Şimdi Ara

★SONY XPERIA™ Z2 KULÜBÜ | FACEBOOK | ROOT | TR ROM FTF ★ (1837. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
38.626
Cevap
210
Favori
1.234.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18351836183718381839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçenlerde telefonun ekranı kırıldı şuan ekran çatlak içerisinde ve dokunmatiği çalışmıyor. Türkiyede ekran değişimini kaça yapıyorlar? Şuan Litvanyadayım ve 170 euro fiyat biçtiler ki aşırı pahalı geldi bana. Türkiyedeki veya diğer Avrupa ülkelerindeki fiyatları bilen birisi bilgilendirebilir mi ?
  • İyi günler sony xperia z2 min dokunmatik ekranı kırıldı,yaptırmayı düşünüyorum telefoncuları gezdim komple ekranı 220,230,250,280,300,350,380 gibi fiyatlar aldım,bu ekranlara bir kaçı orijinal çoğunluğu a kalite yan sanayi diyorlar, orijinal ekran varmıdır,yan sanayi ile orijinal arasında fark varmıdır,servise gitsem orijinalimi takılıyor,birde sadece ön ekranı 150 liraya değiştiren bir yer var bir sıkıntı oluyor mu(ama ekranda sarı lekelerde var) ,nette orijinal diye satılan ekranlar var onlar orijinal midir.Teşekkürler cevaplarınız için.
  • OnurSAYAN O kullanıcısına yanıt
    orijinal diyen de a kalite yan sanayiden bahsediyor. çoğunlukla a kalite(ne demekse) olmuyor.
  • Hiena1 kullanıcısına yanıt
    hakem heyeti. işleyiş hakkında bilgim yok maalesef hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creedence Clearwater R.

    hakem heyeti. işleyiş hakkında bilgim yok maalesef hocam.

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    MADDE 68-
    (1) Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine, üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine, büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılamaz
  • 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun

    ÜÇÜNCÜ KISIM
    Ayıplı Mal ve Hizmetler
    BİRİNCİ BÖLÜM
    Ayıplı Mallar
    Ayıplı mal
    MADDE 8-
    (1)
    Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
    (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.
    (3) Sözleşmeye konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.
    Ayıplı maldan sorumluluk
    MADDE 9-
    (1)
    Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
    (2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
    İspat yükü
    MADDE 10-
    (1)
    Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
    (2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
    (3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11-
    (1)
    Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.

    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
    Zamanaşımı
    MADDE 12-
    (1)
    Kanunlarda veya taraflar arasındaki sözleşmede daha uzun bir süre belirlenmediği takdirde, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallarda taşınmazın teslim tarihinden itibaren beş yıldır.




  • Merhaba arkadaşlar tlfnum d6503 marshallow yüklü ama şarjdan şikayetçiyim 4.4.4 e tekrar nasıl dönebilirim bi link paylaşmanız mümkünmü daha önce root kernel Vs. Yaptım ama unuttum. yenilikler umurumda değil kitkat şarjı mükemmeldi şimdi su gibi şarj yiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anarsistbiropucuk -- 7 Eylül 2016; 18:44:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurSAYAN O kullanıcısına yanıt
    3 gün önce 250 tl ye değiştirdim hocam şuan ekran leş gerçekten orjinal görüntü alakası yok ama bir süre sonra alışıyor insan :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk_acar kullanıcısına yanıt
    Servis menusünden gps i test et bakalım sorun verecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anarsistbiropucuk A kullanıcısına yanıt
    Burda var detaylı anlatım.


    http://alp.epizy.com/xperia/index.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben herhangi bir ekran koruyucusu kullanmadan iki senedir kullanıyorum ekranda ufak küçük çizikler harici birşey yok da şuan ekranda leke oluyor sürekli hani parmak izi gibi kulalndıkça leke bırakıyor iki senedir mikrofiber bezle siliyodum lekeler geçiyorduda artık geçmemye başladı ekran sürekli kirli duruyor sanki yağlı ellerle ekranı ellemişin gibi duruyor .. var mıdır bu lekelrin çözümü herhangi bir şey sürsem bezle silsem falan ekran toparlarmı yağ tabakası gibi sürekli kirli duruyor ekran.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antika1211

    arkadaşlar ben herhangi bir ekran koruyucusu kullanmadan iki senedir kullanıyorum ekranda ufak küçük çizikler harici birşey yok da şuan ekranda leke oluyor sürekli hani parmak izi gibi kulalndıkça leke bırakıyor iki senedir mikrofiber bezle siliyodum lekeler geçiyorduda artık geçmemye başladı ekran sürekli kirli duruyor sanki yağlı ellerle ekranı ellemişin gibi duruyor .. var mıdır bu lekelrin çözümü herhangi bir şey sürsem bezle silsem falan ekran toparlarmı yağ tabakası gibi sürekli kirli duruyor ekran.

    Dostum denemeyemi erindein al eline bir bez veya ıslak mendil sil :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • munkun46 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran telefonu döndürdüğüm zaman dönmemeye veya döndüğü zaman dik konuma gelmemeye başladı fotoğraf çekiminide dik değil yan yapıyor servisemi göndermeleyim yoksa yazılımla halolurmu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • munkun46 kullanıcısına yanıt
    Hocam baya bekledim hic cvp vermedi gps. Ortada donen daire dondu durdu netice yok. Sizce sorunu nedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk_acar kullanıcısına yanıt
    yazılım onarmayı deneyebilirsin eğer o da olmazsa donanımsal bir sorun olabilir
  • Vay arkadaş telefonda oyun oynarken oyunu kapatıp ana ekrana döndükten sonra orta sol kısmında ekran sararması oldu. Telefon soğuyunca kayboluyor, ısınınca çok bariz olmasa da kendini gösteriyor. Ne suya soktum ne de darbe aldı telefon 1.5 yılda. Bu tip sorun yaşayanınız var mı? Z3 de neredeyse aynı yerde bir sürü sararma şikayeti okudum forumda. Direk ekran, hatta çerçeveyi dahi değiştiriyorlarmış garantide. Şu an bu sararma telefon normal kullanımdayken belli olmuyor çok ısınmadıkça fakat sanırım çoğalacak ve kendini belli edecek. Cihaz orijinal faturalı Türkiye cihazı. Servise versem mi arkadaşlar.

    Edit: Bunu servise vermezsem bu artacak muhtemelen. şu an tel soğukken görünmüyor ama ilerleyen zamanda arttıkça soğukkende görünecek.! Sıkıntı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strathmorea -- 10 Eylül 2016; 11:40:59 >
  • Telefonu flashtool ile 5.1.1 e döndürdüm.bir güncelleme bildirimi geldi ve gitmiyor.bunu nasıl çözebiliriz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben telefonu alalı 1 sene oldu. Son bir aydır telefonun ana menüsündeki yazılar kendi kendine büyüyüp küçülüyor sorun nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18351836183718381839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.