Şimdi Ara

Son zamanlarda ismini değiştiren var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Küçüklükten beri ailem,arkadaşlarım vs kaan diye hitap eder. Ama kimlike ismim Mehmet.


    Kimse beni Mehmet olarak bilmez, hep kaan olarak bilir. Her ortamda bu saçma şeyi anlatmak zorunda kalıyorum.


    son zamanlarda ismini değiştiren vs var mı ? nasıl değiştireceğiz. Dava açmam gerkiyormuş galiba




    _____________________________
    Gamer-
  • vaaaay mehmet naber ya

    _____________________________
  • sen ismini korkmaz yumruk olarak degistir. ben isim degistirseydim turkce mecburiyeti varsa bunu secerdim. korkmaz yumruk, gercekten cok sert ve karizma bence..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ben de adımı ebu uzeyfe yaptırmak istiyorum. nasıl oluyor

    _____________________________
  • Sen Ebu Saifullah yaptir, Allah'in kilici demek. Tam hasin arap ismi. Karizma kesinlikle. Arap olsaydim Saifullah olurdum kafirlere korku veriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Niye her ortamda bunu anlatmak zorunda kalıyorsun?

    _____________________________
  • Kaan olunca kızlar düşmeyecek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kaan nedir ya, kağan olmasin o?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Orijinali Kaan

    _____________________________
  • bu şekilde bir sebep yeterli değil değişiklik için kardeşim git mehmet diye takıl derler mehemmed olsaydı mesela mahkeme haklı görebilirdi rahatsız edici bişey değil yani seninkisi

    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Surdan kaan ve kağan kelimelerini sorgular misiniz.

    sozluk.gov.tr
    Türk Dil Kurumu | Sözlük
    https://sozluk.gov.tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Sorgulamam çünkü TDK, her şeyi Türkçeleştirmeye çalışıyor. TDK değil kökeni önemli. O şekil düşünürsen, "oturgaçlı götürgeç" demen lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Eylül 2025; 12:19:39 >
    _____________________________
  • NassinGözüm kullanıcısına yanıt

    Düşüyor. Güzel erkek isimlerinden etkileniyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Eylül 2025; 12:23:35 >
    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt
    Ozaman her erkek kendine güzel isim takar:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • NassinGözüm kullanıcısına yanıt

    Taksınlar zaten artıya geçerler ama kimlikte yazmıyorsa ve sonradan yalan çıkarsa kötü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Eylül 2025; 12:27:5 >
    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt
    Ozaman yakışıklı olmayanların ilk adımı bu olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • NassinGözüm kullanıcısına yanıt

    Kendi başına o kadar da etki etmez ama diğer özellikleri bayağı bir destekliyor. Isim demek statü demek. Güzel isimleri, elit aileler kullanıyor. Statü algısı yapıyor yani.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 3 Eylül 2025; 12:29:38 >
    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt
    Doğru orası öyle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.