Şimdi Ara

Sony Bravia 2020 XH9096 (X900H) [ANA KONU] (791. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16.829
Cevap
239
Favori
794.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
66 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir önceki yazılımda harici belleğe proğram kayıt ederken farklı kanallara geçiş yapıp izleyebiliyordum. Şimdi ise "kayıt sırasında kanalları değiştiremezsiniz" uyarısı veriyor. Bunun bir çözümü, ayarı varmı acaba? Önceki yazılımda iken sorunsuz kullanıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, 2022 yılında xh9096 almak mantıklı mı? Amacım sinema keyfi yaşamak. 3.4m izleme mesafem var. Sony 75xh9096 25k civarı sizce alınır mı? Aslında gönlüm yeni LG oled C2 den yana. 55 Inch modelleri 25k civarı ama ufak kalıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Daha önce paylaşan oldu ama bulamadım güncel bi kanal listesi paylaşabilecek var mı ?

  • çizerr Ç kullanıcısına yanıt

    merhabalar, bence bu fiyata alınabilecek en iyi tv şu anda. 65xj90 da bu fiyatlara iniyor indirimlerle ama 75xh9096 aldık biz, 3 metre de izleme mesafemiz var hala alışamadık büyüklüğüne. Ufak bir sinema salonuna döndü salon. Bundan öncesinde awox 42 inch tv vardı onun da etkisi var sanırım. Birden bu kadar kaliteyi ve boyutu arttırınca da etkileyici oldu bizim için. :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jipaniiz kullanıcısına yanıt

    3 m çok yakın değil mi, tüm ekrana hakim olabiliyor musunuz? Benim de TV almam lazım taşınacağım, 65" TV 6 7 m den izliyorum tüm ekran önümde 3 m civarinda kullanacağım yeni evde yakına geliyorum yok tüm ekrana hakim değilim kafayı çevirmem gerekiyor. Acaba yanlış mı algılıyorum alışkanlık meselesi mi bilmiyorum ama 55 oled gibi bişey alıp bunu daha uzaktan seyredeceğim odaya mı koysam diye düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vestel ua serisi ile ilgili hiç bilgisi olan var mı sony xh serisi bilen ve vestel ua serisine hakim? Salon için az kullanacak olması sebebiyle uygun ama iş görecek bir TV almam lazım yeni ua serileri metal çerçeve ve güzel gibi, fiyat yönünden çok cazip, aralarında 2 katı fiyat verilecek TV izleme anlamında bir fark var mı anlamaya çalışıyorum. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Partir kullanıcısına yanıt

    Buraya bakarak aldım. Açıkçası ilk başta yakın geliyor ama göz alışınca sanki olması gereken buymuş gibi hissediyorsunuz.

    RTINGS.com
    TV Size to Distance Calculator and Science
    https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digital Reaction kullanıcısına yanıt
    Deneyim hocam o nereden oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 10 ay önce 65inch modelinden almıştım tvden çok memnunum. Şimdi yeni bir eve taşındığım için salona 85 inch modelinden almayı düşünüyorum. Özellikle PS5 ve Film izlemek için. OLEDlerde yanma sorunu olduğu için LED model istiyorum. Sizce başka bir modele mi bakmalıyım? Teknosa’da şuanda 40.000₺. Kampanya yok maalesef, kampanya olur mu, sizce beklemeliyim? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lestet L kullanıcısına yanıt

    Sony TV'lerde Hard reset;


    *TV'nin fişini çekin,

    *TV'nin arkasından power ve volume - tuşuna ikisine birden 20-30 saniye basılı tutun ve basılı tutar halde fişi tekrar takın.

    *Ne zaman Sony'nin ledi yeşil olarak yanıp sönmeye başlar ozaman basılı tutmayı bırakın,tamamdır.

  • Furbey40 kullanıcısına yanıt

    Kayıt özelliğini kullanan yok mu arkadaşlar?

  • Sony XH9096 55 inç TV kullanıcısıyım. Önceki güncelleme sonrası TV kanal geçişleri yavaşlamıştı. Sanki TV yi uydudan değil de internet üzerinden izliyormuşum gibi dönüyordu. Geçişler 2-3 saniyede ancak gerçekleşiyordu. Çok sorun etmemiştim aslında bunu ancak bu son güncelleme sonrası TV kanalları hiç açılmıyor. Açılması için TV yi yeniden başlatmam ya da fişini çekip takmam gerekiyor.

