Şimdi Ara

Sorunsuz Monster Kullanan Yok Mu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Şu ana kadar gördüğüm en iyi teknik servis hizmetini veriyorlar.

    Sorun yaşadığımı ilettiğim anda çözüm buluyorlar. Notebook'u alalı 14 ay oldu.

    1. Aldığımda RAM'lerden biri arızalıydı. 2.gün 2 yeni ram verildi.
    2. Ekranda ölü piksel vardı, yenisi ile değiştirildi.

    1 yıl sonunda;
    3. Anakart usb portlardaki sorun vardı, ücretsiz olarak yenisi ile değiştirildi. Haliyle ekran kartımda yenilenmiş oldu.
    4. Touchpad arıza sebebiyle değiştirildi.

    5. Servis sonrası 20. günde işlemci fanından ses gelmeye başladı.
    6. Servis sonrası işlemci daha önce ısınmadığı kadar ısınmaya (CS:GO oynarken 97 dereceye kadar çıkıyor) ve throttling yapmaya başladı. Eskiden 75 dereceyi geçmiyordu.
    7. Klavyenin w tuşu işlemci ısısı 75-80 dereceye ulaştığında, elinizi çektiğinde bir süre daha basmaya devam ediyordu.

    Yapılan işlemleri yazayım.

    İşlemcim bir üst modele yükseltilmiş. Yenilenmiş.
    İşlemci soğutma bloğu değiştirilmiş.
    İşlemci Fanı değiştirilmiş.
    Genel Bakım yapılmış.

    Şu anda hiç bir sorunum kalmadı. 14 ay boyunca değişmeyen parça olarak sadece kasa, wifi kartı ve aldığım SSD kaldı. Yep yeni bir bilgisayarım oldu.

    Şimdi aklınıza şu gelebilir. Sürekli arızalandıktan sonra ben o kadar parayı neden vereyim. Aslında biraz can sıkıcı olduğunu ben de kabul ediyorum ancak teknoloji tamamen şans işi. Aynı cihazı kullanıp hiç bir sıkıntı yaşamayan bir çok kullanıcı da var. Önemli olan sorunların hızlı bir şekilde çözülüyor olması.

    Başka marka alsam ve benzer arızalar yaşasam servise gidip gelme süresi, yapılacak işlemler, ücret talep edilip edilmeyeceği gibi bir çok soruyu kendime soruyorum. Fokus bilgisayar servis yönünde gerçekten çok iyi ve hızlı. Kafanızda soru işareti kalmasın.

    Alırsanız mağdur olmazsınız


    vay be yaşamadığın sorum kalmamış neredeyse niravanaya ulaşacakmışsın peki servis iyi falan demişsinden sence ürün hiç arıza çıkarmasa daha iyi değilmi sonuçta her ürünün garantisi iki yıl hak aramasını bildikten sonra her türlü halledersin ben şunu merak ediyorum peki garanti bittiğinde bu sorunları yaşasaydın ne olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratcan1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Şu ana kadar gördüğüm en iyi teknik servis hizmetini veriyorlar.

    Sorun yaşadığımı ilettiğim anda çözüm buluyorlar. Notebook'u alalı 14 ay oldu.

    1. Aldığımda RAM'lerden biri arızalıydı. 2.gün 2 yeni ram verildi.
    2. Ekranda ölü piksel vardı, yenisi ile değiştirildi.

    1 yıl sonunda;
    3. Anakart usb portlardaki sorun vardı, ücretsiz olarak yenisi ile değiştirildi. Haliyle ekran kartımda yenilenmiş oldu.
    4. Touchpad arıza sebebiyle değiştirildi.

    5. Servis sonrası 20. günde işlemci fanından ses gelmeye başladı.
    6. Servis sonrası işlemci daha önce ısınmadığı kadar ısınmaya (CS:GO oynarken 97 dereceye kadar çıkıyor) ve throttling yapmaya başladı. Eskiden 75 dereceyi geçmiyordu.
    7. Klavyenin w tuşu işlemci ısısı 75-80 dereceye ulaştığında, elinizi çektiğinde bir süre daha basmaya devam ediyordu.

    Yapılan işlemleri yazayım.

    İşlemcim bir üst modele yükseltilmiş. Yenilenmiş.
    İşlemci soğutma bloğu değiştirilmiş.
    İşlemci Fanı değiştirilmiş.
    Genel Bakım yapılmış.

    Şu anda hiç bir sorunum kalmadı. 14 ay boyunca değişmeyen parça olarak sadece kasa, wifi kartı ve aldığım SSD kaldı. Yep yeni bir bilgisayarım oldu.

    Şimdi aklınıza şu gelebilir. Sürekli arızalandıktan sonra ben o kadar parayı neden vereyim. Aslında biraz can sıkıcı olduğunu ben de kabul ediyorum ancak teknoloji tamamen şans işi. Aynı cihazı kullanıp hiç bir sıkıntı yaşamayan bir çok kullanıcı da var. Önemli olan sorunların hızlı bir şekilde çözülüyor olması.

    Başka marka alsam ve benzer arızalar yaşasam servise gidip gelme süresi, yapılacak işlemler, ücret talep edilip edilmeyeceği gibi bir çok soruyu kendime soruyorum. Fokus bilgisayar servis yönünde gerçekten çok iyi ve hızlı. Kafanızda soru işareti kalmasın.

