Şimdi Ara

Sony Xperia™ Z1 Compact Ana Konu - Kullanıcılar Kulübü (484. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.796
Cevap
77
Favori
593.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 482483484485486
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Mudvayne-

    delta servisi araştırırken darbe almış ürünleri garanti dısı bıraktıklarını öğrendim.Bunun üzerine teleservice de durum aynımı diye araştırdım biraz aynıymış.Eğer ürünü daha önceden düşürdüğünüze dair bir kanıt bulurlarsa hiçbir sorununuzu ücretsiz yapmıyorlar.Bizim z1c lere güzel kılıf yok piyasada taksan estetiği gidiyor.Kılıfsız kullanacağım diyorsanız alacak olanlar hiç garantiye bakmasın en ucuz yerden alsın bence tek bakacağı şey imei kayıtlı mı o olsun.Sonuçta düşer yani telefon bu
    Eminim çoğu kişi dediğimi saçma bulacak ama durum bu.Kısaca telefonunuzu şimdi düşürdünüz ufak bir ezik oluştu ama takır takır çalışıyor. 10 ay sonra kendiliğinden telefonda garanti kapsamında bir sorun oluştu servise gönderdiğinizde size 10ay önceki eziği bahane edip garanti kapsamından çıkmıştır ürününüz diyecekler.Ayrıca z1c nin arkası buna çok müsait bikez düşürdüm telefonu betona 2 minik ezik oluştu plastik oluşu garantiyi geçersiz kıldı direk inşallah ilerde garantilik bir durum gelmez başıma.Garantide böyle bir saçmalık olduğunu bilseydim arkası cam olanları tercih ederdim düşürdün mü ezilmezdi en azından bahane edilmezdi diğer sorunlara yoksa açıklık falan pek takmadım.

    Garantiyi önemseyen arkadaslar kılıf takmayı ihmal etmesin ilk ciddi düşüşünde arkası ezildi z1c nin.Bir delta bir teleservice şikayet örneği koyuyorum bakarsanız yığınla aynı şikayetlerden var.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2331923/delta-teknik-servis-300-tl-onarim-ucreti-istedi/pc1av
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2397559/teleservice-degisim-icin-1800-tl-istedi/5750r

    Delta Teknik Servis uygulamalarına ilişkin sorunu olanlar ve servis ilgilisinin birebir örnek yazışmaları aşagıdaki linkin sayfalarında var. İlgilenenlerin ve telefonları bu servisin garantisinde olanların incelemelerini öneririm...
    http://forum.donanimhaber.com/m_70652467/key_Delta+Teknik+Servis/tm.htm

    Bu kapsamda güncel olarak tartışılan düşme sonucu garanti durumu üzerine servis ilgilisinin özel durum dışındaki genel yanıtı da aşağıda:
    -------------------------------------------------------
    Delta Servis

    Yüzbaşı

    316 Mesaj


    26 Mayıs 2013; 17:34:02 Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet Paylaş Cevap Alıntı PM
    quote:

    Orijinalden alıntı: 19sng19

    iyi gunler delta servis
    hakkinizdaki iddialari ve cevaplarinizi dikkatle okudum fakat su ana kadar hakkinizda iki adet sikayet var ve ikiside serviste cihazin darbe aldigi iddiasi ve iki iddiada muallakta kalmis.
    merak ettigim 2 urunun nerede darbe aldigi
    servise gelmeden once mi yoksa serviste kaldigi esnada mi ?
    bu duruma nasil aciklik getirebiliriz ?

    Merhaba,

    Servis prosesleri ile ilgili tartışmaya açık tek nokta garanti dışı durumu.Diğer tüm süreçler (İş günü,onarılamama ve arızanın tekrarlanması) yönetmelikler ile belirlenmiş durumda.Bir ürünün garanti dışında kalıp kalmaması gerektiğine yetkili servis karar verir ve bu kararı tüketiciye açıklarken gözle görünen bir durum varsa bunu fotoğraflar.Ben dahil her kullanıcı ;
    - Cep telefonunu düşürebilir,
    - Yağmurda kullanmak zorunda kalabilir,
    - Terliyken konuşabilir,
    - Güneşin altında bırakabilir,
    - Kalitesiz aksesuar kullanabilir,
    - Çevresindeki küçük cocuklara kaptırabilir kısa bir süreliğine (onlarda hemen ağzına sokarlar telefonu),

