< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SONY BRAVIA 2021 X90J ANA KONU (131. sayfa)
-
-
Olur kardeş olur..
-
Merhaba en son tüketici mahkeme heyetinden değişim muadil cihaz kararı almıştım ölü pikselden dolayı sölemiştim buradada bugün media market aradı 1.5 yıl önce aldığım 65xg9505 modeli cihazıma sıfır 65x92j modelini teklif etti sizce kabul etmelimiyim güzel bir cihaz mı 65x93j ile 92 arasındaki fark ne tavsiyelerinizi bekliyorum
İyi günler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
90-92-93 arasında kozmetik farklar var diye biliyorum, standi farklı vs.
Sizin televizyonun muadili x95j, o da Tr piyasasında yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tv nin hd yayınlarını 4k ya çevirmesi için bi ayar var mı yoksa otomatik kendisi mi ayarlıyor?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sony xr-55x90j almayı düşünüyorumda herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Stokta ama şuan fiyatı aldığım fiyattan çok yüksek :( o yüzden bekleyeceğim. Kara cuma indirimlerini görmek istiyorum bu kadar beklemişken.
-
Hemde ne sıkıntı Aldığım günden beri sıkıntı yaşıyorum.Teknik servise yolladım panel arızası dediler ,değişim talep ettim 1 aydır bekliyorum hala bi ses yok.Ne görüntüsünden ne ps5 performansından memnun değilim Samsung almadıgım için çok pişmanım..
-
gayet güzel alabilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kronik bir sorunu yok. Tv den genel olarak memnunum. Oled ya da mini led almayı düşünmüyorsan alabileceğin en iyi led tv 90J.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar yaklaşık bir aydır 65x90j yi kullanıyorum normalde pek maç izleyen birisi değilim dün bir yayın çarptı gözüme dikkatli izleyince vertical banding olduğunu gördüm öyle aşırı rahatsız edecek bir şey değil fakat dikkat edince görülebilir durumda sizlerde durum nedir acaba servis çağırmam gerekir mi yoksa hepsinde az da olsa oluyor mu
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz tv'yi nereden aldınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Youtubedan testleri yaptıgınız da farkettiniz mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknosa mağazasından aldım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçen hafta x90j servise gitti sabah bi uyandım tv ortasında kocama bir çizgi tependen aşağı doğru kan beynime sıçradı sabah sabah zaten uyanınca ilk 20-30 dk sinirli oluyorum hepten delirdim. Sony den hiç böyle bir arıza beklemezdim ama müşterisine olan desteği bildiğimden kimseyi germeden servisi aradım aynı gün geldi aldı tv yi bugün aradı yeni tv ile değişim sağlamış Sony. Yurtdışından Türkiye’de cihaz giriş yapmış cumartesiye kalmadan gelip teslim ederim dedi. İşte müşteri desteği budur sağolsunlar. Bazen ülkede yolunda giden işlerde oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlphaKnight -- 10 Ağustos 2022; 22:58:23 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet hocam birkaç video ile test ettim ben görebiliyorum fakat servis gelse ne diyecek bilemedim özellikle buz hokeyi videosunda net bir şekilde görülebiliyor sizin cihazda durum nedir peki hiç yok diyebiliyor musunuz acaba
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
valla hocam ben dun açtım ama pek farkedemedim sanki orta hafif solda birseyler var gibi gibi ama dediğim gibi gozler seçemedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
zamanla azalabilen birşeymiş bu banding olayı siz ne kadardır kullanıyorsunuz cihazı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siz ne kadara aldınız birde teknosa güvenilir mi
-
Hocam ürünü ne zaman teslim ettiniz ve ne zaman değişim cihazı size geldi bildirirmisiniz? Benim tv 1 aydır servisde ve stok sorunu oldugunu söylüyolar değişim için??Birde hangi servise gönderdiğinizide söylermisiniz?Servisi sizin işleminizi örnek vererek darlayacam da o yüzden soruyorum teşekkürler..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pusat06 -- 11 Ağustos 2022; 9:43:21 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X