Şimdi Ara

Sony Xperia Xa (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.434
Cevap
21
Favori
63.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kty28 kullanıcısına yanıt
    Hocam XA1 in kullanım klavuzunu indirdim bilgiler bu yönde G3112 için

    Bu telefon modeli için geçerli azami SAR değeri, kulakta kullanılacağı
    durumlara ilişkin test sonucunda 0.57W/kg (10g) olarak ölçülmüştür.
    Telefonun doğrudan vücuda takılı olduğu durumlardaki kullanımlarda, test
    edilen en yüksek SAR değeri 1.5 W/kg'dır (10g).
  • Aynı sorundan dolayı (görüşme halindeyken karşı tarafın sesinin kesilmesi) olayından dolayı daha önce 3 kez teknik servise( 2 kere kvk ve 1 kere teleservice) gönderdim. Ama her seferin de onarıldı denilip bana geldi cihaz onarılan birşey yok sony ile iletişime geçiyorum iade veya sıfırıyla değişim talep ediyorum yok arkadaş illa teknik servis ne derse o olur diyorlar. Almayı düşünen varsa sakın bulaşmayın derim en azından bu modele. Şayet durumunuz varsa az biraz fazlasını verip samsung veya iphone almalarını tavsiye ederim. Ben yandım başkası da yanmasın. Bu karşı tarafın sesinin gitmesi bu modellerde kronik bir sorun ama sony arkasnda durmuyor cihazın kvk ve teleservice almış eline sazı çalıp duruyorlar sony nın marka prestji de ayaklar altında. Son kez diyorm almayı düşünen varsa özellikle bu modeli uzak dursun derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine gidin paranızı alın.

    Galiba ben de bu sefer yine ucuz modellere döneceğim bakalım Nokia ne yapacak?

    Özletti kendini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kty28

    Hakem heyetine gidin paranızı alın.

    Galiba ben de bu sefer yine ucuz modellere döneceğim bakalım Nokia ne yapacak?

    Özletti kendini.

    Hocam sony geri dönüş yaptı "şikayetiniz bağlamın da cihaz da problemin giderilmediği değişim ya da para iadesinin istendiğine dair" bir raporu teknik servise yazdık tarzında birşeyler söylediler ve yeniden cihazı servise yönlendirmemi istediler. Acaba son kez servise gönderiyimmi cihazı? Yoksa tüketici hakem heyetine mi gitsem ne tavsiye edersiniz?

    Nokia konusuna gelecek olursak ah ahh eskiden cep telefonu diyince bir çoğumuzun aklına "nokia gelirdi. Şöyle sağlam bütçe ve teknolojiyle bi girseler varya apple ozaman" piyasa lideriyim" havasında takılamaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Sony Müşteri Hizmetlerine ve teknik servise güvenmiyorum ben. Siz bence direk hakem heyetine gidin. Karar açıklanana kadar da cihazı sağlam kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Sony Müşteri Hizmetlerine ve teknik servise güvenmiyorum ben. Siz bence direk hakem heyetine gidin. Karar açıklanana kadar da cihazı sağlam kullanın.

    Öyle yapayım. Peki hakem heyetine olayı nasıl ispat edeceğim cihazdaki sıkıntıyı? Benim cihazdaki sorunum belli olmayan zamanlar da karşı tarafın sesinin kesilmesi sorunu. Yani sorun yaşadığımı sözlü ifade etsem işlem yaparlarmı hakem heyeti yoksa ispatmı isterler? Hakem heyeti konusunda tecrubesi olan varsa tavsiye rica edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Bana rast gelen hakem heyeti arkadaş şirin bir Operatör bayisi olan esnaf abi idi muhabbet etmiştik biraz da teknik konular oradaki telefonlar falan derken işim halloldu ama oradaki abi yasak kelimeler kullanmama konusuna dikkat etti siz de fazla zorlamayın heyeti.

