Şimdi Ara

SONY ALIRKEN BİR DAHA DÜŞÜNÜN (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
3.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • servis olayı bizde sıkıntı ama adamlar abartmışlar iyice 8 ay nedir yahu
  • lawbreaker kullanıcısına yanıt
    Fazlasıyla abarttılar resmen telefonuma parama el koydular oyaladılar...
    Söyleyecek çok şey var ama neyse...
  • Konuya @muratcool arkadaşın başka bir konudaki bazı mesajlarını eklemek istiyorum...


    ''meselenin para ve hak bilme olduğunu zannedenler var. Almancı akrabası falan olan varsa bir sorsun, Sony sıkıntılı ürünün bir ay içinde parasını ve yasal faizini ödüyor. Evde baba parası yiyen bilmez. Çalışan adam ne ara fırsat bulacakta, tüketici mahkemesi servis vs telefon ve ziyaret telefon trafiği yapacak. Şunu anlamıyor kıt arkadaşlar. Satılan her 10 telefondan 8 i ilk 3 ay içinde servise gidiyor. Casper da 10 telefondan 5 i gidiyor. Asusta her 10 telefondan 7 si, iphone da her 20 telefondan 1 i. Ve samsungta ise her 10 telefondan 1 i gidiyor. Teknosa da samsung telefon satış personeli idim durum bu. Şanslı azınlıktan olupta Sony kral vs diyen katıksız ***dır. Biraz empati. Marka rezil marka kalitesiz. Ama bencil *****lar ANLAMIYOR. Insallah teleservice in kucağına oturursunuz...''
  • Yeni ekleme @muratcool arkadaşımızdan yine...

    ''ekim 2016 nın bir çalışması. Yılbaşında işten ayrıldım. Bizden telefon alıp da 2017 ye garantiye gönderilen cihaz sayıları 31 aralık 2017 ye kadar olan.

    apple satılan cihaz 97
    arızalı 9
    her 100 cihazdan 9 u sıkıntılı

    samsung satılan cihaz 237
    arızalı 21
    her 100 cihazdan 9 u sıkıntılı

    Sony 101 ürün satıldı
    83 ü garanti ye gönderildi
    her 100 cihazdan 82 i arızalı

    casper 76 cihaz satılmış
    32 arızalı
    her 100 cihazdan 42 si arızalı

    lg 96 cihaz satildı
    64 arızalı
    her 100 cihazdan 66 şikayet arıza

    huawei 76 cihaz
    8 arıza
    yüzde 11 arıza oranı

    lenovo 66 satış
    35 arıza
    yüzde 53 satış garantilik

    asus 58 satış
    38 arıza
    yüzde 65 şikayet.

    Garantiye cihaz gelince ya Asus ya sony yada lg mi derdik.
    Laptop konusunda fix asus casper ve lenovo.

    Bakın bu rakamlarda keyfe cihaz ısınıyor, şarjı tutmuyor dan tutun, kameraya girince telefonunu kapanana kadar herkes var. ''
  • Konu üstte kalsın herkes bu rezilliği görsün...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 12 Mayıs 2017; 19:43:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONY ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR BİR DEFA ŞİKAYETVAR'A GÖZ ATSINLAR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    2 hafta önce Z2 telefonumu ücretli şekilde (kapak+pil değişimi) Arvato Teleservice'e gönderdim, Ankara'ya (Necati Bey) kargo ile gitti, 100 tl gibi de uygun bir fiyat çıkardılar. 10 gün içerisinde de geri aldım cihazımı, hizmet kalitesi, servis bedeli, işçilik hepsi 10 numara, cihaz takır takır da çalışıyor, servise vermeden önce de çalışıyordu zaten. O yüzden Şikayetvar.com'daki şikayetlerin ben bir kısmının örgütlü olduğunu düşünüyorum (Beni bile vermeden önce az caydırmadı orada okuduğum yorumlar da sonra ne olacaksa olsun dedim, en kötü thh'den iade alır, üzerine para ekler XZ alırım demiştim.)

    Bir de şöyle bir gerçek var ki Türkiye'deki servislerin çoğu garantisinin son demlerini yaşayan cihazları bilinçli olarak bekletip garanti kapsamının dışına çıkartarak kullanıcıya ek masraf kitlemenin yolunu arıyorlar ve bu durum sadece Teleservice için geçerli değil. Bunu KVK'sı da yapıyor (KVK daha çirkef hatta o konuda), Genpa da yapıyor, Wintek'e girmiyorum bile. Bu yüzden burada Sony'e suçu yüklemek biraz haksızlık olmuş.

