Şimdi Ara

Sony Xperia Xa Ultra (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.250
Cevap
26
Favori
128.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teleservise izmire göndermiştim. Yazılım atmişlar. Güya sorun yokmuş. 10 aramanın 7 sinden sesim gitmiyor. Sanki keyfimden gönderdim. Keşke kvk ya gönderseydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar
    Telefonu ilk çıktığından beri takipteyim.
    Turktelekom hatlarda da sinyal sorunu var mı ?
    Kamerada Kumlanma var mı memnun musunuz bir kaç tane fotograf paylaşırmısınız ?
  • dostum kendi kamerasinin apk si ile bulanik ama google kamera yukledimmi daha iyi

    benim hat turktelekom cekmedigi oluyo arada bi ama bilecikte hic cekmedi resmen istanbulda fena degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. ?u yeni gelen guncellemeyi yapsam, fakat eger memnun kalmassam, bir once ki haline geri donebilirmiyim telefonda. Guncelleme yapmadan onceki haline. Cunku bu ekran isigi vb durumlar da bir memnuyietsizlik var galiba. Bir sorayim istedim. Eger guncellemeden memnun olmassam, eski haline formatla yada fabrika ayarlarina geri dondurerek donebilirmiyim, yoksa guncelleme yaptktan sonra, format atsam dahi, guncelleme otomatik gelir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik kamera kumlanma sorunu, kronik ağ sorunu ve servislerin beceriksizliği bu telefonun daha da içinden çıkılmaz sorunlarına davetiye çıkarmakta. Yazılımla, güncelleme ile düzelteceğiz bahaneleri garanti suresinin dolmasına zemin hazırlamaktan başka bişey değil. İade eden kârda bu telefonu. Vakit geç olmadan ücret iadesi almaya çalışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 15 Mart 2017; 0:12:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Militarist

    Kronik kamera kumlanma sorunu, kronik ağ sorunu ve servislerin beceriksizliği bu telefonun daha da içinden çıkılmaz sorunlarına davetiye çıkarmakta. Yazılımla, güncelleme ile düzelteceğiz bahaneleri garanti suresinin dolmasına zemin hazırlamaktan başka bişey değil. İade eden kârda bu telefonu. Vakit geç olmadan ücret iadesi almaya çalışın.

    Kumlanma? Psikolojik olarak yeni sorunlar üretiyorsunuz herhalde. Kumlanmayı da ilk defa duyuyorum. Gece çekimlerindeki noise oranını diyorsanız bir zahmet olsun o kadar, F2.2 sensörden ne bekliyorsunuz. Güncelleme de bu ay sonu gelir, XA1 Ultrayı bekliyorlar. Satış stratejisi bu. En azından vereceğiz diye 1 yıl oyalayıp ortada bırakmayacaklar (bir yerden tanıdık geliyor sanki ama??)
    Süreyi uzun bulan arkadaşlar açıp Samsung'un güncelleme takvimine bakabilir, orta seviye cihazlarına Android 7, 2017 Temmuzdan önce gelmeyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi açmayın-bağıran-karı -- 15 Mart 2017; 0:24:3 >




  • inş bu ay sonu gelir güncelleme güzel bişey olur diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eşim kullanıyor bu cihazı bu zamana kadar hiçbir şikayeti olmadı hala ilk aldığımızdaki sürümü kullanıyor ben aldığımızda bi ara güncelledim bu mikrofon sorunu çıktı onuda eski sürüme dönerek düzelttik onun dışında çekme problemi vs bizde hiç olmadı etrafımda 5 kişiye aldırdım bu telefondan onlarda ilk sürümde kullanıyor güncelleştirtmedim bizdeki sorun çıkınca zaten pek anlamıyorlar güncelleştirtmeden felan onlaradada burda yazılan sorunlardan hiç duymadım güncelleme konusuna gelince ben XZ kullanıyorum 7.0 geldi bize ama çok pişman oldum yaptığıma şarjı az gitmeye başladı ve çok hata vermeye başladı uygulamalar bende 6.0.1 geri döndüm bence güncellemeyi çok beklemeyin en azından 7.1 sürümünü bekleyin 7.0 tam facia



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferli -- 15 Mart 2017; 17:21:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaferli kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle hocam bende Z5 premium 7.0 a güncelledim. Telefonun sesi kısıldı üstüne şarj yetmemeye başladı. Hızlı vereceğim diye arayüzde de birşey yapmamış Sony. Xa ultra kullanıcıları kesinlikle güncellemesin zar zor çeken telefon belki çekebilir belki hiç çekmeyedebilir. O yüzden çok büyük beklentiye girmeyin ve yorumları okumadan güncellemeyin.
  • KVK tarafından 1 haftada değiştirilen XA Ultra cihazımı 3 gündür kullanıyorum, şimdilik bir sorun çıkmadı, ilk cihazım 3.gün ses gitmeme sorunu çıkarmaya başlamıştı. Şimdi görüştüğüm herkese ilk önce "sesim normal mi?" diye soruyorum :) İyice psikopata bağladım.:)
  • sedaca_ S kullanıcısına yanıt
    Xa ultra yerini yine xa ultra mı versiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedaca_