    Benim sıkıntım A7000 modelinde Wifi uzaktan iyi çekmiyor idi ha bire kopup duruyordu 3.kez elime baya sağlam gelmişti ama akrabamın tavsiyesi ile para iadesi aldım daha iyisini alırım diye ve 1.5 Ay kullanıp paramı aldım. Ben evde yok iken benim ulaşamadığım Lenovo bana ulaşmış niye böyle yaptınız Vs. diye.

    Emin olun birden bire değeriniz artıyor siz de başınızdan geçenleri uzun uzadıya anlatırsınız orda.

    Benim Kârım yaklaşık 3 4 Ay bedavaya telefon kullanmak olmuştu güzel günlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kty28

    Bana rast gelen hakem heyeti arkadaş şirin bir Operatör bayisi olan esnaf abi idi muhabbet etmiştik biraz da teknik konular oradaki telefonlar falan derken işim halloldu ama oradaki abi yasak kelimeler kullanmama konusuna dikkat etti siz de fazla zorlamayın heyeti.

    Benim sıkıntım A7000 modelinde Wifi uzaktan iyi çekmiyor idi ha bire kopup duruyordu 3.kez elime baya sağlam gelmişti ama akrabamın tavsiyesi ile para iadesi aldım daha iyisini alırım diye ve 1.5 Ay kullanıp paramı aldım. Ben evde yok iken benim ulaşamadığım Lenovo bana ulaşmış niye böyle yaptınız Vs. diye.

    Emin olun birden bire değeriniz artıyor siz de başınızdan geçenleri uzun uzadıya anlatırsınız orda.

    Benim Kârım yaklaşık 3 4 Ay bedavaya telefon kullanmak olmuştu güzel günlerdi.

    Pazartesi ilk iş cihazın faturası ve teknik servis den gelen rapor kağıtları ile en yakın kaymakamlık da ki hakem heyetine çıkmak olsun kısmetse. Direk gidiyim olayı anlatiyim. Yani hakem heyetin de işi bilen insanlar var bunu öğrendiğim iyi oldu. Ben sanıyordum ki sadece hukuk okumuş kişiler var sanıyordum. Demek telefon bayii sahipleri felan da hakem heyetin de oluyor bu güzel bişey dertden anlarlar. Son olarak yasak kelimeler den kasıt ne hocam mesela bir iki örnek verirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XaViEsTa -- 22 Nisan 2017; 14:40:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurduğunuzda Sony olarak ararlar ve belki de size bi teklif falan sunabilirler. Sony sizi ararsa konuşmalarınızın kayda alınacağını unutmayın.



    Tüketici Hakem Heyetinde derdinizi doğru ve açıklayıcı bir biçimde anlatın. Onlar gözleri ile görünce hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Tüketici hakem heyetine başvurduğunuzda Sony olarak ararlar ve belki de size bi teklif falan sunabilirler. Sony sizi ararsa konuşmalarınızın kayda alınacağını unutmayın.



    Tüketici Hakem Heyetinde derdinizi doğru ve açıklayıcı bir biçimde anlatın. Onlar gözleri ile görünce hallederler.

    Bu bilgiler süper oldu hocam. Geçen gün çok sinirlenmeme rağmen hakaret i bırak lan lun bile demedim kibar konuştum gayet. Ve konusursam da öyle devam ederim. Haklı durumdayken haksız duruma düşmeyelim :) tekrar teşekkürler hocam. Gelişmeleri aktarırım buraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Benim cihazı da Teleservice arka kapağını hafif açık bıraktı. Ben de hakem heyetine gitmek istiyorum ancak telefon babamın adına olduğu için adamı da uğraştırmak istemiyorum. Bir daha telefon alırken araştırayım.



    Gelişmeler hakkında habersiz bırakmayın.

    Ve bu arada ücret iadesi mi isteyeceksiniz yoksa değişim falan mı?

