Şimdi Ara

Sony Xperia XZ Premium

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
8.234
Cevap
46
Favori
310.117
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Sony >> Sony Xperia XZ Premium
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    8135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    Kamerası yine z5 de gibi kırmızı renkde çuvallıyor. Geçenlerde xz s7 ve i7 yi aynı anda kırmızı rengine tuttum ki bilirsiniz media markt kırmızısı otomatik modda hepisi, en orjinal rengi s7 verdi
    Çok üzüldüm. Nerede yenilik bilemedim. Sırf z5 çok kaygan diye geçeyim diyorum ama bilemedim


    Alırsan orman mavisi al hocam, seversin:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1209 Mesaj

    Dosya sıkıştırma ve sıkıştırılmış dosyaları açma falan baya özelliği var programın, iyi baya.

    Valla ayarlardan aktif edip enter tuşuna basılı tutunca bişeyler çıkıyor ama emeği kullanmadığım için bahsettiğin o mu değil mi bilmiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Snappiermnappier kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4117 Mesaj

    Mavi ve siyah arasında gidip geliyorum kısmet .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    44 plaka kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İlk başlangıç Sony Ericsson S700 ve K850, Xperia ARC, Xperia S, Xperi Z, Xperia Z3, Xperia Z5, Xperia XZ Şimdi Xperia XZ Premium.Sonu belli değil...
  • Yarbay
    4117 Mesaj

    O da sanırım sadece video kaydında fotoğraf çekimin de işlemiyor. Sağol cevabın için teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BforzaJçArşıK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İlk başlangıç Sony Ericsson S700 ve K850, Xperia ARC, Xperia S, Xperi Z, Xperia Z3, Xperia Z5, Xperia XZ Şimdi Xperia XZ Premium.Sonu belli değil...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    O da sanırım sadece video kaydında fotoğraf çekimin de işlemiyor. Sağol cevabın için teşekkürler.

    Evet hocam dediğiniz gibi.

    Yani bir üst cihaz olduğu için daha güncel ve farklı tasarıma sahip bir cihaz. O açıdan geçilir mi bilmem ama kamera yükselteyim diye değmez. Bir de Z5 in yan çerçeveleri metaldi ama xz'nin plastik, bir video vardı adam meyve gibi soyuyordu kasayı Sadece arkadaki kapak metal sanırım.
    |
    |
    _____________________________

    hTc one A9 SpaceGrey
  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: babadol

    Dosya sıkıştırma ve sıkıştırılmış dosyaları açma falan baya özelliği var programın, iyi baya.

    Valla ayarlardan aktif edip enter tuşuna basılı tutunca bişeyler çıkıyor ama emeği kullanmadığım için bahsettiğin o mu değil mi bilmiyorum

    Teşekkürler hocam bakacağım
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    195 Mesaj
    Bizim neden imzamız yok arkadaşlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2814 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: babadol

    Hocam işte hem su geçirmez kasa yapmak, hem kaliteli ses vermek, hem de stereo hoparlörler koymak isteyince anca bu kadar şiddetli oluyor.

    Saf androidden sonra en sade arayüz bunda ki çoğu insan sırf bu yüzden alıyor telefonu, ben dahil Tabi bu sadelik kararlılık ve performansa da olumlu olarak sirayet ediyor.

    Kamera yazılımını düzgün yapsa iyi çocuk aslında

    Ek olarak, 2300-2400 gibi fiyatlara tr garantili alınabiliyor, büyük mağazalarda epey pahalı.

    Alan ve alacak herkese hayırlı olsun. İlk defa Sony markalı bir telefonu fazlasıyla beğendim. Bu senenin en sorunsuz telefonu diyebilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    8135 Mesaj

    Hocam merhabalar... İPhone 7 plus tan memnunmusunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ..ScReaM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    948 Mesaj

    Bende 1.5 aydır kullanıyorumm.İlk 10 gün uçak gibiydi telefon sonra. ne yükledim artık bilmiom ama bi o ilk baştaki akıcılık yok sanki.Tarayıcıyı açınca basmamla acılması bir olan telefon azcık bi bekletiyor ama cok az.tabi o farkta göze batıyor.Kamera acılıs ve kayıtta da sanki azcık fark var gibi..Tabi psıkolojıkte olabilir.Veya hafıza kartından da olabilir.Sanırım 128 gb hafıza kartı koyduktan sonra oldu ...ozamanlara denk gelıyor.
    |
    |
    Darzamat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Tek Kurşun Bitirebilse Gari Bu Hayatı Bari Bin Kurşun Atında Gönlüm Doysun Ahali
  • Yarbay
    2814 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    Hocam merhabalar... İPhone 7 plus tan memnunmusunuz

    Merhaba hocam. Gayet memnunum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Siyahın matı çok güzel görünüyor IP7'de :)
    |
    |
    ..ScReaM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    hTc one A9 SpaceGrey
  • Yarbay
    2814 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BforzaJçArşıK

    Siyahın matı çok güzel görünüyor IP7'de :)

    Aynen hocam. Bende 7 Plus Mat Siyah kullanıyorum :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Sorunsuz kullanımlar dilerim hocam.
    |
    |
    ..ScReaM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    hTc one A9 SpaceGrey
  • Teğmen
    217 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Midnightmrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: vala61

    Herkese merhaba bende telefon araştırmasındayım ve g5 - xz ve htc 10 arasında kaldım sizin öneriniz xz nin artıları ve eksileri nelerdir kronik sorun var mıdır ısınma pil performansı nasıldır yardımcı olursanız sevinirim.

    Kronik sorun yok ısınma yok pil çok iyi ön kamerası rakipsiz arka kamerada yazılımsal eksiklik var düzelir siye umut ediyoruz bu hali ile bile güzel ama htc de çok iyi fakat ekranı gündüz yetersiz ve xz karşısında sönük kalıyor g5 hiç düşünmeyin bence

    peki hocam g5 için niye öyle dediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vala61 -- 22 Kasım 2016; 22:34:5 >
    _____________________________
    -KARABÜK ÜNİVERSİTELİ TRABZONSPORLULAR-
  • Yarbay
    2814 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BforzaJçArşıK

    Sorunsuz kullanımlar dilerim hocam.

    Çok teşekkür ederim hocam :) Sizde sorunsuz, güzel günlerde kullanın telefonunuzu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Eyvallah. :)
    |
    |
    ..ScReaM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    hTc one A9 SpaceGrey
  • Yarbay
    2115 Mesaj
    X compact konusunda 3. sayfada altlarda bi arkadaş yeni bi fotoğraf atmış gran seviyesi konusunda hakikaten şaşırdım Z5 ve XZ gran manyağı yapıyor fotoğrafı. Şu x compacttaki kamera yazılımını Z5 ve XZye de verirler umarım.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj

    Dün birkaç yabancı sitede Xz incelemesinde gördüm bu bahsettiğiniz Gran olayını konuşmuşlar hocam baya detaylı şekilde şimdi yazdığını görünce aklıma geldi.

    Adamın söylemesi bu yazılım ile düzelecek birşey değil diyor. Z5 ve XZ de kullanılan kamera donanımı ile alakalı bir durum olduğunu falan söylemişler hatta Xz de durum daha fazlaymış..
    Ne kadar doğru bilmiyorum ama cihaz Android 7 nougat sürümü ile kamera konusunda belki biraz daha iyileşir ama çok büyük değişikler olmaz denilmiş..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    slord236 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2216 Mesaj

    Mümkün değil hocam öyle bir durum olsa tüm telefonlarda gren sorunu olurdu neredeyse bütün üreticilere lens sağlayan firma sony



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Cluptechno kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.