Şimdi Ara

Sony Tvniz Toplam Kaç Saat Çalışmış? En Çok Olan Kazanır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
1
Favori
1.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben başlatıyorum. 28000 saat çalışmış. 2005 ten bu yana.

    Nasıl bakıldığını merak edenler : Tv standby moddayken info tuşu + 5 tuşu + ses kısma + içi boş kutu resmi olan tuşa sırasıyla bassınlar.

    Sony Tvniz Toplam Kaç Saat Çalışmış? En Çok Olan Kazanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Benimkisi Sony değilde Regal 2006 ile 2018 arası çalıştı. Saat olarak bilmiyorum ama 12 yıl çalıştı hop sonra tüp bittiSony Tvniz Toplam Kaç Saat Çalışmış? En Çok Olan Kazanır 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-93B72EA89 -- 26 Ekim 2020; 8:36:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İyi bile dayanmış bizim vestel zeta 10 yaşını bile dolduramadan gümledi. Zaten kurtulma planları yapıyodum tam bir rezaletti

    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Servis menüsündeki ufak bir hata her şeyi mahfedebilir.
    Normal ayarları kaydedin bir yerde dursun eğer görüntüde bir taşma eksiklik varsa buradan ayarlayin ve tekrar kurcalamayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DONANIMHABER DISINDA HIC BIR SITEDE YOKUM BILGINIZE
  • Zaten servis klavuzunda orjinal ayarları mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Pspsexer sende 4 tane trinitron yokmuydu gel kapıştırak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Klavuzu olmayana gelsin..ben tasiyamadim 82 ekranı tasisam onu koyacaktim..Amerika da olsam hd ready trinitronu korduk...retro havası ise aranan yolu crt..yas kurtariyorsa tabii..kurtarmiyorsa ben zaten tupluyu hic görmedim deyip dalın led TV ye.
    Sony Tvniz Toplam Kaç Saat Çalışmış? En Çok Olan Kazanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 25 Ekim 2020; 23:57:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DONANIMHABER DISINDA HIC BIR SITEDE YOKUM BILGINIZE
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 96 ekran Fv310 lar var 82 neki...

    Nasıl taşıdığını merak ettim cidden 82 ekranı

    Bende kv 32ls60e 100hz gördüm bitane 100 e satıyordu. Dile kolay 65kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Tasimadim akilli isi değildi hem de bedavaydi gidip 72 ekrani sehpasiyla 70 TL ye aldım.sahibine tasittim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DONANIMHABER DISINDA HIC BIR SITEDE YOKUM BILGINIZE
  • İyikide taşımamışsın zaten

    Ben iki tane 72 taşıdım taşımaz olaydım hemde 15km mesafeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Zor ama tasiyinca degiyor dursun bir yerde zamanda yolculuk gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspsexer -- 26 Ekim 2020; 0:3:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DONANIMHABER DISINDA HIC BIR SITEDE YOKUM BILGINIZE
  • EVDE ARÇELİK 1995 MODEL TÜPLÜ VAR KARE BEN YENDİM HEM ALINDIĞINDAN BERİ HER GÜN KULLANIYORUZ.

    yarın foto atarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ZewZack kullanıcısına yanıt

    O yeşil arçeliklerden mi hocam


    Bizde de vardı dedem gazeteden kuponla çıkarmıştı ey gidi ey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Psfat kullanıcısına yanıt
    evet hocam aynen :D dedemgilden geldi bize de maşallahı var hala çalışıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ZewZack kullanıcısına yanıt

    Vay be gözümde canlandı. Kendisini rahmetli ettik 5 sene önce

    Sehpası hala duruyor kilerde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psfat -- 25 Ekim 2020; 23:46:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • 14 senelik Sony Bravia var evde Hd Ready olanlardan. Taş gibi tv, üstüne dolap devrildi dolap kırıldı

    Yarın bende bakıp atarım sonucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    livatya sunullah külefli
  • we[AGRA] kullanıcısına yanıt

    Benim 72 trinitron dile kolay 50kgSony Tvniz Toplam Kaç Saat Çalışmış? En Çok Olan Kazanır 


    Güzel tvdir hocam şanslısınız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psfat -- 25 Ekim 2020; 23:52:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
  • Konuyu açan arkadaş tv nin açık olduğu sureyi soruyor sanırım siz kullanmaya başladıktan kaç saat sonra ömrünü doldurdu şeklinde anlamışsınız. Zira 12 yıl hiç kapanmadan açık kalsa sizin dediğiniz süre ancak oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.