da Sony alma taraftarıyım) ama LG i beğenmiştim…2 soundbar arasında yukarıda belirttiğim özelliklerde üstün basan hangi modeldir?

    Samsung Q800T de büyük indirim olursa (diğer modellere biraz daha yakın) onu da düşünebilirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar LG SN11R Soundbar da Netflix de Dolby Atmos film izlerken Atmos yazisi veya simgesi mi çıkıyor yoksa benim gibi 4K HDR mi yazıyor ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Return Zuha kullanıcısına yanıt
    Eğer Q800T güzel fiyata yakalayabilirseniz hiç affetmeyin alın derim. Zira bahsettiğiniz iki modeldende içinden geçer ses ve kalite olarak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Achtungg

    Arkadaşlar LG SN11R Soundbar da Netflix de Dolby Atmos film izlerken Atmos yazisi veya simgesi mi çıkıyor yoksa benim gibi 4K HDR mi yazıyor ?

    Hangi cihazla aktarıyorsunuz hocam

    sn11r de ituşuna basınca krndi ekranında dolby atmos yazıyor. Ama izlediğimşz netflix player saçmalıyor çok göstermiyor hrzaman malesef.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: josh-r

    Hangi cihazla aktarıyorsunuz hocam

    sn11r de ituşuna basınca krndi ekranında dolby atmos yazıyor. Ama izlediğimşz netflix player saçmalıyor çok göstermiyor hrzaman malesef.



    Alıntıları Göster

    Merhaba hocam öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim.


    TV; Samsung Qled Q70R 65 inç.


    i tusuna bastigimda da ARC cikiyor hocam

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Achtungg

    Merhaba hocam öncelikle yanıtınız için çok teşekkür ederim.


    TV; Samsung Qled Q70R 65 inç.


    i tusuna bastigimda da ARC cikiyor hocam



    Alıntıları Göster

    hocam

    ben nvidia shiled tv 2019 pro kullanıyorum.

    netflix te dizi filmlerde gezinirken bazen 4K HDR ATMOS bazende sadece 4K HDR yazıyor. seslendirme ayarlarına girince film yada dizi atmos desteklediği dilin yannında (atmos) yazıyor. o dili seçtiğimde o dili seçtiğimde sn11r de de de dolby atmos yazıyor.


    tv çok uzun zamandır kullanmıyorum. tv den passthrough ayarlarını yapmız lazım. yada tv nizin kullanım kitapçığından dd+5.1 atmos passthrough yapıp yapamadığınıa bakmanız gerekiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mettfrost

    Arkadaşlar günaydın bir konuda size danışmak istiyorum. Aranızda XH9096 ve SN11R kombinasyonu kullanan ve Audio system unavailable hatası alan var mı ? Yani arada TV ses sistemini göremiyor ve sadece TV hoparlöründen ses geliyor. Normal şekilde soundbar EARC çıkışı ile TV'ye bağlı ancak son 1 haftadır böyle bir problem yaşıyorum. Yabancı forumlarda da yaşayanlar var ve çok net bir çözüm bulamadım. Bilgisi olan var mıdır acaba ? çözmek için sorunu fişleri falan çıkartmak soundbarı resetlemek gerekiyor


    İşin ayrıca komik tarafı, mesela Apple TV'den Atmos film açıyorum. Soundbar sesi görüyor ve Dolby Atmos olarak yazıyor üzerinde. Ancak ses TV'de geliyor :) Ve TV'den ses sistemine geçmek istersem Audio System Unavailable diyor. Resmen komedi

    BU SORUN BENDE UZUN ZAMNDIR YOKTU 2 AY ÖNCE FORMAT ATTIM VE SORUN OLUŞTU


    HER DEFASINDA LG KUMANDADAN F TUSUNA BASARAK E ARC AKTİF OLMASINA RAGMEN YENIDNE SECIYORUM VE HIZLI AYARLAR BOLUMUNDNE SES SİSTEMİNİ SEÇİYORUM


