Şimdi Ara

SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
3
Favori
13.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sony Türkiye ve KVK'ya sabrım tükendi.
    Bu yaşadığım skandalı ve Sony'nin açığını umarım tüm teknoloji siteleri dikkate alır. Çünkü emsal teşkil edecek bir olaydır.Sony'nin Z5'de ki aliminyum tasarımında yalanı olduğunu yakalamış bulunuyorum ve üzerine de gideceğim.

    Yıllardır Xperia kullanıyorum. Geçmişte Xperia'dan Z, Z2, Z5 Premium kullandım ve bunun dışında srs X33 ve srs X55 speakerlar ile beraber mdr XB600 kulaklık, 5.000 Mah Powerbank Cp-V5Ab,64 gb 2 adet hafıza kartı (biri telefonda ötekide Lens'de takılı) ve QX100 model Lens Sony cihazlarım mevcut.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)


    Sony'yi bırakabilirim. Bu bir üstü kapalı tehdit değildir. Belki 1 kullanıcının büyük bir firma için önemi yoktur. Ama bunu yaşadığım olaydan ötürü ciddi olarak düşünüyorum. Sebebi ise Sony değil, servis olarak çalıştığı KVK Kartal şubesi ve ona arka çıkan Sony Türkiye'dir.

    Z5 Premium cihazımla ilgili KVK Kartal'a gittim. 1 yıldır kullandığım cihazımdan çok memnunum, arıza yaşamadım. Isınma problemi falan hiç birini hissetmedim.Bizzat gidip Hepsisony bürosundan aldım. Çok nazik ve samimiler, hem ikramda bulundular hemde çok iyi misafir ettiler beni..Z5 Premium'a yine hepsisony.com dan dafoni ön arka koruma camı ve silikon kılıfta aldım. Fatura kayıtlarına kadar hepsi var. Yani tertemiz ve korumalı bir şekilde kullandım. Yanlış kullanım veya kullanıcı hatası gibi ithamları reddediyorum.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    O Silikon kılıfını birkaç kez silmek için elbette çıkardım. Silikon kılıfı çıkaramazsınız diyemezler herhalde, ki bu komik olur. Bunun sonucunda Sony'nin bize Alüminyum çerçeve diye sunduğu cihazın orta çerçeve kenarların boyası kalktı. Böylece farklı bir malzeme kullanıldığı ortaya çıktı. KVK'dan sadece bu kenarların düzeltilmesini rica ettim ve henüz daha gişe de cihazımı incelemeden ücret talep ettiler. Ekran değişir diyen bayan da teknisyen değil orada kayıt alan tamir bilgisi olmayan bir çalışandı. Ona görevinin tamir olmadığını söyledim ve teknisyeni çağırmasını rica ettim.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    Teknisyen geldiğinde henüz selam bile vermeden ekranda yamulma olduğunu değişim olmak zorunda ücrete tabidir gibi dayatmacı bir tarz kullandı. Kendisine selamı ben verdim ve ekranımın sapasağlam olduğunu, yamuk olmadığını iddia ettim ve kanıtlıyorum. Fotoğraflarda da görebilirsiniz. Ekranım da ne bir kayma,ne bir yamulma ne dokunmatik hata, ne de sararma ya da ölü piksel sorunu var.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    Telefonumun her bölgesinin sağlam olduğunu vurgulayarak, tek istediğimin 'middle frame corner' diye geçen kenar noktalar olduğunu söyledim. Bunun yapılamayacağını, öyle bir şeyin imkansız olduğunu hatta o noktaların çerçeve olarak sayılmadığını, Sony Xperia Z5 Premium’un çerçeve olmadığını, 4 ayrı kenarlardan ibaret olduğunu söyledi. Bende bu bilgisiz ve gayri samimi tavırlarına karşı onlara KVK Kartal’daki PVC pencereyi gösterdim ve bu bir çerçeve ise Z5 Premium’u da çevreleyen şeyin çerçeve olduğunu, cihazın kenarlardan ibaret olmadığını söyledim. Youtube.com dan bu cihazın tamir videosunu gösterdim, işlem çok basit ve 10 dk'lık bir işlemdi. Eski noktalar sökülüyor ve yeni kenarlar takılıyor.

