Şimdi Ara

Son model Mercedes S Class'ın Rezil Güvenliği ( 2 ölü ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
15.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki kişinin öldüğü kazada yorum yapmak için gülen emoji kullanmışsınız ya Allah sizi ıslah etsin.Bir de bu şekilde mesaj yazanlara duvar kasmayın demişsin.Bunun duvar kasmayla alakası yok insanlıkla alakası var.Öte yandan mercedes de olsa bmw de olsa hepsi üç aşağı beş yukarı aynı metal yığınları bunlar.Boş yere göklere çıkarmanın manası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aeemin

    Saydığın araçların hepsi peynir tenekesi zaten özellikle honda

    Alıntıları Göster
    Sizin citigo ile peynir tenekesi hondayı çarpıştırsak muhtemelen sizi aracın bagaj kapağından toplarız
    demeyin böyle şeyler
    Siz bu topa girmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt45

    Dün o kazaya mudahale icin gide 112 ekibindeydim. Olay sürücünün dümdüz otobanda bence yüksek hizdan direksiyon hakimiyetini kaybetmesi ile meydana gelmiş.

    Aracta toplam 4 kisi vardi. Sağ koltuklarda oturanlar ex oldu. Bariyer araca saplanmış ve arka koltuktaki yolcunun sağ bacagini ampute etmiş, sag on koltuktakinde ise multitravma vardi. Sol arkada oturan cocuk yolcunun kemeri dahi takili olmamasina ragmen sadece dizinde bi kırık vardi. Araç sürücüsünün ise burnu dahi kanamamış ortalikta geziniyordu. Aracin sağ tarafinda oturanlar malesef ex oldu, sol tarafyltakilerden bir tanesinde basit bir kırık, sürücüde ise hicbirsey yoktu.

    Onlarca trafik kazasina gitmis biri olarak cok rahat diyebilirim ki araç astra, focus, renault vb gibi markalar olsaydi o bariyer araci net ikiye bölerdi. Aractaki 4 kisiyi 4 siyah kod olarak alip cenaze torbalarina koyardik...
    Kusura bakmayın da siz de biraz fazla sallamışsınız.Sol taraftakilere hiçbirşey olmayıp sağ taraftakilerin ölmesinin sebebi bariyerin önden arkaya aracın sağ önünden girip arkasından çıkmasıyla o bölümde oturanlara denk gelerek öldürmesi.Zaten o demir insanın neresine denk gelse parçalar atar.Sonuç apaçık zaten ortada değil mi.İki kişinin ölmesinin mercedesin mahareti olduğunu kim söyledi?Başka araç olsaymış dört kişiyi ceset torbasına koyarlarmış lafı size yakışmıyor.Zaten aracın hasarından da belli.Başka araç da olsa aynı sonuç olurdu.Adam egea ile tırla kafa kafaya çarpışıp sağ çıkıyor.Mercedesi boş yere göklere çıkarmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 18 Ağustos 2019; 11:9:23 >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Konuyu aça arkadaşta zaten aracı göklere çıkarmayın "Sacları kalın bu aracın neden öldüler ki ?" derken işte buna vurgu yapmışta kimse anlamaış giydirmisler adama

    cipsimi aldım geldim olayları seyrediyorum
  • seni mercedeste işe alalım hocam onlar anlamıyor demekki güvenlikten sen girde bi hallediver. arabayı tank falanmı sanıyorsunuz anlamıyorum yada hiç kaza yapmadınız öndeki araça 20-30ile çarpınca bile kaporta içe göçüyor 150km hız ile bariyere girdiğinizi düşünün ?
  • Ok gibi saplanmış hangi araç olsada durum aynı olur. Ölenlerin yakınlarına sabır diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    O aracın içine girdim, farazi konuşmuyorum, abartmıyorum. Burada mesele dayaniksizlik degil çelik bariyerler. Orada beton bariyer olsaydi kimseye bisey olmazdi.
    4 kisinin cenaze torbasina konmasi lafinda birsey yok. Insanlar ölür, cenaze torbalarina konulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin,bariyerler konusunda birşey yapılmalı işin ehli insanlar yeni birşeyler bulmalı.Bariyer kaza anında yolda tutsun diye var ama kaza anında araca saplanıyor

