Şimdi Ara

★ SONY XPERIA™ Z5 PREMIUM KULÜBÜ ★ (276. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.108
Cevap
71
Favori
229.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 274275276277278
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arayüz takılmaları canımı sıkmaya başladı. Çok fazla oluyor. Minik takılmalar ama bu kadar güçlü cihazın bunları yapmaması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anjunabeach

    Bu arayüz takılmaları canımı sıkmaya başladı. Çok fazla oluyor. Minik takılmalar ama bu kadar güçlü cihazın bunları yapmaması lazım.

    Kulaklık olayını naptınız hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soundaboutla devam ediyorum. Servise göndermeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anjunabeach

    Soundaboutla devam ediyorum. Servise göndermeyeceğim.

    Servise göndermeme sebebininiz nedir hocam? Sizce güncelleme ile Sony bu sorundan kurtarır mı bizi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle sorun yazılımsal mı donanımsal mı tam belli değil. Karışık durum. Boşu boşuna hem beklemek istemiyorum hem de servislere güvenmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anjunabeach

    Öncelikle sorun yazılımsal mı donanımsal mı tam belli değil. Karışık durum. Boşu boşuna hem beklemek istemiyorum hem de servislere güvenmiyorum.

    Soundabout ile çalıştığına göre yazılımsal bence hocam. Neyse hayırlısı artık. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise kulaklık için kesinlikle vermeyin derim hele ki kvk ise uzak durun. Su geçiren telefonumu servise verdim mediamarket ten almıştım ilk altıncı ayında daha, ilk 6 ayda çıkan sorun ayıplı mal olarak değerlendirilir. Kasası sağlam verdiğim sadece su geçiren telefonum servisten arka kapak hafif açık kasa yamuk şekilde geri geldi. Raporda telefonun kullanıcı hatasıyla eğrildiği, eğrilik sebebiyle su geçirdi yazmışlar. Arka kapak açılmış belli bakmışlar, doğru düzgün de kapatamamış salak sağ kenardan yapışkan siyah lastik gibi birşey ufaktan dışarı çıkmış. Bu benim için artı. Olduğu gibi geri aldım telefonu doğru tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım. Parasını da kesinlikle geri alıcam. İnsanları salak yerine koyuyorlar resmen. Telefonu verirken sağlam telefon nasıl yamuk geri gelir. Tamamen suçu bana atıp ücret iadesi yapmamak için yaptılar. Ama yemezler söke söke alıcam parasını.



    Mediamarket e de yazdım bu nasıl servis diye olduğu gibi herşeyi yazdım aradılar dün maili aldık ilgileniyoruz. Telefon nasıl yamuldu vs soracakmış arkadaş ama birşey çıkmaz ondan eminim.



    Tavsiyem size telefon garantisi devam ederken su geçirirse ilk iş servis yerine thh ye gidin. Örnek sonuçlar çok tüketici tarafında o kurum hep uğraşmayın servisle falan paranızı geri alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Banada öyle geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Not Today! kullanıcısına yanıt
    benimde telefon su geçirdi ekran gitti

    dokunmatik dahil herşey çalışıyordu



    ankara teleservice yolladım cihazı

    garanti dışı denmiş

    1715tl onarım ücreti istiyorlar

    daha önemlisi

    mekanik onarım zımbırtısı diye birşey uydurmuşlar

    sıfır ayarında yolladığım cihazın kasasında 2cm açıklık varmış!!!

    neyse ki kargoya vermeden bunlara güven olmaz diye fotoğrafını çekmiştim telefonun