    Sizde izleyin lütfen

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    Video linki; https://youtu.be/ZpmqSyuckaQ

    Bunu görünce / söyleyince teknisyen bozuldu ve sesini yükseltti. Bende KVK’nın Türkiye’nin en büyük firmalarından biri iddiasında olduğunu, öncü firmalardan biri diye piyasada PR çevirdğini söyledim. O ise bu cevaplarıma karşı ‘biz mükemmel bir firma değiliz, bu tamiri yapacak kadar kaliteli bir servis değiliz.’ şeklinde diğer tamir bekleyen 30’a yakın kullanıcının duyacağı şekilde amatörce cümleler kurdu.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)


    Ve bana göre Sony gibi bir devi yeteri korkunç bir şekilde yerin dibine soktu. Bu ayıp Sony Türkiye'ye yeter.

    Ona rağmen Sony'ye sormaları için cihazımı orada kayıt yaptırarak bıraktım. Özel durum diye not alınarak Sony ile konuşulacağını söylediler. 3 defa Sony Türkiye müşteri hizmetlerini aradım. İlk iki görüşme gayet ben anlattım onlar dinledi tarzı oldu.Bu arada KVK'dan sonuç çıktı. EKRANDA KULLANICI KAYNAKLI EĞİLME VAR EĞİLMEDEN DOLAYI GARANTİ HARİÇİ İŞLEM GÖRECEKTİR 551 TL (Artabilir) şeklinde... Reddettim cihazımı geri almaya gittim. Cihazım geldiğinde arka koruma camının çatladığını gördüm ve isyan ettim. Bunlar olağan şeyler, bunları göze alarak zaten onlara teslim ettiğimizi söylediler.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)


    3. kez Sony TR'yi aradım, bu görüşme de ise karşıdaki Sony Türkiye yetkilisi adeta bir KVK'lı gibi benimle konuştu. Onların raporlarına güvendiğini, inandığını söyledi, KVK ne derse doğrudur dedi. Onlara eğitimi biz veriyoruz gibi yuvarlak ve dolambaçlı cümleler işittim.

    Bakın sapasağlam teslim ettiğim cihazımı az kalsın arızalı bir şekilde geri almış oluyordum. Ödediğim taksi paraları ve kaybettiğim vaktin hesabını Bakın ben onlardan yeni bir cihaz istemiyorum, cihazımdan oldukça memnunum. Tamir kararı alındığı takdirde içinin açılmasını da istemiyorum. Çünkü KVK gibi amatör bir firmaya asla güvenmem. Sadece hakkım olan, garanti dahilinde olan bu Sony kaynaklı hatanın telafisini rica ediyorum. Garanti belgesi bu yüzden var diye düşünüyorum.

    Aleyhime ve benim suçlandığım bir husus oluştu. Şu andan itibaren sert kayaya çarptıklarını kendilerine son kez hatırlatıyor dilekçemi hazırladığımı kendilerine bir kez daha dikkatlerine arz ediyorum. Tüm haklarımı sonuna kadar tüketici mahkemesi üzerinden hem KVK’ya hem de Sony’ye ayrı ayrı arayacağım.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)

    yarın bir dava dosyası da KVK hakkında hazırlıcam.

    Dava devam ederken , yeminli tercüman vasıtasıyla şikayet dosyasımı ingilizceye çevirtip Sony Japan'a elektronik posta/ mektup ile bildireceğim.

    Bu olayın trajkomik yanları bana göre şöyledir;

    -Gişe de kayıt alan bayanın teknisyen gibi teşhis koyup, ücret talep etmesi

    -Teknisyen beyin çerçeve köşelerinin çıktığını bilmiyor ve sapasağlam olan ekranı değiştirmek istemesi

    -KVK gibi dev sandığımız bir firmanın Tahtakale piyasasındaki tamirciler gibi yalanlar söylemesi

    -Z5 Premium’un ‘Middle Frame Corner’ dediğimiz bölgelerinin Aliminyum değil de başka bir malzeme olması

    -Hiçbir kullanıcı hatam olmamasına rağmen benden ücret talep edilmesi

    -Distribütör’den ucuza almak yerine fazla fiyat ödeyerek Sony Eurasia garantili aldığım cihazıma distribütör garantili firmalarda yapılan muamelenin yapılması

    - Teknoloji ve özellikle de akıllı telefon konusunda sürekli global siteler tarayan, bununla beraber çok sayıda çevremde ki kişiyi Sony’ci yapmış olan benim gibi bilinçli bir kullanıcıya cahil vurgusu yapılması

    - KVK ‘nın Sony’nin Omni Balance tasarımını 4 ayrı kenarın birleşmesinden ibaret diye bana yutturmaya çalışması, aynı zamanda ekran değişimi diye çelişmesi..