    Konuyla ilgili 444 7669 Sony Eurasia yı aradığımda ise bana güncellemeler sonrası fabrika ayarlarına dönülmesinin gerekli olduğunu söylüyorlar. Evet bu bir çözüm yolu olabilir ama "Ben her güncelleme sonrası TV yi fabrika ayarlarına almak durumunda kalacaksam tüm uygulamalarımı, kanallarımı, kanal sıralamalarını ve kişisel verilerimi tekrardan ayarlamak durumunda kalacaksam güncelleme yapmanın mantığı nedir? " onu anlayamadım. Bu soruyu kendilerine sorduğumda "güncellemelerin tam olarak sisteme oturması için bunu öneriyoruz, dilerseniz yapmayabilirsiniz, böyle kullanmaya devam edebilirsiniz" gibi saçma ve umursamaz bir cevap alıyorum.

    Bunun çözümü fabrika ayarlarına dönmek olmamalı, güncel sürümde yazılım hatası varsa hata düzeltme yazılımı çıkarır yanlışlıkları düzeltirsiniz.

    Düşünün telefonunuzu her güncelleme sonrası fabrika ayarlarına alıp tüm verilerinizin, uygulamalarınızın silindiğini ve her seferinde yeniden kurmak zorunda kaldığınızı?!

    Sony kalitesine hiç yakışmadı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nebisahin N kullanıcısına yanıt

    Hocam maalesef çok baştan savma ve çok kolay bir cevap. Ben de çok sinir oluyorum bu yaklaşıma ve maalesef bazı müşteri temsilcileri ve hatta bazı kullanıcılar bile bunu savunuyor. Halbuki bu cerrahi müdahale gerektiren bir şeye çekiçle dalmak gibi bir çözüm. Milyar dolarlık şirketin verdiği cevaba bak "tam olarak sisteme oturması için"... Sanki spor ayakkabısı satmışlar saçmalığa bakar mısın?


    Ben Windows 95'ten beri bilgisayar, telefon, akıllı telefon, televizyon, bir sürü cihaz kullandım gerek linux, gerek windows, gerek symbian, gerek android, gerek ios ama bir yazılım hatasının hiçbir zaman "fabrika ayarlarına dönme" ile çözüldüğünü veya çözülse bile bir süre sonra geri gelmediğini görmedim. Benim yıllar süren deneyimimin sonucu şu: Düzgün çalışan bir şey yapıldığında hakikaten düzgün çalışıyor ve asla bozulmuyor; düzgün çalışmayan bir şey olduğunda da onu ne kadar format atarsanız atın ne yaparsanız yapın düzeltemiyorsunuz, yapanların düzgün yapması gerekiyor.


    Maalesef firmalar da bulmuşlar böyle kolay hazırcevap çözümleri, kimse şikayetçi olmadığı sürece yapıştırıp geçiyorlar... Bir de kullanıcı tabanları o kadar büyük ki ve sorunu çözecek kişilere ulaşmadan önce o kadar çok prosedürden geçiyor ki bu şikayetler sadece sizin şikayet etmeniz yetmiyor. Siz şu an Sony müşteri desteğinin gözünde merkeze iletmeye değecek bir müşteri değilsiniz. Siz şikayet edeceksiniz de onlar sıraya alacak da sonra sıra sizin şikayetinize gelecek de incelenecek de tespit edilecek de çözülecek de sonraki güncellemeye dahil edilecek de güncelleme yayınlanacak da... Ohoo...

  • Daha 1 yılı bile dolmayan 55xh9096 tvmi kapanıp hiç bir şekilde açılmadığı için servise göndermiştim. Anakartı yanmış anakart bekliyoruz deyip tamir edip getirdiler. Anakartı yanmış tvyi nasıl değişmezler şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmeden bilmedigini de bilmeden kesin bilgiler vermelere devam bravo

    Yazilimdan, nasil calistigindan bi haber insanlardan bilgi almayiniz. Yanilirsiniz. Hissettigini kesin dogru kabul eden insanlara dikkat ediniz. Bilgiye hisseserek ulasamazsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elessar Eredhian kullanıcısına yanıt

    Şimdi 444 76 69 u yeniden aradım.

    Bu sefer karşıma çıkan arkadaş da “Android TV olduğu için TV nin çerezleri hafızayı dolduruyor, bu yüzden TV nizi kumandadan değil de fişten kapatmanızı veya yeniden başlatma yöntemini kullanmamı” söyledi. Ben de “gün için de her seferinde TV nin fişini mi çekip takıp duracağım? 1,5 yıldır ben böyle bir sorunla karşılaşmadım” dediğim de ise “aslında fişi çekmeniz gerekiyor. Bu zamana kadar karşılaşmamış olmanız olmayacağı anlamına gelmiyor” dedi.

