Şimdi Ara

★SONY XPERIA™ Z5 COMPACT KULÜBÜ | [N-7.1]TR★ (255. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.163
Cevap
63
Favori
255.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi geceler herkese z5 compact aldım ikinciel bende aranıza katıldım ama şöyle bir sıkıntım var daha önce z2 vardı bende ama ondan sim kartı çıkardım bu z5 compact a olmadı simkart ne yapabilirim yanlış falan mı takıyorum acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nokmen

    Bilenler yazabilir mi? Konum bilgisini normalde kapalı tutmamız gerekiyor değil mi çünkü geçen ay yolculuklar yaptığım için hep açık unutmuşum ve
    data kotam 15 günde bitmişti.

    Şimdi konum kısayolunu önüme çıkardım ve sürekli kapalı tutuyorum, bu seferde habire bildirim geliyor (konum verileri alınamıyor vs..vs...)
    Bu bildirimi kapatmanın bir yolu yok mu? Sizde de çıkıyor mu?

    Mesajınızdan sonra Konumu kapattım.
    Konumun açık olmasının faydası nedir.
    Kapalı olmasının dezavantajı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.arabaci

    İyi geceler herkese z5 compact aldım ikinciel bende aranıza katıldım ama şöyle bir sıkıntım var daha önce z2 vardı bende ama ondan sim kartı çıkardım bu z5 compact a olmadı simkart ne yapabilirim yanlış falan mı takıyorum acaba

    simkartın olmaması diye birşey olmamalı, belki yanlış yere yada yanlış yönde takmayı deniyorsunuzdur, tam yanında SD kart girişi var.

    @maviufuklar konumu navigasyon ihtiyacım olduğunda açıyorum, başka sürekli kullanmak isteyen bir uygulama yok ise kapalı tutmakta fayda var çünkü benim ikinci defa data kotam doldu
    açık unuttuğum için. Naviden çıkınca konumu da kapatıyorum. (Şimdi kontrol ettim 9 Eylüle kadar daha 5412 MB kalmış (6 GB), geçen ay ise ay sonuna doğru bitmişti.)
  • Teleservic'e, çağrı esnasında karşı tarafa ses az gitmesi sorunundan dolayı vermiştim telefonu. Durum şu anda böyle:
    Kayıt alındı (324678978) TELESERVICE 03.08.2016 17:00
    Üst seviyeye transfer edilmiştir (324678978) TELESERVICE 08.08.2016 19:45
    Üst seviyeye transfer edilmiştir (324678978) TELESERVICE 17.08.2016 12:32
    Kapatıldı (324678978) TELESERVICE 17.08.2016 14:45

    sanırım hiç bir şey yapmadan geri gönderecekler telefonu. Bu durumda ne yapmalıyım? Hakem heyetine gidip sorunu çözmeden geri gönderdiler diye şikayet etsem mi? Yoksa tekrar mı göndersem?
  • Sony compact z5 kullanıcısıyım, öncesinde compact z3 kullanıyordum fakat meşhur cam ayrılması oluştu 3 aylık iken Bakırköy KVK'ye vardim değiştirlmesini istedim 3 gün sonra yep yeni bir compact z3 verdiler şaşırdım. Yeni telefonda da aynı sorun baş gösterince satıp z5 compact aldım sony'in önceki z3 deneyimin bir ders çıkartığını düşünürek kusursuz bir telefon ortaya çıkartacağını umuyordum fakat updatelerden sonra ısınan stabilitesi bozulmuş bir telefon haline geldi bence. Z5C'de ise ekranın sol üst köşesnce küçük bir sarı nokta belirdi bu sarı nokta zamanla büyüyerek rahatsız edici bir duruma geldi ben bunun aşırı ısı kaynaklı olduğunu düşünüyorum, hatta stamina mod açık olduğunda telefon daha çok ısınıyor bence. Telefonumu 15 Ağustos 2016 tarihinde bakırköy KVK'ya teslim ettim teslim ettim ve değiştrime talep ettim çünkü 5 aylık bir cihazdı ve kırık, çatlak, çizik vs yoktu telefonu alır almaz ön ve arka filim kullandım, ara sıra kvk cihaz takip üzerindende işleme alınıp alınmadığını kontrol edeiyordum, bugün eksik belge olduğu için telefonun tamirine devam edilemeceği ve 0850 xxxxxxxxx numarayı araman gerektiği yazıyordu, aradım 5 dk bekledim fakat açan olmadı bende bunun üzerine kvk'ya gittim durumu anlattım, sorun şuymuş "telefonum ekranı çizik içinde olduğu için değiştirilemezmiş" bende telfonuda çizik olmaz film ile kullandığımı belirtim kvk çalışanı hanım hemen telefonu getirdi, bana çizikleri gösterdi bende telefon üstündeki çizikli film söküp kendisine verdim, ekran tertemiz tek bir çizk bile yoktu, "kendisine ekran film olduğunu bile algılayamuyorsunuz birde tamir yapacaksınız dedim" haklı olduğumu söyledi beni telefonum swap telefon beklemsine girdi bu süreç 1-2 hafta sürebilirmiş. KVK kadar işini "CİDDİYETSİZ" yapan başka bir servis varmı bilemiyorum, bir yandanda KVK gitmeseydim ve telefon açılsaydı belkide sadece ekran değiştirlip telefon geri verilecekti, belkide özellik ile telefon ekranı değiştirmesi KVK'nın işine geliyor işçilik ücretinden kazanıyor bilemiyorum. Söylemek istediğim telefon geldiğinde muhtemelen satarım ve bir daha SONY almam samsunga karşı hep bir antipatim vardı ama artık samsung daha akılllıca geliyor. KVK telefonu verince takip edin peşine düşün teslim esnasında çizik kırık olmadığını kayıt altına aldırın, cihaz değişimi istiyorsanız açıkca belirtin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemyavuz777

