Şimdi Ara

Sonunda ÇILDIRTTILAR! (Tamamen Gerçektir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    Bugün hiç de hoş olmayan bir şey yaptım. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum, marka ve firma kötülemek de değil amacım. Hatta yaptığımın yanlış olduğunu da söyleyebilirim. Ama bir teknomarketin saçma sapan iade uygulamaları beni sonunda çıldırttı.


    Anlatacaklarım kesinlikle aynen oldu, tamamen objektif olarak yazıyorum. Keşke olmasaydı. Ama bunun için bu teknomarketin müşterilerine biraz daha duyarlı, sattıkları malın arkasında biraz daha güçlü durmaları gerekiyor.

    Dün akşam (Cuma, 6 Mart 2009) Bağdat Caddesi, TEKNOSA mağazasına gittim.
    ...

    Bir adet PIRANHA marka DVD Player aldım. Aslında almak istediğim Voxline marka idi (uzun süredir kullanıyorum, hiç problem yaşamadım) ama mağazada bulunmadığı için satıcının da yönlendirmesi ile kısa sürede PIRANHA marka ürünle mağazadan çıktım. Ürünü alma amacım, yeni doğan bebeğimize ait hazırlayacağım DVD ve Divx leri ürünle birlikte Karedeniz'deki anne-babama yollamaktı. Bendeki Voxline ile aynı marka olması önemli idi, çünkü hazırlayacağım cd leri kendi evimde deneyip, onların da aynı marka ürün ile sorunsuz izleyebileceklerinden emin olacaktım. Ama satıcı bahsi geçen PIRANHA ürünü çok övüp de, bir de üstüne USB ve SD card girişi ile film izleyebileceğimi söyleyince ikna olarak ürünü satın aldım. Yeni ürünü ben kullanacak, bendekini de yollayacaktım...
    ...

    Bu akşam onca uğraşıp (kablo bağlantıları, yerleşim vs... tahmin edersiniz) eskisini söküp yeni ürünü kurdum. Başladım denemeye... Daha evvel izlediğim bazı Divx filmi açamadı, bazılarında da oynatırken takıldı. Menüleri ile uğraşırken cd içeriğine ait listenin de görünmez olduğu, ürünün tamamen kitlendiği de oldu. Daha da önemlisi, USB ve SD card girişi hiç çalışmadı çünkü, KİTAPÇIĞINDA YAZAN DVD/CARD SEÖİM TUŞU KUMANDADA BULUNMUYORDU BİLE! Emin olmak için bütün kumanda tuşlarını denedim birkaç kez... Sonunda ürünü kaptım, doğru mağazaya...

    Yani biraz önce mağazaya geldim. Durumu izah ettim. Hem üründeki sıkıntıları hem de USB/CARD okumuyor olmasını vs detaylıca anlattım.
    "Peki, bir de biz deneyelim" dediler. Denediler, olmadı! Raftan başka bir ürün açtılar, Yine aynısı... Aslında sorun muhtemelen o partide, kutunun içine yanlış kumandanın konmuş olması yani, raftaki bütün aynı marka ürünlerde bu sorun var ama, bunu dikkate bile almadılar. Neyse, ürünün sık sık kitleniyor olması da cabası... Yani bana dün ayıplı mal satmış oldular.

    Sonraki can sıkıcı kısmı bir çoğunuz tahmin edersiniz. Yok efendim, ürün servise gidecekmiş de, arızalı olduğu belgelenecekmiş de, daha sonra (muhtemelen 2-3 hafta sürer) tekrar gelip paramı alabilecekmişim vs... Israr ettim, "ayıplı mal satmışsınız, sizde gördünüz çalışmıyor, sattığınız malın arkasında durun, koca firmasınız, bu kaç liralık mal, değer mi, gitmeye-gelmeye" Hayır, aynı nakarat, sanki kurulu zemberek gibi bana klasik hikayeyi anlatıyorlar. Aynı hikayeyi ısrar edince, telefonla bağlandığım daha bir "yetkili" kişiden de tekrar dinlemek zorun kaldım. Bir sürü vakit geçti, sonuç yok.