    “Kayıtları incelediklerinde son güncelleme ile ilgili hiç böyle bir şikayet almadıklarını güncellemeden kaynaklı olmadığını, yeniden başlatma veya fişi çekip takma yöntemini kullanmamın olması gereken olduğunu, en sonunda sorunun tek çözüm yolunun fabrika ayarlarına dönmek olduğunu” belirtti. Ben de “güncellemeyi kendim yaptığımı ve güncelleme sonrası bu sorunun olduğunu, şimdilik fişi çekmek veya sistemi yeniden başlatmayı kullanabileceğimi ancak bunun veya fabrika ayarlarına dönmenin sürdürülebilir bir çözüm olmadığını, yazılım güncelleme hatası olduğunu ve hata düzeltme güncellemesi çıkarılması gerektiğini” ilettim.

    İyi dileklerle konuyu kapattık ama bu iş böyle olmamalı…

    Söylediğiniz gibi kendi açılarından işin en kolayını tercih ediyorlar. Ancak bizim için her seferinde fabrika ayarına dönmek bir zulüm, sanırım kendileri arıza veren şeylere çözüm sunmak veya çözüm aramak yerine onu çöpe atıp yenisini alıyorlar bilemedim.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nebisahin N kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında sorun hiyerarşiden kaynaklı. Telefonda görüştüğünüz temsilci, önünde yazanlar dışında hiçbir şey bilmiyor bilse bile önünde yazanlar dışında hiçbir şekilde kişisel görüş vermemesi/teyit edilmemiş bilgi vermemesi talimatını alıyor. Mesela televizyonun durduk yere kendini kapatıp açması sorunu da son güncellemeden sonra ortaya çıktı ve bu konu da dahil olmak üzere birçok insan Sony'yi arayıp şikayet etti. Burada gördüm, reddit'te gördüm, avsforum'da falan da gördüm... Şu an için Sony yetkilileri "böyle bir şikayet hiç almadık, cihazınızı servise vermenizi tavsiye ederiz" diyor. Amerika'da da Türkiye'de de cevap bu. Standart kurumsal cevaplar. Ama ben size olacağı söyleyeyim ya bu tepkiler ve şikayetler artacak ve Sony birdenbire bu sorundan "haberdar" olup "çözmek için çalıştıklarını" açıklayacak ya da müşteri temsilcilerinin haberi bile olmadan bir sonraki güncelleme ile sorun çözülecek. Tabii üçüncü bir ihtimal de sorunun yeterince ilgi çekmemesi ve/veya geliştiriciler tarafından sorun olarak görülmemesi... Sizin kanal yükleme meselesinde bu üçüncü senaryoya ihtimal veriyorum ama benim bahsettiğim muhtemelen sonraki güncellemede çözülecektir. Durum öyle bir noktada ki gelen güncellemenin yama notlarında bile yazmayan sorunları çözer oluyorlar. Yani aslında çoğu zaman yazılımın üzerinde çalışan geliştiriciler bu tarz sorunlardan haberdar oluyorlar ancak sorunlar çoğu zaman ya öncelik sırasında yeterli önemi kazanamıyor ya da geliştiricilerin kendisi de hiyerarşiye takılıyor.


    Android TV olduğu için fişten kapatmak da güzelmiş bu arada   Usandım artık şehir efsanelerinden valla. Adam o kadar mühendis çalıştırıyor, argesini yapıyor, bir sürü özelliği olan komplike bir yazılım geliştiriyor, test ediyor, üzerinde bir sürü çalışma yapıyor ama televizyonun fişi çekerek kapatılması gerektiğini veya bunun ardında yatan sorunun asıl kaynağını bulamıyor ama adamın biri çıkıp "bu böyle yapılır" deyince oluyor ne hikmetse  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elessar Eredhian -- 2 Ağustos 2022; 18:30:13 >
  • Hard reset için ses açma kapama ve power tuşlarını TV arkasında bulamadım arkadaşlar komik gelebilir ama yoksa yok mu 😀

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lestet L kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım tvde power dışında tuş yok zaten bende bulamadım. hard reset için sadece panelin altında orta kısımdaki power tuşuna elektrik fişi çektikten sonra 30 saniye civarı basmanız yeterli, power tuşuna basılı halde elektrik fişini takın, beklemeye devam edin kurulum ekranı gelecek. Ben denedim oldu. kanal geçişlerindeki dönen şey gitmedi ama restart, hard reset den sonra olmadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.