Şimdi Ara

Sony servisin Televizyonum icin yaptigi Entrikalar ve yasadigim sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Temmuz 2017'de Sony E9005 model tv aldım Sony mağazasından. Tv 3 Hafta önce bozuldu. yetkile serviste kayıt açtırdım 07.03'de 3 gün sonra kendi ısrarlarım doğrultusunda evimden gelip aldılar tamire götürdüler 10 Mart Cumartesi günü.

    Yetkili servis size 3-4 gün sonra haber vereceğiz dediler hiç kimse hiçbir bilgi vermedi. Kendim arayıp zorla bilgi aldım müşteri hizmetleri ekstra kaba tavrı ayrıca diğer bir sorundu.

    En son gecen hafta salı günü görüştük ve Televizyonda ikinci bir ariza çıktığını ve panelin anakartın vs... Her şeyin komple değiştiğini söylediler. Bende hem beni 20 gündür bekletiyorsunuz mağdur oluyorum hem de Televizyonumda değişmeyen parça bırakmamışsınız dedim. Bunun üzerine sizlerden benim Sony XE9005 Modeline es bir değerde yeni bir Televizyon talep ettiğimi kendilerine belirttim. İlk müşteri hizmetleri ile bu konuyu görüştüm Yetkili servis karar verir buna dedi sonra Yetkili servis aradı Sony karar verir dedi. 2-3 Defa kendilerine bu durumu izah etmeme rağmen ve mağdur olduğumu tv fiyatının 6.200TL olduğunu garanti bittikten sonra bu arızanın bir daha vereceğini ilettim buna rağmen bugün Sony Müşteri hizmetlerinden aradılar televizyonun bu hafta teslim edileceğini söylediler bende şikayetimi Tüketici Hakem Heyetine sunacağımı belirttim ve TV gelince servis raporu ile birlikte şikayet yapıcam, yalnız televizyonu ablam satın aldı fatura onun üzerine şikayet edecek kişi benim sorun çıkar mı? e-devlet üzerinden yapacağım. Fatura, kurulum kağıdı vs... Hepsi mevcut

    Umarım Tüketici hakem heyeti benı haklı bulur. Yerli marka alsam bu kadar başım ağırmazdı herhalde buda bana ders oldu...







  • hocam benim bildiğim öyle bi hakkınız yok adamlar gerekeni yapmışlar tamir etmişler size tv yi sorunsuz şekilde verecekler siz kafanızda kurduğunuz bozulma ihtimaline karşı yeni tv istiyorsunuz ama aslında tamirli tv kullanmak istemiyorsunuz bu durumda adamlar ne yapsın tamirli tv yi alıp çöpe atıp size sıfır xf90 mı versinler :) mahkemeyede gitseniz bişeyin değişeceğini sanmıyorum
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Bugun tekrar aradilar Televizyon 3.ariza cikarmis ve onarilma mumkun degilmis carsamba gunu itibari ile 18.ci is gunu icerisendeyiz yani 10 martdan beri TV onlarda. Ariza ufak bir yerde olsa anlayisla karsilayabilirim ama Panel degismis Anakart degismis sonra Panelde yine sorun cikmis bunun ilerisi yine belli 1 hafta kullan sonra yine gidecek TV.nin fiyati 6.200TL

    sence bunun sonu ne olur 3. Ariza'dan sonra onlarda anladi sonunda degisime gittiler ben sikayetimin on taslagini hazirlamistim bu arada TV'nin gelmesini bekliyordum ona gore servis raporu ile e-devlet uzerinden sikayetimi gerceklestirecektim. Turkiye nufusun yuzde kaci Tuketici hakem heyetinden haberi var gecen gazetede Tuketici hakem heyetine gelen sikayetlerin %70'i olumlu karsilanmis korkunc verici bi rakam bu demekki sirketler kullanicilari nasil dudukluyor gor! Almanyada bu rakam %10'u bile gecmez cok eminim.

    Stok'da ayni urun varsa vereceklermis yoksa muadil bir urun sunacaklarmis bakalim benim anlamadigim muadil urunu begenmez isem ne olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PizzaMuffin -- 3 Nisan 2019; 13:18:8 >




  • PizzaMuffin P kullanıcısına yanıt
    hocam benim bildiğim muadil ürün diye bişey yok ya aynı modeli vermek zorundalar yada üst modelini zaten sony de xe9 muadili yok yeni modeli xf90 vermek zorundalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RNNN -- 3 Nisan 2019; 13:26:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler XF90 olursa super olur ona hayir demem :) yanliz bunlar tamir edilmis XE9005 model'i sifir diye vermesinler bana olur mu olur ya...

    peki muadil urune onay vermez isem ne olur bilginiz var mi?