    Ha bir de Mediatek işlemcili Sony kullanıp da sorun yaşayan adam, lütfen amiral gemisi modellerine AYNI MUAMELEYİ ÇEKMESİN, BEN DE O ADAMI DAR GÖRÜŞÜNDEN ÖTÜRÜ KAALE BİLE ALMAM!..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 13 Haziran 2017; 23:42:39 >
  • Ben de XA kullanıyorum. Teleservice telefonun kapağını açık bırkamıştı. Geri gönderdim ama bu sefer de para istediler ekranda yamukluk var diye ama yok öle bişey. Kabul etmedim. Geri geldi ama bu sefer de ikincil mikrofon ve kulaklık girişi bozuktu. Geri gönderdim yine ekran eğik dediler. Ben de geri aldım. Bu sefer bişi yok.



    Sonra da kulaklık girişi beni sinir edince KVK ya verdim. Onlar ise kasadaki güç tuşunun üstündeki eziklik dolayısıyla 470 lira istediler.



    Ben de tüketici hakem heyetine başvuracağım.



    Bu arada Mediatek işlemcili Sony alıp sorun yaşayan adamı kaale almam diyen üye,bir firma hiç mi düşünmez bu işlemciyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de şu Türkçe'yi düzgün öğrenseniz de okuduğunuzu adam akıllı bir anlasanız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    2 hafta önce Z2 telefonumu ücretli şekilde (kapak+pil değişimi) Arvato Teleservice'e gönderdim, Ankara'ya (Necati Bey) kargo ile gitti, 100 tl gibi de uygun bir fiyat çıkardılar. 10 gün içerisinde de geri aldım cihazımı, hizmet kalitesi, servis bedeli, işçilik hepsi 10 numara, cihaz takır takır da çalışıyor, servise vermeden önce de çalışıyordu zaten. O yüzden Şikayetvar.com'daki şikayetlerin ben bir kısmının örgütlü olduğunu düşünüyorum (Beni bile vermeden önce az caydırmadı orada okuduğum yorumlar da sonra ne olacaksa olsun dedim, en kötü thh'den iade alır, üzerine para ekler XZ alırım demiştim.)

    Bir de şöyle bir gerçek var ki Türkiye'deki servislerin çoğu garantisinin son demlerini yaşayan cihazları bilinçli olarak bekletip garanti kapsamının dışına çıkartarak kullanıcıya ek masraf kitlemenin yolunu arıyorlar ve bu durum sadece Teleservice için geçerli değil. Bunu KVK'sı da yapıyor (KVK daha çirkef hatta o konuda), Genpa da yapıyor, Wintek'e girmiyorum bile. Bu yüzden burada Sony'e suçu yüklemek biraz haksızlık olmuş.

    Ha bir de Mediatek işlemcili Sony kullanıp da sorun yaşayan adam, lütfen amiral gemisi modellerine AYNI MUAMELEYİ ÇEKMESİN, BEN DE O ADAMI DAR GÖRÜŞÜNDEN ÖTÜRÜ KAALE BİLE ALMAM!..

    Öncelikle telefon Z5 AMİRAL GEMİSİ. Garantisinin bitmesine 1.5 YIL VARDI GARANTİYE TESLİM ETMEDEN ÖNCE. SONY hiç bir ilgi alaka GÖSTERMEDİ SORUNUMU ÇÖZMEDİLER. Aynı servis apple telefonlarda hiç bir sorun yaşatmadı. ÇÜNKÜ SONY SERVİSLERLE ANLAŞIYOR BU KONULARDA HER TÜRLÜ SÖNÜRÜYOR TÜKETİCİYİ YENİ MAL ALSIN DİYE TIPKI SENİN GİBİ. AYNI SERVİSİN APPLE KISMINA TELEFONLA ULAŞMAKTA HİÇBİR PROBLEM YOK VE TELEFON DA DİYOR Kİ SERVİS sony için 3 apple için 4 huawei için 5.. tıklayınız yanlış tıklama yaptığınız takdirde BİLGİ VERİLMEYECEKTİR diyor acaba neden? SONY DİYOR Kİ BİZ DE ULAŞAMIYORUZ ULAN SENİN TEKNİK SERVİSİN SEN NASIL ONA ULAŞAMAZSIN NASIL BİR ŞİRKETSİN?! Sonuç olarak bunlar bir kısmı ve maalesef hala olayı anlayamamışsın kardeşim sen. apple aldım jailbreak ile kullanıyorum. Telefon yamuldu evet bildiğimiz yamuldu(çocuğun elinde) servise gönderdim ısınıyor diyerek ve yenisini yolladılar hiçbir ücret talep etmeden. Sorun apple değil bakın bunu başka bir marka da yapabilir samsung olsun hp olsun...
    Sony pişmanlıktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 13 Haziran 2017; 23:56:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Applestoredaki kuyruklardan haberiniz yok sanırım. Apple'da servis konusunda sıkıntı yaşamazsınız, tabi randevu listesine girebilirseniz...

