Şimdi Ara

★ SONY XPERIA™ Z5 PREMIUM KULÜBÜ ★ (265. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.108
Cevap
71
Favori
229.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 263264265266267
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güncellemeyi yaptım bir sorun çıkmadı fakat hiçbir farklılık göremedim kilit ekranında ingilizce olan yazılar vardı onlar Türkçe olmuş birde ekrana basılı tutulunca çıkan ayarlardan ızgara yeri gelmiş onun dışında hiçbir fark göremedim umarım batarya daha uzun gider
  • Bu arada kulaklık soketine dair Sony ile iletişim kurdum. Soruna dair bazı yönlendirmeler yaptılar, Smart connect'i devre dışı bırakıp cihazı yeniden başlatmam gerektiği gibi fakat bu da işe yaramadı. Bugün gelen güncelleme keşke bu sorunu gidermeye yönelik olsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da gönderilen mail;

    Sorununuzla ilgili olarak, ilk olarak size uygulamanın verilerini temizlemenizi öneririz



    1. Ana ekran konumunuzdan, Menü öğesine dokunun..

    2. Ayarlar uygulamasın bulup,uygulamara dokunun.

    3. Tümü seçeneğine ekranı kaydırın.

    4. Aıllı Bağlantı (Smart Connect) uygulamasını bulun.

    5. Durmaya zorla seçeneğine tıklayın.

    6. Verileri ve önbelleği temizleme işlemini gerçekleştirin.

    7. Ardından telefonu kapatın ve yeniden başlatın.



    Ayrica size Sony Xperia Z5 Premium model cihazının güvenli modda çalıştırmanızı öneririz.



    Güvenli modu etkinleştirmek için



    1. Cihazınızı kapatın.

    2. Güç tuşunu basılı tutun .

    4. Xperia™ logosu görününce güç tuşunu bırakın, ardından ekranda Güvenli mod görünene kadar ses seviyesi azaltma tuşunu basılı tutun.



    Bu işlem sonrasında telefon sorunsuzca çalışır ise, son zamanlarda indirdiğiniz bir uygulama telefonun çalışmasında sorun yaratıyor demektir. Dolayısı ile bu uygulamayı kaldırmanız gerekebilir.



    Sorunların devamı halinde cihazınızın güncel sürümünü kontrol etmenizi ve cihazınız alabileceği en son sürümde değil ise yazılımınızı güncellemenizi öneririz. Lütfen telefonunuzun yeni bir yedeğini alın ve Sony Xperia™ Z5 Premium model telefonu Xperia Companion uygulaması ile telefon yazılımının güncellemesini sağlayın. Bu yazılım telefonunuzun hafıza kartında önyükleme olarak bulunurken ayrıcahttp://support.sonymobile.com/tr/tools/xperia-companion/ web sitemizden indirilebileceğini göz önünde bulundurun. Güncelleme yapmanız için telefonunuzu bilgisayarınızın USB portuna bağlamanız gerekmektedir. Xperia Companion yazılımının Yazılım Güncelleme(Software Update) tuşuna basarak adımları takip edin.



    Ayrıca telefonunuzu direk olarak cep telefonunuzdan da güncelleyebilirsiniz. Bu işlemi gerçekleştirmeniz için aktif bir 2G/3G internet bağlantısına ya da aktif bir Wi-Fi bağlantısına ihtiyacınız olacaktır. Veri ücretlendirmesi olabilir. Lütfen servis sağlayıcı firmanız ile görüşüp ücretlendirme hakkında bilgi alınız. Telefonun ana menüsünden [Ayarlar] , [Telefon Hakkında], ve [Yazılım Güncelleme]kısmından [Şimdi Güncelle] seçeneğini seçin. Telefonunuz yeni bir güncellemenin olup olmadığını araştıracaktır. Lütfen güncelleme yapmadan önce telefondaki verilerinizin olası bir veri kaybını önlemek amacı ile yedeğini alınız.



    Cihazın yeni bir güncellemesi mevcut değil veya sorunlarınız güncelleme sonunda da devam ediyorsa telefonunuzu fabrika verilerine sıfırlama uygulamasını Sony Xperia™ Z5 Premium model telefonunuzda uygulamanızı öneririz. Bunun için telefonunuzun ayarlar menüsünden yedekle ve sıfırla menüsü altında bu seçeneği görebilirsiniz. [Fabrika Verilerine Sıfırla] . Lütfen fabrika verilerine sıfırlama seçeneğini kullanmadan önce telefonunuzdaki verilerin yedeğini almayı unutmayın. Fabrika verilerine sıfırlama uygulamasının sonucu olarak telefonunuzdaki tüm verilerin silineceğini göz önünde tutun. Uyarı bilgilerini dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz.



    Sorununuzun devam etmesi durumunda lütfen Sony Xperia™ Z5 Premium model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Mobile bayisine başvurunuz. Ekte yetkili Sony Mobile teknik servislerinin bir listesini bulacaksınız. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 7.1.1 güncellemesi yayınlandı.



     ★ SONY XPERIA™ Z5 PREMIUM KULÜBÜ ★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThE LoSt -- 28 Haziran 2017; 13:7:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamera performansı ne durumda ?
  • heyyeterama H kullanıcısına yanıt
    Kardeş Allah rızası için sil şu resimleri. İçine ettin resmen konunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heyyeterama H kullanıcısına yanıt
    Kardeşim sen ne yaptın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThE LoSt kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazın Dpı ayarını kaçta kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamerada odak modları vardı dokunarak odak kullanıyordum ekranın neresine dokunursak o kısmı odaklayarak cekiyodu bugün farkettim artık yok sizde de aynı mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RdvnKrca kullanıcısına yanıt
    360 dpı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThE LoSt kullanıcısına yanıt
    dpi ayari nasil yapiliyor ?
  • Güncellemeyi yapan var mı? İlk izlenimler neler? Teşekkürler.
  • Güncellemede ilk farkettiğim problem, arama yaparken üst barda rahatsız etmeyiniz simgesi aktif oluyo ve telefon 3G+'a düşüyor. Yükleyenler kontrol edebilir mi?



    Sony güncellemeleri hızlı şekilde veriyor, ama adam akıllı kontrol ettiklerini sanmıyorum :( Muhtemelen bu arama yaparken yaşanan bant geçişi şarjı da olumsuz etkileyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncellemeyi yükledim. Şarja etkisi olumsuz oldu sanırım. Bari şu kulaklık soketi sorununu giderse..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThE LoSt

    360 dpı

    Rootsuz yöntem vardı sanki hocam o şekilde mi yaptınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulaklık soketi sorunu devam ediyor hâlâ. Güncelleme çare olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adiyamanmp3 -- 29 Haziran 2017; 1:0:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acabuco1 A kullanıcısına yanıt
    Ayar - geliştirici seçenekleri - En küçük genişlik



    Ben 420 de kullanıyorum tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık LTE yerine 4.5 g yazıyor Lte daha iyi duruyordu sanki. Ses kısma açma işleminde ana ekranda çıkan ayar yeri türkçe olmuş sonunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gscafecrown

    Kulaklık soketi sorunu devam ediyor hâlâ. Güncelleme çare olmadı.

    Hocam öyle ya ds böyle servise gidecek o telefon. Hepimizin telefonu gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarja etkisi olumlu oldu benim, baya fark edilir sekilde hem de.
  • 
Sayfa: önceki 263264265266267
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.