    tesekkurler yardimin icin dostum :)
  • PizzaMuffin P kullanıcısına yanıt
    yine tam emin olmamakla birlikte 20 iş gününü geçtiği için iade talep edebilirsiniz birde ellerinde xe93 varsa onuda verebilirler üst model olduğu için ben olsam xf90 yerine xe93 isterdim ama yoktur muhtemelen diğer bahsettiğiniz tamirli başka xe9 verirler kısmı tamamen muamma alırlar tv yi sıfırlarlar yada anakart değişirler sıfır gibi paketlerler getirirler buda olmayan bi iş değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Dostum dedigin TV'ler 2017'de olan TVler o zaman bunlar Stok'da XE9005 rahatca bulurlar. Temmuzun 2017sinde aldim benim TVyi XE93 2017'de uretilmis hala piyasada varsa buyuk ihtimal XE9005'de vardir, oyle birsey olursa XE93 talep eidcem sagol
  • PizzaMuffin P kullanıcısına yanıt
    Merak ettim hangi modeli yolladılar size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    SONY XF 90 olmasi lazim x9005e nin bi ustud idi tek sorun garanti suresinin 4 ay olmasi idi o yuzden para iadesi talep ettim eger 2 sene garanti verselerdi xf'i alirdim kesin :) cunku piyasa fiyati 6500-7000 bin idi

    bu arada iyiki magazadan almisim. magazaya gittim sony'den aldigim iade kabul kagidi verdim sonra eve donerken 30dk icerisinde parayi eft ile gonderdiler. internet'de olsa idi ne yapardim bilmiyorum parayi bu kadar kolay verirler miydi. o yuzden tv alirken arada cok ucuk fark yoksa magazadan almayi tercih ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PizzaMuffin -- 13 Şubat 2020; 20:3:48 >
  • PizzaMuffin P kullanıcısına yanıt
    Benim 65xe9005 i servis thh kararına istinaden götürdü. Cihazın garanti bitimine 3 gün kala vermiştim thh ye. Gelen mal. Garantisiz mi olacak :) bozuk gelmez umarım.

    Bir dahada sony den tv almam zaten. Müşteri hizmetleri bir rezil, servis daha bi rezil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret ettim doğrusu.
    Ömründe Sony servisi kadar mükemmel başka servis görmedim.
    Telefon ediyorum yazılım atmama teker teker anlatarak sıkılmadan yardım ediyorlar.
    Bir günde defalarca arıyorum nezaketlerini hiç bozmuyorlar.
    Sonra kumandam bozuldu tüketici hatası vs demeden kibarca hemen değiştirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saint Ralph -- 15 Şubat 2020; 9:5:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    xf modelini getirirler diye düşünüyorum. xe nin üretimi bitti sanırım.
    Garantisi olmaz diye tahmin ediyorum.
  • Saint Ralph S kullanıcısına yanıt
    Bende bu yazıyı okuyunca hayret ettim vallahi. 3-4 gün önce sony müşteri temsilcisi bir bayanla görüştüm. Hem anlayışı kıt, hemde bir bayana yakışmayacak kadar kaba. Laf anlamıyor bir türlü. Hatta bayanı şikayet etmeyi düşünüyordum. Yeni tv yi beklediğim için vazgeçtim. Kadını bir duysanız hesap soruyor benden. Sanki tartışmaya gelmiş benimle. Neyse...

    Sony de her arıza kullanıcı hatasıdır bir kere. Yeğenimin telefonu 7 kere servise gitti. Yapamadılar telefonu da değiştirmediler. THH ne gitmek zorunda kaldılar. Benim TV yi servis aldı götürdü, bişey yok diye getirdiler tv yi bir açtık ekranı baloncuk ve çizik ile dolu. Bizle alakası yok deyip çekip gittiler. Serviste yaşanan sorun bana kullanıcı hatası oldu.

    Çevremde sony servisten memnun olanı görmedim. Sony eski sony değil malesef. 30 yıllık tık demeden çalışan televizyonlar, walkmanler vs. mazide kaldı. Ufak bir arızada ürünün yenisi veren sony artık yok.

    Samsung servisi bunlardan 1000 kat iyi. Ürünleri de hemen hemen sony kalitesinde hemde fiyatı 1 tık uygun. Artık kolay kolay sony marka ürün almam.


    10000tl lik sony tv kullanıyorum. Cihaz menüde donuyor, film izlerken ses açma kapama esnasında donma oluyor kanal geçişi bir ömür vs. vs. Kıytırık xiaomi box almışım 100 kat daha iyi 10.000tl lik tv nin smartından.




  • Servisin isminide söyleyim.
    Karşıyaka (İzmir) Sony servisi.
    4x4 insanlar.

    Kötü olanıda yazayım.
    Beko servisi eve geldi ankastre ocağımın içine etti. Hemen şikayet ettim 20 dakikada yeni servis gönderdiler.
    Sorunu çözmüşler neresi kötü diyebilirsiniz. İlk eleman gibi birilerini çalıştıran firma kötüdür. Saygısız, bilinçsiz, üşengeç, tembel bir servis elemanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Servis olarak en memnun kaldigim servis diyebilirim, sony geldi herseyi tek tek anlatti bana cok vakit ayirlilar

    en ayi servis philips ikinci kotu servis samsung

    sony iclerinde en iyisi idi adam yazilimi yukledi herseyi anlatti gitti ama sony almadim...


    bu arada garantiye 3 gun kaldiysa gelen tv'ninde garantisi 3 gunluk olacak. adamlar ekstra bide 2 sene garanti mi verecek xd oyle olsa bana verdikleri tv'yi alirdim

    tv'yi kurarlar calisip verirler 3 gunden sonra birsey basina gelirse yaptirmasi sana ait. tuketici haklarinda bu yaziyor zaten servise verdigin tv'nin yerine muadil urun alirsan garanti kaldigi yerden devam eder diye
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.