< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 18 Ağustos 2017; 12:6:22 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 18 Ağustos 2017; 12:6:22 > |
Genel Müdür Kaz Makiyama'ya ulaştım. Nezaketle cevap verdi. Raporu çevirip, video veya text olarak kendisine göndereceğim. Skandal'ı bilmek istiyor.
|
Teşekkür ederim, ben herkesin olması gereken tutumu sergiledim , buna odaklandım. İstesem 5 dolara getirirm aliexpress'den bunu onlara da söyledim bugün, KVK büyük firma ise köşe başında bir telefoncunun bile yapableceği tamiri neden yapamaz? 40-50 arası teknisyeniniz var 5 dolarlık bir parçayı monte edemezlerse neden maaş alırlar?
Sony'de çok şaşırdı bence bu olaya, şuan böbürleniyorum evet, sonuç iyi de çıksa kötü de çıksa sorun değil çünkü, alterntifleri sıralamışım. İçim rahat çünkü çaresiz değilim, maalesef Türk tüketicisi birikimsiz olduğu için çaresiz olmasından ötürü söğüşleniyor. Söğüşlenmekten yoruldum ben açıkçası,bu sebeple hakkımı aradım, nasıl aradığım da ortada, yalansız ve abartısızdır. |
sony hayranı biri olarak şu servis olayı yüzünden kendilerinden nefret ediyorum. kesinlikle sattıkları cihazın arkasında durmuyorlar. müşteri hizmetlerini arıyorum sanki samsung kullanıyormuşum ama sony'yi aramışım gibi davranıyorlar.
ben de sony m4 aqua vardı kasa açıklığı sorunu vardı. o kadar para verdiğim telefon köşelerden açılma yapıyordu. yapıştırıp geri gönderiyorlardı ama yine açılıyordu. değişim cihazı istememe rağmen isteğimi kabul etmediler. 3-4 kez servise gönderdim en sonunda 20 iş günü süresini ihlal ettiler. hemen sony'yi aradım 20 iş günü doldu yasal hakkım olan cihaz değişimi istiyorum, bana yenisini verin dedim. kabul etmediler istediğiniz yere başvurabilirsiniz gibi saçma yanıt verdiler. sırf onlara inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum. tabii bu süre zarfında 3-4 ay telefonsuz kaldım ama sonuca deydi. tüketici hakem heyeti şikayetimi haklı buldu ve ücret iadesi yapılmasına karar verdi. sony beyciğim mahkeme kararı yerine geçen thh kararını tam 1.5 ay sonra uyguladı. üreticiden onay bekleniyor diye sürekli oyalıyorlardı. her gün mail attım, ihtarname yolladım ve en sonunda mutlu son... KVK paramı günün birinde banka hesabıma kuruşu kuruşuna yatırdı. sonunda bu rezaletten geçde olsa kurtuldum. sony'yi çok seviyordum ama sırf bu servis rezaleti yüzünden almayı düşünmüyorum. şunu anladım ki telefonda servis kalitesi önemliymiş. neyse ben kurtuldum darısı tüm mağdurların başına. mağdur olan varsa mutlaka hakkını aramalı, yasal haklarını kullanmalı. konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun derdini en iyi ben anlarım. beni 4 ay telefonsuz bıraktı bunlar. edit: sony x compact hoşuma gitti aslında, telefon almamış olsaydım alabilirdim. sevdiğim kız sony z2 kullanıyor, sırf bu yüzden sony'yi affedebilirim. hadi yine iyisin sony |
* Şahsıma yapılmış tüm haksızlıkları belgeledim ve Tüketici derneğini de arkama olarak SONY TR'ye sözlü olarak telefonla son uyarıyı yaptık.
*Resmi kanunlarda yer alan haklarım ve isteklerimi iadeli taahhütlü olarak ihtarname ile Sony TR'ye bildirdik. *Tüm yaşananları ve skandalları ingilizce metin olarak çeviri yaptırıp raporladım. Sony TR şefi ve Japonya'ya doğrudan genel merkez odaklı ulaştırdım. Şimdi neler olacak göreceğiz.. |
kvk-teleservice skandallar başkenti sanki, ama dikkat ediyorum bu firmalar samsung htc gibi markalara karşı çok daha insiyatifli yaklaşıp, çözüm odaklı davranıyorlar sony'e karşı ne garezleri var anlamış değilim koray_dx arkadaşa sonuna kadar destek veriyorum yardımcı olabileceğimiz konu varsa bizde elimizden geleni yaparız. Bir şekilde sony kendine çeki düzen vermeli
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 9 Kasım 2016; 21:34:35 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanercan -- 10 Kasım 2016; 2:45:26 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 10 Kasım 2016; 11:8:36 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 10 Kasım 2016; 11:13:53 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|