    Sony compact z5 kullanıcısıyım, öncesinde compact z3 kullanıyordum fakat meşhur cam ayrılması oluştu 3 aylık iken Bakırköy KVK'ye vardim değiştirlmesini istedim 3 gün sonra yep yeni bir compact z3 verdiler şaşırdım. Yeni telefonda da aynı sorun baş gösterince satıp z5 compact aldım sony'in önceki z3 deneyimin bir ders çıkartığını düşünürek kusursuz bir telefon ortaya çıkartacağını umuyordum fakat updatelerden sonra ısınan stabilitesi bozulmuş bir telefon haline geldi bence. Z5C'de ise ekranın sol üst köşesnce küçük bir sarı nokta belirdi bu sarı nokta zamanla büyüyerek rahatsız edici bir duruma geldi ben bunun aşırı ısı kaynaklı olduğunu düşünüyorum, hatta stamina mod açık olduğunda telefon daha çok ısınıyor bence. Telefonumu 15 Ağustos 2016 tarihinde bakırköy KVK'ya teslim ettim teslim ettim ve değiştrime talep ettim çünkü 5 aylık bir cihazdı ve kırık, çatlak, çizik vs yoktu telefonu alır almaz ön ve arka filim kullandım, ara sıra kvk cihaz takip üzerindende işleme alınıp alınmadığını kontrol edeiyordum, bugün eksik belge olduğu için telefonun tamirine devam edilemeceği ve 0850 xxxxxxxxx numarayı araman gerektiği yazıyordu, aradım 5 dk bekledim fakat açan olmadı bende bunun üzerine kvk'ya gittim durumu anlattım, sorun şuymuş "telefonum ekranı çizik içinde olduğu için değiştirilemezmiş" bende telfonuda çizik olmaz film ile kullandığımı belirtim kvk çalışanı hanım hemen telefonu getirdi, bana çizikleri gösterdi bende telefon üstündeki çizikli film söküp kendisine verdim, ekran tertemiz tek bir çizk bile yoktu, "kendisine ekran film olduğunu bile algılayamuyorsunuz birde tamir yapacaksınız dedim" haklı olduğumu söyledi beni telefonum swap telefon beklemsine girdi bu süreç 1-2 hafta sürebilirmiş. KVK kadar işini "CİDDİYETSİZ" yapan başka bir servis varmı bilemiyorum, bir yandanda KVK gitmeseydim ve telefon açılsaydı belkide sadece ekran değiştirlip telefon geri verilecekti, belkide özellik ile telefon ekranı değiştirmesi KVK'nın işine geliyor işçilik ücretinden kazanıyor bilemiyorum. Söylemek istediğim telefon geldiğinde muhtemelen satarım ve bir daha SONY almam samsunga karşı hep bir antipatim vardı ama artık samsung daha akılllıca geliyor. KVK telefonu verince takip edin peşine düşün teslim esnasında çizik kırık olmadığını kayıt altına aldırın, cihaz değişimi istiyorsanız açıkca belirtin.

