Şimdi Ara

SONY CYBERSHOT DSC-S730 7.2MP 2.4' nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu linkteki makine için görüşlerinizi bekliyorum..aynı fiyattaki samsung vb ürünlere göre ne dersiniz.. deneyimli arkadaşlar lütfen..
    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?CategoryId=248&productId=bd99929



    _____________________________
  • elimde var. makrosu 2 cm. resimler net ve canlı. örnek resim eklemiştim. bence aynı fiyattakilere fark atar. hatta benim ~2 kat pahalı kodak makineme bile fark attı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_24008165/mpage_1/key_//tm.htm#24083624
    _____________________________
  • peki bu sony 730, canon A560 tan iyi mi
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapisiz

    peki bu sony 730, canon A560 tan iyi mi


    eğer bana soruyorsan a560 kullanmadığım için bilemiyorum. özelliklerini kıyaslayınca canonun artıları video çekimini 640*480 yapması ve 4x zoom. resim kalitesi için kıyaslama yapamayacağım. etik olmaz çünkü sony s730 makinemi satıyorum.

    alttaki linkten a560 la ilgili kullanıcı görüşlerine bakabilirsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_13871884/mpage_1/key_a560/tm.htm
    _____________________________




  • tşkler kardeş
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merulaalba


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapisiz

    peki bu sony 730, canon A560 tan iyi mi


    eğer bana soruyorsan a560 kullanmadığım için bilemiyorum. özelliklerini kıyaslayınca canonun artıları video çekimini 640*480 yapması ve 4x zoom. resim kalitesi için kıyaslama yapamayacağım. etik olmaz çünkü sony s730 makinemi satıyorum.

    alttaki linkten a560 la ilgili kullanıcı görüşlerine bakabilirsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_13871884/mpage_1/key_a560/tm.htm

    sony daha keskin sonuçlar veriyor fotoda
    ama 560 da da vşdeo çekerken zoom yapabiliyosun
    _____________________________




  • a560 ters çeviririz düz geçer
    arkadaşlar bir sony ile aynı kulvarda ve bu sony ile aynı fiyata satılan bir mal ne ise ben o malın özelliklerinin kesin sonyden iyi olacagına garanti veririm...

    misal 3bin ytllik bravia ile 3bin ytllik samsung lcdler var kesinlikle samsungun daha iyi oldugunu özelliklerine bakmadan söylersiniz çünkü sony adını satıyor başka bişi deil...

    ha ben kotu mal yapıyor demiyorum tabiki kaliteli mal ama aynı fiyata başka biri bişi çıkarmışsa kesin 100de50 daha iyi özelligi vardır bunu unutmayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dOmi -- 7 Temmuz 2008; 10:37:47 >
    _____________________________
    .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dOmi

    a560 ters çeviririz düz geçer
    arkadaşlar bir sony ile aynı kulvarda ve bu sony ile aynı fiyata satılan bir mal ne ise ben o malın özelliklerinin kesin sonyden iyi olacagına garanti veririm...

    misal 3bin ytllik bravia ile 3bin ytllik samsung lcdler var kesinlikle samsungun daha iyi oldugunu özelliklerine bakmadan söylersiniz çünkü sony adını satıyor başka bişi deil...

    ha ben kotu mal yapıyor demiyorum tabiki kaliteli mal ama aynı fiyata başka biri bişi çıkarmışsa kesin 100de50 daha iyi özelligi vardır bunu unutmayalım




    Kalite ve güven satın alıyorsanız bunun elbette bir farkı olacaktır. Samsung Lcdye 2 yıl garanti verirken Sony Eurasia 5 yıl garanti veriyor. Dediğine göre aynı fiyatlı Shaub Lourenz Lcd daha fazla özellikli olacaktır ama bu onun iyi mal olduğunu göstermez. Ona bakarsak en iyi mal o zaman çin malları olacaktır. Çin malı çakma ürünlerde de bir ton özellik var herşeyi all-in-one satıyorlar hemde 3 kuruşa..
    Sony'yi alır unutursun, samsungu aldığında 2-3 yıl sonra "keşke" deme ihtimalin kesinlikle daha fazla olacaktır.
    Özellikle LCDlere az para sayılmıyor, 3 yıl garanti farkı çok ciddi bir farktır. Bence aradaki fiyat farkına değer, bende bu yüzden Sony Bravia aldım yaklaşık 10 aydır kullanıyorum ve oldukça memnunum. 5 yıl içim rahat zaten ondan sonrada upgrade zamanı gelecek
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.