    -Sony’nin bu kadar amatör bir firma ile çalışması

    -KVK'da ki gişe görevlisi ve kendini teknisyen zanneden bayanın dava açacağımı söylediğimde; 'Gidin istediğinizi yapın eliniz boş dönersiniz' tarzı alaycı cümlesi

    -3. kez görüştüğüm Sony TR yetkilisinin; 'Dava açarsanız bu şartlarda kesin olarak siz kaybederseniz' tarzında beni caydırma çabası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 18 Ağustos 2017; 12:6:22 >







  • Teşekkür ederim, ben herkesin olması gereken tutumu sergiledim , buna odaklandım. İstesem 5 dolara getirirm aliexpress'den bunu onlara da söyledim bugün, KVK büyük firma ise köşe başında bir telefoncunun bile yapableceği tamiri neden yapamaz? 40-50 arası teknisyeniniz var 5 dolarlık bir parçayı monte edemezlerse neden maaş alırlar?

    Sony'de çok şaşırdı bence bu olaya, şuan böbürleniyorum evet, sonuç iyi de çıksa kötü de çıksa sorun değil çünkü, alterntifleri sıralamışım. İçim rahat çünkü çaresiz değilim, maalesef Türk tüketicisi birikimsiz olduğu için çaresiz olmasından ötürü söğüşleniyor. Söğüşlenmekten yoruldum ben açıkçası,bu sebeple hakkımı aradım, nasıl aradığım da ortada, yalansız ve abartısızdır.
    Arkadaşlar selamlar.

    3 hafta önce Sony Genel Merkezi'ne hiç üşenmeden gittim. Derdimi onlara anlattım. Meğerse KVK benim durumumu Sony'ye bildirmemiş, herşeyi eksiksiz aktardım. Not alındı ve haklı olduğumu söylediler. 1 gün sonra sanırım Sony'den bir fırça gelmiş olmalı ki KVK'dan bir sorumlu beni aradı. Yanlış anlaşılmalar olabileceğini bunları konuşmak istediğini söyledi ve cihazımla davet etti. Bende gerçekten meşguldüm ve ilerleyen günlerde gelirim diye söz verdim :)

    Bugün KVK'ya Z5 Premium ile gittim. Telefon açan sorumlu aşağı kadar gelerek beni karşıladı, yakından ilgilendi. Ardından daha önce görmediğim 2 teknisyen geldi, biri benimle konuyu konuştu. Bu arada buraya dikkat ; Sony 2 denetlemeci sorumlu göndermiş, bugün oraya gittiğimde işlem yapılan gişenin arkasında olanı biteni izliyorlardı, KVK sorumlusu Sony'den geldiler beyefendiler diye tanıttı ve selamlaştım. Tüm olayı onlarda bir daha dinledi. Teknisyen arkadaşa tamir videosunu izlettim ve bildiklerimi eski defterleri açmadan onlara aktardım. Bu kadar bilgiyi nasıl biliyorsunuz dedi teknisyen arkadaş ve bunu daha önce hiç yapmadık ama Sony'ye danışmamız gerekiyor dedi. Bende 2500 TL'lik bir cihaz alıyorsam gece gündüz araştırım tabi ki diye ekledim.Tekrar kayıt istediler ve cihazı bıraktım. Bu arada ekranda bir sorun olmadığına dair mutabık olundu orada yani ekranımın sağlam olduğunu nihayet birilerine anlatabildim.

    Şimdi yarı finaldeyiz, bence bu turu geçip finale gideceğiz.

