Şimdi Ara

Son nesil volvolardaki performans eksikliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
2.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 25 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • zotacing (10 mesaj) The Division Bell (10 mesaj) Polestar191 (8 mesaj) nacker (4 mesaj) Guest-DFABFCB25 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (24 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Son nesil volvolardaki performans eksikliği
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    22223 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Evet makyajda joystikle birlikte 5.25i adında bir ara motor da geldi. Muazzam bir motordu Hem 5.20i den az yakar hem de 5.30a yakın giderdi.

    Alıntıları Göster
    E60 ilk 520i'ler 2.2 litre hacimliydi. O yüzden az yakma gibi bir durum söz konusu değildi, hoş bir de 6 silindirdi.
  • Yarbay
    8061 Mesaj

    Kötülüyorsun demedim ki. Performans konusunda %100 katılıyorum. BMW'ciler BMW alsın volvoya bulaşmasınlar.
    Çin'den sonraki tasarımlar müthiş, dayanıklılığı da 5-10 seneye görürüz bakalım ne olacak.
    |
    |
    zotacing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8061 Mesaj

    Benzer çift turbolu sistem eski T6 s80'de de vardı (yenisinde de var mı tam bilmiyorum). Rölantiden redline'a kadar aralıksız ve pürüzsüz (o da 6 silindirdi) tork. Ama o s80'leri şanzıman rezil etti maalesef.
    Bir de ağırlıkları tabii eğer performans kıyası yapılacaksa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 24 Mayıs 2020; 0:59:38 >
    |
    |
    The Division Bell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    173 Mesaj
    Sadece volvoda değil premium ve premiuma yakın her markada hacim küçültme arabadan alınan zevki azaltıyor

    Örnek olarak ilk kasa x5 lerde 4.4i benzinli motor vardı şimdi 2 litrelik dizel motor var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    17678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bu 2020 nasıl bir yıl ya Haberelectro'nun mesaja bakar mısınız? BMW'yi de önce yazmış.

    Yok abi belli oldu 2020'den sağ çıkamayacağız.

    Alıntıları Göster
    Hahahhahahhhh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13047 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    E60 ilk 520i'ler 2.2 litre hacimliydi. O yüzden az yakma gibi bir durum söz konusu değildi, hoş bir de 6 silindirdi.

    Alıntıları Göster
    Onun ben LPG lisini kullanmıştım yeğenin düğün günlerinde, 3. Vitesten sonrası enkazdi. Gaza tepki rezalet. Rampalarda v8 gibi yakar ama çekmezdi filan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13047 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Benzer çift turbolu sistem eski T6 s80'de de vardı (yenisinde de var mı tam bilmiyorum). Rölantiden redline'a kadar aralıksız ve pürüzsüz (o da 6 silindirdi) tork. Ama o s80'leri şanzıman rezil etti maalesef.
    Bir de ağırlıkları tabii eğer performans kıyası yapılacaksa.
    O kasa s80 lerin hastasiydim zamanında :) ön konsolu tasarım olarak çok estetik bir araçtı. 5 silindirli 2.0T modeli bile gayet yeterli performans sunuyorken t6 yi düşünemiyorum.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 24 Mayıs 2020; 8:7:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3615 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    O kasa s80 lerin hastasiydim zamanında :) ön konsolu tasarım olarak çok estetik bir araçtı. 5 silindirli 2.0T modeli bile gayet yeterli performans sunuyorken t6 yi düşünemiyorum.




    Alıntıları Göster
    Mk1 s80 hem konforlu hem iyi yol tutan performanslı bir araçtı o dönemde full t6 awd fiyatına boş e60 5.25 alınıyordu ve direksiyon hissi sportiflik harici e60 tan her anlamda üstündü o aracı bir kullananlar bilir

    Belli kimlerden sonra aliminyum ön yapı yüzünden e60 İn kendini bıraktığıda bilinen bir gerçek uzun ömürlülük konusunda şanzıman harici yine bence denk araçlar değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3615 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Kötülüyorsun demedim ki. Performans konusunda %100 katılıyorum. BMW'ciler BMW alsın volvoya bulaşmasınlar.
    Çin'den sonraki tasarımlar müthiş, dayanıklılığı da 5-10 seneye görürüz bakalım ne olacak.
    Eski volvoların performans nezdinde kendi fiyat segmentinde bütün bmw mercedeslerden hızlı olduğu top modelleri kovalayabildiği bilinen bir gerçek yüksek hacimde düşük basınçlı turbonun atmosferiğe olan üstünlüğü say say bitmez kaldıki heico gibi gerçek vardı o dönemde bir amg ne ise heico da oydu sonra volvo bunu pazarlayamadı yollar ayrıldı ama t6 ve 2.5r motorunun heico upgrade inden sonra segmentindeki amg ve m serilerini arıza çıkarttığı yine bilinen bir gerçek hatta mk2 polestar s60 ta m3 ve rs4 ten hızlıydı ama sen 2020 de en performanslı modelini çıkartıyorsun polestar adı altında 2.0 motor ve elektrik motoruyla rezil oluyor madem bu kombinasyon var o zaman polestar adı altında top model olarak çıkarma zaten sadece 2.0 hacminde motor üretmek kendi ayağına sıkmak olacak 5 silindirli modüler motorlarına güncelleyip performanslı modeller için piyasaya çıkarsa 500 beygirleri rahat görürdü buda büyük bir reklam olurdu
    Ben hep diyorum volvo kullanıcıları güçlü motorları hızı sever ama bmw fanboyları gibi tehlikeli atraksiyonlara girmezler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 24 Mayıs 2020; 8:33:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    13047 Mesaj

