Şimdi Ara

Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.628
Cevap
66
Favori
437.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar...



    Burada sorduğunuz bazı soruların cevabı ana başlıkta mevcut.. Lütfen üşenmeyin, orayı okuyun. Örneğin pil ömrünü arttırma konusu..

    Bir de vodafone hat pili daha çok tüketiyor, bu kanıya vardık. Türk Telekom kullananlar pil ömrü anlamında daha memnun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akif87 A kullanıcısına yanıt
    Köprüdeki mobil sorunu bende de oluyor. Sony kullanmıyorum ama nedense geçişte bi sıkıntı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONUSony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    ekrandaki satır çizgisi hatası sebebiyle teleservise gönderdiğim cihaz değişip sıfır kutu cihaz geldi
    gelen cihazdada aynı hata vardı onuda geri gönderdim gönderdiğim 2. cihazda değişip sıfır kutulu yeni cihazdaha gönderiyorlar
    kısaca 13 günde 2 cihaz değişimi yaptırdım :) ayrıca teleservis le yaptığım konuşmalarda sorunu sony ye bildirdik hatayı kabul ettiler onayladılar dendi şimdi servisle ilgili kafasında soru işareti olan arkadaşlar
    uzun süre beklerim uğraşmaya değmez beklemeye değmez demeyin hakkınızı arayın resimler orda
    servis kayıt tarihleri ve sonuçlandığı tarihler 13 günde 2 cihaz değişim onaylattım
    belki bu bir rekordur bilmiyorum :) bu yorumu yapmamın sebebi teleservis ile alakalı okadar cok olumsuz yazı söylem gördüm ki
    13 günde 2 cihaz değişim yaptırdım şoktayım ilk defa bir servisle böyle bir konuda muhattap oldum yapmanız gereken en önemli şey
    durumunuzu doğru ve karşı tarafın anlayacağı şekilde anlatmanız ve sürekli teleservisi aradım dürttüm :)
    servisin cihazları kayıt ettiği ve sonuçlandırdığı tarihlere bakınız saygılar ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can dostum35 -- 16 Şubat 2018; 22:44:57 >




  • Millet konuyu devralmak isteyen benimle özelden iletişime geçsin. T.H.H.'a başvurup iade kararımın çıkmasını bekleyeceğim. Ben yeterince uğraştım ama artık salıyorum dostlarım. Bundan böyle benim için SONY XPERIA TR BİTMİŞTİR!..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Millet konuyu devralmak isteyen benimle özelden iletişime geçsin. T.H.H.'a başvurup iade kararımın çıkmasını bekleyeceğim. Ben yeterince uğraştım ama artık salıyorum dostlarım. Bundan böyle benim için SONY XPERIA TR BİTMİŞTİR!..

    Noldu dostum ?
  • pukiman kullanıcısına yanıt
    Servis mağduriyeti diye ek bir konu açacağım Pazartesi, orda yazarım hocam. Özetle değişim hakkımı elimden alacak noktaya getirmişler cihazı, o yüzden THH'a gideceğim elimdeki delillerle.
  • selam arkadaşlar 15 günde 3. sıfır cihazım geldi servisten ve son gelendede aynı hata var iade ettim paramı alacağım cihaz konusu benim için kapanmıştır..

    Elimde sıfır kutulu hiç kullanılmamış faturası ile beraber vereceğim SPİGEN ULTRA HİBRİD ŞEFAF KILIF BULUNMAKTA SIFIRDIR HİÇ KULANMADIM ÇÜNKÜ TELİ SERVİSE VERDİĞİM GÜN ELİME ULAŞMIŞTI :) 100 TL YE ALDIĞIM KILIFI İZMİR İÇİ ALMAK İSTEYEN VARSA 75 TL YE VERECEĞİM İLGİLENEN ARKADAŞLARA DUYRULUR RESİMLERİNİ ALTTA BULABİLİRSİNİZ SAYGILAR...
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can dostum35

    selam arkadaşlar 15 günde 3. sıfır cihazım geldi servisten ve son gelendede aynı hata var iade ettim paramı alacağım cihaz konusu benim için kapanmıştır..

    Elimde sıfır kutulu hiç kullanılmamış faturası ile beraber vereceğim SPİGEN ULTRA HİBRİD ŞEFAF KILIF BULUNMAKTA SIFIRDIR HİÇ KULANMADIM ÇÜNKÜ TELİ SERVİSE VERDİĞİM GÜN ELİME ULAŞMIŞTI :) 100 TL YE ALDIĞIM KILIFI İZMİR İÇİ ALMAK İSTEYEN VARSA 75 TL YE VERECEĞİM İLGİLENEN ARKADAŞLARA DUYRULUR RESİMLERİNİ ALTTA BULABİLİRSİNİZ SAYGILAR...
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    Ekranda nasil bir olay var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni bir telefon alacağım az önce gördüm biraz bakındım hoşuma gitti tasarımı çok umursamıyorum zaten S8 de alsam kılıf takacağım için takoz oluyor. Normalde S8 almayı düşünüyorum şu anda da 3 telefon arasında kaldım genel olarak XZ1 Nokia 8 ve Galaxy S8 sizce ne yapmalıyım? Bu telefonun ne gibi sıkıntıları var fiyatı çok uygun geldi donanım da süper. Kullanan arkadaşlar beni aydınlatabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
  • Mr Tom Hagen M kullanıcısına yanıt
    S8 - Güzel ama Pahalı
    Nokia 8 - Kamerası yetersiz
    XZ1 - Dengeli ve Performanslı fakat yaygın bir ekran problemi mevcut.

