Şimdi Ara

Son model Mercedes S Class'ın Rezil Güvenliği ( 2 ölü ) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
15.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kaza testleri 60km/s ile yapılıyor hız sınırları neden var sanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu bariyerlere çarparak savruldu.


    bu nedir ya ?
    eskiden aşırı hız nedeniyle denirdi ,şimdi ise lafı eveleyip geveleyerek normalmiş gibi gösterme merakı oldu

    istediğim hızda giderim kimse karışamaz diyenlerden olmalı bu araç sürücüsü de
    kendine yaptığın kendini ilgilendirir ama görüldüğü üzere trafikte bu tür hareketler sadece kendine zarar vermiyor
    tek teselli başka araca çarpıp daha fazla ölüme sebep olmaması

    sac kalınlığının kazalarda hiçbir faydası yoktur ,var diyen uydurmuştur

    şimdi birileri gelir yine saçmalar ,yaa düşük hızlarda kaza olduğunda sanki ölüm olmuyor mu şeklinde
    kalp krizinden ölmeyle ,aşırı hız ,kurallara uymamak sebebiyle araç kazasında ölmeyi dahi aynı gibi gören birilerine ne anlatabilirsin ?
    üstelik hız limitlerinin çok üstünde olana kaza falan denilemez ,ha silahı dayayıp vurup öldürmüşsün ,ha böyle yapmışsın hiçbir farkı yok (yasalar böyle demese dahi vicdanlar böyle diyor,demesi lazım)

    gideceğin yere 1-2 saat erken gittiğinde ne oluyor ,madalya falan mı veriliyor yada maaşına zam falan mı geliyor ?




  • burası paralı otoban değil mi? millet zaten hız yapmaya giriyor buraya, yoksa neden para verip girsin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostyfruit

    Arkadasim Turkce kelime mi yok da sacma sapan Ingilizceden Turkceye yarim yamalak cevirilmis kelimeler yazmissiniz. Ex oldu nedir? Bacagi ampute olmus? Multitravma?

    Alıntıları Göster
    Eğer bu kelimelerin anlamını bilmiyorsan öğrenmene vesile olur zira bunlar wireless, gsm veya sms gibi artık tüm dillere oturma sözcükler, bilmemen ayıp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali_ihsan21 -- 19 Ağustos 2019; 10:45:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz motorcular Katil bariyerler diye sürekli bahsediyoruz sarı bariyer istediğimizi dile getiriyoruz bunlar ölümcül sonuçlar doğuruyor diyoruz ancak araç sahiplerinin umrunda olamıyoruz.. Şu an 16 yıllık motor deneyiminden sonra araba kullanıyorum boyun fıtıgım var ileri derecede bu sebeple.. Ancak araba içinde dahi o bariyerler beni çok fazla korkutuyor.. Sistemsiz yapılan yollar yüzünden can gitmesi sadece sürücü hatasına bağlanıyor üzülüyorum.. Dümdüz asfaltta öyle yerler var araba havaya zıplayıp bazen yere çakılıyor resmen.. Eğim deseniz hak getire bazı virajlarımız yüzlerce can almasına rağmen tek yaptıgımız gidip asfaltı temizkemek ve zarar varsa yama yapmak.. Ülkemizin yolları çöp oğlu çöp.. 3 değil 10 şeritte yapsak çoğu yolumuz yamalı bohça gibi.. İnanılmaz hatalı bölümler var dümdüz sabit hızda gidilecek vaziyette değil.. Hergün kullandıgım çanakkale bursa asfaltında diyelim ki trafiğe yolu komple kapadılar sabit 120 bandında seyredebilen kimse çıkamaz zira yolda bildiğin uçuş rampaları var.. İlk aşağı doğru eğim sonra yukarı fırlatma rampası.. 5 defa şikayet ettik birtanesine gidip ek asfalt dökmüşler şimdi arabanın altı o düz yolda sürtmesin diye yavaşlayıp çapraz geçiyoruz.. Ben bu kazayı sürücüye değil karayollarına yazıyorum kusura bakmayın o bariyerleri hiç koymasaydı belkide tarla bayır biyerde duracaktı arkadaş.. Allah rahmet eylesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kazanın hangi şartlarda olduğu belli mi? Kaç km hız ile çarptılar, nasıl bir açıyla çarptılar vs. Kazada bir çok kriter var. Araba bunlardan sadece birisi. Konu "Aracınız Mercedes S serisi bile olsa hız felakettir" filan gibi açılsa anlayacağım ama bu haliyle çok gereksiz bir konu olmuş gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur Öyle Şeyler kullanıcısına yanıt
    Kardeşim senin o bariyerin mukavemetinden haberin var mi ? o bariyere hangi arabayla çarparsan çarp ortaya çıkan sonuç aynı olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • frostyfruit F kullanıcısına yanıt
    Kadının bacağı mi koptu deseydim?

    Bunlar tibbi terminiloji, ki yazdiklarimda anlasilmayacak kadar terminolojik kelime yok.