    İLETİŞİM HATASI VERİYOR HOPARLÖRE DÜŞÜYOR TKERAR DENIYORUM 3.4 DE AKIF OLUYOR BÖYLE TAKLILIYOUM EN SON SUABT AYINDNA YAZILIM CIKMSI TV YE YENISINI BEKLIYORUM NORMALDE 4 AYDA BRI CIKIYORDU



    BENCE COZUMU HARD RESET VE TV SOUNDBAR KURULUM SIRASINI DENEYERKE BULMAK

  • PES_21_Murat kullanıcısına yanıt

    Hocam normalde sıkıntı yoktu ama ne zaman sisteme Zidoo Z9X'i de kattım ondan sonra problem başladı. Yabancı forumlarda da okuduğum kadarıyla buna Zidoo'nun CEC özelliği neden oluyormuş ve onu da yazılımsal olarak malesef tamamen kapatamıyorsun. Ufak bir aparat ile insanlar sorunu çözmüş. Ancak o aparat açıkçası Amazon'da 400-450 TL civarında. CEC Blocker. TR'de de satan bulamadım. Hala araştırıyorum. Uygun bir yer bulursam alıcam.


    Şu an için halen aynı problemi yaşıyorum. Ama sırası çok önemli. Mutlaka TV en önce açılmalı yoksa soundbarı görmüyor. Eğer sorun yaşarsam da soundbar fişini söküp takınca veya TV'ye reset atınca düzeliyor. Açıkçası biraz sinir bozucu yani yıl olmuş 2021 uğraştığımız şeye bak. Ama bir yandan da en azından çözümü var.

  • merhaba arkadaşlar. lg sn8y aldım bugün. tek bir sorunum var cihaz ile ilgili. önündeki ekranı sadece biraz kısılıyor, işlem yapılmıyorken tamamen kapanmıyor ekran. samsung soundbarımda o ekran önce hafifçe parlaklığını kaybederdi, sonra tamamen kapanırdı. şu an beni bu durum rahatsız ediyor. bunu kapatmanın bir yolu var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chandler Bing -- 5 Ağustos 2021; 22:36:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    merhaba arkadaşlar. lg sn8y aldım bugün. tek bir sorunum var cihaz ile ilgili. önündeki ekranı sadece biraz kısılıyor, işlem yapılmıyorken tamamen kapanmıyor ekran. samsung soundbarımda o ekran önce hafifçe parlaklığını kaybederdi, sonra tamamen kapanırdı. şu an beni bu durum rahatsız ediyor. bunu kapatmanın bir yolu var mı?

    Hayırlısı olsun yeni oyuncağınız öncelikle hocam.

    malesef lg de komple kapanmıyor. Işık şiddeti düşüyor sadece

  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bu sorun tek sorunum değilmiş. Subwoofer da sürekli kopuyor. Yanına yaklaşınca direkt kopuyor. Bazen kendi kendine de kopuyor. Eski samsung modelinde 1 kez bile koptuğunu görmemiştim. Sanırım iade edeceğim. Hem bu ışık meselesi hem daha da büyük bir problem olan subwoofer kopması tat tuz bırakmadı bende. Vatan'dan elden almıştım. Umarım iade alırlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Selamlar.
    Samsung soundbar kumandasını kırdım.
    Kumanda da bulup alamadim. Aliexpress de var sadece.
    Ios icin bir kumanda uygulamasi bilen var mi? Android var ama ios bulamadim.
    Sacma bir şekilde tv kumandasi soundbari kontrol etse bile arka hoparlorler soundbarin ses duzeyine ulaşmıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • film ve müzik için dizayn ettiğim 15-20 metrekare odamda bir hoparlör arayışım mevcut. amacım sabahlara kadar müzik dinlemekten ziyade genel olarak dizi film izlerken ve oyun oynarken(rekabetçi tarz oyunlardan ziyade rpg/action adventure oynuyorum) bir nebze olsun atmosferi kalitelileştirmek. bir nebze deme sebebim apartmanda yaşıyorum ve oda zaten küçük. ayrıca çalıştığım için kısıtlı vaktimi monitörün başında geçirebiliyorum. bu sebeple mevcut düzenim için 500 tl'nin üstüne çıkma gibi bir düşüncem yok. bu noktada kalitesizliği tescillenmiş laptop hoparlöründen hallice bir 2+1 alıp kablo düzenimi mahvedeceğime bluetooth hoparlörlere ve soundbarlara göz atmaya başladım.