    Ve bu durumları anında farkedemeyebiliriz. Çünkü bu hasarların hepsinde belirgin bir iz olmaz.Her düşme ve ya sıvı teması anında cihazınızı bozmayabilir.Yani telefonunuzu düşürürsünüz ve 3-5 ay daha sorunsuz kullanabilirsiniz.Bu süre sonucunda bir arıza ile karşılaşırsanız ve servisin size verdiği cevap "cihazınız düşmeye bağlı olarak arıza veriyor" olursa şaşırmayınız.Aklınıza gelen "Tamam düşürdüm ama ondan sonra kullanmaya devam ettik sorunun düşme ile ilgisi yok" düşüncesi olmasın.Düşürdükten sonra kontrol ettiğinizde en ufak bir çizik bile görünmeyebilir ama içindeki BGA (alttan pinli) entegrelerin bağlantıları çatlamış olabilir.Bu çatlaklar zaman içerisinde kırılmalar ve kopmalar ile sonuçlanır ve ürün arıza vermeye başlar.

    Bizim görevimiz garanti dışı durumlarda,hasar tespiti yapıp tüketiciye durumu bildirmek ve onarım sonrasında ürün kullanımında problem çıkacaksa tüketiciyi uyarmak.Hasar tespitini fotoğraflayıp bunu paylaştıktan sonra "Ben yapmadım,siz yaptınız" gibi bir suçlama ile karşı karşıya kalınca amaç polemiğe girmek olmadığından fazla verilecek bir cevap kalmıyor.
    Belirttiğiniz iki şikayette çözümlendi ancak bu hasarları tabii ki biz vermedik.Aslında verilen cevaplarda açıkça belirtiliyor bu durum.Şunu net olarak söyleyebilirim ki serviste kaldığı süre içerisinde ürününüze bir hasar gelirse bunu hissetmeniz mümkün olmayacaktır çünkü konu size yansıtılmadan hasar servis tarafından hemen giderilir.

    Özetle bu hasarların şirketimiz dışında olduğunu ama nerede ne şekilde olduğunu bilmememizin mümkün olmadığını çok net bir şekilde beyan ettik.Burada dikkat edilmesi gereken husus şikayetlerin çözümlenmiş olması.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
    --------------------------------------------------------------

    Şikayetvar sitesine yazılan şikayete karşılık servisin verdiği yanıtta, garanti belgesinde yazılı olan bir maddeye işaret ediliyor:

    "Yapılan incelemeler sonucunda ürünün darbeye maruz kaldığı tespit edilmiştir.Bu durum bir kullanım hatası olduğundan ve kullanıcı ürünü garanti şartlarının 9.maddesine göre kullanmadığından ürün onarımsız olarak garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır.

    Ürünlerin hangi durumlarda garanti kapsamı haricinde bırakıldığı ürününüz ile birlikte kutunun içerisinden çıkan garanti belgenizde bu durum açıkça belirtilmiştir."
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2388372/delta-teknik-servis-darbe-almis-diye-fahis-ucret-istiyor/ckzxq

    Bir arkadaşımız garanti belgesini gönderebilirse durumu daha sağlıklı irdeleyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Mudvayne-


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaramelizeYogurt

    Hocam ne kadar kötü düşürdünüz? Dayanıksız mı telefon? Bir fotoğraf yollamaniz mümkün mü?

    Cebimden betona düşürdüm çokta kötü düşmedi ama sony plastiğine yakışmadı resim atarsam savaşa götürür gibi taşırsınız telefonu fotoğraf da dahada berbat göründü klasik çukurluk:-)

    Ben de sürekli düşürürüm telefonu da kılıf kullanmazsam ne hale geleceğini merak ediyordum. Tabi eğer alırsam. Konuda olay çıkmaması için pmden de atabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -Mudvayne- kullanıcısına yanıt
    Gereği yapıldı, çok teşekkür ederim
  • KaramelizeYogurt K kullanıcısına yanıt
    hocam z1 e baktım aynı yer ondada plastik ama daha bi sert gibi düşünce benimki gibi olmamış.Plastik kalitesi farklı olabilir.Arkasında jelatin olmasa çart çart çizikler oluşacakmış o kısmın fotosunu çekemedim görünmüyor iyiki takmışım jelatin arkaya.Çukurluklar resimde bi felaket göründü flaşsız çekincede görünmedi.Bu kadar kötü değil ama cepten düşüncede bukadar hasar olmamalıydı iyiki bozulmadı diyorum şuan

    Garanti durumu her telefon için aynı z1 alsakta düşünce garanti dışı kalacak bir iz kalabiliyormuş yeni öğrendim. kılıf takmak lazımmış gerçekten her telefona 80 cm den tek düşüş 2 çukur ibretlik görünüyor resimlerde korkmayın bukadar belli olmuyor





