Şimdi Ara

SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
3
Favori
13.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • inşallah hocam hayırlısıyla alırsınız hakkınızı selametle
  • Info-cic@sony.co.jp
    12:35 (49 dakika önce)

    Alıcı: bana
    Sevgili Koray Dusova,

    Ben, Sony Müşteri Ana Hizmet Merkezi'nden (Japonya) Sato

    Ayrıntılar için çok teşekkürler.

    Konuya tamamiyle hakim olabildik.
    Bununla birlikte, Japonya'daki servis merkezlerimizin
    Yalnızca Japonya'da satılan Sony ürünlerini destekleyebilir.Sony Türkiye'den sizinle iletişime geçmesini isteyeceğiz
    Bu mesele derinlemesine araştırılacak. Temasları kurabilmemiz için biraz zaman bekler misiniz?

    Sebep olan sorun için gerçekten üzgünüz.
    Ama bu durumda, bekleme önermekten başka şansımız yok.
    Konuyu yerel servis merkezleri ile tartışmaya devam ediyoruz.

    Yardımımız olmamasından dolayı lütfen samimi özürlerimizi kabul edin.

    Nazik anlayışınız için affınıza sığınıyoruz.

    Sony Müşteri Hizmetleri Merkezi (Japonya)
    Sorumlu kişi: Sato




  • Selamlar..

    Sony TR'ye çektiğim ihtarname hakkında Sony TR beni 2. kez arıyor ve ikna etmeye çalışıyor.
    Fakat benim taleplerimi karşılamak ve hatalarını telafi etmek yerine, ses kaydı alarak benim ağzımdan hatalı olduğuma dair 'hatalıyım evet siz haklısınız' dememi bekliyor. Fakat her seferinde cevaplarını veriyorum verecek cevap bulamıyorlar ve raporlar arkasına saklanmaya çalışıyorlar.

    Benden tekrar cihazın görüntülerini istediler yolladım. Yine hala inatla suçu bana yıkmaya çalışarak komik duruma düşüyorlar.

    KVK'nın amatörlüğüne inanıp onu savunan Sony TR'ye göre bu ekran eğik ve arka panel çatlak...

    Gayet güzel sizinle uğraşmaya devam edicem..

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    22 dk'lık Sony TR ile aramda geçen kriz görüşmesini takdirlerinize bırakıyorum.


    Ses kaydı:http://vocaroo.com/i/s0o0KdpL8oGS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 14 Mart 2017; 21:44:3 >




  • Böyle müşterisini düşünmeyen firmalar yerine Apple alıp geçmek lazım ne kadar pahalı olursa olsun. Çekilen sinir strese değmiyor çünkü
  • Bunların canına okuduktan sonra bir daha TR içinden telefon alırsam elim kopsun.
  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Tekrardan geçmiş olsun hocam.Banada para iade hakkım çıktı aradım müşteri hizmetlerini hukukçuyla görüşün,tüketici haklarına başvurun gibi garip cevaplar verdiler.Kanunda böyle birşey yok diyorum,cevap veremiyorlar.Bende gittim tüketici haklarına başvurdum.İlgilerinden dolayı 4 ay telefonsuz kalacağım.
    Bu arada hocam Kaz makiyamaya nasıl ulaştınız? bende sorunları kendisine söylemek istiyorum da
  • Helal olsun sana umarım kvk faciasından kurtulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca sony den şaşmayıp bu sene birlikteliğimi sonlandırmış olduğum sony ile hemen hemen aynı durumları yaşamış biri olarak size kolay gelsin diyorum
    3 ay serviste parça bekleyen cihazıma para iadesi kararı verilip tıkır tıkır ücret iadesini yatıran KVK ya selamlarımı gönderiyorum
    Sony alacak olanlar hiç düşünmeden uzaklaşsınlar bu firmadan
    M5 i abime aldırmış biri olarak hala diken üstündeyim
    Yarın birgün telefona birşey olsa onunda yaşıyacakları bizlerden farksız olmayacak
  • z3 compact telefonu 2015 te 1400 tl ye aldım. 2 ay önce usb den şarj olmuyor ve pc den görünmüyordu.1 ay manyetik kısımdan şarj ettim idare ettim. telefonun en sevdiğim yanı android auto ile astra aracıma bağlayıp kullanmaktı. birazda sinirliyim yine denedim usb den şarj etmedi sinirden fırlattım 2 3 metre öteye düştü. kamera ve müzik dinleme bozuldu. geçen hafta kvk ya gönderdim. kabahat bende artık 300 500 tutarsa öderim diye düşünüyordum. web den cihazda şarjda ve yan panellerde çatlak var diye ekran modülü değişim ücreti diye 421 tl ücret ödedim. Kamera ve müzik kısmı da tamir olacak değil mi dedim. "Cihaz işlemlerine henüz başlanmamıştır. Onay talebiniz alınmıştır. Şikayetlerinize yönelik işlemler yapılacaktır." diye cevap verdiler. ve tekrar sorguladığımda "Ücret güncelledni. Anakart usb kısmı darbe kaynaklı hasarlı Cihaz ekran paneli Şarj soketi Cap iç kısımda çatlak kırık bulunmaktadır. yan panel de çatlaklar var ekran modül ve anakart ücreti. 1254tl" bilgisi çıktı. akşam öğrendiğim için arayamadım mail attım kabul etmedim. cihazı benden aldıkları şekilde 421 tl yi de iade etmlerini söyledim. 1400 e aldığım telefon 1254 e tamir olacak. olacak şey değil.




