Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

sony dsc s600 için hangi memory card

14
Cevap
0
Favori
466
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      187 Mesaj
      18 Mart 2006 23:54:40 Konu Sahibi
      arkadaşlar sony dsc s600 aldım yalnız bu memory stickler hakkında fazla bilgim yok
      hangi mrkanın hagi modelini almam daha iyi oluır olur
      ms pro duo en iisi galiba ama tam bilmiyorum
      yardım ederseniz çok sevinirim



      |
      |
    • Teğmen
      104 Mesaj
      19 Mart 2006 11:41:12
      sandisk ya da sony alabilirsin.sandisk de kalitelidir.ama sony nin high speed duoları resim için daha iyidir ama pahalıdır.sen bilirsin
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      282 Mesaj
      19 Mart 2006 12:11:33
      quote:

      Orjinalden alıntı: De-Ja-Wuuu

      arkadaşlar sony dsc s600 aldım yalnız bu memory stickler hakkında fazla bilgim yok
      hangi mrkanın hagi modelini almam daha iyi oluır olur
      ms pro duo en iisi galiba ama tam bilmiyorum
      yardım ederseniz çok sevinirim



      kardeşim bu sony dsc s600 den memnun musun?
      foto çekimi gece çekimi ve video durumu iyimi?
      |
      |
      _____________________________

      “Gelir bir bir, gider bir bir, kalır bir.
      Gelen gider, giden gelmez, bu bir sır.
      Gelirse gelir bir kıl ile eyleme tedbir.
      Giderse gider eğlemez bir koca zincir!”
    • Teğmen
      187 Mesaj
      19 Mart 2006 17:27:12 Konu Sahibi
      valla aleti yeni aldığım için çok da bi şey söleyemicem ama video olayı baya ii
      resimlerde fena değil şimdilik daah ayarları falan kurcalamadım
      daha sonra burda yayınlıcam inş
      |
      |
    • Yüzbaşı
      364 Mesaj
      19 Mart 2006 23:24:15
      valla ben de almayı düşünüyorum hafıza kartı. Ben gayet memnunum makineden,profesyonel bişi deil ama gayet kaliteli resimler çekiyor. Bu fiyata ne uyduruk markalar var.video çekimi fine modunda kameraları aratmıyor ve sınırsız çekebiliyorsun(hafıza kartına göre) canon a520 alacaktım video kaltesi ve sınırlı olması beni caydırdı + 4.0 mp düşük geldi + lcd ekran 2'' daha ne isteyeyim ..:bir hafıza kartı :)
      |
      |
      _____________________________
      İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi
      A.c.z
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Mart 2006 18:21:24
      valla bence sony ms kartlara hiç o kadar fazladan para verme ve 3 te 2 si fiyatına sandisk inkileri al. sandisk hafıza kartı işinde en iyisidir.
      |
      |
      _____________________________
      CANON POWERSHOT A610
    • Yüzbaşı
      364 Mesaj
      22 Mart 2006 23:37:08
      Katılıyorum sana comen, yarı fiyatından bile daha aza sipariş ettim bidolu dan. 93 ytl ve 12 taksit 1 gb sandisk, tavsiye ederim...
      |
      |
      _____________________________
      İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi
      A.c.z
    • Yarbay
      2361 Mesaj
      23 Mart 2006 11:51:21
      Ben de ikinci elde satan bir eleman var ondan sony pro duo almayı planlıyorum..99ytl demişti 1gbtına...
      |
      |
      _____________________________
      Ben Türküm!
    • Yarbay
      5268 Mesaj
      26 Nisan 2006 17:56:39
      DSC-S600 İÇİN ALACAĞIN MEMORY STİCK PRO DUO SANDİSK 1 GB 100 YTL CİVARINDA SONY NİN İSE DAH PAHALI SANDİSK GAYET İYİ KULLANIYORUM..45 DAK FİLM ÇEKEBİLİRSİN 2 MP DE 1000 ÜZERİ RESİM 6 MB DE 300 ÜN ÜZERİNDE TAM HATIRLAMIYORUM YANİ HAFIZA KARTLARI SONY NİN GELİŞMİŞ SİSTEMİ DİĞER KARTLARA GÖRE DAHA İYİ...
      |
      |
      _____________________________
      Yolsuzluk=Yoksulluk.
      Doğruları konuşmak için en az iki kişi gerekir biri doğru söyleyen, biri doğru anlayan,
      Allah, kimseyi yanlışı savunacak kadar cahil,doğruyu inkar edecek kadar nankör yapmasın..