    KVK tarafından 1 haftada değiştirilen XA Ultra cihazımı 3 gündür kullanıyorum, şimdilik bir sorun çıkmadı, ilk cihazım 3.gün ses gitmeme sorunu çıkarmaya başlamıştı. Şimdi görüştüğüm herkese ilk önce "sesim normal mi?" diye soruyorum :) İyice psikopata bağladım.:)

    3. gün ses sorunu çıkaran telefonunuz hatalı üretim seriye ait bir telefonmuş. Şans. Dikkat etmek lazım. Bazı seriler kronik sorunlu bu modelde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 haftalık xa ultranın Sesimin derinden gitme ve şebeke az çekme sorunu nedeniyle izmir teleservise gönderim. Yazılım güncelleyim gönderdiler. İki gün kullandım baktım aynı sorun devam ediyor. Tekrar teleservise gönderdim cumartesi günü. Bakalım bu sefer ne olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali119 -- 20 Mart 2017; 11:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    2-3 haftalık xa ultranın Sesimin derinden gitme ve şebeke az çekme sorunu nedeniyle izmir teleservise gönderim. Yazılım güncelleyim gönderdiler. İki gün kullandım baktım aynı sorun devam ediyor. Tekrar teleservise gönderdim cumartesi günü. Bakalım bu sefer ne olacak?

    Hemen hemen her xa ultra telefonda bulunan saydığınız kronik sorunlar, imalat hataları, donanımsal sorunlar yazılımla maalesef düzelmiyor. İade ya da değişim talep ediniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 20 Mart 2017; 11:29:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist E kullanıcısına yanıt
    DOA kapsamında değişim istediğimi yazmıştım ama dikkate almadılar. Umarım bu sefer değişim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    DOA kapsamında değişim istediğimi yazmıştım ama dikkate almadılar. Umarım bu sefer değişim olur.

    Sony'nin Türkiye servisleri ne yazık ki öyle. Satış sonrası destek, müşteri memnuniyeti sıfır. Ancak tüketici hakem heyetleri kullanıcı haklarını koruyorlar. Şikayet edin bu, çözüm üretemeyen, tutarsız ve sorumsuz servisleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-Militarist -- 20 Mart 2017; 21:45:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist E kullanıcısına yanıt
    Bakalım yarın servise ulaşacak. Değişim olmazsa bu sefer tüketici haklarına baş vurup uğraşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hediye olarak aldigim cihaz ses sorunundan garantiye gitti.Ayni sekilde gondermisler sorun yok diyerek.Evime sony telefon birdaha sokmam.Almayi dusunen kimseyede kesinlikle uzak durmalarini oneriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FA5T

    Hediye olarak aldigim cihaz ses sorunundan garantiye gitti.Ayni sekilde gondermisler sorun yok diyerek.Evime sony telefon birdaha sokmam.Almayi dusunen kimseyede kesinlikle uzak durmalarini oneriyorum.

    Geçmiş olsun hocam. Xa Ultra pişmanlıktır. Bizim bir arkadaş da kanmış almış cihaz servisde yedek parça bekleniyor hâlâ. Burada bu cihaz için şöyle iyi böyle iyi diyenler verdikleri para boşa gitmiş olmasın diye büyük vebal almaktalar. İnsanları yanlış yönlendirmekteler. Bu konunun her sayfasında sorunlardan dert yanan en az 2 mesaj var. Yalan söyleyecek değil ya bu kadar millet. Hemen hemen her cihaz sorunlu bu modelde. Kiminde kronik ses sorunu kiminde kronik şebeke sorunu kiminde kronik kamera sorunu...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-Militarist E kullanıcısına yanıt
    @e-Militarist kardeşime harfi harfine katılıyorum. Ben de maalesef Xa Ultra mağduruyum ve her mecrada "KİMSE MAĞDUR OLMASIN DİYE" yaşadıklarımı bas bas bağırdım. Ben ve benim gibi yüzlerce insan da aynı şekilde sorunlarını anlatıp uyarılarını yapıyorlar görüyorum. Buna rağmen hala "Xa Ultra almayı düşünüyorum önerir misiniz?" vs tarzında yazılar görüyorum ve cidden acıyorum Türk insanımızın cehaletine ve zekasına.. Afedersiniz onca uyarıya rağmen bunu diyorsanız ya gerizekalı olmanız gerek yahut sayısız paranızın olması gerek. Şuan ki durumumu da söyleyeyim , Tüketici Hakem Heyeti'ne 1 OCAK tarihinde "Para iadesi talebiyle " başvurdum. Ve gün itibari ile başvurduğum tarih üzerinden 80 gün geçti. Ve hala telefonumu bilirkişinin incelemesini bekliyorum. İnanın bu süreçte telefonu kırıp atacak kadar krizlere girdim sorunlar yüzünden. Sony şirketinin bunu biz müşterilere yaşatmaya ne hakkı var ? Ömür boyu ne ben bu markaya bulaşırım ne de çevremdekileri bulaştırırım. SONY XPERİA XA ULTRA PİŞMANLIKTIR!!!!




  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.