    Ayrıca Teleservice sandığınız gibi hiçbir firmanın babasının malı değil. Sony Teleservice ile de Antlaşmalı KVK ile de. Sony'nin Muhattabı Teleservice'dir diye bir şey yok, tutturmuşunuz kafanızda bir hurafe gidiyor. Ben de diyorum ki Android cephesindeki çoğu telefon böyle, bir tek Apple müşteri memnuniyetini sağlamak için sıkı denetliyor servis sürecini, tabi bulmuşunuz saldıracak bir delik, saldırıni nasılsa yazması beleş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 14 Haziran 2017; 0:0:29 >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam kargoyla yolluyorum en geç 1 haftada yeni telefon yolluyorlar. Yalnız kendiminkini değiştirmedim eşimin ve akrabamında yolladım onlarınkini de değiştirdiler gayet ilgili ve sorunsuz servis konusunda apple...

    Tabii hocam siz ücretli değişim için yollamışsınız biz garanti dahilinde ücretsiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 14 Haziran 2017; 0:12:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam, gerçekten çok fazla şikayet var bu ve benzeri kargoyu imzalamadan önce açıp bakmak gerek bu yüzden bunların ne yapacağı belli olmuyor işte. Gerçi kargo da hasar yok diyoruz telefonun vidasını takmamışsınız diyoruz hasar vardır diyor adam telefonda hala yüzüne kapatıp geri yollamak gerek üstüne bi not düşüp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Teleservice'e ben onun bunun firması demiyorum bu adamlar bu işten kâr ediyor ve beni teleservice'e yönlendiren sony idi keyfimden değil hani. Telefon sony eurasia garantili kvkya yönlendirebilirlerdi sony'e soruyoruz bu servise ulaşamıyoruz. diyorlar ki evet biliyoruz bizde ulaşamıyoruz sorunlu bir servis

    Aynı servis yrtdışında da var orda öyle sorunsuz ki...

    Burda bu elemanlar vatandaşı yolmak için tüm çabasını gösteriyor tabii...

    Benim cihazımın sorumlusu sony idi servis değil ben o telefonu sonu eurasia garantili diye aldım iatesem yurtdışına çıkan biriyim çok daha ucuza getirebilirsim o telefonu...

    sonuç olarak sony ilgisiz müşterisine değer vermeyen bir firma benim ve çevremdekilerin gözünde sizin kişisel yorumunuz size kalmış. Bu rezillikleri yaşamak kimse de istemez. Sony bu servisle muhtemelen anlaşmalı ve vatandaşın parasını emmek için çabalıyor...

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 14 Haziran 2017; 0:10:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada apple fanı gibi görebnler var. Ben jailbreak ile kullanıyorum iphone ve ipad imi. Jailbreak olmasa kesinlikle android kullanırdım. Gelecekte lenovo adam akıllı telefon getirirse android'e geçmeyi düşünüyorum...

    Saygılar iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Valla servisinden yüksek kalitede hizmet ve ilgi bekleyen adam gidip Apple ürünlerine bayılacak tonla parayı (En ucuza gider SE alabilir). Bu konuda kıl olduğum nokta servisin değil markanın tümden kötülenmesi, çünkü alakasız konular, biri çıkıp diyo ki yıllardır ''HtC kullanıyorum HtC bomba gibi, Sony almayın'' falan, arkadaşım 3 seneye yakındır kullanıyorum telefonumu ve 2 senedir de hiç sorun yaşamadım, yaşadığım zamanda da garanti kapsamında sorunsuz çözdüm, ki HtC'den ağzı yanan da çok şikayetvar.com'da. Tamam sorununu çözemeyenler de var onda da hemfikirim fakat bu rezillik firmanın bütün geneline vurulmaz ki. XA ultrası sinyal alamıyor diye garantiye götürüp telefonunu X ile değiştiren tanıdıklarım var, onlara göre de Sony dünyanın en iyi markası. O yüzden bir şeyleri eleştirecekseniz adam akıllı eleştirin.