    Alırsanız mağdur olmazsınız


    vay be yaşamadığın sorum kalmamış neredeyse niravanaya ulaşacakmışsın peki servis iyi falan demişsinden sence ürün hiç arıza çıkarmasa daha iyi değilmi sonuçta her ürünün garantisi iki yıl hak aramasını bildikten sonra her türlü halledersin ben şunu merak ediyorum peki garanti bittiğinde bu sorunları yaşasaydın ne olurdu

    Beni de düşündüren tek şey bu zaten. Mecburen parasını verip yaptırmak zorunda kalacağım.




  • Abra A5 kullanıyorum sıkıntım yok gayet memnunum. Fakat alacak olan arkadaşlara tavsiyem SSD'li bir şekilde alın cihazı. 1,5 sene SSD'siz kullandım, şimdi SSD alıp taktım cihaza, gerçek canavar performansı almaya başladım. Gerçekten çok fark ediyor SSD alıp sistemi UEFI biçimde format attığınız zaman cihaz 10-11 sn.de açılıyor ve sıfır sıkıntı oluyor..
  • Bir tuşu arızalı olan cihazımı bugün yenisiyle değiştirdim. Cihazın hazırlanması için 1-2 saat beklerim diye düşünmüştüm ama ben gelmeden hazırlamışlar herşeyi. Mouse hediye ettiler bir de. Şu an sorun yok gibi. Sadece birkaç kez Intel Graphics yanıt vermeyi durdurdu ve bu durumdan kurtuldu gibi bir yazı çıktı.

    Servis konusunda herkesin de anlattığı gibi çok iyiler ama ürün kalitesi ve kalite kontrol konusunda kendilerini geliştirirlerse dünyaya açılmamaları için hiç bir sebep yok.
  • bende bunu alacam sanırım.i7 6700 işlamci ve gtx970 ekran kartlı başka alternatif bulamadım : /

    http://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=479209&kat=6453&lang=tr-TR#.VvaiZFWLTIU


    hp laptop 7 yıldır kullanıyorum 1 kere servise gitti : / hala canavar gibi ama yeni oyunları oynatmıyor.
  • Ben ürünü aldığımda tek sorun mavi ekran vermesiydi o da touchpad ile alakalı bir durumdu onu da bu ay yeni güncelleme ile tamamen çözmüşler monster sitesinden temin edebilirsiniz. Onun dışında ürün ile alakalı hiçbir sorun yaşamadım bu zamana kadar kronik görünen tek problem touchpad kaynaklı mavi ekrandı o da çözülmüş.
  • Touchpad programını sağlam kurduğuna eminmisin ama klavyede yaşadığın sıkıntıya üzüldüm hocam aynısı bende olursa direk iade ederim yada belki 1 şans verip değişime veririm.
  • tulpar hiç sıkıntısız kullanıyorum 2 aydır. overclock falan yapmayacaksan sıkıntı çıkarmaz, sıkıntı çıksa bile anında yardımcı oluyorlar. gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
  • Buyrun istediğinizi sorun. İntel'in sorunlu üretim bir wifi kartı yüzünden bir kez wifi kartı değiştirdim ama onun sorunlu olduğunu biliyordum laptop'ı almadan önce, o yüzden o sayılmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntı yaşamadık diyen arkadaşlar son mesajlarından sonra sıkıntı yaşadılar mı merak ediyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aralıkta 2 sene oluyor ve sıkıntım yok.(umarım olmaz :) ). Performans isteyen herkese tavsiye ederim
  • Valla bnede hep bu konuyu merak ediyordum Abra a5 v5.3.3 modelini alacagim ama bi ariza cikmasindan korkuom

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı korku mevcut carsamba ürünü alacagım ama galiba gidip kadıköyden test ederek almalıyım. kargolatmak işime geliyor aslında ama hatalı cıkmasından korkuyorum.

    Birde Kadıköydeki monster mağazasının mesai saatlerini bilen biri yeşillendirebilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayvaras -- 20 Ağustos 2016; 20:46:10 >
  • Bugün hazır oradayken mağazaya gidip bakmak istedim ama 7:30da bile kapalıydı. Erken bir saat bence. Onun dışında başlıktaki sorunun cevabını bende merak ediyorum. Sürekli mavi ekran hatası görüyorum her yerde gözümü korkutuyor.
  • Okuduklarim ve arastirmalarimdan sonra urunu netten degilde elden teslimm almaya karar verdim carsamba gunu isten erken cikip alacagim artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisleri kaliteli buna hiçbir sözüm yok gayet ilgililer, ama cihazları habire sorun veriyor. Eğer kendilerini bu açıdan düzeltirlerse, Monster alabilirim 2. defa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • abra a5 v4.1.1 aldığımdan beri takılma donma sorunlarından kurtulamadım. 1 seneden fazla süredir aldım oynuyorum, çoğu oyunda sürekli takılma yaşıyorum. 20 dk oynadıktan sonra takılmaya başlıyor oyun. monsterı aradım çözüm yok.

    Almayın, aldırtmayın.
  • Bende 2 tane abra v5.2.1 aldım 9 aydır kullanıyorum bir sorunla karşılaşmadım. Witcher 3 ü 130 saat oynayıp bitirdim ısınmadan dolayı hiç takılma falan olmadı(zaten oyundan çıktığınız an fanlar çok yavaşlıyor o kadar sıcak olmamış demekki). Tek sorunum win10 ile alakalı uyku modundan uyanmaması oda windowsun suçu
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.