Şimdi Ara

Sony Xperia M5 Almayın!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 5 saat 49 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nofrost (5 mesaj) elifunda (3 mesaj) Engin.OK (2 mesaj) EpisantiusTR (2 mesaj) tqyatmn (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (13 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • MErhaba,

    Eski bir xperia Z kullanıcısı ve Sony hayranı olarak yazıyorum. Eski xperia Z telefonumun 2 yıl sonra garantisi biter bitmez ekranı bozulması üzerine özelliklerini beğenerek yeni aldığım xperia m5 telefonumda kronik kapanma sorunları olduğunu gördüm. Servise vermeme rağmen 15 gündür telefonsuzum. 1500 lira verip EN AZ 15 GÜN telefonsuz kalmak siz de istemiyorsanız, sakın M5 almayın..

    bundan sonra sony almayacağım bu kesin..



  • katılımıyorum. tüm modellerde sorun yok. mesela benim kullandığım modelde hiç sorun çıkmadı.
  • Bende alacaktım bu telefonu fakat yapılan yorumlar resmen telefonu yerin dibine sokmuş, açıkcası gözüm korktu bu yorumlardan.
  • Plastik olması soğutuyor telefondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelen güncelleme ile sorunları giderilmiş diyorlar, bilginiz nedir.
  • Arkadaşlar şuan yasal tamir/değiştirme süresi olan 20 günü çoktan aşmış olmasına rağmen, sony firması bana telefon vermeyerek, açık şekilde kanunu çiğneyip beni mağdur etmeye devam ediyor. Sony isterse en kral telefonu üretsin bundan sonra asla almayacağım.

    Sakın sony almayın, benim gibi paranızla rezil olmayın
  • m5 aldım nerdeyse 1 hafta oldu sorunum yok inşallahda olmaz. sana denk gelmiş geçmiş olsun dostum
  • argeyte kullanıcısına yanıt
    Cumartesi aldım.Yardımcı olursanız sevinirim.Sim karttaki numaraları görmedi.Sim karttaki numaraları telefona aktarıp görebildim ama.Ve hafıza kartındaki sesi zil ses yapamadım.Tele kopyalayarak çözdüm sorunu.Bu cihaz böylemidir
  • Benim de numaralarım silindi ama dosya olarak yedek almıstım ordan geri yükledim.zil sesini de zedge adlı uygulama ile değiştirebildim. Zil sesi ayarlanamıyor malesef ama yeni güncellemelerle çözülür çünkü yazılımsal hata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elifunda e kullanıcısına yanıt
    Öyle değildir tüm müziklerim SD karttadır müzik uygulamasında menüden tüm şarkılar deyin oradan istediğiniz parçanın üzerine 3 saniye dokunun gelen menüde istediğinizi yapabilirsiniz
     Sony Xperia M5 Almayın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin.OK -- 10 Şubat 2016; 7:41:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin.OK

    Öyle değildir tüm müziklerim SD karttadır müzik uygulamasında menüden tüm şarkılar deyin oradan istediğiniz parçanın üzerine 3 saniye dokunun gelen menüde istediğinizi yapabilirsiniz
     Sony Xperia M5 Almayın!


    Evet dediğiniz gibi yapıyor müziği sd karttan.Ama çaldırıyorum teli,ayarladığım müzik değil,kendi ayarladığını çalıyor




  • elifunda e kullanıcısına yanıt
    Bende değişiyor ve ve seçtiğim müzik çalıyor
    Siz Ayarlar>Ses ve bildirim>Telefon zil sesi dokunun gelen listede sağ üstte müzik logosuna dokunun gelen menüden istediğiniz müziği seçin

     Sony Xperia M5 Almayın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: argeyte

    Benim de numaralarım silindi ama dosya olarak yedek almıstım ordan geri yükledim.zil sesini de zedge adlı uygulama ile değiştirebildim. Zil sesi ayarlanamıyor malesef ama yeni güncellemelerle çözülür çünkü yazılımsal hata

    Öyledir umarım
  • Arkada?lar, kronik kapanma sorunu olan Sony Xperia M5 telefonumu 11 ocakta servise byrakmam ra?men, yasal onarym süresi olan 20 i? günü a?ylarak 17 ?ubatta teslim alabilece?imi bildiridiler. Bunun üzerine para iadesi istedim ancak ne satycy, ne distribütör ne de teknik servis bunu yasal hakkym olmasyna ra?men kabul etmeyerek yasalary çi?nediler. Dolayysy ile tüketici hakem heyetine ba?vurdum ve onlaryn kararyny bekleyip para iadesi alaca?ym. bilginize..
  • Ben eşime aldım. Güzel cihaz hatta ben de bayiye siyahının gelmesini bekliyorum kendim için. Ama eşimin cihazında Wi-Fi problemi var. Gün içinde 5-6 kez kopuyor ve cihazı yeniden başlatınca tekrar bağlanabiliyor. Ben de servisi arayıp söylemem lazım bu durumu. Ama alınmaz demiyorum. Çünkü aslında güzel cihaz. İlk defa Xperia kullanmıyorum. Eşimi zor ikna ettim Xperia seçmesi için. Çünkü bu zamana kadar kullandığım bütün Xperia cihazlarımdan çok memnundum. Bu Wi-Fi olayını da çözücem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan88 -- 29 Şubat 2016; 21:40:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sony z5 aldım almaz olaydım 1 ay olmadan bataryadan dolayı garantiye gitti sonra bataryada sorun yok dediler iddialı bir şekilde 2 günlük batarya süresini öne çıkarmışlar dı ama 12 saatin üstüne çıktığım gün sayısı 5 i geçmez gelişmelerden haberdar ederim sizlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Cihazdaki İronik problemler neredeyse Sıfıra indi diyebilirim. Eğer bu tür problemler yaşıyorsanız size bir tavsiyem var.

    Cihazın Şarjı Min. %90 olacak şekilde " Yedekle ve Sıfırla\ Fabrika verilerine sıfırla \ Dahili Depolamayı Sil(işaretle) \ Herşeyi Sil"
    Yapın sorununuz %80-90 Çözülmüş olacak bu söylediğim Ortalama 10Dk. sürmekte ve kamera netleme sorunu dışında kalan neredeyse tüm kapanıp açılma Vs. sıkıntıları giderecektir.
  • Sony nin mediatek işlemcili telefonları sorunlu diye biliyorum genel anlamda şikayet var. Aynı fiyat aralığında M5 yerine Z3 almak daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende aldım MP 5 herhangi problem yok.çok güzel telefon. Bu tamamen elektronik işi şans olayı Samsung almıştım arızalı çıktı baya ugrastrdilar beni yanı garanti olayları tüm firmalarda aynı dua edin sağlam çıksın alacağınız cihaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofrost

    Arkada?lar, kronik kapanma sorunu olan Sony Xperia M5 telefonumu 11 ocakta servise byrakmam ra?men, yasal onarym süresi olan 20 i? günü a?ylarak 17 ?ubatta teslim alabilece?imi bildiridiler. Bunun üzerine para iadesi istedim ancak ne satycy, ne distribütör ne de teknik servis bunu yasal hakkym olmasyna ra?men kabul etmeyerek yasalary çi?nediler. Dolayysy ile tüketici hakem heyetine ba?vurdum ve onlaryn kararyny bekleyip para iadesi alaca?ym. bilginize..

    Sonuç ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.