Şimdi Ara

sony z5 compact kvk cihaz değişimi swap cihaz acil yardım (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
8.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakup3457

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakone

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakup3457

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakone


    quote:

    Orijinalden alıntı: yakup3457

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakone

    Arkadaslar merhabalar.
    Benim de z3 compact telefonum kasa acikligi nedeniyle kvk teknik servise gitti. Su an swap cihazi bekleniyor yaziyor cumartesi gununden beri. Sizde durum ne oldu son olarak ? Gelisme var mi ? Kac gune gelir acaba telefon merak ediyorum.

    Cihaz kaç aylıktı ? kaçıncı defa servise verdiniz ?

    Hocam 15 aylikti. İkinci kez servise gitti telefon. Degisim onayi verilmis yeni cihaz gelicekmis.

    2 defada oluyor mu o iş, bizim burdaki servis 4 defa aynı problem olmadan değişim talebinde bulunamazsın diye beni uğraştırdı bende oyunu kuralına göre oynadım 4.de anca değişim talebinde bulundum ondada kabul ettiler, bende bekliyorum işte. Siz değişim talebini onayladıklarını nereden öğrendiniz ?

    Hocam ben servise verdim. Değişim için bi şey demedim. Kronik sorunmuş z3 compact telefonlarda kasa açılması. O yüzden değişim istemiş kvk. Sony de onaylamış. Telefon bekliyorlarmış. Dün telefonda konuştuğumda bana verilen bilgiler bunlardı. Kvk sorgulama sayfasında da Swap cihaz bekleniyor yazıyor. Ben oradan gördüm.

    Sizin kvk iyiymiş beni burda maymuna çevirdiler her gidişimde değişim istiyorum filan dedim yok dediler 4 kere aynı sorun olmadan talepte bulunamazsınız diye... şimdi sizinle aynı durumdayım bendede Swap cihaz bekleniyor yazıyor hadi bakalım hayırlısı.

    Dediğiniz gibi hocam şansa oldu benim de hemen değişim verdiler. Hayırlısı olsun hepimiz için de.
  • @bakone@HARDTRANCESon durum nedir, cihazlarınız geldi mi ? , benim cihaz 12 gündür serviste sabırla bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueLagoN -- 23 Ağustos 2016; 16:14:33 >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Benim z5c cihazım da titreşim problemi nedeniyle 3 kez kvk ya gitti. Titreşim durduk yere gidiyordu, serviste 2 kere yazılım atıp geri verdiler. 3. kez götürdüm sorun geçmedi diye, şimdi swap bekleniyor demişler. Nedir bu swap olayı
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, swap cihazın ne olduğu ile ilgili farklı görüşler var.Kimi diyor bozuk telefonların sorunlu parçası değiştirilip sorunsuz hale getirilmiş hali yani tamir görmüş cihazdır,kimi diyor sıfır cihaz.
    Sadece telefonu değiştirecekler, kutulu değişim yok.
    Ben de işte tam bu sebeple swap cihaz istemiyordum ne olduğu belli olmadığı için.
    Benim 20 işgünü bitti para iadesi talep ettim teknosa kabul etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    merhaba,
    sizin cihaz kaç güne geldi? bu arada gelen cihaz sıfır mıydı?
  • KayaMk kullanıcısına yanıt
    Telefon gelmeden para iadesi talep ettim

    O yüzden görmedim gelen telefonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    anladım. teşekkürler
  • Hocam ben de hala gelişme yok. Bekliyorum ben de.
  • bakone B kullanıcısına yanıt
    hala bekliyosun değil mi
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Hocam para iadesi talebinde nasıl bulunabiliriz yani teknik olarak yöntemi nedir cihazı KVKya verdim bir hafta geçti hiç bir işlem yapılmadı bu gidşile gelmeyecek 20 iş gününde. bir de 20 iş gününü geçince para iadesi yapmak zorundalar değil mi?
  • slord236 S kullanıcısına yanıt
    Para iadesi istemek için öncelikle kullanıcı hatası olmaması gerekli.

    Ben telefonu teknosadan almıştım. Cihaz su geçirdi.teknosa aracılığıyla gönderdim kvk ya.Kvk değişim kararı verdi fakat 20 işgünü içinde gönderemedi.Ben de gittim teknosaya para iadesi istediğimi belirttim kabul ettiler.
    Yalnız henüz para kredi kartıma geçmedi 2 haftadan fazla zaman geçti, hala bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KayaMk kullanıcısına yanıt
    Sizin telefon z3 compact ise size z5 compact verebilirler,beklemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    vallahi ben telefonu bir servise değilde dolandırıcı bir tamirci bozuntusuna vermiş gibi hissediyorum kendimi. kvk ile ilgili o kadar çok olumsuz yorum varki. 20 iş günü oldu toplam 28 gün oluyo telefonu göndereli tık yok hala swap cihaz bekliyo.
  • KayaMk kullanıcısına yanıt
    Hangi şehirdeki kvk?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    ankara kvk
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    hocam iyi de 20 iş günü içinde halletmeleri gerekiyor bunun kullanıcı hatasıyla bağlantısı nedir para iadesi alamıyacaksam adamlarda keyfi bi şekilde istedikleri kadar tutarlar cihazı
  • KayaMk kullanıcısına yanıt
    Yasal olarak 20 iş günü süreleri var. Şikayet edilecek yerleri veya işin teknik usülünü biliyorsanız her türlü haklı konumdasınız ben bilmiyorum bu işin teknik yollarını ilk defa verdim cihazı garantiye. 20 iş günü geçerde sonuçlanmazsa ne yapacağımı bilmiyorum ben de Ankara KVKya verdim cihazı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slord236 -- 30 Ağustos 2016; 0:52:47 >
  • slord236 S kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz konuyla ilgili kanunda bir açık var,yani garanti süresi içinde ücretli tamir durumunda 20 işgünü geçerlidir diye birşey yazmıyor yani belirsizlik var
    20 işgünü dolarsa ne olur diye tüketici hakem heyetine sormak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Sıkıntılı işler valla hocam inşallah verdiğime pişman olmam. KVKdan önce telesrvise verdim 593 lira fiyat çektiler ama 4 günde cihazı geri aldım KVKda hiçbir işlem yapılmadı daha berbat bi firma bence mail atıyorum cevap yok müşteri hizmetlerini arıyorum açan yok şirket bile denmez
  • slord236 S kullanıcısına yanıt
    593 lirayı ne için istediler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.