    Bana sorarsan ebadı dert değilse almışken XZ Premium alman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    S8 - Güzel ama Pahalı
    Nokia 8 - Kamerası yetersiz
    XZ1 - Dengeli ve Performanslı fakat yaygın bir ekran problemi mevcut.

    Bana sorarsan ebadı dert değilse almışken XZ Premium alman.


    XZ Premium alacak olursam S8 alırım biraz daha verip. XZ1 deki ekran problemi tam olarak nedir?
  • Orijinalden alıntı: Onurmsq


    Orijinalden alıntı: can dostum35

    selam arkadaşlar 15 günde 3. sıfır cihazım geldi servisten ve son gelendede aynı hata var iade ettim paramı alacağım cihaz konusu benim için kapanmıştır..

    Elimde sıfır kutulu hiç kullanılmamış faturası ile beraber vereceğim SPİGEN ULTRA HİBRİD ŞEFAF KILIF BULUNMAKTA SIFIRDIR HİÇ KULANMADIM ÇÜNKÜ TELİ SERVİSE VERDİĞİM GÜN ELİME ULAŞMIŞTI :) 100 TL YE ALDIĞIM KILIFI İZMİR İÇİ ALMAK İSTEYEN VARSA 75 TL YE VERECEĞİM İLGİLENEN ARKADAŞLARA DUYRULUR RESİMLERİNİ ALTTA BULABİLİRSİNİZ SAYGILAR...
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    Ekranda nasil bir olay var
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU
    satır çizgi hatası ve lekeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can dostum35 -- 17 Şubat 2018; 18:36:4 >




  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Dostum ekşidede konusunu aç derim. Tutar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Doa ne oluyor hocam açılım olarak?


    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    Teslim ettik bugün değişim talebinde bulunarak

    Böyle bir şey, çok oyun oynuyorsanız kesinlikle tadınızı kaçırır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Doa ne oluyor hocam açılım olarak?


    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    Teslim ettik bugün değişim talebinde bulunarak

    Böyle bir şey, çok oyun oynuyorsanız kesinlikle tadınızı kaçırır.

    Hocam bu hata kronik mi genel olarak çoğu kişide çıktı mı? Premium'da bu hataya rastlayan oldu mu? Hataya Garanti firmasının bakış açısı nasıl eğer genel bir hata ise Nokia 8 ya da S8 alacağım. Xperia f/p olarak düşünmüştüm fakat bu tarz hatalar çok can sıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr Tom Hagen


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Doa ne oluyor hocam açılım olarak?


    Sony Xperia™ XZ1 (Sony Mobile) - ANAKONU

    Teslim ettik bugün değişim talebinde bulunarak

    Böyle bir şey, çok oyun oynuyorsanız kesinlikle tadınızı kaçırır.

    Hocam bu hata kronik mi genel olarak çoğu kişide çıktı mı? Premium'da bu hataya rastlayan oldu mu? Hataya Garanti firmasının bakış açısı nasıl eğer genel bir hata ise Nokia 8 ya da S8 alacağım. Xperia f/p olarak düşünmüştüm fakat bu tarz hatalar çok can sıkar.

    konu dışı kalıyor kompaktta xz1 kompakttada bu yatay çizgi problemi bulunuyor bana kalırsa sony xz1de hakkaten çuvalladı hiç kıvırmaya gerek yok ekran sorunları ve servis memnuniyetsizliği müşterilerin sabrını taşırıyor bende yatay çizgiden dolayı cihazı değiştirenlerdenim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thales44 -- 17 Şubat 2018; 19:4:27 >




  • Mr Tom Hagen M kullanıcısına yanıt
    Ne garanti ne de marka bunu hata olarak görüyor dostum resmi olarak. Teleservis daha ılımlı yaklaşıyor diğer servislere göre fakat Sony TR arızalı ürünlere dair henüz kullanıcı dostu bir politika izlemiş değil. Bence çoğu insan sorunun farkında bile değil cihazlarını çok kullanmadığı için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 17 Şubat 2018; 19:10:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Ne garanti ne de marka bunu hata olarak görüyor dostum resmi olarak. Teleservis daha ılımlı yaklaşıyor diğer servislere göre fakat Sony TR arızalı ürünlere dair henüz kullanıcı dostu bir politika izlemiş değil. Bence çoğu insan sorunun farkında bile değil cihazlarını çok kullanmadığı için.

    Geçmiş olsun kardeş,ne de sevmiştin telefonu;kısmet.Valla ben eşimin telefonun ekranına bakamıyorum sorun çıkarsa canım sıkılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok ilgincmis. Aldigi ekranlar dandik galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.