    "Bakın" dedim, sakince, şimdi siz dün satın aldığım, sizin de biraz önce doğru çalışmadığından tüm ekip olarak emin olduğunuz bu ayıplı malı alıp bana paramı iade etmezseniz, şimdi çıkıp merdivenlerde bu ürünü parçalayacağım" dedim. Sanırım ciddiye almadılar, aynı nakarat devam.. şöyle de, böyle, servis, rapor vs...

    "Peki" dedim ve aldım ürünümü, çıktım mağazadan dışarı ve...

    Evet!...

    Mağazanın dış merdivenlerinde durdum, mağazaya döndüm ve ayıplı ürünü çarparak parçaladım, iyice... Sonra parçalarını da içeri savurdum, "Buyrun alın malınızı!" diyerek... Uzaklaşırken, şaşırmış ve manasız bakan görevlilerin yüzlerine baktım ve "şimdi memnun kaldınız mı!" diye bağırdım. Bu arada, etrafta olaya şahit olup beni alkışlayanlar(!) oldu vs...

    Neyse, tatsız ve kesinlikle kimseye tavsiye etmediğim bir şeyi yapmış oldum, ama rahatladım. Olan 69TL'me oldu ama, olsun. Dandik ürünleri Çin'den getirip, hiç bir kalite kontrole tabii tutmadan satan, ertesi gün de, kendisini de deneyerek gördüğü bir arıza için servis, rapor vs. deyip de para iadesi yapmayan bir firma olmaz olsun.

    Bir daha kesinlikle TEKNOSA'dan bir şey almam.

    Kimseye "sakın o mağazadan alıi veriş yapmayın" demiyorum. Sadece başıma gelenleri ve yaptıklarımı anlattım aynen olduğu gibi. Herkes kendince yorumlasın, istediği gibi davransın. Ama ben kendimce müşteri memnuniyetini bu kadar hor gören bir firmaya yapacağımı yaptım. Şimdi rahatım.

    Ama buruk bir rahatlık...







  • baba keşke parayı alsaydında öle parçalasaydın :/

    ama şunu bilir şunu sölerim doğubanktan başka yerden alışveriş yapmıycaksın
  • Parayı alsaydım, elimde kıracak bir şey kalmazdı!
  • Allah analı babalı büyütsün öncelikle,arkasında kimse durmaz bu olayın ama gerektiği belli,neredeyse ibretlik olmuşSonra diğer yerlerden daha pahalı ve ürünün arkasında durmayan bir yerden alışveriş yapma fikri pek iyi değil.Ayrıca satıcıları da bildiğin y..ak türden adamlar.En pahalı ürünü aldırmaya çalışıyorlar.Sizin zamanınızda yaptığınız bir hareketmiş,tebrik ederim abi...
  • ya piyasada okadar rezil insanlar ticaret erbabıyım diye gezen "dallamalar" varki ezik müşteriye alışmışlar herkese ezik muamelesi yapıyolar ama bilmiyolarki hayati tehlikeleri var!

    ah bölesi satıcılarla karşılaşmak için can atıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .:Power:.

    Allah analı babalı büyütsün öncelikle,arkasında kimse durmaz bu olayın ama gerektiği belli,neredeyse ibretlik olmuşSonra diğer yerlerden daha pahalı ve ürünün arkasında durmayan bir yerden alışveriş yapma fikri pek iyi değil.Ayrıca satıcıları da bildiğin y..ak türden adamlar.En pahalı ürünü aldırmaya çalışıyorlar.Sizin zamanınızda yaptığınız bir hareketmiş,tebrik ederim abi...


    teşekkür ederim (güzel temenniniz için :)
  • Elinize sağlık demekten başka birşey gelmiyor aklıma.

    Gerçekten müşteri memnuniyeti üst düzey derler !!! ama ortada hiç birşey olmaz.