    şimdi ben bu işin içinden nasıl çıkarım bilgisi olan varmı yardımcı olunya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk fırsatta servise verip kulaklık sorununu aşma niyetindeydim ama yorumları okuyunca gözüm korktu resmen. Neyse bir kaç ay daha kullanıp xz premium alırım Allah izin verirse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thh git hocam ver dilekçeyi. Benimde 2100 e aldığım telefonu 2900 tl tamir ücreti çıkardılar :D şaka gibi. Tüm kağıtları servis raporu fişi falan ne varsa al git thh ye. Resimler var diyorsun o benim aklıma gelmemişti iyi yapmışsın onuda a4 çıkart onu da verirsin şikayete ekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Not Today! kullanıcısına yanıt
    yemin ediyorum elim ayağım titriyor sinirden

    sıfır ayarında gönderdiğim cihazı bu hale getirip garanti dışı bıraktılar

     ★ SONY XPERIA™ Z5 PREMIUM KULÜBÜ ★



    kargoya vermeden önce fotoğraf çekmiştim

    mh ile iletişime geçtim bağırdım çağırdım fotoğrafları yollamamı istediler

    takım liderlerine fln ileteceklermiş

    sinirliyim garantili cihaz almam bidaha bu son oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • artakalan kullanıcısına yanıt
    Ben telefonu maalesef servise verdim. Ama vermez olaydım. Ekranı değiştirdiler fakat görüşme yapılamaz hale geldi. (görüşme esnasında yankı ve parazit olması karşı tarafın kendi sesini duyması sorunu). Anakart değişti. Sanki test etmeden vermişler gibi teslim aldığım telefonda da aynı sorun oldu. Aldığımın ertesi gün geri verdim. Hata kabul edildi 2. kez anakart değişti.

    2. kez anakartı değişen telefonu da teslim aldım. Bunda da aynı sorun baş gösterdi. Servis habire anakartı değiştiriyor ama sorun devam ediyor. Sony Türkiye ye durumu bildirdim ama herhangi bir dönüş yok tabii ki.
  • DARTHANZİ kullanıcısına yanıt
    akli olan sony garantili cihaz almaz

    gidin yurt disi disb garantili fln alin

    sony tum garanti surecinde sizi teleservicenin kucagina birakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 7.1.1 den hiç memnun değilim. 7.0 ı kullanmadım. 6 dan memnundum ama parmak izi yavaştı. 7.1.1 de takılmalar mevcut. Sizce hangi güncellemeye dönmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z5 Premium aldım ikinci el olarak hiçbir sorunum telefonu özellikleri ve bazı sorunları bilerek aldım mesela kulaklık girişi kulaklık takıldığını algılamıyordu,onu programla hallettim fakat wi-fi içeride başka telefonların yanında daha yavaş çekiyor.





    Bazı sony forumlarında olaydan çokca bahsedilmiş, buradaki arkadaşlarımız olarak aynı sorunu yaşıyor musunuz? Çözdüyseniz nasıl yaptınız? İyi akşamlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wifi cekımı dıger telefonlara göre ciddi miktarda düşük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6.0.1 en kullanışlı versiyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bence de. 1 kere ekran, 2 kere de anakart değiştirildi ve telefonum hala görüşme yapılamayacak şekilde bozuk. İyi niyetli tüketici hem mi mağdur edilecek. Böyle müşteri memnuniyeti olmaz olsun. Bugün evrakları toparlayıp Tüketici Hakem heyetine başvurdum para iadesi için.
  • DARTHANZİ kullanıcısına yanıt
    fotoğraf koymustum görmüşsünüzdür

    delirdim yemin ediyorum 2 haftadir

    psikolojimi bozdu teleservice

    ciziksiz cihaz yolladım kenarini yamultup garanti disi biraktilar

    hicbir sekildede kabul etmiyorlar suclarini

    bende thhye gidicem bakalim umarim sonuç olumlu olur ama gram heves birakmadilar

    sony almam aldirtmam onlara mail attim fbdan konuştm bir firma hicmi musterisini dusunmez beni suçlu buldular hep ben aptalmiyim garantili cihazımi yamultup garanti disi bırakayım

    samsung j7 prime aldim z5p den umidi kestigim icin

    servise isim duserse aksiyon kamerasi koaycam kargonun icine belki mobesinin onun de fln paketlerim

    hepsinin allah belasini versin ocagin kurusun ankara teleservice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 274275276277278
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.