Şimdi Ara

Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.950
Cevap
71
Favori
415.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 565
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 620
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 476
  • Favoriye Eklediklerim 80
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BRC_KHAN (620 mesaj) tolyo (368 mesaj) fotbes (358 mesaj) Mansurcan46 (326 mesaj) DreamRiver (298 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3175 mesaj) Mobil (4636 mesaj) Tablet (111 mesaj) Mini (251 mesaj) Uygulama (949 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    Beyler onarım yapmama rağmen sorunum çözülmedi ne yapmam gerek? Bazen normal mikrofondanda ses gitmiyor hoparlörden hele hiç gitmiyor ne yapmam lazım?
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj

    Hatta telefona kendi kulaklığını bağladığım zaman da karşıya ses gitmediğini çok fazla cızırtı gittiğini söylüyorlar.
    |
    |
    cemozgendh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    lütfen birisi birşey söylesin şu konu hakkında ya kulaklık takınca bile ses gitmiyor karşıya...
  • Binbaşı
    1743 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: asderwet11

    yoğun kullanımda şarjı ne kadar gidiyor arkadaşlar

    yoğun kullanımdan kastım 3g veya wifi açık stamina modu devre dışı ve sürekli video izleme/internette gezmek (gps-buluetooth vs. kapalı)

    özellikle z3 compact kullanıpta buna geçenler kıyaslabilirse sevnirim
    Ortalama 6 saat ekran süresi alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemozgendh

    lütfen birisi birşey söylesin şu konu hakkında ya kulaklık takınca bile ses gitmiyor karşıya...
    Burada herkes bilgisi kadar yardımcı olur. Cevap gelmediğine göre kimse benzer sorun hakkında bilgisi yok.

    Tavsiyem ise servise göndermen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    Arkadaşlar nakit ihtiyacından dolayı çok memnun olduğum xz1imi satmayı düşünüyorum ilanım var

    Eski üyeyim referanslarım da mevcut..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    Üst hoparlör ile alt arasında baya ses farkı var, acaba tek bende mi böyle yoksa sizde nasıl?

    https://www.youtube.com/watch?v=6TWJaFD6R2s adresinden kontrol edebilir misiniz?
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    flashtool flash script hatası hakkında yardım lazım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: akif87

    Üst hoparlör ile alt arasında baya ses farkı var, acaba tek bende mi böyle yoksa sizde nasıl?

    https://www.youtube.com/watch?v=6TWJaFD6R2s adresinden kontrol edebilir misiniz?
    Bu normal. Her iki hoparlörün yapısı farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Ben 8 saat alıyorum ort hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    asderwet11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    91 Mesaj

    Hocam ben Bluetooth,3G, GPS sürekli açık 5-6 saat ekran süresi alıyorum. Çok video izlemezsem 6-7 saat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: asderwet11
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mansurcan46

    Bu normal. Her iki hoparlörün yapısı farklı.

    Alıntıları Göster
    Daha önce hiç fark etmedim. Acaba servisten sonra mı oldu diye br şüphe düştü içime :)
  • Yüzbaşı
    363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: akif87

    Daha önce hiç fark etmedim. Acaba servisten sonra mı oldu diye br şüphe düştü içime :)

    Alıntıları Göster
    Rahat olun. Bende şüphelenmi?tim buradaki herkeste var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    Flashtool hakkında yardım edecek birisi var mı?
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj
    Telefon kaç aylik hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj

    Bu uygulama arama geldiğinde flaşın yanıp sönmesine yarayan zamazingo mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cemozgendh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2470 Mesaj
    Bugün ilk defa telefonun ekranında paralel çizgiler gördüm. Yalnız şunu eklemek istiyorum, hava -6 dereceydi ve telefon cebimdeydi. Telefonu elime aldığımda telefonda buz gibi olmuştu. Paralel çizgiler üst taraflarda görünüyordu elimi bastırarak aşağı doğru kaydırınca aşağıda da görünmeye başladı, ancak çok kısa bir süre sonra ortadan kayboldu. Isı değişimi ile alakalı olabilir bu çizgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Öncelikle önüme gelen güncellemeyi yaptığımı belirterek mesajıma başlayayım. Temiz kurulum falan yapmıyorum. Ama yinede sitelerde bu donanımdaki bi telefonun 5 senelik android telefon gibi frame atlaması nasıl açıklanabilir. Telefonda yüklü uygulama vs. de yok yani ne oyun var ne sosyal medya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: flypow3r

    Öncelikle önüme gelen güncellemeyi yaptığımı belirterek mesajıma başlayayım. Temiz kurulum falan yapmıyorum. Ama yinede sitelerde bu donanımdaki bi telefonun 5 senelik android telefon gibi frame atlaması nasıl açıklanabilir. Telefonda yüklü uygulama vs. de yok yani ne oyun var ne sosyal medya.
    Nerde atlama oluyor..

    Bende sadece güç tasarrufuna alırsam çok kötü bir arayüz deneyimi oluyor yani bariz herşey tekliyor arayüzde gözü çok rahatsız ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rcmf1907

    Nerde atlama oluyor..

    Bende sadece güç tasarrufuna alırsam çok kötü bir arayüz deneyimi oluyor yani bariz herşey tekliyor arayüzde gözü çok rahatsız ediyor

    Alıntıları Göster
    Normal herhangi bi haber sitesinde vs. gezerken oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.