    Yine forumdan @Shen 'in başına gelen benzer olay var fakat @Shen kaba kuvvet ygulamış

    Not:adı geçen mağazada Samsung s500 fotoğraf makinesini inceliyordum menüsünü Türkçe yaptım, o reyonda ki görevli menü dilini nereden değiştirdiğimi sordu

    Bu arada Allah (cc) evladınıza hayırlı ömür versin.
  • TeknoSA'nın sonu yaklaşmak üzere, uzun zamandır müşteri memnuniyeti konusunda tıpkı anlattığınız gibiler. Bu kriz ortamında da iyice dibe düşüp kendi sonunu hazırlayacak gibi gözüküyor.

    En iyi reklamı müşteri yapar derler ya, gerçekten çok doğru bir söz.

    Geçmiş olsun. Keşke paranıza yazık olmasaydı ama yaptığınız çok iyi olmuş.
  • Bugüne kadar Teknosa'ya girmişliğim bile yok sayılır;ama direk Sabancı ailesiyle irtibata geçmeniz lazım gibi etkili olmak için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kemalton

    Bugüne kadar Teknosa'ya girmişliğim bile yok sayılır;ama direk Sabancı ailesiyle irtibata geçmeniz lazım gibi etkili olmak için




    Yok @Shen yumruğunu kullanmış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: prokizya


    quote:

    Orjinalden alıntı: kemalton

    Bugüne kadar Teknosa'ya girmişliğim bile yok sayılır;ama direk Sabancı ailesiyle irtibata geçmeniz lazım gibi etkili olmak için




    Yok @Shen yumruğunu kullanmış


    O da iyiymiş

    Ama aileden birine karşı kullanmış olsaydı yumruğunu daha etkili olabilirditabi başına neler gelirdi bilinmez




  • Bu arada
    şikayetim.com
    ve
    şikayetvar.com

    sitelerini inceledim. Teknosa'dan benzer şekilde mağdur olanların sayısı hiç ummadığım ölçüde fazlaymış.
    Fakat siteleri inceledikçe, aslında sorun çözmekten daha çok örtbas sağlamaya yaradıkları gibi bir hisse kapıldım. Özellikle Teknosa'dan gelen yanıtlara baktığımda, hepsinin "copy-paste" şeklinde standart bir yazı olduğunu gördüm. (sayın müşterimiz, öneriniz (!) için teşekkür ederiz. Gereği yapılmıştır... vs. vs şeklinde)
    Cevapların hepsi bu şekilde, "çözüldü" diye işaretlenmişler. Ardından da bir sürü başka mesajlar: "Neden bizim şikayetimiz çözüldü gösteriliyor?" "bir şey çözülmedi!" vs.. şeklinde.
    Bu arada anasayfada da şikayet çözme oranları yayınlanıyor. Bilin bakalım Teknosanın kaç? Ben söyleyeyim %100 (çözüm)
    Pardon, %100.0000 şeklinde :)





  • quote:

    Orjinalden alıntı: kemalton

    Bugüne kadar Teknosa'ya girmişliğim bile yok sayılır;ama direk Sabancı ailesiyle irtibata geçmeniz lazım gibi etkili olmak için



    Ben girmeden edemiyorum teknomarketlere

    Dvd oynatıcılar bölümüne açtığınız konuya yazacaktım da burası daha iyi oldu, elinize sağlık valla tebrik ederim.
  • müşteri memnuniyetinde BİM'in üzerine tanımam
  • Bu arada, şikayetim.com sitesinde de yazdım bu konuyu... bakalım ne olacak?
  • teknosa dan ne aldımsa sorunlu çıktı ilgide 0 adamlarda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cause_of_death


    quote:

    Orjinalden alıntı: kemalton

    Bugüne kadar Teknosa'ya girmişliğim bile yok sayılır;ama direk Sabancı ailesiyle irtibata geçmeniz lazım gibi etkili olmak için



    Ben girmeden edemiyorum teknomarketlere

    Dvd oynatıcılar bölümüne açtığınız konuya yazacaktım da burası daha iyi oldu, elinize sağlık valla tebrik ederim.


    Bir kere dayımla girmiştik Teknosa'ya,dayım nerede gözüne pahalı gelen bi şey varsa dalgasına fiyatını sordu,sonra da çıktık




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.