    Bu arada başlıkta rezil güvenlik denmiş,bu araçlar tank değil nihayetinde,bariyere saplanma konusunda symbol ne kadar güvenliyse s veya 7 seriside aynı şekilde güvenli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 18 Ağustos 2019; 11:24:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bariyerleri ben çok tehlikeli buluyorum. Yani bariyer olmasa belki de kurtulurlardı.

    Orta hızlarda bile bariyere çarpma durumunda, bariyerler bir bıçak gibi kesip içeridekileri biçecek gibi geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=pZJ8jn8aBL8

    Şu bariyer bile 200 km ve üzerinde başarılı olamaz. Özetle hız yapan insanlar kendi hayatlarıyla oynuyorlar, 120 ise 120; 140 ise 140 geçmeyin şu hızları.

    Araba basıyor diye 250yi 300ü zorlayan mallar var bu ülkede. Benim, senin canınla oynuyor otoyolda.

    2 Ölü var Allah rahmet eylesin ama o bariyerler 120 ile giderken bu şekilde gireceğini sanmıyorum. Zorlarsak anca girer.

    Özetle hızdan ölen ilk insan değiller, sonda olmayacaklar. Arabaya güvenmek gibi bir hata yapmayın. Yeni yapılmış otoyolda hız sınırı 150 olsun diyenler vardı bir de.

    120 üstü her km başına kaza riski katlanarak artıyor. +Arabalar daha 77 kmdeki geyik testini zor geçiyor biz 200 basma derdindeyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 18 Ağustos 2019; 11:57:21 >




  • Bariyerleri sökmüş atmış araba kim bilir kaç km hızla girdi oraya , Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam bariyere dalmış , hızıda çok fazla gözüküyor , hiç bir araba dayanmaz , konu saçma olmuş bence
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Hocam bi tane alabilir miyim malum diyetteyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladığım kadarıyla bu yol sürekli çok yüksek hıza gelmiyor. Bursa-Edremit çıkışı aralığını bir kaç kez kullandım. Gözlemlerime göre yer yer çok kuvvetli yanal rüzgarlar ve türbülans var. Yüksek hızda hazırlıksız yakalanınca E serisi ile şerit değiştirtti, o derece sağa sola sürüklüyor. Özellikle Balıkesir’in kuzeyinden geçen kısım fenaydı. Çok hızlı gidilebilen yerler de mevcut ama 200+ hızlarda rüzgarı hissettiğiniz anda hızı düşürmek gerekiyor. Çok dikkatli olmak lazım.

    Muhtemelen bu olayda da yüksek hızda giderken savurup bariyere vurdu. Allah rahmet eylesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 18 Ağustos 2019; 12:36:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir araç sizi 180le bariyere girmekten kurtarmaz.

    Muhtemel egea, renualt kullanıcısısın onlar 80le girsen de kurtarmaz. Aradaki fark bu. Niye daha sağlamdır sorusunun cevabı bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S Class dan kaza yaptığında beklenti nedir ???
    Aşırı süratle bariyere girmiş bir araç bu, Sclass ya da herhangi bir E segmenti araç hiç fark etmez o hız ile o bariyerlerden içindeki kişileri canlı olarak çıkaracak tek Alman Leopard2A4..

    Onun da işletim maliyetleri bizi aşar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolda radar yokmuş. yolu kullananlar söylüyor. 200 le hakimiyeti kaybedilince böyle olması normal. kaza testleri 64 km hızla yapılıyor. şu durumda 70 i geçmek riskli...
  • Kardeşim niye gülüyosun komik bişey mi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezil olan konuyu açan kişi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ruh hastası dolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.