  • Cihaz kapalı iken dock ünitesinden şarj oluyor değil mi ? Sanki aklımda açık iken oluyor gibi bir bilgi kalmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Mudvayne-

    hocam z1 e baktım aynı yer ondada plastik ama daha bi sert gibi düşünce benimki gibi olmamış.Plastik kalitesi farklı olabilir.Arkasında jelatin olmasa çart çart çizikler oluşacakmış o kısmın fotosunu çekemedim görünmüyor iyiki takmışım jelatin arkaya.Çukurluklar resimde bi felaket göründü flaşsız çekincede görünmedi.Bu kadar kötü değil ama cepten düşüncede bukadar hasar olmamalıydı iyiki bozulmadı diyorum şuan

    Garanti durumu her telefon için aynı z1 alsakta düşünce garanti dışı kalacak bir iz kalabiliyormuş yeni öğrendim. kılıf takmak lazımmış gerçekten her telefona 80 cm den tek düşüş 2 çukur ibretlik görünüyor resimlerde korkmayın bukadar belli olmuyor






    bu dususte o izler normal hocam alımınyum cerceveye denk gelmemiş kapakla ekran cercevesıne denk gelmiş. bnm s3 aynı durumda dusunce cercevesi catlamıştı




  • mipa90 M kullanıcısına yanıt
    resimde dahada kötü görünüyor hocam ama garanti işi canımı sıktı çoğu kişide bilmiyor bu durumu.k750i havaya atardım bişey olmazdı onun plastiği daha bi kaliteymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Mudvayne-

    resimde dahada kötü görünüyor hocam ama garanti işi canımı sıktı çoğu kişide bilmiyor bu durumu.k750i havaya atardım bişey olmazdı onun plastiği daha bi kaliteymiş

    eskileri karıştırmayalım şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afk1905

    Cihaz kapalı iken dock ünitesinden şarj oluyor değil mi ? Sanki aklımda açık iken oluyor gibi bir bilgi kalmış.

    Xperia Z kapalıyken dock tan şarj oluyor z1c ta oluyordur geralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afk1905

    Cihaz kapalı iken dock ünitesinden şarj oluyor değil mi ? Sanki aklımda açık iken oluyor gibi bir bilgi kalmış.

    oluyor.telefonu kapalı şarj edersen batarya için daha sağlıklı hatta tamamen dolmuş olur ölü kısım oluşmaz.Bu arada gereği yapıldı demişşin hocam sert olmuş biraz ceza gibi cevap
  • @-Mudvayne-
    siparişi verdim yani morfare'den onu demek istemiştim. Ayrıca şarj bilgisi için ayrıca teşekkürler, şarj işi gündüz saatlerine kalmazsa genelde kapalı şarj ederim zaten pil konusunda hassasım fazlasıyla



    @SK8KEMAL
    Teşekkürler
  • afk1905 kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçi bizdeki bataryaları istediğin zaman istediğin kadar şarj et bişey değişmiyor ömürleri en fazla 500 dolum diyorlar ama ne varsa eskilerde var en azından haftada bir tam boşaltıp tam doldurmak iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatı en uygun olarak nerededir?

    ne kadardır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Albüm güncellemesi geldi değişmiş biraz ama hoşuma gitmedi albüme girince movie'lerdeki gibi önizleme sürekli aktif halde oluyor..
  • delta garanti işini saçmalamış ,eminim cihazın içini açmadan da darbeye göre kararlar veriyorlardır (500 TL falan).
    piyasada distributor fiyatına satan ama paralel olan onlarca firma var, vatan,bimeks,hepsiburada,gold,teknosa,vs.vs.
    dsitributor ürünü olan firmalar sadece sony yetkili satıcılarımı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 30 Nisan 2014; 9:20:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robbie

    Albüm güncellemesi geldi değişmiş biraz ama hoşuma gitmedi albüme girince movie'lerdeki gibi önizleme sürekli aktif halde oluyor..

    Teldeki tüm fotoğrafları gösteriyo.peogramların logolarıda çıkıyo.yokmu şoyle kullanışlı bi album uygulaması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu kullanan arkadasalar telefonun ısınması bir problem yaratıomu ?
    en uygun olarak nerden alınabilir
  • arkadaşlar 3200mAH lik bataryalı kılıf çıkmış bunla 5 günü kesin bulur tel
    http://www.mobilefun.co.uk/sony-xperia-z1-compact-power-jacket-case-3200mah-black-p45236.htm
  • demirtash_37 kullanıcısına yanıt
    quickpic kullan sağlam program!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robbie

    quickpic kullan sağlam program!

    Teşekkurler.indiriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 482483484485486
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.