    Sony fırçası öncesi KVK


    Sony fırçası sonrası KVK
    sony hayranı biri olarak şu servis olayı yüzünden kendilerinden nefret ediyorum. kesinlikle sattıkları cihazın arkasında durmuyorlar. müşteri hizmetlerini arıyorum sanki samsung kullanıyormuşum ama sony'yi aramışım gibi davranıyorlar.

    ben de sony m4 aqua vardı kasa açıklığı sorunu vardı. o kadar para verdiğim telefon köşelerden açılma yapıyordu. yapıştırıp geri gönderiyorlardı ama yine açılıyordu. değişim cihazı istememe rağmen isteğimi kabul etmediler. 3-4 kez servise gönderdim en sonunda 20 iş günü süresini ihlal ettiler. hemen sony'yi aradım 20 iş günü doldu yasal hakkım olan cihaz değişimi istiyorum, bana yenisini verin dedim. kabul etmediler istediğiniz yere başvurabilirsiniz gibi saçma yanıt verdiler. sırf onlara inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum. tabii bu süre zarfında 3-4 ay telefonsuz kaldım ama sonuca deydi. tüketici hakem heyeti şikayetimi haklı buldu ve ücret iadesi yapılmasına karar verdi.

    sony beyciğim mahkeme kararı yerine geçen thh kararını tam 1.5 ay sonra uyguladı. üreticiden onay bekleniyor diye sürekli oyalıyorlardı. her gün mail attım, ihtarname yolladım ve en sonunda mutlu son... KVK paramı günün birinde banka hesabıma kuruşu kuruşuna yatırdı. sonunda bu rezaletten geçde olsa kurtuldum. sony'yi çok seviyordum ama sırf bu servis rezaleti yüzünden almayı düşünmüyorum. şunu anladım ki telefonda servis kalitesi önemliymiş. neyse ben kurtuldum darısı tüm mağdurların başına. mağdur olan varsa mutlaka hakkını aramalı, yasal haklarını kullanmalı. konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun derdini en iyi ben anlarım. beni 4 ay telefonsuz bıraktı bunlar.

    edit: sony x compact hoşuma gitti aslında, telefon almamış olsaydım alabilirdim. sevdiğim kız sony z2 kullanıyor, sırf bu yüzden sony'yi affedebilirim. hadi yine iyisin sony
    * Şahsıma yapılmış tüm haksızlıkları belgeledim ve Tüketici derneğini de arkama olarak SONY TR'ye sözlü olarak telefonla son uyarıyı yaptık.

    *Resmi kanunlarda yer alan haklarım ve isteklerimi iadeli taahhütlü olarak ihtarname ile Sony TR'ye bildirdik.

    *Tüm yaşananları ve skandalları ingilizce metin olarak çeviri yaptırıp raporladım. Sony TR şefi ve Japonya'ya doğrudan genel merkez odaklı ulaştırdım.

    Şimdi neler olacak göreceğiz..
    kvk-teleservice skandallar başkenti sanki, ama dikkat ediyorum bu firmalar samsung htc gibi markalara karşı çok daha insiyatifli yaklaşıp, çözüm odaklı davranıyorlar sony'e karşı ne garezleri var anlamış değilim koray_dx arkadaşa sonuna kadar destek veriyorum yardımcı olabileceğimiz konu varsa bizde elimizden geleni yaparız. Bir şekilde sony kendine çeki düzen vermeli
  • KVK'NIN ;
    ''EKRANDA KULLANICI KAYNAKLI EĞİLME VAR EĞİLMEDEN DOLAYI GARANTİ HARİÇİ İŞLEM GÖRECEKTİR.; 551 TL BEDELİ VAR'' şeklinde rapor ettiği ekranımın videosu..

    https://youtu.be/qxuDTc2cGBQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 9 Kasım 2016; 21:34:35 >
  • Sony bana hep itici geldi nedense.

    Ülkedeki teknik servislerin hemen hemen hepsi böyle.

    Bir kere samsung servisinde çok şanslı hissettim kendimi s4 vardı şarj almıyor diye garantiye vermiştim cihazın ekranını bataryayı dışını vs herşeyi değiştirmişlerdi nerdeyse sıfır cihaz almıştım dedim deneyim ordayken bir baktım hala şarj almıyor.
    Hemen ordaki bayana iletim içerden bir teknisyen geldi 5 dk da şarj soketini değiştirdi halloldu bedava ekran, batarya kâr kalmıştı bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONY TR yetkilisi; 'KVK 'dakilere biz eğitim veriyoruz ' dedi, ben de eğitim veriyorsunuz ama KVK'dan 'biz kaliteli bir servis değiliz cevabı aldım, bu cevap sizi utandırmıyor mu, SONY olarak imajınız yerlere düşmüyor mu?' diye sordum sessiz kaldı. Görüşmelerimiz SONY TR'de ses kaydına alınmıştır. Aksi varsa kontrol etsinler.
  • Bacanağım yıllardır z1 ini severek kullanır.. taki ekran saptana kadar kvk ya medimark aracılığıyla gönderdi göndermez olaydı cihaz 20.gun yazılım güncellendi diye geldi geldiğinde alt hoparlor ızgarası yerinde yoktu ekranda koca bir çızik ve kutudan 5 adet vida çıktı nasıl oluyorsa yazılım güncellemesi yaptık dedikleri cihaz Pertek halde geri geriliyor Allahtan mediamarkt ile göndermişti geri geleni teslim almadı gene geri gonderdi bakalım bundan sonrası ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlar bizim aklımızla alay edemez.

