Şimdi Ara

Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Artık yemekli konu başlıklarına giremicem onun yüzünden kent lokantasına git bari zor mu aynı para

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
  • Yaw siz çok mu Anadolusunuz ben mi çok batılı kalıyorum bu neeee shjsgsjf

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Keynesinkızı kullanıcısına yanıt
    Siz Batılısınız, Azerbaycan yemeği bu.

    Ordayken çekmiştim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
  • Ee bende azeriyim ama bizde yok bu o kaz eti mi nohutun içine biz öyle et asla atmayiz küçük küçük atılır kıyma gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keynesinkızı -- 26 Eylül 2025; 14:42:19 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Keynesinkızı kullanıcısına yanıt
    Tamam, o zaman adamlar yalan söylüyorlar;

    Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor

    Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor

    Sen Kars, Iğdır tarafını bahsediyorsun, ama içerisi bambaşka, her yörenin farklı farklı yemekleri, gelenek görenekleri var.

    Buda Bakü de bir restoran da iken çekmiştim.

    Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor

    Şeki şehrine ait Şeki Pitisi yemeği.

    Az önce ki görsel ile benziyor ama oda Lenkeran’a ait Piti yemeği idi, farklılıklar illa oluyor yani.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Piti ismini duymuştum sırf yağ görüyorum ben orda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Keynesinkızı kullanıcısına yanıt
    Denemeden bilemezsiniz, denemenizi tavsiye ederim.

    Türkiye de yapan bulamazsınız, yerine gidip görmeniz lazım 😎

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
  • Herkesin senin gibi maharetli bir sevgilisi yok. Hoşgörülü ol biraz. Şoray'ın PC önü yemekleri midemi bulandırıyor 

    _____________________________

    Güneşin doğuşunu yakalayamazsınız. Yağmuru durduramazsınız. Suları durgunlaştıramazsınız. Havayı temizleyemezsiniz.
    Hayatta kalma arzusunu hafifletemezsiniz. Şartlar için pazarlık yapamazsınız. Çağrıyı göz ardı edemezsiniz. Neden isteyesiniz ki?
    Doğa evcilleştirilemez. Onu böyle kabul edin!

    Gelen yanıtlara cevap yazmıyorsam üşendiğim içindir.
  • TEHET kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.