Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Sonyericsson T630 ve T610 kullanan arkadaşlara...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
361
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Sonyericsson T630 ve T610 kullanan arkadaşlara...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1577 Mesaj
    Arkadaşlar bende T630 almaya karar verdim sizce bu telefon nasıl kullanım olarak rahat mı? ve kaç adet resim saklayabiliyor hafızasında? ek hafıza kartı takılabiliyor mu? kendi hafızası kaç mb? kaç tane msg kaydedilebiliyor? video kaydı var mı? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...



    |
    |
  • Çavuş
    85 Mesaj
    video kaydi yok
    30 40 tane resim kaydediosun hafiza kartı takılmıo
    bence fiyat peformance olarak alınası 1 telefon degil.
    symbian yok bi işe yaramaz.
    |
    |
  • Yarbay
    11079 Mesaj
    Kullanımı rahat, hafıza dinamik 2mb, video kaydı yok sonradan da yüklenmiyor, resimler yaklaşık 20kb kaplar, ek kart takılmıyor, mesaj sayısını bilmiorum ama 100den fazladır heralde, alternatif olarak 3660 war çok daha iyi bir alet ama şu aralar telefon almamak en iyisi.www.sonyericsson.com/tr dan ürünlere girip t630u daha iyi inceleyebilirsin.
    |
    |
  • DH Yönetici
    4706 Mesaj
    Yok abi resimler 40-45kb arasında. 640*480 de bööle. Ben kullandım,telefon bi kere 32poly Sony ses kalitesi burada da ön planda Samsung falan 40 ses diyolar. SE nin 32 sesi 40ı katlıyo. Bence telefon çok şık, eğer telefondan Symbian ve Video kaydı gibi özellkler istemiyosan bence çok iyi. Telefonda bi de Tema olayı var ki, harika bişey. Çok kaliteli temaları var. Ama yine de söölüyorum bu telefon telefondan fazla bi beklentisi olmayanlar için. Java, Kamera, Tema, 32poly, 65536 renk, Çok Şık Tasarım..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    Bence alınası telefondu ben de almayı düşünüyordum ki şu ana kadar.Euro fırlayınca beklemeyi tercih ettim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    beyler bir de k700 ve beraberinde bir sürü yeni telefon çıkınca bunun fiyatı az da olsa ucuzlra sanısım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    Bu arada k700 ne zaman türkiyede piyasaya sürülüyor.
    |
    |
  • Yarbay
    3136 Mesaj
    SES kalitesi samsungta bile yok tiz ve bas seslerini çok iyi ayırt ediyor orkestra gibi, bir rock parçasını polifonik melodi şeklinde dinleyebiliyorsun.Kameraya gelince ne yazık ki video yok.Ama sonyericsson satıştan sonrada sana her türlü desteğini sonuna kadar veriyor.Al bence memnun kalırsın.
    |
    |
  • Yarbay
    3136 Mesaj
    Pardon model yazmamışım sonyericsson T630 black
    |
    |
  • Yarbay
    3268 Mesaj
    bende t630 alacaktım fakat 400 kusur falan ona verecegıme 6600 alırım spot daha ıyı dedım bakalım $ ı beklıyoruz düşecek sanırım telefonlar...
    |
    |
  • Programcı
    3310 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by imanpower745</i>
    <br />video kaydi yok
    30 40 tane resim kaydediosun hafiza kartı takılmıo
    bence fiyat peformance olarak alınası 1 telefon degil.
    symbian yok bi işe yaramaz.

    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    kat#305;lmakla beraber ekran#305;n küçüklü#287;ünü de ekliyorum
    |
    |
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Motorola e398 bu alete alternatif olabilir bende onu bekliyorum dogrusu
    video var üstelik hafıza 2mb değil 5mb belki arasında fazla fark yok ama gene 3mb 3mb tır
    fotolar gene 640*480
    melodi 24 kanal ama performansı duymak lazım
    tam emin değilim ama memory card takılabiliyor galiba
    110g gibi bir ağırlığı var
    ekran ise 176x220 TFT 65K
    BT side var
    eğer hafıza kartı takılabiliyorsa da
    bundan iyisi şamda kayısı
    artı fiyatının fazla olacağını da sanmıyorum hani TR de satışa sunuldumu bilmem
    eger fiyatı uygun olursa yeni favorim budur abicim...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    selam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Fake and gay
  • Yüzbaşı
    624 Mesaj
    Bende eski bir tane T630 var. Sürekli açılıp kapanıyor. Sorunu ne olabilir?
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
üniversite
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.