    Ex yada multitravma'nin da ne olduğunu gercekten anlayamaman lginç...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt45

    Kadının bacağı mi koptu deseydim?

    Bunlar tibbi terminiloji, ki yazdiklarimda anlasilmayacak kadar terminolojik kelime yok.


    Ex yada multitravma'nin da ne olduğunu gercekten anlayamaman lginç...
    Alfabede x harfi var da ben mi bilmiyorum? Ex olmus nedir? Egitiminizi alirken, hocalariniz size kelimeleri boyle verdilerse, vay egitim sisteminin hali. Mufredati ya tamamiyle Turkce verirsin, ya da Ingilizce. Boyle yarim yamalak kelimeleri kim uydurmus?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer bi kaza çeşme otobanda görmüştüm araç bmw 116 idi. Mucize eseri ve ön sağ koltukta oturan olmadığı için can kaybı yoktu. 2 kişi hafif 1 kişi ağır yaralı olarak kurtuldu.

    Son model Mercedes S Class'ın Rezil Güvenliği ( 2 ölü )

    Bazen öyle kazalar oluyor ki oluş şeklinden ötürü marka model farketmeksizin can kaybı olmayabiliyor. Yazın içinde 2007 veya 2008 laguna ile araç dolu halde takla attı kimsenin burnu bile kanamadı. Daha geçen hafta silifke de fiat uno 10 metre yüksekten uçtu yine kimsenin burnu kanamadı. Artık mucize mi yoksa ecel mi dersiniz bilmiyorum


    Son model Mercedes S Class'ın Rezil Güvenliği ( 2 ölü )
    Son model Mercedes S Class'ın Rezil Güvenliği ( 2 ölü )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmirli1713 -- 19 Ağustos 2019; 11:13:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fade to Black

    burası paralı otoban değil mi? millet zaten hız yapmaya giriyor buraya, yoksa neden para verip girsin?
    paralı otobanda hız limiti yok mu ,arkadaş bu kurslar gerçekten bu kadar yetersiz mi ?
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Hocam kurslarda sıkıntı yok, üretim hatası bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek hayatta yaşanmış trafik kazaları bir araç modelinin güvenliği hakkında ölçüt oluşturabilir ama çeşitli nedenlerle sınırlı bir ölçüt olabilir. Trafik kazaları resmi kuruluşların yaptığı kaza testlerinden ibaret değildir, kaza testlerinin ölçemeyeceği çok çeşitli biçimlerde gerçekleşebilir, teorik olarak sonsuz farklı kaza çeşidi vardır kaza testlerinde yalnızca 4. Öyle bir kaza yapabilirsiniz ki volvo ile kaza yapıp ölebilir, aynı kazayı bisikletle yapıp yaşayabilirsiniz diyelim ki otomobil ile yanlayıp sağ veya sol ön kapı camını kamyonun kasasından sarkan çelik borulara denk getirdiniz. O borular camı patlatıp aracın içine girerek sizin kafanızı koparır ister Tofaş kullanın ister Volvo kullanın sonuç aynı olur. Aynı kazayı bisikletle yapsanız kaymanın etkisine dayanamayıp düşüp yerde sürüklenirsiniz, kazayı ağır yaralı olarak sonlandırırsınız ama yaşarsınız. Bunun gibi sonsuza yakın sayıda kaza senaryosu üretilebilir.

    İşin bir de şu boyutu var ki bizim ülkemizde kaza yapmış araçlar usulüne uygun tamir edilmiyor veya normalde kullanılamaz hâle gelecek türde hasar alan araçlar toplanıp tekrar yollara döndürülüyor. Airbag yerine direnç koymak, güvenlik barı eğrilmiş kapıyı değiştirmek yerine düzeltip macunlayıp boyamak bizimki gibi ülkelerde çok yaygın. Ayrıca şasisi eğrilmiş araç birebir eski şekline döndürülse bile dayanıklılığını ve dengesini kaybetmiştir, yüksek hızlarda rahatlıkla dengesini kaybedip kaza yapabilir ve tekrar kaza yaptığı zaman kabine daha çok hasar alır ve kaza testlerinde gösterdiği performansı asla gösteremez ayrıca toplanabilir durumda olan ama usulüne uygun toplanmamış araçlar da bir sonraki kazada kaza testlerindeki performansını veremez.

    Kaza testleri araç içindekilerin kurallara uyduğu farz edilerek yapılır. Emniyet kemeri takmazsanız, aşırı hız yaparsanız aracınız kaç yıldızlı olursa olsun ölürsünüz. 200 km/h hızla gittiğiniz zaman 64 km/h ile çarpılarak alınan yıldızların bir önemi kalmıyor ya da emniyet kemeri takmadığınız zaman aracınızın emniyet kemeri takılmış mankenlerle yapılan testlerde aldığı yıldızların bir önemi kalmıyor

    Yani "bu araç güvenlik testlerinden 5 yıldız aldı ama içinden neden ölü çıkıyor" demeden önce 3 kez daha düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.