    şimdiye kadar xiaomi markasının ürünlerini, grundig'in gsb 910 model soundbarını ve logitech'in z213 model 2+1 hoparlörünü inceleme fırsatım oldu. yukarıda belirttiğim gibi müzikten ziyade film ve oyun ön planda olacağı için açıkçası soundbar daha mantıklı geldi ama bu ürün türünde de giriş seviyesi modeller için kötü yorum da çok. genel anlamda önerilerinize açığım, şimdiden teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    Teşekkür ederim. Bu sorun tek sorunum değilmiş. Subwoofer da sürekli kopuyor. Yanına yaklaşınca direkt kopuyor. Bazen kendi kendine de kopuyor. Eski samsung modelinde 1 kez bile koptuğunu görmemiştim. Sanırım iade edeceğim. Hem bu ışık meselesi hem daha da büyük bir problem olan subwoofer kopması tat tuz bırakmadı bende. Vatan'dan elden almıştım. Umarım iade alırlar.

    subın kopması kötü cansıkar haklısınız.

    başka bir yere yada çevresindeki modemi falan uzaklaştırıp deneyin isterseniz. yada wifi kanalını değiştirip deneyin.

    cihazı direkt mağzadan aldığınız için 14 gün koşulsuz iade hakkınız olmuyor diye hatırlıyorum. yasa değişmediyse.

  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    Başka bir yerde de denedim, evdeki tüm interneti ve hatta bluetooth cihazları kapatıp da denedim kopuyor. Lg sk5 vardı başka bir odada. Onu aynı yere koydum hiç kopmadı. Hatta onun subwooferını aldım başka bir odaya koydum. Orada bile kopmadı. Bağlantı yöntemi mi değişti acaba zaman içinde? Bu kadar büyük fark olması garip. Aldığım ürün de bozuk olabilir ama subwoofer kopuyor gibisinden aratınca google'da hep lg yoğunluklu çıkıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Chandler Bing kullanıcısına yanıt
    Hocam evde ki modemi kapatıp denemeşsiniz zaten ama mesela üst veya alt komşunuz da ki 5 ghz bandında yayın yapan bir modem sizin ses sistemini etkileyebilir. Bildiğim kadarıyla soundbar ve Sub 5ghz bandında 100 ve üzeri wifi kanalını kullanarak iletişim sağlıyor. İmkanınız varsa sistemi başka bir evde test etmenizi öneririm. Ya da android telefon varsa odanızda wifi analyzer uygulaması ile tarama yapın. Komşunuz dan gelen 5 ghz yayını ve kanal no 100 ve üzeri mi bunu kontrol edebilirsiniz. Lg nin soundbar lari wifi sinyalinden çok kolay etkileniyor. Mesela ben evde 5 ghz bandında 36 kanal numarasını kullanıyorum kesilme yaşanmıyor. Ama 100 ve üzerine alırsam ses en ufak bir şey de kesintiye uğruyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cchacalls kullanıcısına yanıt
    Wifi analyzerda 2.4 ghz'de ch 6 gözüküyor ses sistemi. Evde wifi ile ilgili her şeyi kapadım ama komşuya müdahele edemem tabi. Ch 100de komşu gözüküyor. Yalnız başka odada da denedim hani yine çok benzer kopuşlar. Denediğim oda da uzak salona. Ayrıca samsung'un ve lg'nin eski modelleri kopmuyor. Yeniler kopuyorsa ve ürün de sorunsuzsa bu durum bayağı kötü olmuş. Kullanılmaz hale getirmişler. Kablolu bağlantı seçeneği olsaymış diyorum şu an keşke.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.