Şimdi Ara

Sony KD-49XE8005 2017 model (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
12
Favori
29.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Size danışmak istediklerim var. Bu tvde kanal sıralama yapılabiliyor mu ve usbden film oynatmada altyazı iyi çalışıyor mu ve yayın kaydı iyi çalşıyor mu? teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müezza34

    Merhaba arkadaşlar. Sony KD-49XE8005 2017 modelinde, usb den film oynatmada gömülü olmayan altyazı (srt gibi) çalıştırma durumu nasıldır, yazı boyutu ne kadardır, bilen var mı? Yani kısaca sorunsuz çalışıyor mu?

    Yazı boyutu, ilk oynatımda ufak gelebilir (benimki öyle olmuştu) ama TV ayarlarında bunu büyütmek mümkün. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım bugüne kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müezza34

    Merhaba. Size danışmak istediklerim var. Bu tvde kanal sıralama yapılabiliyor mu ve usbden film oynatmada altyazı iyi çalışıyor mu ve yayın kaydı iyi çalşıyor mu? teşekkür ederim.

    Kanal sıralaması yapmayı denemedim ihtiyacım olmadı. Teledünya Conax modül kullanıyorum ben. USB'den film oynatmada bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar. Altyazı çalışıyor, boyutlarını değiştirebiliyorsun, yayın kaydı o kadar uzun süreli bir kayıt yapmadım 3-5 dk lık bir deneme kaydı yapmıştım sorun görmedim. 2TB ye kadar HDD ye kayıt yapıyor.
  • selan digiturkplay yuklenıp seyredilebılıyormu acaba?
  • hunky H kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Sony Tvlerin bazılarında sehpa üzerinde ekranın 6 derece arkaya doğru eğimli olduğunu öğrendim. Aldığınız KD-49XE8005 modelinde arkaya doğru eğim var mı yoksa ekran dik mi?
  • Ben de dün, DH forumlarında birdençok konu başlığı altında paylaşılan bilgiler ışığında, 49XD7005 ile 49XE8005 arasında kaldığım TV alımımı, 150 TL fiyat farkına razı olarak, ismini sanını bilmediğim bir dukkandan, internet uzerinden almak yerine bir Sony Center'dan almak suretiyle XE8005 lehine sonuçlandırdım.
    Kayda değer bir saptamam olduğunda yine buradan paylaşarak foruma olan borcumu geri odemek arzusundayım. Sorulara açığım.
    Sevgilerle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUSA42JA -- 2 Ekim 2017; 12:31:36 >
  • Merhaba arkadaşlar ürünü form sayfaların da okuduktan sonra ve incelemeler neticesin de Teknosa dam aldım.

    Ürünün kurulumu yapıldıktan hemen sonra bir sorun varmı gibisinden inceledikten sonra altı (6) adet ölü piksel ile karşılaştım.

    Akabinde kurulumu yapan teknik servis ile görüştüm 3 ila 6 gün içerisin de ürünün değişim raporunu çıkartıp değiştireceklerini söylemesi ile bugün tam bir (1) ay olması halinde serüvenimiz başladı.

    Bir aydır Sony müşteri hizmetleri ile her gün mesai saatleri içerisin de iletişime geçmekteyim yanı sıra ilgilendiğini söyleyip müşterisini yüz üstü bırakan Teknosa ile de iletişim içerisinde olup bir çözüm arayışı içerisinde mağduriyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.

    Günlerdir çözüm bulamayan birisi olarak yardımlarınızı bekliyorum lütfen konu ile daha önce karşılaşan bir arkadaş var ise yardımcı olmasını rica ediyorum.



    “ Sony ve Teknosa allah belanızı varsin”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar ürünü form sayfaların da okuduktan sonra ve incelemeler neticesin de Teknosa dam aldım.



    Ürünün kurulumu yapıldıktan hemen sonra bir sorun varmı gibisinden inceledikten sonra altı (6) adet ölü piksel ile karşılaştım.



    Akabinde kurulumu yapan teknik servis ile görüştüm 3 ila 6 gün içerisin de ürünün değişim raporunu çıkartıp değiştireceklerini söylemesi ile bugün tam bir (1) ay olması halinde serüvenimiz başladı.



    Bir aydır Sony müşteri hizmetleri ile her gün mesai saatleri içerisin de iletişime geçmekteyim yanı sıra ilgilendiğini söyleyip müşterisini yüz üstü bırakan Teknosa ile de iletişim içerisinde olup bir çözüm arayışı içerisinde mağduriyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.



    Günlerdir çözüm bulamayan birisi olarak yardımlarınızı bekliyorum lütfen konu ile daha önce karşılaşan bir arkadaş var ise yardımcı olmasını rica ediyorum.







    “ Sony ve Teknosa allah belanızı varsin”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hunky H kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Usbye yayın kaydı için internete gerek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müezza34

    Merhaba. Usbye yayın kaydı için internete gerek var mı?

    Hayır gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müezza34

    Merhaba. Sony Tvlerin bazılarında sehpa üzerinde ekranın 6 derece arkaya doğru eğimli olduğunu öğrendim. Aldığınız KD-49XE8005 modelinde arkaya doğru eğim var mı yoksa ekran dik mi?

