Şimdi Ara

SOUNDBAR [ANA KONU] (828. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
33.394
Cevap
470
Favori
1.644.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YT

    Bence de, ürün kusurlu olduğu belli ise vakit kaybetmeden iade işlemleri ya da servis üzerinden ücret talebi işlemi başlatılmalı. Hiç kafa yormaya değmez. Servis ya düzeltsin ya değiştirsin cihazı ya da paranızı iade etsin. Satmayla falan uğraşmayın.



    Alıntıları Göster

    Hocam ben bugün Burak beyle konuştum,durumu anlattım,Burak bey de bana ürün açıldığı için iade alamayacağını söyledi,bende anlayışla karşıladım,sonuçda adam satıcı,bu ürünün servisi ya da üreticisi değil!

    Ben bu ürünün ödemesini Burak beylerin internet sitesinden ödeme yaparak aldım,yani internet alışverişi yaptım,normal şartlarda istesem,uğraşsam 14 günüm dolmadan ürünü iade hakkım olduğunuda çok iyi biliyorum

    Fakat ben bu ürünü alıtken Burak bey in davranışı,ilgisi beni memnun bıraktığı için kendisini zor durumda bırakmak istemediğim için durumu üstelemedimBurak bey alamam iade açılmış ürünü dedi tamam teşekkürler Burak bey dedim konuyu kapattım.

    Servisi çağırırım ürün evet arızalı derse paramı iade alırım,bunda arıza yok derse ya kullanmaya devam ederim,ya da satarım 500-1000 tl aşağısına yoluma bakarım

    Ama ben bu ürünü satarkende bu durumu anlatarak satarım öyle yukarıda ki arkadaşın dediği gibi üründe sıkıntı yok ya da başkalarının yaptığı gibi yeni ürün aldım bu boşa çıktı o yüzden satıyorum diye ali cengiz oyunlarına girmem ben!!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 21 Şubat 2021; 22:1:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djangobjk

    Bariz sorun var bende böyle bir sıkıntı hiç olmadı. Olmayacağı anlamasına gelmez ama kronik olduğunu sanmıyorum bazı cihazlarda d varsa değişim olması kaçınılmaz derim.

    Ben ürünün kronik sorunlu olduğunu düşünmüyorum,elektronik benim açımdan tamamen şans işi bana böyle bir ürün denk geldi gayet normal karşılıyorum durumu, olabilir!

    Yaşamış olduğum cızırtı sorunu ses seviyesini 25 üzerine aldığım zaman yaşıyorum,bu durum keyfimi kaçırdı mı kaçırdı ama bunun dışında lg sn11 soundbardan son derece memnunum,benim açımdan oldukça kuvvetli bir ürün,gerek çevre sesleri gerekse bass tatmin edici ama dediğim gibi bu benim açımdan böyle,bir başkasıda beğenmez saygı duyarım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng1234 -- 21 Şubat 2021; 22:12:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt

    Sizin iyi niyetiniz ve karakterinizi kimse sorgulayamaz zaten. Bazen yanlis anlasilmalar oluyor birbirimizi sanal ortamda tanidigimiz icin. Konuya donersek onceliginiz bu urunun iadesi veya degisimi olmali. Zarar etmeniz, zararina satmaniz diye bir konus sozkonusu olamaz. lg amiral gemisi olarak kabul edip bu urune aervis kurulum hizmeti veriyorsa malinin da arkasinda duracaktir. Magaza ile iletisiminize bir sey diyemeyiz ama zincir marketler, internet siteleri iade degisim hakki tanirken magazalar bu tutumlari ile kendilerine zarar veriyorlar. Yarin ilk is lg turkiyeye yazin. Durumu anlatin. E devletten de tuketici hakem heyeti islemlerini baslatin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sn11'e arc ile hdmi bağlantısı için hangi kabloyu önerirsiniz?

  • eiskent E kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkür ederim,gerek özelden sorularıma,gerekse burdan tüm sorularıma cevap verip yardımcı olmaya çalıştınız.

    Bakalım artık servis çağırıp sorunu çözmeye çalışacağım,saygılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun diyeyim bende cızırtı belli bi yerde yapmıştı bi de o gunden sonra dts bi sürü film actim zirilti gelmedi ilginc bi sekilde bende acaba servis mi cagirsam dedim sizin ki gibi değildi benim ki servisi bosu boşuna çağırmış olurum diye çok üstüne düşmedim oyun konsolunda falan çıt çıkmıyor benim su an
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brigand35

    Hocam geçmiş olsun diyeyim bende cızırtı belli bi yerde yapmıştı bi de o gunden sonra dts bi sürü film actim zirilti gelmedi ilginc bi sekilde bende acaba servis mi cagirsam dedim sizin ki gibi değildi benim ki servisi bosu boşuna çağırmış olurum diye çok üstüne düşmedim oyun konsolunda falan çıt çıkmıyor benim su an