    garanti belgesi istemiyorum artık, Enayi gibi 500-600 TL sırf bir kağıt parçasına neden ödeyelim? zaten garanti diye bir şey yokmuş :)

    KVK'da ki gişe görevlisi ve kendini teknisyen zanneden bayanın dava açacağımı söylediğimde; 'Gidin istediğinizi yapın eliniz boş dönersiniz' tarzı alaycı cümlesi hala kulaklarımda..
  • Xperia Z3 telefonumun arka camı kırdığım için kvk servisine götürdüm telefonu, bana da aynı şekilde tüm kasa değişecek dedi, dedim arka camı kırık sadece, ki arka camda düşüp kırılmadı, telefon cebimde bükülüp kırılmış farkında bile değildim, ardından 600 lira fiyat çıkardı tüm kasa değişecekmiş, ekran bükülmüş falan filan, bunlar sadece müşteriden para koparmaya çalışan tipler ve bir cacıkta anlamıyorlar bu işten. 152 liraya arka camı değiştirdi fakat kendim tüm sorumluluğu aldım. Gene geçen başucumdaki telefona basıp ekranı kırdım, 520 lira ücret çıktı ödedim, arka cam tam yapışmamış ve deklanşör tuşunun kademesi yok, odak hissi gitmiş, bunlar kendisini çok iyi sanıyorlar da beş para etmezler, zaten son sony alışım, severek kullandığım telefon fakat servisten dolayı artık uğraşamayacağım.
  • İnanılır gibi değil ağzım açık okudum. Allah sabır versin. Hakem heyeti son çareniz. Servise cihaz bırakırken size bir servis kaydı nüshası veriyorlar. Mesela Samsung da cihazın durumu hakkında oraya not düşüyorlar (Yanında spen, şarj aleti ve kablosu da teslim alınmıştır seklinde) o not kısmına cihazın durumu hakkında da zorla yazidirmaliyiz. Ekran sağlam, kasa sağlam, cihazda çizik yok vs. şeklinde detaylı yazidirmaliyiz. Mırın kırın ediyorlar ama takmamak lazım zorlamak lazım. Siz cihazın başına böyle şeylerin geleceğini göze alarak cihazı teslim ediyorsunuz gibi saçma sapan bir olay olamaz yok da zaten. Bu notu kendi eliyle kayıt altına aldıktan sonra cihazı verdiğiniz gibi teslim almazsanız sonuna kadar karşılamaları lazim zararı. Ayrıca 4 köşe olayı Sony ni telefon en çok köşeleri üzerine düşüyor diye darbe gördüğünde değişimi kolay yapılsın diye inovasyon olarak sunduğu birşey reklamını da böyle yapmıştı. Yuh olsun ne diyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam imei numaranı kaldır sorun çıkmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişmeleri merak ediyorum. Gercekten insan katil olur. Ahlaksızlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanercan -- 10 Kasım 2016; 2:45:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoQi

    Hocam imei numaranı kaldır sorun çıkmasın.