  • KVK çok pahalı. Teleservice'nin bana dediği 271 liralık kasa değişimine KVK 421 lira istedi. Hepsi rezil bunların. XA cihazım kullanılamaz hale gelince iPhone almaya düşünüyorum
  • Arkadaşım ben yıllardır sony kullanıyorum. Bundan 1 yıl önce sahibinden.com dan z5 siyah aldım. 1100 tlye. Telefon elime ulaştı ve bir köşesinden eziklik vardı. Sahibinden com dan almadan sahibi söylemişti neyse telefon kız gibi tertemiz epey kullandım. Bir ara köşe kulağı denilen ezik olan parça elimle kaldırdım. Baktım ki plastik tarzı bir şey. Nasıl yapayım dedim kendi kendime garantisi var önce teleservis e gönderdim 485 tl fiyat çıkardı kabul etmedim. Sonra telefon geri gelince kvk gönderdim onlarda 588 tl fiyat çıkardı bende kabul etmedim. Tabi telefon geri geldi. 1 ay kullandım o şekilde sonra ekranda harfif sararma oldu. O şekilde garantisi geçmiyordu. Bende köşelerden aliexpres Çin sitesinde 5 dolara 4 Köşe aldım.. 15 günde geldi. Sadece çıkardığım yani telefonu garanti dışı bırakan parçasını japon yapıştırıcısı ile taktım. Garantiye gönderdim. İlk olarak teleservis e gönderdim komple kasa ve ekran değişildi. Cihaz tertemiz elime ulaştıktan 2 ay sonra telefon sıfır olmuştu. Seve seve kullanıyordum. Ta ki 7.0 çıkana kadar yeni güncelleme yaparken ekran yanıp söndü. Ve kapandı bir daha açılmadı. Bende tekrar teleservis e gönderdim. Cihazım 6603 olmasına rağmen üst model 6633 dual modelini gönderdiler. Şuan kullanıyorum.

    Yani sende boşuna uğraşma çinden al köşe gönder garantiye.

    Bu arada bende siyah köşe var gönderebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray_dx

    Selamlar..

    Sony TR'ye çektiğim ihtarname hakkında Sony TR beni 2. kez arıyor ve ikna etmeye çalışıyor.
    Fakat benim taleplerimi karşılamak ve hatalarını telafi etmek yerine, ses kaydı alarak benim ağzımdan hatalı olduğuma dair 'hatalıyım evet siz haklısınız' dememi bekliyor. Fakat her seferinde cevaplarını veriyorum verecek cevap bulamıyorlar ve raporlar arkasına saklanmaya çalışıyorlar.

    Benden tekrar cihazın görüntülerini istediler yolladım. Yine hala inatla suçu bana yıkmaya çalışarak komik duruma düşüyorlar.

    KVK'nın amatörlüğüne inanıp onu savunan Sony TR'ye göre bu ekran eğik ve arka panel çatlak...

    Gayet güzel sizinle uğraşmaya devam edicem..

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    22 dk'lık Sony TR ile aramda geçen kriz görüşmesini takdirlerinize bırakıyorum.


    Ses kaydı:http://vocaroo.com/i/s0o0KdpL8oGS

    Hocam ses kaydını başından sonuna kadar dinledim hakikaten bu nedir ya, adamlar her türlü su üstüne çıkmaya çalışıyor, resmen dinlerken sinirden patladım siz çok sabırlıymışsınız. Yani şahsım adına konuşuyorum ben olsam çok fena olurdu herhalde haklıyken haksız duruma düşürebilirdim kendimi. Peki ne yaptınız sonuç olarak var mı bir gelişme konu hakkında?