    Kötü yanları da yok degildi ama. Direksiyonu ve sürüşü çok kötü bir araçtı. Otobüs direksiyonu gibi feedback i vardı. Manevra kabiliyeti yine çok kötüydü ve aks mesafesi o boyutuna rağmen çok kısaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1810 Mesaj
    Güvenli oldugu imâsi ile bu hiz kisitlama olayi celiski bence. Madem cok guveniyorsun guvenligine, o zaman limitin motorunun sınırı olsun. Hiz kisitlamasi yapilmasi gereken araclar sehirici icin uretilmis a-b segmenti araclardir bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3615 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Kötü yanları da yok degildi ama. Direksiyonu ve sürüşü çok kötü bir araçtı. Otobüs direksiyonu gibi feedback i vardı. Manevra kabiliyeti yine çok kötüydü ve aks mesafesi o boyutuna rağmen çok kısaydı.
    Katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8061 Mesaj

    Yabancı forumlarda-gruplarda dönüş çapı konusu geçince şu fotoğraf paylaşılır hemen:



    İç mekanı bence bugün için bile çok enfes bir tasarıma sahip. Yenisi mi (s90) eskisi mi deseler açıkçası eskiyi tercih ederim ben. Bir de çok nadir bulunan ekstra iç mekan paketi gibi bir şey var ki çok farklı bir hava katıyor araca(son 3 foto).









    Forumda cemusus'da var bir tane, bir ara 4.2 Audi'si ile denemişti.

    Hiç tipinden ve duruşundan beklenmeyecek bir performansı var T6'nın. Bir ara çok ilgimi çekiyordu ama şanzıman büyük sıkıntı maalesef. Bir de çift turbo olunca aracın bakım geçmişi çok ciddi önem arz ediyor. Piyasası ucuz olduğu için çoğu rezil olmuş araçlar maalesef.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 24 Mayıs 2020; 10:45:39 >
    |
    |
    The Division Bell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1956 Mesaj
    Son yılların Volvo modellerinin performans fakiri oldukları bir gerçek olsa da Videodaki E53,S4,M340i nin emsali T8 motorlu bir S60 değil.Hatta Volvo'da şu an için bu motorların karşılığı olabilecek bir performans modelide yok.Hemen, T8 ama Polestar diyecekleri duyar gibiyim ama o Polestar eski bildiğimiz Volvonun performans modellerini tasarlayan Polestar değil.Polestar,artık Volvo'nun alt bir markası olarak elektrikli araçlar tasarlayıp üreten ayrı bir marka,bilenler vardır. Hal böyle olmasına rağmen Volvo hala göz boyama cinsinden Polestar opsiyonunu kullanmaya devam ediyor. Modellerin sonuna eklenen ve performanslı bir model olduğunu işaret eden Polestar ekinin sıradan bir modele eklediği ise yazılımda yapılan küçük bir değişiklikle sadece 5-10 ps ve sözde bir 20 nm artış.Mesela yaptırmam halinde 235 pslik benim aracıma yapacağı katkı sadece 5 ps ve 20 nm tork katkısı .Sanırım T6 için bu 14 ps.Eskiden ise performans arttırımı yazılımın yanısıra donanımsal değişikliklerle yapılırdı ve örneğin S60 T6 modeli 320 ps iken T6 Polestar olan performans modeli 367 ps olurdu.
    Kısacası Volvoların son yılların yeni modelleriyle performans olarak Zayıfladığı bence de bir gerçek, 5 silindirli model de kullanmış birisi olarak bundan eminim.Tamam 5 silindirli D5 şu anki 4 silindir D5 ten daha süratli değildi ama sizin deyiminizle ve bence de doğru bir değerlendime olarak, kesinlikle daha 'ciğerli' idi. Ha, aklıma geldi,Heico da olayı sadece yazılımla halledip 2400 euroluk fiyatla kasasını doldurma derdinde. Son olarak 180 km son hız sınırlaması da bir tuhaf oldu; Artık Volvolarda ölümlü kaza olmayacak,bu güzel de ama sanki her yıl binlerce Volvo 200 km hızlarda kaza yapıyormuş ta binlerce insan ölüyormuş gibi...Böyle bir komediye insan ne diyeceğini de bilmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 24 Mayıs 2020; 23:55:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    3533 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yol tutuşuna lafım yok, ağırlık dengesinde bir sorun var. İyi dağıtamamışlar gibi, zaten rakiplerinden 100-150kg daha ağır bir araç, onun da etkisi vardır. Bana hiç 190hp gibi gelmemişti, 150hp'lik 2.0TDI Passat gibi yürüyor.

    Alıntıları Göster
    ağırlık/güç dengesi benzer olduğu için olmasın?
    |
    |
  • Yarbay
    13047 Mesaj

    Bence de S90 in o kalas gibi on konsolunun yanında bununki daha estetik. W220 havası var icinde. Zaten ben de zamanında o yuzden seviyodum :)) Ama t6 sı bu saatten sonra adamı yorar. Çoğu leş ve bitik.

    Makyajlı kasa 2.0T alınacak en ideal model bu arabada. Bakımları eksiği gediği yapılıp en az bı 5 sene daha kullanılır güzelce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    nacker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.