    Gel gelelim Sony TR departmanından zerre haz etmem, kaldı ki Sony'nin Japonya'daki HQ'deki telefon departmanının ne iş yaptığını herkesten fazla ben merak ederim, çünkü senelerdir aynı şikayetlerle aynı ürünü çıkarmaktan bıkmayan bir andaval sürüsü çalışıyor o departmanda. Sony'nin kendi forumundaki (https://talk.sonymobile.com/) konu başlıklarına ve çıkardıkları ürünlere bakınca müşterisini umursamayan bir firma olduğu açıkça ortada zaten. Fakat ben sanmıyorum ki bir Samsung ya da HtC'nin durumu bundan farklıdır. LG'nin adını artık söylemiyorum bile, onun sabıkası kendi boyunu aştı zaten, Türkiye'ye bile ithalatçı firmalar yolu ile anca giriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 14 Haziran 2017; 0:37:54 >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam siz yanlış anlamışsınız kannımca. Ben hiçbir firmayı savunmuyorum. Yarın apple'a yollasam şu sorundan değişim çıktı deseler ve bende değişim istemiyorum iadesini yapın dediğimde iade yapmayacaklarına uğraştıracaklarına adım gibi biliyorum. Sorun burda sony'nin kendi servisinden haberi dahi olmaması o kadar çalışan bilmem ne koca firmanın kendi teknik servisinden haberi yok. Bende ankara necatibey'e gönderdim telefonu. Sony o kadar ilgisiz bir firma ki defalarca arayıp kayıt bıraktım defalarca anlattım geri döneceğiz geri döneceğiz ama hiç geri dönen arayıp soran yok. Daha arayıp birşey soruyorum kendilerinden haberleri yok adamların Bu kadar mı yüzsüz olunur. Bu kadar rezil Ünlü ve büyük bir firma olmamalı. O firma bir üst modelle değişim yapıyorsa (ki swap cihaz yine kâr ediyor) muhteşem de olmuyor maalesef. X firması kötü, B firmasının bizde kötü olalım ne olacak'a geliyor sizinki. Birde telefon bana 2400 gibi bir fiyata geldi yaklaşık olarak o parayı vereb adam doğal olarak üstüne 100-200 neyse koyup iphone alabilirdi o zamanda. Yarın öbürgür veya daha önce bunları bana sony değilde apple, apple değildi htc yaşatsa yine aynı şeyleri düşünüp yazacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 14 Haziran 2017; 0:41:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Robot

    Teleservice'e ben onun bunun firması demiyorum bu adamlar bu işten kâr ediyor ve beni teleservice'e yönlendiren sony idi keyfimden değil hani. Telefon sony eurasia garantili kvkya yönlendirebilirlerdi sony'e soruyoruz bu servise ulaşamıyoruz. diyorlar ki evet biliyoruz bizde ulaşamıyoruz sorunlu bir servis

    Aynı servis yrtdışında da var orda öyle sorunsuz ki...

    Burda bu elemanlar vatandaşı yolmak için tüm çabasını gösteriyor tabii...

    Benim cihazımın sorumlusu sony idi servis değil ben o telefonu sonu eurasia garantili diye aldım iatesem yurtdışına çıkan biriyim çok daha ucuza getirebilirsim o telefonu...

    sonuç olarak sony ilgisiz müşterisine değer vermeyen bir firma benim ve çevremdekilerin gözünde sizin kişisel yorumunuz size kalmış. Bu rezillikleri yaşamak kimse de istemez. Sony bu servisle muhtemelen anlaşmalı ve vatandaşın parasını emmek için çabalıyor...

    Saygılar

    Teleserviste bir dönem teknik servis raporlama personeli olarak calistim, malesef teleservice sirket ici telefon numaralarini kimseyle paylasmiyor. Sirketlerle iletisim hep mail uzerinden oluyor teleservice de, birde mtk islemci konusuna deginecem. Malesef mtk islemci ulkemizde 3g altyapisinda sorunlu ozellikle de Vodafone da. Soyle anlatayim tlf 3g de siz yolda giderken whatsap, veya face messenger dan birini arayin surekli baglanti kesilir. Bu sorun dedigim gibi agirlik olarak Vodafone da var, bunu cogu kez ispat etmeme ragmen ciddiye almadilar.. Bende 15 yillik teknoloji bilisim kariyerimi sonlandirdim,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türbülans Havayolları A.Ş T kullanıcısına yanıt
    Hocam mtk işlemci konusunda kesinlikle deneyimledim ama inanamamıştım hattan kaynaklandığına yani nasıl mümkün olabiliyor anlayamamıştım.

    Ben 7-8 kere mail attım en az teleservice dönüş olmadı sony'de muhtemelen eposta atmıştır dönen olunca ulaşamıyoruz demişlerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 senesi beni is gorusmesi icin aradilar fakat o an telefona bakamadim, tlf geri aradigimda teleservice musteri hizmetleri cikti. Dusundum ne olabilir teleservice ile, sonradan is basvurum aklima geldi. Musteri hizmetlerinde ki kadina zar zor derdimi anlattim.. Ik birimin numarasini da vermiyor, en son mail aticam ik ya dedi ve 4 gun sonra yine ayni no da arandim.. Yani adamlar cagri merkezi haric hicbir numaralarini paylasmiyor, ben bir keresinde mailde htc servis mudurune sirket numarami paylastim diye tutanak yemistim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.