    Teşekkür ederim uyarı için ama Imei şu an davalık. Çalmak isteyen varsa hemen çalsın, ateşe çıplak ayakla basmış olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cassation

    İnanılır gibi değil ağzım açık okudum. Allah sabır versin. Hakem heyeti son çareniz. Servise cihaz bırakırken size bir servis kaydı nüshası veriyorlar. Mesela Samsung da cihazın durumu hakkında oraya not düşüyorlar (Yanında spen, şarj aleti ve kablosu da teslim alınmıştır seklinde) o not kısmına cihazın durumu hakkında da zorla yazidirmaliyiz. Ekran sağlam, kasa sağlam, cihazda çizik yok vs. şeklinde detaylı yazidirmaliyiz. Mırın kırın ediyorlar ama takmamak lazım zorlamak lazım. Siz cihazın başına böyle şeylerin geleceğini göze alarak cihazı teslim ediyorsunuz gibi saçma sapan bir olay olamaz yok da zaten. Bu notu kendi eliyle kayıt altına aldıktan sonra cihazı verdiğiniz gibi teslim almazsanız sonuna kadar karşılamaları lazim zararı. Ayrıca 4 köşe olayı Sony ni telefon en çok köşeleri üzerine düşüyor diye darbe gördüğünde değişimi kolay yapılsın diye inovasyon olarak sunduğu birşey reklamını da böyle yapmıştı. Yuh olsun ne diyeyim.

    Korkunç amatörler. Maalesef Türkiye de tüm servisler amatör. KVK'yı ben şu an bir solucan gözüyle görüyorum. Esas suçlu ona arka çıkan, konuyla ilgilenmeyen, teknik kısmını KVK gibi Tahtakale zihniyetiyle çalışan insanlara teslim eden SONY Türkiye'dir. Merkez büronun bunlardan haberi olduğunu zannetmiyorum. Japonya'da ki işleyiş çok farklı arkadaşım var biliyorum. Kendim İsveç'de yaşadım oradaki işleyişte çok farklı.. Sadece Türkiye'de midem bulanıyor. Garanti işi koca bir yalan... Bununla beraber aşırı saygısız ve sizi aptal yerine koyup, cebinizden paranızı almaya çalışan bir ton amatör görüyorsunuz.

    Bana şu söylendi;
    'Youtube'dan izlemişsiniz gelmişsiniz öyle zannediyorsunuz o işler öyle olmuyor'

    Oraya şu cevabı verdim ve mekanı terkettim.
    Elbette izlicem, sizin gibi iş bilmez, amatör insanlara para mı kaptırıcam? Garanti belgem var ve hatam olmamasına rağmen 500 TL ödemek zorundayım. Siz kimsiniz bizi aptal yerine koyuyorsunuz?

    Hesabını sorucam, SONY JAPAN'a kadar işi götürücem. Vaktimiz var, nefret doluyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 10 Kasım 2016; 11:8:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray_dx

    KVK'NIN ;
    ''EKRANDA KULLANICI KAYNAKLI EĞİLME VAR EĞİLMEDEN DOLAYI GARANTİ HARİÇİ İŞLEM GÖRECEKTİR.; 551 TL BEDELİ VAR'' şeklinde rapor ettiği ekranımın videosu..

    https://youtu.be/qxuDTc2cGBQ


    Bakın video da izleyebilirsiniz youtube linkinde..

    Fotoğraf da burada.. Bu ekrana nasıl yamuk derler :) nasıl eğilmiş derler? gözüme mi inanayım bu ahmak KVK'ya mı?


    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_dx -- 10 Kasım 2016; 11:13:53 >




  • Hata bizde. Resmi garantili olsun diye bu adamlara guvenip fazladan para veriyoruz. Yine aynı rezaleti yaşadıktan sonra fazladan para verecegimize, paralel ithalat ya da yurt disi cihazi almak daha mantıklı. Hem para cepte kalir, hem bu is bilmezler yuzunden sinir katsayimiz yukselmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir boykot söz konusu olacak gibi gözüküyor. Maalesef hükümetin hatalarıdır. Herkes at koşturuyor.
  • Bir Boykot hareketi başlatalım. Garanti belgesiz ve söz konusu fiyatların 600 TL aşağısına fiyatları çekelim. Bunu da tekno sitelerde duyurmaya çalışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: outside

    Hata bizde. Resmi garantili olsun diye bu adamlara guvenip fazladan para veriyoruz. Yine aynı rezaleti yaşadıktan sonra fazladan para verecegimize, paralel ithalat ya da yurt disi cihazi almak daha mantıklı. Hem para cepte kalir, hem bu is bilmezler yuzunden sinir katsayimiz yukselmez.

    Yurtdışı partileri çok daha kaliteli.. garanti süreleri 1 yıl, ama bu normal.. çünkü cihazlar kaliteli, bozulmuyor sorun çıkarmıyor. Burada hem fazla para ödüyoruz hem söğüşleniyoruz. 1 gün bile garanti hizmeti almak istemiyorum ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterKill88

    Sony bana hep itici geldi nedense.

