Şimdi Ara

Sony 65XG6505 Arızası ve Mahkeme Bilgisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 4.sefer servise gitti tv, 1 yıl oldu tv yi alalı ama sürekli arıza verdi, 7 ay il dışındaydık zaten kullanılmadı tv. 2 defa izmir servis 1 defa istanbul genel merkeze gitti ve sorun yok diye geri getirildi tv, çarşamba günü yeniden servise verdim ama yine sorun yok diyeceklerdir. Artık tüketici mahkemesine gitmem gerekiyor anladıgım kadarıyla, nasıl bir yol izlemem gerekiyor konu hakkında bilgili arkadaşlardan yardım istiyorum.


    Sony 65XG6505 Arızası ve Mahkeme Bilgisi






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi social -- 20 Ocak 2021; 12:9:11 >







  • Yokmu arkadşlar bu konuda bilgisi olan, 4.servise gidişi ve 1 hafta oldu yarın geri gelecek yine arıza bulunamadı diyorlar.

  • bu görüntüye nasıl sorun yok diyor servis

  • Ne bu böyle, sadece bir filmde mı bu görüntü bozukluğu? tv mi bozuk oluyor o zaman haha Amazona söyle Sony'e değil.


    Restart etmeside donanım sorunu değil yazılım hataları yani bug, servis doğru demiş,


    Bende de son firmware'de Netflixin son versiyonu bazen tv'ye restart ettiriyor, Netflixin güncellemesini sildim sorun düzeldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zortak -- 20 Ocak 2021; 20:55:51 >
  • Yazilimsal bir sikinti gibi duruyor..Servis cagirin bence,restart yapip son guncellemeyi yaparlar...Bir de harici uygulama yuklerseniz belki o da sebep olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.