    Herhangi bir eğim söz konusu değil.
  • Hocam 49 7005 ile 8005 arasında neredeyse 1000 tl fark var sizce değer mi?



    https://www.epey.com/televizyon/karsilastir/73041-85940/sony-kd-49xe8005_sony-kd-49xe7005/



    8005 de ek olarak Android ve Triluminos Ekran var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elonardo

    Hocam 49 7005 ile 8005 arasında neredeyse 1000 tl fark var sizce değer mi?



    https://www.epey.com/televizyon/karsilastir/73041-85940/sony-kd-49xe8005_sony-kd-49xe7005/



    8005 de ek olarak Android ve Triluminos Ekran var

    Ayni kararsizligi ben de yasiyorum bilgi verirseniz sevinirim arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kararsız değildim, gittim xe7005i 2700 tlye aldım. özellikle android olmasın diye aldım.Çünki evdeki android tv yi çok yavaşlatıyor. menüler yavaş, bilgisayar gibi hizmet bekliyor. panel konusunda evet belki 8005 daha iyi ama aradaki 1400 tl farka değermi tartışmam bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slyman.de

    Merhaba arkadaşlar ürünü form sayfaların da okuduktan sonra ve incelemeler neticesin de Teknosa dam aldım.



    Ürünün kurulumu yapıldıktan hemen sonra bir sorun varmı gibisinden inceledikten sonra altı (6) adet ölü piksel ile karşılaştım.



    Akabinde kurulumu yapan teknik servis ile görüştüm 3 ila 6 gün içerisin de ürünün değişim raporunu çıkartıp değiştireceklerini söylemesi ile bugün tam bir (1) ay olması halinde serüvenimiz başladı.



    Bir aydır Sony müşteri hizmetleri ile her gün mesai saatleri içerisin de iletişime geçmekteyim yanı sıra ilgilendiğini söyleyip müşterisini yüz üstü bırakan Teknosa ile de iletişim içerisinde olup bir çözüm arayışı içerisinde mağduriyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.



    Günlerdir çözüm bulamayan birisi olarak yardımlarınızı bekliyorum lütfen konu ile daha önce karşılaşan bir arkadaş var ise yardımcı olmasını rica ediyorum.







    “ Sony ve Teknosa Allah belanızı varsin”

    Bana satan arkadaş artık tvyi dörde bölüp her alanda 5-6 tane den fazla ölü pixel olmassa normal kabul edildiğini söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smurf1971 -- 1 Kasım 2017; 9:7:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slyman.de

    Merhaba arkadaşlar ürünü form sayfaların da okuduktan sonra ve incelemeler neticesin de Teknosa dam aldım.



    Ürünün kurulumu yapıldıktan hemen sonra bir sorun varmı gibisinden inceledikten sonra altı (6) adet ölü piksel ile karşılaştım.



    Akabinde kurulumu yapan teknik servis ile görüştüm 3 ila 6 gün içerisin de ürünün değişim raporunu çıkartıp değiştireceklerini söylemesi ile bugün tam bir (1) ay olması halinde serüvenimiz başladı.



    Bir aydır Sony müşteri hizmetleri ile her gün mesai saatleri içerisin de iletişime geçmekteyim yanı sıra ilgilendiğini söyleyip müşterisini yüz üstü bırakan Teknosa ile de iletişim içerisinde olup bir çözüm arayışı içerisinde mağduriyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.



    Günlerdir çözüm bulamayan birisi olarak yardımlarınızı bekliyorum lütfen konu ile daha önce karşılaşan bir arkadaş var ise yardımcı olmasını rica ediyorum.







    “ Sony ve Teknosa allah belanızı varsin”

    çözüm basit , tüketici hakem heyetine başvuracaksınız. gözünüzde büyütmeyin posta yoluyla dahi başvurabiliyorsunuz.
    http://ankara.gtb.gov.tr/tuketici-hakem-heyeti-basvurusu/tuketici-hakem-heyeti-basvuru-5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airport34 -- 3 Kasım 2017; 17:23:7 >




  • internetten 49xe8005 siparişi verdim. Firma kargo ile yolladı diyelim kargoyu alırken nelere dikkat etmeliyim, Kutuların belli noktaları varmıdır? bu konuda yardımcı olurmusunuz? ve Sonrasında Servis geldiği zaman hangi testleri yapmalıyım?
  • th3sicilian T kullanıcısına yanıt
    Servis gelmeden kargonun içini açıp bakamazsınız. KArgoyu teslim alırken kutunun genel haline bakın. Bantlar daha önce açılmış mı, üstüste atılmış çift bant var mı? Bunları kontrol edin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L@civert

    Servis gelmeden kargonun içini açıp bakamazsınız. KArgoyu teslim alırken kutunun genel haline bakın. Bantlar daha önce açılmış mı, üstüste atılmış çift bant var mı? Bunları kontrol edin.



    Teşekkürler hocam saolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: th3sicilian

    internetten 49xe8005 siparişi verdim. Firma kargo ile yolladı diyelim kargoyu alırken nelere dikkat etmeliyim, Kutuların belli noktaları varmıdır? bu konuda yardımcı olurmusunuz? ve Sonrasında Servis geldiği zaman hangi testleri yapmalıyım?

    Kaça nerden aldiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.