    Ülkedeki teknik servislerin hemen hemen hepsi böyle.

    Bir kere samsung servisinde çok şanslı hissettim kendimi s4 vardı şarj almıyor diye garantiye vermiştim cihazın ekranını bataryayı dışını vs herşeyi değiştirmişlerdi nerdeyse sıfır cihaz almıştım dedim deneyim ordayken bir baktım hala şarj almıyor.
    Hemen ordaki bayana iletim içerden bir teknisyen geldi 5 dk da şarj soketini değiştirdi halloldu bedava ekran, batarya kâr kalmıştı bana

    Bende samsung cihazımı şarj sorunu nedeniyle garantiye yollamıştım kasa falan full değişmiş en iyi servis kim ne derse desin Apple 'dan sonra Samsung'dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Aslında olması gereken biz amatör firmayız diye herkesin içinde konuşurken herkesin size destek çıkması ve çalışanlara baskı yapmasaydı. Nihayetinde kendileri de telefonlarını bu adamlara teslim edecekler.

    Maalesef bu servis olayında kişinin iyi niyetine kalmışız. Ben de Samsung a Note 4 cihaz bırakmıştım. Geri teslim aldıktan bir kaç ay sonra farkettim ki ben hızlı şarj cihazını bırakmıştım ama onlar bana standart şarj cihazı iade etmişler. Hızlı şarj özelliğini kullanmadığım için gerçekten bir kaç ay sonra farkettim. Aynı servise tekrar telefonun başka bir arızası icin gittiğimde cihazı teslim ettiğim adam ordaydi (teslim ederken biraz atışmıştık ordan hatirladim) adama durumu anlattım ve bana verdiği cevap "olabilir biz hata yapmış olabiliriz veya siz belki yanlış hatırlıyorsunuzdur yapacak birşey yok alırken kontrol etseydiniz" dedi. Ardından 2 yan masadaki çalışana gittim durumu ona anlattım ve adam bana sorun yok hallederiz onu dedi ve cihazını tekrar almaya gittiğimde gerçekten sıfır yeni hızlı adaptör ile iade etti bana. İnanılır gibi değil işimizi çalışanın iyi niyetine göre halledebiliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cassation

    Aslında olması gereken biz amatör firmayız diye herkesin içinde konuşurken herkesin size destek çıkması ve çalışanlara baskı yapmasaydı. Nihayetinde kendileri de telefonlarını bu adamlara teslim edecekler.

    Maalesef bu servis olayında kişinin iyi niyetine kalmışız. Ben de Samsung a Note 4 cihaz bırakmıştım. Geri teslim aldıktan bir kaç ay sonra farkettim ki ben hızlı şarj cihazını bırakmıştım ama onlar bana standart şarj cihazı iade etmişler. Hızlı şarj özelliğini kullanmadığım için gerçekten bir kaç ay sonra farkettim. Aynı servise tekrar telefonun başka bir arızası icin gittiğimde cihazı teslim ettiğim adam ordaydi (teslim ederken biraz atışmıştık ordan hatirladim) adama durumu anlattım ve bana verdiği cevap "olabilir biz hata yapmış olabiliriz veya siz belki yanlış hatırlıyorsunuzdur yapacak birşey yok alırken kontrol etseydiniz" dedi. Ardından 2 yan masadaki çalışana gittim durumu ona anlattım ve adam bana sorun yok hallederiz onu dedi ve cihazını tekrar almaya gittiğimde gerçekten sıfır yeni hızlı adaptör ile iade etti bana. İnanılır gibi değil işimizi çalışanın iyi niyetine göre halledebiliyoruz.

    Oradaki diğer insanları suçlayamam bilinçsiz ve bilgisizler, 3'nü sıra beklerken uyardım zaten, birazdan burada gürültü kopacak dedim hatta, onlar hep sessiz mağdur pozisyonunda, kesilmeyi bekleyen birer angus gibi oturuyor. İşte bu yüzden o firmalar palazlandı aslında..

    Sizin olayda tam bir skandal, keşke rapor etme imkanımız olsa bir kurum muhatap bulabilsek. Çok vakit harcamak zorundayız ama harcarım sorun değil.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.