Şimdi Ara

Sony Interactive Entertainment Japan Studio Küçülmeye Gidiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Güncelleme: Sony, IGN'e yaptığı açıklamayla haberi doğruladı. 1 Nisan itibarıyla Sony Interactive Entertainment Japan Studio tekrar organize edilecek. 
     
    Orijinal Haber: Video Games Chronicle sitesinin kaynaklarına göre Sony Interactive Entertainment Japan Studio küçülmeye gidiyor ve oyun geliştirmeyi sonlandırıyor.

    Belirtilene göre Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanlarının çoğunluğunun yıllık sözleşmeleri yenilenmemiş ve ayrılmaları için bırakılmışlar.
     
    Bugün Bloodborne yapımcısı Masaaki Yamagiwa, video yönetici Ryo Sogabe ve baş yapımcı Masami Yamamoto, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan ayrıldıklarını twitter hesapları üzerinden resmi olarak açıkladı. Geçtiğimiz Aralık ayında da bir diğer Bloodborne yapımcısı Teruyuki Toriyama ve Silent Hill, Siren ve Gravity Rush yaratıcısı Keiichiro Toyama stüdyodan ayrılmıştı.
     
    Sony Interactive Entertainment Japan Studio'nun sadece iş ve yerelleştirme departmanları kalacak. Astro Bot serisi geliştiricisi ASOBI Team de ayrı bir stüdyo olarak çalışmalarını sürdürecek ve bazı Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanları ASOBI Team'e kaydırılacak.
     
    Bu kararın arkasındaki sebep, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'nun son yıllarda yeterince kârlı olmaması.
      
    Sony Interactive Entertainment Japan Studio 1993'te kuruldu ve Sony Interactive Entertainment'ın en eski birinci parti stüdyosu. Ape Escape, Patapon, LocoRoco ve Knack dahil pek çok oyun geliştirdiler ve The Last Guardian, Days Gone ve Demon's Souls remake gibi pek çok oyunun da geliştirilmesine yardımcı oldular.








  • Sony Stüdyolarının en zayıf halkasıydı zaten. Yardımcı Stüdyo rolünde kaldılar daha fazla. En son The Last Guardian'ın sorunlu çıkışından sonra iyice bittiler.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Naughty Dog

    Sony Stüdyolarının en zayıf halkasıydı zaten. Yardımcı Stüdyo rolünde kaldılar daha fazla. En son The Last Guardian'ın sorunlu çıkışından sonra iyice bittiler.


    Hayır kötü ya da zayıf değillerdi kreatif olarak en iyileriydi, ve uzun yıllardır onlara yüksek bütçeler ayırmıyorlardı. The Last Guardian eski problemli bir oyundu ps4'te o oyunu yeterince iyi çalıştıramıyordu. Downgrade ede ede bir hal oldular. Bloodborne yapımında çalışanda Japon stüdyolarıydı eleştirilecek bir konu var ise aynı anda 50 tane knack cart curt geliştirten baştakilerin suçu. En orjinal oyunlar hep bu taraftan geliyordu. Japon tarafından stüdyolarından vazgeçmesi demek orayı komple Nintendo'ya yerdirmek demek.
  • Olabilecek ne kötü haber. Ps japon tarafı öldü demektir. Sevin sevmeyin her zaman farklı bir bakışları vardı. Batı stüdyolarından ne gelirse artık, çoğu da bir başka oyunun benzerini yaptığından ps5 nesli biraz kuru, renksiz kalacak.
  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Bu stüdyonun ps4 neslinde direk çıkardığı güzel neler var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony bu geceki sunumda batırdı, bu da sıvama işlemi olsa gerek. 1 gün içinde bir sürü kötü şey olup da hiç iyi şey olmaz mı bir firmada

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Üzüldüm. Her ne kadar yaptıkları oyunlar ortalama olsa da gerçekten özgün işler yapmaya çalışıyorlardı. Özellikle PS2 de güzel işleri vardı ama son yıllarda yardımcı stüdyo rolünden öteye de gidememişler. Ayrıca bu haber acaba Sony PC tarafına daha çok yatırım yapacak mı sorusunu da getirdi bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony'nin elindeki en kaliteli stüdyoydu.Gayet kreatif ürünler çıkıyordu ellerinden.Puppeteer gibi underrated bir şaheser sahiplerdi.Naughty dog kapansa daha yerinde olurdu bu stüdyo yerine.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: JourneyToTheWest

    Sony'nin elindeki en kaliteli stüdyoydu.Gayet kreatif ürünler çıkıyordu ellerinden.Puppeteer gibi underrated bir şaheser sahiplerdi.Naughty dog kapansa daha yerinde olurdu bu stüdyo yerine.


    yok yav naughty dog biraz daha third person shooter ajenda simulator yapacak onlarin isi daha bitmedi jak/crashden nerelere yazik valla oyun yapmayi birakti adamlar. Omuzdan bakip ates etmek disinda yapabildikleri bi oyun yok admalarin.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bu haber ile pc yatırımını nasıl bağdaştırdın anlayamadım
  • Adım adım kendi sonuna gidiyorsun Sony. Kenichori yoshida çok geç olmadan Jim ryani kovmali yoksa sie tarihe karışacak
  • Playstation'ı ps4 den ibaret zannedenler,Japon stüdyolarının değerini bilemez,o yüzden yorumların bir kısmına şaşırmıyorum.Bu habere ciddi derecede üzüldüm diyebilirim.Sony'nin tps aksiyon oyunu yapmaktan başka değişik türde oyunları sunabilen yegane stüdyoları Japon stüdyolarıydı.Bir çok özgün oyunun yapımında ya direkt,ya da dolaylı yoldan emek harcamışlardır.


    https://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Studio

  • Oyun yönetiminin Amerika'ya taşınmasından sonra Japon stüdyoları gözden çıkarıldı deniyor. Son yıllarda çok iyi oyunlar çıkaramadılar ama kapatmak biraz abartılı olmuş. Ps konsolları almamın sebeplerinden biriydi. Gelen haberlere bakılırsa Sony japonya pazarını komple gözden çıkarmış. Üretilen konsolların çok az bir kısmının Japonya da satışa sunulduğundan dert yanılıyordu. O kadar da çok çalını vardı bu dönemde işsiz kaldılar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.