    Aman maşallah diyelim hocam nazar değmesin🧿


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt

    En iyisini yine siz bilirsiniz ama belirli bir ücret karşılığı aldığınız cihaz bozuk ise iade etmeyip (eğer hakkınız var ise tabii) zararına satmak çok da mantıklı gelmedi bana da. Sonuçta ücreti ürün elimize sorunsuz ulaşsın diye ödüyoruz, problemliyse sizin canınız sıkılmamalı. Ama karar sizin yinede. Ev içerisinde ben 20'den fazla açamıyorum sesi bu arada. 25'e kadar sorun yoksa canınızı çok sıkmayın :) güzel cihaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.guleken

    Lg cx’te ses ayarlarında düz geçiş yapınca arka kolonlara ses dağılımı daha başarılı fakat tüm ses seviyesi düşük oluyor. Otomatik olunca tüm ses seviyesi birden yükseliyor. Hangisi tercih edilmeli bilemedim

    Ek olarak True hd atmos sesi nasıl alabilirim ?
    Sn11r & atv 4k & mi box s 4k var elimde.

    hiçbiri ile true hd atmos alamazsın (sn11 hariç oynatıcıları kastettim)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 22 Şubat 2021; 0:50:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Arkadaşlar benim seste ki zıngırtı sorunuyla ilgili youtube a video ekledim videoyu izleyip buradan problemle ilgi yorum yapabilirseniz sevinirim.Linki aşağıya bırakıyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=TPE3hzRieRE&feature=youtu.be

    kardeş bu ürün bozuk hemen değiştirin

  • Valla tam bütçemi ayarlarken konuya girdim , 7500 tl verip cızırtılı ses alıcaksam...LG üzdü. Sanırsam Jbl i takip etmek gerekicek.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Aman maşallah diyelim hocam nazar değmesin🧿



    Alıntıları Göster

    Hocam o ayıplı ürün diye geçer az paralar değil servisi arayıp para iadesi isteyin,o arkadaş banada ileri geri yazdı cevap dahi vermedim gerek yok,, neyse zararına satmayın iade edin yada birebir değişim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese günaydın arkadaşlar. Uygun fiyattan Türkiye garantisi devam eden zidoo z9s satıyorum ilgilenenler pm lütfen.
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Valla o kadar yazmissiniz. İyi niyet falan demissiniz m hala “bozuk” oldugu belli olan urunu 500₺ asagisina satmaktan falan bahsediyorsunuz

    Ürün bozuk hocam bozuk. Ses sistemi bu ve ses kusurlu geliyor. Bundan ala sorun mu var. Hala “iyi niyetli”yim diyip
    500-1000 altina koyarim diyorsun. Cok iyi niyet cidden.


    Düsün tv almissin ama karincakli gosteriyor. Ve sen sifiri 3000 olan tv yi 2500e satisa koyup “iyi niyetliyim” diyosun.

    Şu aleti şu halde satacaksan yari yariya fiyat kirman lazim.

    Zaten urun 2.el kusursuz bile olsa “bir zahmet” “en az” 500₺ altina koyacaksin zaten. Senin 1 hafta once alman bir sey degistirmez. Urun artik “2. El”

    Senin gibi “iyi niyetli” insanlar yuzunden zaten “ikinci el” satis siteleri sifiriyla ayni fiyata ürün dolu.

    Cok “iyi niyetli” bir davranis “bozuk” “ikinci el” bir urunu “500₺” altina satmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fitamino -- 22 Şubat 2021; 10:7:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    Hocam o ayıplı ürün diye geçer az paralar değil servisi arayıp para iadesi isteyin,o arkadaş banada ileri geri yazdı cevap dahi vermedim gerek yok,, neyse zararına satmayın iade edin yada birebir değişim



    Alıntıları Göster

    Hocam böyle dengesiz tipler her forumda çıkıyor ortaya,en güzeli bloklayıp muhattap olmamak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fitamino

    Bu mesaj silindi.

    Ya havle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Hocam böyle dengesiz tipler her forumda çıkıyor ortaya,en güzeli bloklayıp muhattap olmamak.



    Alıntıları Göster

    Aynen engelledim hocam enteresan bir arkadaş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fitamino kullanıcısına yanıt

    Adamın malının ortağı gibi yorum yapıyon sanane atar satar yakar çokmu dert oldu ona sataşıyon buna sataşıyon

  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt

    Gardaş sende bi servis çağır baksınlar servis sorun yok derse ona göre hareket edersin bende aldım 4 ay önce bi sorun sıkıntı yok memnunum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: contix

    Gardaş sende bi servis çağır baksınlar servis sorun yok derse ona göre hareket edersin bende aldım 4 ay önce bi sorun sıkıntı yok memnunum

    Hocam uzatmaya gerek yok,konu benim açımdan kapanmıştır youtube da ki videoyu da sildim.

    Bu konu üzerinden polemiğe girmek istemiyorum kimseyle!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.