  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Gelişme var mı hocam?
    Bu arada, en son görüşmede sizi neden aramışlar? Yani hangi amaçla, neyi söylemek istemişler?
    Bu kadar amatörlük olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-100DED1C1 -- 2 Mayıs 2017; 15:10:32 >
  • Eğer elinizde varsa hocam benim de Teleservice ve Sony Türkiye yi şikayet etmem için Sony Japonya Genel Merkezi ve diğer üst birimlerin e mail adresine ihtiyacım var. Elinde olan lütfen pm olarak göndersin, ben internetten bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum sende peygamber sabrı varmış gerçekten helal olsun umarım paranı alırsın bunlar malı satana kadar kurumsal
  • sony japan.. türkiye kanalına hiçbir yaptırımları olamayacaklarını söyleyip özür diledi. Hakkımı mahkeme yoluyla aramamı önerdi. Bu bir dram koskoca sony, türk sahtekarlara boyun eğdi. Veya pasif 1 çalışanın verdiği cevaplardı.Oradan umudu kestiğim için bir avukat yoluyla çalışıyorum.

    Siyah kapak için teşekkürler ama kapak değiştirmek değil ücretimi tahsis edicem. Ben ilk baştan keşfettim zaten olayı ama maalesef eşek gibi garantiye para ödeyip uğraşmam sanmıştım. Ama ne yazık ki sahtekarlar ülkesindeyiz...

    Arkadaşlar işleyiş şu şekilde oluyor.Maalesef hukuk sistemi rezalet. Eğer bu teknik servis dolandırıcıları size yokuş yapıyorsa ilk baştan beri tek yapmamız gereken hakem heyetine başvurmak oluyor. Uzun bir süre uğraştım, hala enerjim var. Fakat tüketici ile ilgili hukuk koşulları arpa boyu kadar gitmiyor. Sadece fatura bedelini alabiliyorsunuz. Elimden gelse bu pişkinleri hapse attırırım ama nafile..

    Sony TR'ye en son ihtarname çektim yasal yollardan. Pişkinler cevap bile vermedi. Bu kadar rahatlar.. Uğur bey diye biri beni sürekli anladığını söylemişt, o da pasif çıktı, bu adamlar bu durumlara düşmekten, karşımda mahçup olmaktan eminim çok sıkıldılar, çok utandılar, çok bozuldular ama pişkinlik bağlamışlar ve dümene takılmışlar, tüketiciyi vurma-ezme dümeni.. Okurken de kıs kıs gülüyorlar, ama başaramadılar. Ben hakkımı alıcam. İstedikleri kadar pişkinlik yapsınlar, fare deliğinden bile geçiricem ama hakkımı alıcam.

    Türkiye'de sony TR genel müdürüne kadar ulaştım. Skandalı haberdar ettim oralı bile olmadılar. sony japan'ı bile takmıyorlar. Düşünün ki ne kadar rahatlar. Kabahat ve skandal gün gibi ortada.. Ona rağmen geri adım atmamakta rahatlar.Tüm rahatlarını kaçırıcam.

    Gümrük bakanlığı ve kanunlara lanet olsun dedim sonunda hakem heyetine verdim. Her şey ortada... Evet çok vakit kaybettim ama manevi ve maddi olarak kazanacağım şeyler var. Örneğin bu tür bir dolandırıcılığı cezalandırmak için önce hakem heyetinden çıkacak kararı beklemek oluyor. Oradan gelen kararı emsal teşkil ederek göstererek dava açma yolu açılıyor. Dolandırıcılık üzerinden daha sonra açmayı düşünüyorum. Hakem heyeti kararının ardından ses kayıtları ve belgelerle dava açacağım. Para bol, vakit bol..avukat da tutarım.

    sony mi? Artık elveda.. Kesinlikle sony'yi çöpe attım beynimde.. (küçük firma,küçük harfle yazıyorum artık kullanmayacağım bundan böyle)

    Bluetooth speakerımı da, lens'i mi de satışa çıkaracağım. Bu firmanın hiç bir ürününü tercih etmemek en iyisi.. Aleni dolandırıcılık ve sabotaj yapan mikrop adamlara nüfuz edemedi. 3 maymunu oynadı.

    Benim benzeri durumuma düşenlere önerim hiç vakit kaybetmeden hakem heyeti üzerinden hakkınızı arayın. Çünkü bu ülke ve kanunlar ile yapabilecek hiçbir şey yok. Bu ülke bitmiş...böyle bir ülkede yaşadığıma lanet eder, hakkını arayan tüm tüketici arkadaşlarımı selamlarım.




  • Sonuçları yazdığınız için teşekkürler. Sizin bu söylrdikerinizden sonra sanırım ben de Sony firmasına güvenmeyeceğim bir daha. Köklü bir firma, dev bir firma dedim ama maalesef ben de dahil birçok kişiyi pişman ettirebiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony de sorun yok sony tr de sorun var. Bizdekiler ip. ne lik yapıyor anlayacağın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
  • En yakın zamanda ben de e devlet şifresi alıp başvuru yapmayı düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.