    Öncelike geçmiş olsun, bir servis çalışanının daha telefonun üstündeki filmi algılayamacak kadar dikkatsiz, bilgisiz ve beceriksiz olması inanılır gibi değil. Bunları
    kasap çıraklarından mı (farklı meslek anlamında) bulup koyuyorlar oraya sanki hayret doğrusu.

    Son belirttiğinize herhalde katılmayacak çok kişi vardır, Samsung daha iyidir kötüdür bilemem ama, "artık şunu kullanmam şuna geçeceğim" gibi büyük beklentiyle
    karar vermeyin derim, Samsung da sonuçta benzer bir marka ve onda da farklı farklı sorunlar çıkabiliyor.




  • nokmen kullanıcısına yanıt
    Evet haklısın Samsung iyi şu kötü demek çok anlamlı gelmiyor ama benim kastetmek istediğim şu ; artık başka markalara şans vermem gerektiği düşünüyorum samsung olur htc olur orasını bilemiyeceğim ama KVK ile yüz yüze gelmek istemiyorum, markası ne olursa olsun satın aldığım cihazı en az bir yıl hiç bir sorun ile karşılaşmak istemiyorum süreç insanı yoruyor
  • cemyavuz777 C kullanıcısına yanıt
    Ekranda çizik olsa bile, ekranı değiştirmek zorunda değil mi? sonuçta ekran sararmasını siz yapmadınız, ısınma nedeniyle oluştu. Kvk böyle bahanelerle telefonları garanti dışı mı bırakıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler ben telefonda gmail hesabıma giriyorum ama mail açmaya çalışınca beni gmail durduruldu diyor google A giriyorum kendi uygulaması direk durduruldu uyarısı veriyor ve ayrıca account Manager durduruldu diyor ne yapabilirim arkadaşlar yardım eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde şöyle bir sıkıntım var bildirim çubuğunda konum açma kapatma çıkmıyor ekran ayarlarından giriyorum orda işaretli ama çıkmıyor
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Mantıklı olarak değiştirmek zorunda olmalı, bende senin gibi düşünüyorum fakat KVK ekranında çizik olan telefonu "GARANTİ KAPSAMINDA" olsa dahi telefon değiştrimek yerine ekranı değiştrimeyi tercih ediyor bugün yaşadığım olaydan bunu anlıyorum. Ben KVK'ya gidip duruma müdahil olmasaydım yeni bir telefon yerine ekranı değiştirilmiş aynı telefonu alacaktım, KVK'nın bu durumu Sony'de işcilik maliyeti almak için yaptığını düşünüyorum ama tabiki emin olmak mümkün değil neden yaptıkları konusunda belkide Teknisyen farketmedi gerçekten bir talihsizlik oldu.
  • m.arabaci M kullanıcısına yanıt
    İlk resimde en üstte kalem işaretine bas ordan ayarlanır o menü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://shiftdelete.net/en-kararli-android-telefon-hangisi-74459

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.ayan

    İlk resimde en üstte kalem işaretine bas ordan ayarlanır o menü.

    Teşekkür ederim cevap için birde diğer gmail falan sorunu vardı o neden olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m.arabaci M kullanıcısına yanıt
    Göremedim hocam nasıl bir sorun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.ayan

    Göremedim hocam nasıl bir sorun?

    İyi günler ben telefonda gmail hesabıma giriyorum ama mail açmaya çalışınca beni gmail durduruldu diyor google A giriyorum kendi uygulaması direk durduruldu uyarısı veriyor ve ayrıca account Manager durduruldu diyor ne yapabilirim arkadaşlar yardım eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.arabaci

    Birde şöyle bir sıkıntım var bildirim çubuğunda konum açma kapatma çıkmıyor ekran ayarlarından giriyorum orda işaretli ama çıkmıyor
    Bu mesaja eklenen görseller:



    Bu ekran fotoğrafında Yayınlama adlı ikon var.
    Ne işe yarıyor.
    Ayrıca Account Manager ne işe yarıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviufuklar -- 18 Ağustos 2016; 17:06:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • m.arabaci M kullanıcısına yanıt
    Ayarlar - hesaplar kısmında google hesabını kaldırıp yeniden eklemeyi deneyebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buff marka al hocam ama gerçek ürün aldığına emin ol :)
  • bir arkadaşıma z5 aldırmıştım.

    Telefonla arama yaptığında sesin geç gelmesi ve sesin geç gitmesi gibi bir sorunu var imiş bazen kapatmadan düzelmeyen kilitlenme durumu varmış.

    Başına daha önce gelen ve buna çare bulan biri var mı?
  • 
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.