      Doğayı yıpratmayınız,
      Yeteneklerinizi hobi olarak harcamayın,
      İnsanlar kazandıkca kibarlaşırmış.
    • Çavuş
      46 Mesaj
      27 Nisan 2006 21:53:41
      sandisk 512 mbyte kullanıyorum
      memnunum harika 60ytl hepsiburada .com
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      04 Mayıs 2006 13:46:47
      BENDE S600'ÜM İÇİN HAFIZA KARTI ALACAĞIM.BEN SONY HAFIZA KARTI ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM,FİYATI İSE:256MB: 50YTL 512MB:75YTL. BENCE UCUZ,SONY'NİN KENDİ BAYİSİNE SORDUM 256'LIK 75YTL,512'LİK 100YTL DEDİ.BEN TELSİM
      CEPSHOP'DAN FİYAT SORDUM
      .BU FİYATA SANDİSC ALACAĞIMA TABİKİ SONY ALIRIM



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oski19 -- 4 Mayıs 2006; 13:48:41 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5209 Mesaj
      04 Mayıs 2006 17:35:48
      Geçenlerde Genpatech 'te 1 GB SONY Hi Speedler 85 YTLye satıldı.
      2GB high speedler ise 165 YTL idi ama stokta kalmadı.Genpaya sormak lazım tekrar ne zaman
      gelir diye.
      Genpa :0212 359 0 359
      |
      |
      _____________________________
      2013 Chevrolet Cruze Sedan 1.4 LTZ Siyah.
    • Teğmen
      118 Mesaj
      05 Mayıs 2006 00:21:21
      makina alacaklara şunu söyliyim kamera çekiminde özellikle manzara ya da geniş bir mekanı çekerken görüntü bazen bulanıklaşıyor. sanki odaklama yapmaya çalışıyormuş ta yapamıyormuş gibi. makinayı çok dikkatli kullanmama rağmen bunu engelleyemedim.

      şimdi alacakların kafası karışacak ama aydınlamak amacıyla söyledim....
      belki de ben çekemiyorumdur.

      bi araştırın isterseniz diğer makinalarda da böyle bir sorun varsa bu makinadan kesinlikle vazgeçmeyin.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      250 Mesaj
      05 Mayıs 2006 01:00:43
      Yeni aldıgım Sony W-30 için 1 mayısta izmir cankayadan 1GB lik Memory Stick Pro Duo High Speed 'i 70 YTL 'ye aldım..

      3 mayısta eskişehirde aynısını 80 YTL'ye gordum.

      1GBlik için 140 YTL diyen bile oldu!! Onun için cok iyi araştırın...
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      379 Mesaj
      09 Mayıs 2006 01:14:13
      ARKADAŞLAR HAFIZA KARTINI SONUNDA ALDIM,SANDİSK'İ DE DÜŞÜNDÜM AMA TERCİHİMİ SONY'DEN YANA KULLANDIM ARK.SİZE BİR SORUM OLACAK;ALDIĞIM KART ''MS PRO DUO 512 MB'',ACABA''MS PRO DUO 512 MB HİGH SPEED'' Mİ ALSAYDIM MESELA VİDEO ÇEKERKEN HİGH SPEED'DE DAHA MI İYİ ÇEKER,YANİ DAHA MI SERİ VİDEO ÇEKER....(BU ARADA HAFIZA KARTINI 70 YTL'YE ALDIM)
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Satılık Köpek
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.