    Ben olsaydım ücret iadesi alıp biraz da para koyup üstüne Xperia X alırdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KendallRoy -- 22 Nisan 2017; 18:15:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Benim cihazı da Teleservice arka kapağını hafif açık bıraktı. Ben de hakem heyetine gitmek istiyorum ancak telefon babamın adına olduğu için adamı da uğraştırmak istemiyorum. Bir daha telefon alırken araştırayım.



    Gelişmeler hakkında habersiz bırakmayın.

    Ve bu arada ücret iadesi mi isteyeceksiniz yoksa değişim falan mı?

    Ben olsaydım ücret iadesi alıp biraz da para koyup üstüne Xperia X alırdım

    Pek tabii öncelikle para iadesi isteyeceğim. Gsm operatmründen taahhütlü almıştım acaba para iadesi söz konusu olurmu ki? Şayet olursa para iadesi ilk etapta. Ufak kasa cihaz istiyorum mesela iphone5 kasasına hayranım. Son teknoloji ye en yakın donanım iphone se modelin de var sanırım. Bakalım onu alırım herhalde farklı bir model e karar vermezsem. Yeterki su lanet cihazdan kurtulayım hiç bir numarası yok kasa tasarımından başka yaptıgı arzalar da tuz biber oldu hepten soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Ben de taahhütlü aldım. Belki taahhüt bozulup ödediğiniz kadar olanı geri verirler. O da olmazsa üst model ile değişim isteyebilirsiniz diye biliyorum ben. Üst model de Xperia X sanırsam ki o da harika bi cihaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Ben de taahhütlü aldım. Belki taahhüt bozulup ödediğiniz kadar olanı geri verirler. O da olmazsa üst model ile değişim isteyebilirsiniz diye biliyorum ben. Üst model de Xperia X sanırsam ki o da harika bi cihaz

    Ona da razıyım. Ama xperia dan dilim yandı ve çok üzdü beni sony sanmıyorum ki kullanayım. Satarım kutusunu açmadan sanırım. Hele hayırlısıyla lehime sonuçlansında bu olay gerisi Allah kerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz. Ben de Sony markasından soğudum. Bu da eskiyince iPhone almayı düşünebilirim.



    Bu arada 23 Nisan kutlu olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Be kardeşim de de ses gitme sorunu var fakat bu benim 5-6 Sony telefon ilk defa böyle sorunla karşılaştım yalnız bazen olmuyor. Neyse ben xperia x ile takas etmeyi düşünüyorum. X sorunsuz gibi araştırmalarım sonucu. Ama iPhone ye o kadar marka parası veremem. Tercih meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz da ben bunu alalı 7 ay oldu. 2 yılı doldurduğunda taksiti bitince alacağım yenisini.



    Benim de yaptığım araştırmalara göre bu telefon Sony nin bu kadar kötü nadir cihazlarındanmış. Bu kadar sorun varken Sony nasıl olur da geri toplamaz? İnan bana Samsung veya Apple olsa geri toplardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akıllı temizleyici özelliğinin bir işe yaradığını görmedim ben. Gören var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaViEsTa kullanıcısına yanıt
    Kaymakam hukuki kısmıdır oradan sonra telefon sizinle beraber hakeme gidersiniz.

    Meselâ sonuç ne olur paramı alırmıyım gibi direk sorular yerine dolaylı sorular daha iyi olacaktır.

    Bana sorduğum soruda cevap vermem yasak ama sonucu tahmin edebilirsiniz demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın hocam ben de bu doldurdukları boş uygulamalar ile 16 Gb hafızanın nasıl yetmediğini anlayamıyorum.

    Hey gidi eski günler Samsung 4 Gb hafızanın sadece 2.5 Gbtını kullanmıştı kendi uygulamarı hep minikti 3 Mb filan. Bir not defteri var mübarek unutmam Kb boyutunda.

    Neyse Sony hatasını anlamış gibi Xa1de 32 yapmış hafızayı ama yapacak birşey de yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.